In Nederland loopt geen keeper rond die beter is dan Gomes, dus Moens is een prima keuze.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Neoktheone het volgende:
Moens heeft voor 2 jaar getekend volgens AD. Zolang PSV zelf nog niets meldt, ga ik nog nergens vanuit, maar het komt allemaal wel heel definitief over. Een goede stand-in naar mijn mening (maar ook niet meer dan dat)

Nea, maar uit PSV belang is Vergoossen wel een betere optie dan Stevens.quote:

mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Jantje Kromkamp
Eigenlijk zou PSV een spits moeten hebben die altijd en veel kan scoren.

Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah we staan erom beklend maar in de meest succesvolle PSVjaren hadden we juist geen bijzonder veel scorende spits ala Romario of Ronaldo.

quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten

Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar met een nieuwe trainer kun je die er beter bij hebben lijkt me.
Of Koné weet er ineens 25 in te schieten

Licht er ook wel aan waar die gaat spelen en hoe VoH speelt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij een topjaar heeft en de penalties mag nemen heeft hij een kansje dat hij aan de 25 komt. Ik denk echter dat het er een stuk of 15 worden volgend jaar.

In dit topic? Omdat de nodige goede backs ontbreken...quote:Op maandag 1 mei 2006 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom wordt Kromkamp genoemd?

quote:Ronald Koeman nieuwe trainer PSV
01 mei 2006, 14:58
Door: Jelmer Geerds
EXCLUSIEF - Ronald Koeman wordt de nieuwe trainer van PSV, zo kan VoetbalPrimeur onthullen. De 43-jarige oefenmeester van Benfica wordt na het einde van de Portugese competitie gepresenteerd.
VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV, die melden dat de overgang voor 99% zeker is. Na het laatste duel van Benfica, uit bij Paços de Ferreira op 7 mei, zal Koeman officieel bevestigen dat hij aan de slag gaat in Eindhoven.

Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaarquote:VoetbalPrimeur baseert zich op zeer betrouwbare bronnen binnen de organisatie van PSV

quote:Op maandag 1 mei 2006 15:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dit klinkt altijd zo lekker betrouwbaar![]()

Godverdomme. Dat hoop ik ook niet nee.quote:

Ik weet wel dat ze bij PSV goede bronnen hebben. Moens als tweede keeper is verre van verkeerd trouwens.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
oh god nee...
gelukkig neem ik VoetbalPrimeur verre van serieus.
Dus wanhopen hoeft (nog) niet.

quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk maakt Koeman ons kampioen en wordt MM onze fan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |