Nou ik in ieder geval niet. Bent een supporter in goede en slechte tijden.quote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
Ik heb geen seizoenskaart dus ik zeg ook niets opquote:Op zondag 30 april 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er mensen die hun seizoenkaart gaan opzeggen als Dick komt?
Van Bos81 weet ik van niet, maar de rest?
precies zo als je het zegt, geen serieuze optiequote:Op zondag 30 april 2006 17:54 schreef MIster911 het volgende:
Is Heo Leenbakker geen serieuze optie waneer hij na het wk klaar is met trinidad and tabago
Ik hoop op Sef Vergoossen. Hitzfeld zou nog mooier zijn, maar ik kan me dat niet voorstellen eigenlijk. Die zie ik eerder naar Man U gaan en dan is Sef het best haalbare alternatiefquote:Op zondag 30 april 2006 16:18 schreef dndiek het volgende:
Advocaat
Ik hoop toch nog op een verrassing
en dat uit jouw mondquote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
nog liever Advocaat!quote:Op zondag 30 april 2006 23:50 schreef Urquhart het volgende:
Koeman lijkt mij trouwens minder
Jij waait ook met elke wind mee hè?quote:Op zondag 30 april 2006 20:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Vergoossen is misschien wel een betere optie dan Stevens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:49 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Koeman word nadrukkelijk genoemt als opvolger van Guus bij PSV
van het ajakkes forum op fok...quote:Op maandag 1 mei 2006 10:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[bron?]
O.a.voetbal inside. tegenover Jack van gelder wilde Koeman als enige geen commentaar geven. Stevens en nogiemand zeiden absoluut niet naar psv te gaan..
maargoed, je weet het nooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |