Hij blijft gewoon op zijn dikke gat zitten en niemand durft er wat aan te doen. Gelukkig gaat er nu verandering in komen. Dat bericht stemt mij in ieder geval heel positief. Geen dure techniesch directeur, maar Hiddink op afstand en Valckx als Technisch Manager. Perfect toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:27 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik begrepen had van van Raaij in een interview was dat Timmer eigenlijk al weg had moeten zijn, statutair gezien. Maar wat hield dat tegen dan?
*phew* eindelijk een beetje goed nieuws. Het hele technische staf verhaal begon me toch een beetje zorgen te baren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:38 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article313277.ece
Dat heeft ie allang afgetikt hoor, ben maar niet bang.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:39 schreef Verbal_Kint het volgende:bericht AD
ik vraag me alleen af of die Russen daar zo blij mee zijn als ie weer twee functies gaat vervullen...
Welkom terug, het mooie weer begint net dus je hebt geluk!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Zeg kunnen jullie nu ff ophouden over koeman
Trouwens ben weer terug in Nederland
Geluk ?? man ik heb het meegenomenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Welkom terug, het mooie weer begint net dus je hebt geluk!
En Koeman gaat het worden volgens mij...![]()
Sientjeeeeequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:19 schreef appelsientje het volgende:
Zeg kunnen jullie nu ff ophouden over koeman
Trouwens ben weer terug in Nederland
sterker nog.. ik werk officeel nog steeds bij planetquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sientjeeeee![]()
nog enige kans dat je terugkomt bij Planet? We zitten sinds afgelopen maandag in het nieuwe pand aan de stationstraat. Het is hiet echt groooot, past goed bij je naam
OT: dat jij hapt in het topic van het WK-forum over drie spelers ind e volgende ronde zeg...quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
In de tweede helft van die wedstrijd was Ajax inderdaad beter, maar een seizoen duurt langer dan 1 helft. Verdedigend heeft PSV een goed jaar meegemaakt, Ajax is toch wat kwetsbaarder achterin en ik reken dat iemand als Farfan of Cocu dan het verschil maakt. Ik bedoel alle respect voor Huntelaar, maar hij kwam er zowel bij heerenveen als bij ajax niet echt aan te pas tegen Alex.
ja, ik dacht dat je een foutje maakte, maar blijkbaar is 'the joke on me'quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: dat jij hapt in het topic van het WK-forum over drie spelers ind e volgende ronde zeg...
Ik geef Ajax een betere kans doordat ze meer ritme hebben.
En weer zijn we het eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Hup Ronald Koeman!
Dan ontslaan we Henk gewoon. Tradities moet je in stand houden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Maakt hij ons kampioen en dan zitten jullie daar met je Ten Cate
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:28 schreef Radegast het volgende:
Dan ontslaan we Henk gewoon. Tradities moet je in stand houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |