In Nederland loopt geen keeper rond die beter is dan Gomes, dus Moens is een prima keuze.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Neoktheone het volgende:
Moens heeft voor 2 jaar getekend volgens AD. Zolang PSV zelf nog niets meldt, ga ik nog nergens vanuit, maar het komt allemaal wel heel definitief over. Een goede stand-in naar mijn mening (maar ook niet meer dan dat)
Nea, maar uit PSV belang is Vergoossen wel een betere optie dan Stevens.quote:
mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Jantje Kromkamp
Eigenlijk zou PSV een spits moeten hebben die altijd en veel kan scoren.
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.
quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten
Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten
Licht er ook wel aan waar die gaat spelen en hoe VoH speelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.
In dit topic? Omdat de nodige goede backs ontbreken...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom wordt Kromkamp genoemd?
quote:Ronald Koeman nieuwe trainer PSV
01 mei 2006, 14:58
Door: Jelmer Geerds
EXCLUSIEF - Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV, zo kan VoetbalPrimeur onthullen. De 43-jarige oefenmeester van Benfica wordt na het einde van de Portugese competitie gepresenteerd.
VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV, die melden dat de overgang voor 99% zeker is. Na het laatste duel van Benfica, uit bij Paços de Ferreira op 7 mei, zal Koeman officieel bevestigen dat hij aan de slag gaat in Eindhoven.
Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaarquote:VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaar![]()
Godverdomme. Dat hoop ik ook niet nee.quote:
Ik weet wel dat ze bij PSV goede bronnen hebben. Moens als tweede keeper is verre van verkeerd trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
oh god nee...
gelukkig neem ik VoetbalPrimeur verre van serieus.
Dus wanhopen hoeft (nog) niet.
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk maakt Koeman ons kampioen en wordt MM onze fan.
Hij wil altijd zo funny doen met Maaskant en Booy bij PSV.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]je wil wel graag dat MM voor PSV wordt he
MM is ook niet van Co gaan houden nu hij Porto kampioen maakte dus maak je geen ilusies.
eenschquote:Op maandag 1 mei 2006 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koeman...Ik snap dat we niet zomaar iedereen aan kunnen trekken, maar Koeman is toch echt zo'n beetje de laatste die ik voor de groep wil zien...
hij wil vast meteen Sikora en Charisteas kopenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Koeman is een prima coach voor psv, zeker met deze selectie.
Het gaat pas mis als ie zelf spelers gaat kopen..
Die kan een mooie aanval gaan vormen met Wesley Sonck en Tom Soetaersquote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef Bombardier het volgende:
Ik denk dat hij direct Bob Peeters haalt.
Ik denk het, wat ie met Ajax heeft gedaan in z'n laatste tijd daar en met Benfica derde vind ik niet erg bijzonder. Ik had liever een coach met iets betere recente resultaten. Maar misschien verrast ie ons wel.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Duidelijk teken aan de wand. Robert wordt assistent in Eindhoven.quote:Op zondag 30 april 2006 23:55 schreef Radegast het volgende:
Moens als tweede keeper. Hmmm, da's een vriendje van Maaskant...
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij wil altijd zo funny doen met Maaskant en Booy bij PSV.
Nu komt waarschijnlijk zijn favo coach.
Ik vind Koeman ook een goede keuze. Koeman kent de club erg goed, heeft een fantastische tijd als speler bij PSV gehad, heeft het bij Ajax in het eerste jaar goed gedaan in de CL, is kampioen geworden met Ajax, heeft met Benfica de kwartfinale CL gehaald, en heeft natuurlijk als speler ontzettend veel ervaring en weet hoe hij bijvoorbeeld met een speler als Cocu om moet gaan. Aangezien Hiddink als adviseur aanblijft bij PSV denk ik dat we ook niet moeten vrezen dat Koeman hele verkeerde aankopen gaat doen, want ik denk dat hij altijd Hiddink om advies zal vragen. En naast Koeman zit Wouters op de bank; dus gewoon 2 spelers uit de gouden generatie van 1988 op de bank!!! Niet verkeerd hoor, en de cultuur bij PSV past veel beter bij Koeman dan de Ajax cultuur. Bij Ajax lopen allemaal verwende ventjes die als ze een keer niet spelen moeilijk gaan doen tegen de trainer. Bij PSV is die sfeer heel anders en lopen er spelers met karakter die graag voor het team willen spelen. Ideaal voor Koeman denk ik, hij komt in een warm bad terecht. En dan kan hij presteren; kijk maar naar bovenstaande resultaten toen alles rustig was bij de clubs. Ik ben echt tevreden als Koeman het wordt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben de enige die Koeman oke vind dus...
Wat aan Koeman doet jou hem een goed coach vinden dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koeman is mijn favoriete coach niet, maar ik vind hem wel duidelijk een betere coach dan menigeen. Ik vind ook dat hij bij Ajax prima gepresteerd heeft. Het is wel een goede trainer, zou PSV een goede aan hebben. Alleen of hij met Maaskant door één deur kan?
En Lindenbergh zal hij niet meenemen, die is van Blind.
Ik geloof vanwege de kinderen. School enzo...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Omdat dat toch weer niks wordt. Z'n geluk is dat hij een sterke selectie heeft, dat houdt hem ook op de been als coach.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:57 schreef DaYwALKuR het volgende:
Konden ze beter Dick hebben genomen! is mijn mening dan.
Waarom wil hij weg uit Portugal, of moest die weg?
Counterachi. Doet me denken aan een prachtig Bertone-ontwerp van Marcello Gandini. Wat een eer, om onze club daarmee te vergelijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:13 schreef Jasza het volgende:
Koemanjullie ons maar uitlachen toen wij hadden, nouja jullie spel is al counterachti dat word niks anders
Ik ben in staat daar boos om te worden.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ziet er toch echt naar uit dat koeman komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |