Die kan een mooie aanval gaan vormen met Wesley Sonck en Tom Soetaersquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Bombardier het volgende:
Ik denk dat hij direct Bob Peeters haalt.
Ik denk het, wat ie met Ajax heeft gedaan in z'n laatste tijd daar en met Benfica derde vind ik niet erg bijzonder. Ik had liever een coach met iets betere recente resultaten. Maar misschien verrast ie ons wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.quote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
Moens als tweede keeper. Hmmm, da's een vriendje van Maaskant...
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij wil altijd zo funny doen met Maaskant en Booy bij PSV.
Nu komt waarschijnlijk zijn favo coach.
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer. Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Wat aan Koeman doet jou hem een goed coach vinden dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
Ik geloof vanwege de kinderen. School enzo...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Omdat dat toch weer niks wordt. Z'n geluk is dat hij een sterke selectie heeft, dat houdt hem ook op de been als coach.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Konden ze beter Dick hebben genomen! is mijn mening dan.
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Counterachi. Doet me denken aan een prachtig Bertone-ontwerp van Marcello Gandini. Wat een eer, om onze club daarmee te vergelijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Ik ben in staat daar boos om te worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ziet er toch echt naar uit dat koeman komt
het doet nog steeds pijn he?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Koeman en Wouters gaan wel samen lijkt mequote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
En ook ex-Feyenoorder.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Koeman is ook ex-PSV he !
Kloptquote:Op maandag 1 mei 2006 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ook ex-Feyenoorder.
Maar goed, toen ie trainer werd bij ajax heeft ie toch een dikke joden-paddenkop gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |