inderdaad, daar is het de wedstrijd niet voor, gewoon lekker ballen voor de jongens.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:48 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat gaan we vanavond trouwens met de Hallescher FC doen? Winnen mag ik toch hopen, als is een monsterscore zo lullig.
Eerste werk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
En dan Luca Toni naar Eindhoven halen![]()
En Toni mag dan Sibon af komen lossen. Los jij dan maar die andere functie van Guus afquote:
0-0 bij rustquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:21 schreef XAVI het volgende:
laat ze maar winnen hoor
http://www.ad.nl/sport/article306536.ecequote:Hiddink mogelijk PSV-adviseur
HALLE - De kans is groot dat Guus Hiddink als adviseur verbonden blijft aan PSV. Dat zal zelfs schriftelijk worden vastgelegd.
Daarover zijn Cees van Nieuwenhuizen, de zaakwaarnemer van de vertrekkende coach, en voorzitter Rob Westerhof in gesprek. ,,Ik denk dat we daar wel uit komen,’’ aldus Westerhof gisteravond in Duitsland, waar PSV een herdenkingswedstrijd tegen Hallescher FC speelde (3-0). Van Nieuwenhuizen: ,,Het lijkt er sterk op dat PSV de deur naar Guus niet helemaal in het slot gooit.’’ Van Nieuwenhuizen en Westerhof spraken elkaar vorige week; de komende maanden hervatten ze het gesprek. Westerhof: ,,Het zou een goede zaak zijn als de kennis van Guus niet verloren gaat voor PSV. Zonder dat hij de nieuwe trainer voor de voeten loopt. Maar dat beseft hij zelf uiteraard ook.’’
Van Nieuwenhuizen: ,,Het ziet er constructief uit. Maar inderdaad is van belang: wie wordt straks de trainer?’’ De zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach verloopt moeizaam. Westerhof bevestigde in Duitsland dat PSV al sinds vrijdag 21 april weet dat Henk ten Cate niet komt. De assistent-trainer van Barcelona en PSV waren die datum min of meer als deadline overeengekomen. ,,Omdat ook wij verder moeten in onze zoektocht, we kunnen niet onbeperkt wachten,’’ aldus de preses, die geen aanstelling van de nieuwe man verwacht vóór de bekerfinale van volgende week zondag tegen Ajax. De voorbereiding daarop begon donderdag met een pittige training. Daarvoor was de PSV-selectie, als kampioen vrijgesteld van de play-offs, een aantal dagen op Mallorca, waar slechts licht werd getraind. ,,We moeten nu de concentratie weer oppakken voor Ajax,’’ aldus Hiddink. Daarmee had PSV moeite tegen het verdedigende HFC, een ploeg die drie klassen onder de Bundesliga uitkomt. Het herdenkingsduel, met ex-PSV’er Kevin Hofland (nu VfL Wolfsburg) als toeschouwer op de tribune, eindigde in een 3-0 overwinning. De invallers Gerald Sibon (2x) en Jan Vennegoor of Hesselink maakten na rust de PSV-doelpunten.
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!quote:Op zondag 30 april 2006 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil Hitzfeld
Een waardige opvolger voor Guus vinden is een flinke klus, maar Advocaat aantrekken zou idd het averechts effect hebben....quote:Op zondag 30 april 2006 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!
Maar Advocaat is mijn 2de keus nietquote:Op zondag 30 april 2006 11:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je krijgt je tweede keus, Advocaat. Gooien we meteen alles weg wat we hebben opgebouwd in die jaren. Geen doorstroom jeugd meer, verdedigend voetbal en gepikeerde reacties bij de persconferenties. Dag uitstraling!
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef dndiek het volgende:
Advocaat
Ik hoop toch nog op een verrassing
Nou ik in ieder geval niet. Bent een supporter in goede en slechte tijden.quote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
Ik heb geen seizoenskaart dus ik zeg ook niets opquote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
precies zo als je het zegt, geen serieuze optiequote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef MIster911 het volgende:
Is Heo Leenbakker geen serieuze optie waneer hij na het wk klaar is met trinidad and tabago
Ik hoop op Sef Vergoossen. Hitzfeld zou nog mooier zijn, maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Die zie ik eerder naar Man U gaan en dan is Sef het best haalbare alternatiefquote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef dndiek het volgende:
Advocaat
Ik hoop toch nog op een verrassing
en dat uit jouw mondquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
nog liever Advocaat!quote:Op zondag 30 april 2006 23:50 schreef Urquhart het volgende:
Koeman lijkt mij trouwens minder
Jij waait ook met elke wind mee hè?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koeman word nadrukkelijk genoemt als opvolger van Guus bij PSV
van het ajakkes forum op fok...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[bron?]
O.a.voetbal inside. tegenover Jack van gelder wilde Koeman als enige geen commentaar geven. Stevens en nogiemand zeiden absoluut niet naar psv te gaan..
maargoed, je weet het nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |