Goed nieuws is schaars, dus een bericht in die richting zal wel vlak na de bekerfinale worden geplaatst.quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
De PSV site zegt nog niets
geen idee, zn contract loopt af dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Takak naar Roda ?
Hoe kom je aan die 90%?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat Koeman de nieuwe trainer wordt is 90% zeker kun je zeggen ...
Ik heb er gemengde gevoelens bij.
Ik geloof Limburgse teletekst was dat. ( die zitten vaak goed met transfers enzo )quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof Limburgse teletekst was dat. ( die zitten vaak goed met transfers enzo )
PSV wil Koeman in ieder geval na de bekerfinale presenteren en Koeman zou de overgang zien zitten.
Vooral vanwege zijn goede relatie met Hiddink.
Of 90% van de geruchten en bronnen zeiden Koeman.
Het was iets met teletekst
Gaat ook op Het Kasteel praten, vernam ik gisteravond.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
Takak naar Roda ?
Laat maar weer is zien hoeveel gloryhunters er bij jullie in et stadion zitten.quote:Zondag meer Ajax- dan PSV-fans
Donderdag 4 mei, door SV, Amsterdam, 11.44u GMT+01.00, De Telegraaf
Rotterdam verwelkomt zondag ongeveer 30.000 voetbalsupporters die de bekerfinale tussen Ajax en PSV in de Kuip zullen bijwonen. De politie verwacht uit Amsterdam ongeveer 11.000 fans in acht treinen en tachtig bussen.
Uit Eindhoven komen naar schatting 6000 voetballiefhebbers met circa 130 bussen en tweehonderd personenauto's.
De Rotterdamse politie werkt nauw samen met de politie in Amsterdam en Brabant en het Korps landelijke politiediensten. Hoofddoel van de gemeente en politie is 'een rustig en sportief verloop van de finaledag', zo lieten ze donderdag weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |