abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37235382
Slotjes, merges, slowchats, verbeteringen, verslechteringen, ontwikkelingen, vragen en antwoorden?

Bediscussieer het hier
pi_37235687
Hoi! Hebben jullie al een soort van conclusie getrokken uit het evaluatie topic? En zo ja, mogen wij weten welke en zo nee, succes daarmee nog.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_37235966
quote:
Op maandag 24 april 2006 08:35 schreef YPPY het volgende:
Hoi! Hebben jullie al een soort van conclusie getrokken uit het evaluatie topic? En zo ja, mogen wij weten welke en zo nee, succes daarmee nog.
Zoals jullie hebben kunnen zien hebben we ondertussen vrijwel alle mogelijkheden die zijn geopperd in het evaluatietopic en daarbuiten uitgeprobeerd. Een algemene conclusie valt nauwelijks te trekken daaruit, maar als je dat echt wil kunnen we wel een samenvatting geven wat er is gebeurd op basis van de kladblok bestandjes die ik heb.
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 09:44:55 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37236680
Present.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37240870
UIO

Hoe is het ermee?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37248019
UIO dankje nog voor je aanvulling mbt de douane.
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 16:31:20 #7
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37248118
Geen dank. Ik was in een compleet-overbodige-aanvullingen-bui.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37277351
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
UIO

Hoe is het ermee?
Niet al te best zo te zien.
  Moderator dinsdag 25 april 2006 @ 15:15:56 #9
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37280860
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Niet al te best zo te zien.
Compleet overbodige aanvullingen zijn inderdaad een slecht teken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:53:57 #10
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37283849
Ik snap het niet?
pi_37302209
pi_37302627
quote:
Wat is daarmee? Op vliegtarieven kun je overigens ook flexibel laten zoeken naar het laagste tarief
pi_37302712
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:11 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wat is daarmee? Op vliegtarieven kun je overigens ook flexibel laten zoeken naar het laagste tarief
Door die -2 en +2 dagen aan te geven als een bepaald tarief niet beschikbaar is? Maar dat is al standaard bij alle Gateway engines.
pi_37302817
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:20 schreef Jaguarized het volgende:
Door die -2 en +2 dagen aan te geven als een bepaald tarief niet beschikbaar is? Maar dat is al standaard bij alle Gateway engines.
Daboellik
pi_37302898
De TS bedoelt op een systeem dat op de KLM website staat. Voor zover ik weet is dat bij de reguliere websites niet mogelijk. Alleen veel lowcost maatschappijen hebben het wel. Daarmee is de vraag dus beantwoord en staat een prijs voor de vlucht in het centrale topic.
pi_37316912
Dat een vraag beantwoord is, is toch geen reden het topic te sluiten. Althans, dat was het beleid altijd, meen ik.
pi_37334550
Vraag hoorde in een ander topic.
pi_37343133
De link in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten naar het FB topic moet nog vernieuwd worden.
  Moderator donderdag 27 april 2006 @ 14:06:07 #19
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37343947
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
De link in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten naar het FB topic moet nog vernieuwd worden.
Inmiddels niet meer.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37361213
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Dat een vraag beantwoord is, is toch geen reden het topic te sluiten. Althans, dat was het beleid altijd, meen ik.
Op een enkele uitzondering na, gebeurt dat dan ook niet. Je kan van een willekeurige TS niet verwachten dat die zo vaak online is dat hij/zij zelf de vraag meteen na het slotje in een centraal topic zet.

Van A naar B vragen dus altijd met een direct linkje en quote naar de post opnemen in het te sluiten topic respectievelijk het centrale topic en andere topics blijven open totdat de TS zich in het centrale topics gemeldt heeft en daar de mogelijkheid heeft gehad verder geholpen te worden.

Topics sluiten op aanvraag kan natuurlijk ook nog.
pi_37382022
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef DutchTrain het volgende:
Topics sluiten op aanvraag kan natuurlijk ook nog.
Oh, is dat zo? Da's nieuw dan.
  Moderator vrijdag 28 april 2006 @ 17:32:36 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37382590
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef k_man het volgende:
Oh, is dat zo? Da's nieuw dan.
Het kàn, dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37383255
Stelletje taalpuristen.

pi_37396304
[Reisverslag] Camper Rondreis West USA

Ik snap best dat iedereen graag zijn of haar ervaringen en verhalen wil vertellen over zijn of haar reis. Erg leuk altijd om te lezen. Bovenstaand topic vind ik een beetje apart. Er staat reisverhaal in de TT dus dan verwacht ik op z'n minst een mooi reisverhaal te lezen. Zes dagen voordat je vertrekt een reisverhaal topic openen vond ik al een beetje vreemd. Er stond nog geen reisverslag in en vragen naar tips kan ook prima in het centrale "Rondreis amerika" topic.

Nu is de TS dan eindelijk op reis en is het de bedoeling dat we steeds op een linkje gaan klikken? Voor dag 1 en 2 moest dat al en nu komt de TS op tv maar dat moeten we dan lezen op z'n site? Wel een reisverslagtopic openen maar geen reisverslag posten, lijkt me dan meer op spam.
pi_37420453
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 08:56 schreef Jaguarized het volgende:
[Reisverslag] Camper Rondreis West USA
Nu is de TS dan eindelijk op reis en is het de bedoeling dat we steeds op een linkje gaan klikken? Voor dag 1 en 2 moest dat al en nu komt de TS op tv maar dat moeten we dan lezen op z'n site? Wel een reisverslagtopic openen maar geen reisverslag posten, lijkt me dan meer op spam.
Ik zie er geen spam in... het is geen simpele linkdump, want gigatech blijft reageren en er wordt niet overduidelijk geld verdient als er op de link geklikt wordt (en of die van die 750 bezoekers rijk kan worden is ook maar de vraag)

Het verwijzen naar de verkeerde topics is irritanter

PS Dit soort zaken passen beter in een TR ipv van FB
  zondag 30 april 2006 @ 08:07:40 #26
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37420495
quote:
Op zondag 30 april 2006 07:40 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik zie er geen spam in... het is geen simpele linkdump, want gigatech blijft reageren en er wordt niet overduidelijk geld verdient als er op de link geklikt wordt (en of die van die 750 bezoekers rijk kan worden is ook maar de vraag)

Het verwijzen naar de verkeerde topics is irritanter

PS Dit soort zaken passen beter in een TR ipv van FB
Als ie om tips vraagt en ik verwijs hem naar een centraal rondreis topic en california topic, dan zie ik daar niets irritants in. Het lijkt mij alleen niet al te veel werk om even het verhaal te koppiepeesten in het topic dan elke keer te melden dat de website weer geupdate is.
pi_37425659
Gewoon spam dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_37431663
restaurants in parijs

TS heeft het centrale topic gevonden hoor.
pi_37433638
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
restaurants in parijs

TS heeft het centrale topic gevonden hoor.
En ondertussen ook antwoord in het andere topic, dus dan zou die eventueel wel misschien op slot kunnen. Denk ik dan. Wellicht.
pi_37494091
Waar laat jij je paspoort?

Heeft weinig met TRV van doen.
pi_37497316
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:

Dank. Gezien. We kijken het nog wel even aan waar / of het topic strandt
  woensdag 3 mei 2006 @ 00:01:40 #32
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37499291
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:

En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.
pi_37522817
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.
k_man heeft de OP waarschijnlijk wel gelezen
  woensdag 3 mei 2006 @ 23:21:07 #34
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37528744
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 18:19:32 #35
45833 crew  Fogel
pi_37634198
Post nummer 7 en 8 van het Kopenhagen topic mogen wat mij betreft hierheen verplaatst worden of gewoon weggehaald worden. Trollen heeft niemand baat bij.

[ Bericht 34% gewijzigd door Fogel op 07-05-2006 18:20:54 (link erbij) ]
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_37634327
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef Fogel het volgende:
Post nummer 7 en 8 van het Kopenhagen topic mogen wat mij betreft hierheen verplaatst worden of gewoon weggehaald worden. Trollen heeft niemand baat bij.
Doe ik, 't is warm hè vandaag
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 18:29:31 #37
45833 crew  Fogel
pi_37634434
Dank je!
22 graden en hooikoorts is minder prettig inderdaad.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_37634878
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Fogel het volgende:
Dank je!
22 graden en hooikoorts is minder prettig inderdaad.
Overigens is het plaatsen van zo'n lap tekst met slechts de mededeling 'veel leesplezier' ook niet helemaal de bedoeling... dat kan nogal verkeerd opgevat worden (zoals ook blijkt).

Een linkje is in zo'n geval beter
pi_37634944
Ja, dat zei ik dus. Het was geen trollen, ik gaf slechts aan dat dat niet de bedoeling is.
pi_37635070
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Ja, dat zei ik dus. Het was geen trollen, ik gaf slechts aan dat dat niet de bedoeling is.
Excuses, ik had ook wat last van de warmte en reageerde dus wat snel, met de opmerkingen tussen jullie in de andere topics in het achterhoofd.

Volgende keer beter
  Moderator zondag 7 mei 2006 @ 19:16:54 #41
45833 crew  Fogel
pi_37635865
Kopenhagen design post is aangepast en zou nu volgens de regels moeten zijn.
Opgelost, geen slotje
pi_37655338
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 13:56:17 #43
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37656120
En weg ermee.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 8 mei 2006 @ 20:55:58 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_37669906
[TRV meet] - waar, wanneer en wie?

ik vraag me af waarom dat topic dicht moet. Ik zie niet in wat er nu zo ernstig is aan de reacties een beetje onenigheid mag toch op zn tijd?? De wereld zou maar saai zijn als dat niet zo was! Met een beetje diplomatie is dit topic prima open te houden! (naar mijn bescheiden mening) Ik wil wel op de hoogte gehouden worden van meets.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_37670129
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[TRV meet] - waar, wanneer en wie?

ik vraag me af waarom dat topic dicht moet. Ik zie niet in wat er nu zo ernstig is aan de reacties een beetje onenigheid mag toch op zn tijd?? De wereld zou maar saai zijn als dat niet zo was! Met een beetje diplomatie is dit topic prima open te houden! (naar mijn bescheiden mening) Ik wil wel op de hoogte gehouden worden van meets.
Dit viel bij mij en enkele andere users niet meer onder 'een beetje onenigheid op z'n tijd'.

Als er weer concrete plannen zijn houden we je graag op de hoogte, via het forum of via de mail
pi_37675021
Het is mij ook niet duidelijk waarom het topic dicht is. Die post van YPPY was klaarblijkelijk de druppel, maar wat daar nou zo erg aan was?

Er waren in dat topic slechts twee users die zich kritisch uitlieten: YPPY en ik. Volgens mij hebben we daarbij beide onze redenen aangegeven, zonder grof of beledigend te worden. Op het Delfshaven voorstel reageerden we allebei zelfs positief.

Je reageert erg geprikkeld, haast overspannen, DT. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.

Je verwijderde een neutrale post van mij, waarna je zelf precies hetzelfde zei. Je reageerde erg geïrriteerd op een andere post van mij, op basis van aannames die nergens op gestaafd waren. Tenslotte wordt je boos en gooi je het topic op slot, alleen omdat YPPY aangeeft van welk soort meets ze niet houdt. Las je ergens dat ze daarmee op TRV meets doelde? Of was dat alleen hoe je het wilde lezen?

Gedraag je eens een beetje volwassener. Tel in het vervolg eerst eens tot tien. Ontspan. Of neem wat meer afstand van TRV als je de druk teveel vindt worden en je je continu aangevallen voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 22:57:00 ]
pi_37675725
quote:
Op maandag 8 mei 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Je verwijderde een neutrale post van mij, waarna je zelf precies hetzelfde zei. Je reageerde erg geïrriteerd op een andere post van mij, op basis van aannames die nergens op gestaafd waren. Tenslotte wordt je boos en gooi je het topic op slot, alleen omdat YPPY aangeeft van welk soort meets ze niet houdt. Las je ergens dat ze daarmee op TRV meets doelde? Of was dat alleen hoe je het wilde lezen?
Het is vrij moeilijk om voor te stellen dat jij op enig moment hier een niet ironische post plaatst.

Zeker als je eerst al in het topic loopt te trollen - waar andere users zich ook aan ergeren - dan valt er natuurlijk weinig meer te redden. Ik kan me ook niet voorstellen dat iemand anders dan de paar users die gereageerd hadden in het topic überhaupt nog interesse zouden hebben in een meet na het lezen van die posts.

Volgende poging meer succes
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 23:24:28 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37676208
Kennelijk vatte Vogue jouw posts ook zo op. Dus het zal niet helemaal zomaar uit de lucht zijn komen vallen.

Daarnaast zie ik meerdere aannames in het topic die nergens op gestoeld zijn. Alle TRV-meets hebben namelijk iets cultureels gehad. Ook de tapasmeet. Een aantal users is voordat zij naar het restaurant kwamen nog naar de Heineken-experience geweest. Wellicht niet het soort cultuur waar jij of YPPY van houden, maar dat is nog geen reden zoiets te stellen. Als je niet wil komen, is dat prima, maar reageer dan ook gewoon niet meteen in een meeting-topic met "Ik denk niet dat ik kom.". Reageer dan gewoon helemaal niet. De toon was nu meteen gezet.

Ik stel voor dat we het topc nog even dicht houden tot de gemoederen weer enigszins gesust zijn.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37676395
Zie je nou DT? Je illustreert precies mijn punt. Lees je even terug wat je schrijft?

'Het is vrij moeiljik voor te stellen...' 'Ik kan me niet voorstellen...'

Ik herhaal nog maar eens. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.

Overigens, ik keek net het topic nog eens terug. Welke posts vond je getrol? Die waarin ik aangaf niet zo dol te zijn op bbq's?

Kun je ook motiveren wat er ironisch is aan mijn posts in de topics over Japan? Of Basel? Of Berlijn? Om maar een paar recente topics te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 23:31:08 ]
pi_37676685
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Daarnaast zie ik meerdere aannames in het topic die nergens op gestoeld zijn.
Dat zeg ik.
quote:
Alle TRV-meets hebben namelijk iets cultureels gehad. Ook de tapasmeet. Een aantal users is voordat zij naar het restaurant kwamen nog naar de Heineken-experience geweest. Wellicht niet het soort cultuur waar jij of YPPY van houden, maar dat is nog geen reden zoiets te stellen.
Zoals ik al zei hebben zowel YPPY als ik prima duidelijk gemaakt wat onze redenen waren. Een tapasmeet vinden wij wat minder geslaagd, maar moet je je daardoor meteen aangevallen voelen? Is dat getrol?
quote:
Als je niet wil komen, is dat prima, maar reageer dan ook gewoon niet meteen in een meeting-topic met "Ik denk niet dat ik kom.". Reageer dan gewoon helemaal niet. De toon was nu meteen gezet.
Er zijn meerdere mensen die hebben aangegeven niet te zullen komen, zie de OP van het topic. Toch hebben YPPY en ik het nu opeens gedaan. Waarom? De mededeling 'ik denk niet dat ik kom' lijkt me volkomen neutraal en heb ik daarna desgevraagd bovendien uitgebreid toegelicht.

Erg overtrokken allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 23:37:27 ]
pi_37676757
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Ik herhaal nog maar eens. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.
overtuig me van het tegendeel de komende tijd
quote:
Overigens, ik keek net het topic nog eens terug. Welke posts vond je getrol? Die waarin ik aangaf niet zo dol te zijn op bbq's?
Je eerste vijf posts en alle posts die eindigen op een
Blijkbaar vind je jezelf erg leuk
quote:
Kun je ook motiveren wat er ironisch is aan mijn posts in de topics over Japan? Of Basel? Of Berlijn? Om maar een paar recente topics te noemen.
In die topics is niets mis, daar krijg je ook gewoon antwoord.
pi_37677204
quote:
Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
overtuig me van het tegendeel de komende tijd
Nee, dat is iets wat jij zelf zult moeten doen.
quote:
Je eerste vijf posts en alle posts die eindigen op een
Blijkbaar vind je jezelf erg leuk
Dan heb je of een erg raar idee van trollen of je bent er inderdaad van overtuigd dat ik niks anders doe.
quote:
In die topics is niets mis, daar krijg je ook gewoon antwoord.
Waarom is het dan zo moeiljik voor te stellen dat ik posts plaats die niet ironisch zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2006 23:54:02 ]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 05:55:04 #53
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37680982
Altijd lastig, een meet organiseren. Naja, mocht er eens iemand in de buurt zijn, wip maar langs.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 07:53:55 #54
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37681359
Nou bedankt hoor, heb ik nu het topic verpest? Ik zeg toch duidelijk dat deze meet leuk klinkt, maar dat ik lichamelijk niet kan komen? Dat gaat echt niet veranderen hoor. Ik had gehoopt dat je zou lezen wat ik post DT. Dat heb ik bij jou/jullie ook altijd geprobeerd. Maar laat maar zitten verder dan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_37681962
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 07:53 schreef YPPY het volgende:
Nou bedankt hoor, heb ik nu het topic verpest?
Nee dat hebben we met elkaar gedaan. Het topic ging niet meer over waar het voor bedoeld was. Optie was om alle offtopic reacties weg te halen, of gewoon overnieuw te beginnen. Ik denk dat dat laatste het beste is.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 10:33:12 #56
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37684007
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:03 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Daar staat dus niets in over kamperen... hier wel => Italië

Hier moest nog een slotje...

Bij deze
Er stonden wel tips in over plekken rondom het Gardameer.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 11:10:35 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37685178
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee dat hebben we met elkaar gedaan. Het topic ging niet meer over waar het voor bedoeld was. Optie was om alle offtopic reacties weg te halen, of gewoon overnieuw te beginnen. Ik denk dat dat laatste het beste is.
Ik reageer op een vraag van Jaguarized en vervolgens quote je mijn reactie, reageert met een negatieve PI, vindt dat ik ideeen afkraak en sluit de boel. Maar goed. Ik hoop dat jullie (via de mail?) een leuke en gezellig meet hebben. Het programma ziet er iig leuk uit.
*OUD heilige*
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:25:14 #58
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37688811
Het had dus met de mensen te maken die zouden komen? En de lichamelijke gesteldheid.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:44:00 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_37689279
Nee, ik schreef wel dat de mensen die komen een reden kunnen zijn om wel naar een meet te gaan. Omdat er nog maar weinig aanmeldingen waren voor deze meet, kan ik niet op grond daarvan zeggen of ik wel/of niet zou gaan. Het is toch niet zo gek dat je naar sommige gezichten achter de nick benieuwder bent dan anderen?
Half augustus ben ik uitgerekend, dus ik ga echt niet eind juli nog ik weet niet hoeveel kilometer rond lopen sjouwen. Als ik dan niet lig te puffen.
*OUD heilige*
  dinsdag 9 mei 2006 @ 14:00:47 #60
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37689687
Ah. Naja, ik vind het wel prima. Wie eens in de buurt is, mag mailen.
pi_37749327
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Wel ja joh. Eerst wordt YPPY en vooral mij van alles aangewreven en nu hebben we opeens alleemaal een beetje schuld. Misselijk gedrag.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 05:58:12 #62
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37751642
Kan DT in het Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5 topic even bij:
quote:
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel?
het volgende neerzetten:
quote:
hoelang je er wil blijven
Bedankt.
pi_37778523
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 05:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kan DT in het Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5 topic even bij:
Bedankt.
Check

UIO kon het niet?
pi_37781086
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef DutchTrain het volgende:
UIO kon het niet?
Help me even, wie is dat ook al weer?
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:09:01 #65
119078 McCarthy
communistenjager
pi_37785442
ben toch niet helemaal tevreden met mijn iets anders dan salou of mallorca topic

Zou ik daaorm een topic mogen openen waarin ik informeer wat voor studentenreizen er zijn.
Of weten jullie anders of er al zo'n topic is?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_37785889
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:09 schreef McCarthy het volgende:
ben toch niet helemaal tevreden met mijn iets anders dan salou of mallorca topic

Zou ik daaorm een topic mogen openen waarin ik informeer wat voor studentenreizen er zijn.
Of weten jullie anders of er al zo'n topic is?
In dat topic komt meteen het probleem van de werkende search naar boven... er worden alleen de oude topics genoemd die met de search gevonden worden...

Wat actuele topics die over jouw 'probleem' gaan zijn:

Alleen op vakantie... en gezocht: jongerenrondreis noord/west Europa

Vooral in het eerstgenoemde topic kun je een en ander vinden over groepsreizen en alleen reizen.

Mocht je een idee hebben wat je ongeveer wil, dan mag je voor advies natuurlijk altijd een topic openen
  zondag 14 mei 2006 @ 03:44:36 #67
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37807125
pi_37808254
quote:
valt nog altijd op, wordt later gemerged
  maandag 15 mei 2006 @ 09:08:07 #69
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37836356
pi_37839917
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:08 schreef Jaguarized het volgende:
En waar vieren de fokkers dit jaar hun zomervakantie? is dubbel met waar ga jij heen in 2006? Merg- of slotjeskandidaat?
Als die laatste niet gekickt wordt is het geen enkel probleem, want die was toch bijna vol...
  maandag 15 mei 2006 @ 11:49:03 #71
30560 2Mini
Official Logo
pi_37839991
Ik ga naar Turkije!

Moeten we niet ergens anders verder?
Camera 1... 1!
  maandag 15 mei 2006 @ 11:51:37 #72
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_37840070
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:44 schreef DutchTrain het volgende:
=> Hier verder: Ik ga naar Turkije!
hahaha wat een lol
  maandag 15 mei 2006 @ 11:52:50 #73
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37840112
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:49 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga naar Turkije!

Moeten we niet ergens anders verder?
pi_37840125
quote:
Op maandag 15 mei 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

hahaha wat een lol
Daar dus: [Zomer 2006] Alanya
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:13:54 #75
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37872397
  Moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 11:22:21 #76
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37872673
Ja.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:50:13 #77
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37873580
pi_37873643
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
[Zomer 2006] Blanes

Spam?
gezien en opgelost
pi_37917366
Waar is het Bulgarije topic gebleven?
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:20:00 #80
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37917794
Deze?

Bulgarije
  Moderator woensdag 17 mei 2006 @ 15:57:44 #81
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37919071
Daar dus.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_37919445
Thanks!
pi_37927536
Ik had een topic over stappen in talinn, waren paar leuke tips en links aan toegevoegd en is nu ineens weg.
Wasdat?
Waarom?
pi_37932156
Is dat topic niet gemerged met een bestaand topic?

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2006 21:53:05 ]
pi_37932589
Deze dus: Tallinn
pi_37934994
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef giulio1 het volgende:
Ik had een topic over stappen in talinn, waren paar leuke tips en links aan toegevoegd en is nu ineens weg.
Wasdat?
Waarom?
Topic is inderdaad samengevoegd. Door wat vertraging met het samenvoegen en omdat er nog altijd een bug blijkt te zitten in de Active Topics wat betreft gemergde topics, zie je die niet vanzelf staan.

Nu zijn de drie topics over Tallinn dus te vinden in het topic dat k_man noemt
pi_37938310
okay, tnx for the fast reply!!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:00:37 #88
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37984097
zuid afrika

Dubbel.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:21:34 #89
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37984793
Er stond al een topicnote bij. Als er geen opmerkingen bij komen gaat het over een paar dagen wel op slot, anders mergen we het.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:31:55 #90
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_37985161
Je kan de TS natuurlijk ook verwijzen naar het reeds bestaande en centrale topic en het op slot gooien dan reacties af te wachten en te laten mergen. Het is juist nu makkelijker omdat er nog geen reacties in staan.
  Moderator vrijdag 19 mei 2006 @ 12:54:19 #91
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_37985989
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan de TS natuurlijk ook verwijzen naar het reeds bestaande en centrale topic en het op slot gooien dan reacties af te wachten en te laten mergen. Het is juist nu makkelijker omdat er nog geen reacties in staan.
De verwijzing staat er al en kennelijk heeft de TS dat centrale topic nog niet gevonden. Wat hij wel heeft gedaan is de moeite nemen om een serieus topic te openen in TRV. Jammer genoeg heeft hij geen gebruik gemaakt van de search. Al met al geen reden om het direct op slot te gooien.

En mergen is niet meer moeite dan een slotje.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:39:00 #92
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38080116
Gaat Raad De Stad naar MEN of blijft het in TRV?
  Moderator maandag 22 mei 2006 @ 13:07:16 #93
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38081052
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:08:28 #94
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38081086
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Mij ook niet.
  Moderator maandag 22 mei 2006 @ 13:22:47 #95
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38081558
De vraag is inmiddels uitgezet.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:26:17 #96
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38081675
Ik zag het.
  Moderator maandag 22 mei 2006 @ 13:30:26 #97
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38081817
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zag het.
Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.

Goedbedoeld persoonlijk advies: Ga de straat op!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:40:49 #98
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38082168
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.

Goedbedoeld persoonlijk advies: Ga de straat op!
Het is 23.37 hier. En op maandagavond is er hier niet veel te doen. Eerst het semester afronden en dan nog 2 weken vakantie vieren in Auckland alvorens ik richting het koude zuiden ga.

Wat doen we overigens met..?

Raad een land adhv vorm
Raad de Straat, Amsterdam (is hier een deel 2 van?)
  Moderator maandag 22 mei 2006 @ 13:44:40 #99
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38082314
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het is 23.37 hier. En op maandagavond is er hier niet veel te doen. Eerst het semester afronden en dan nog 2 weken vakantie vieren in Auckland alvorens ik richting het koude zuiden ga.

Wat doen we overigens met..?

Raad een land adhv vorm
Raad de Straat, Amsterdam (is hier een deel 2 van?)
Tenzij het maandagavond is natuurlijk.

Raad de Straat #2 (of 3, of 4) is ooit verplaatst naar GC en zal nu wel in MEN terecht komen.
Raad een land adhv een vorm was eenmalig, is weggezakt en zal in stilte sterven.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 mei 2006 @ 13:46:17 #100
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38082368
Okidokie. Ben je trouwens afgestapt van de PI? 1 van de 8 reacties op deze pagina heeft een PI.
pi_38095665
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
pi_38095711
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar denk ik toch anders over. Het heeft weinig met reizen van doen en de bezoekers zijn voor het merendeel een vast clubje, zonder veel interactie met de rest van TRV.

Als je ziet wat er nu in MEN al terecht is gekomen, zijn daar spelletjes bij die heel wat meer forum gebonden waren dan RDS dat is.
pi_38095748
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
Waarschijnlijk gemerged met het centrale topic. Dan verdwijnt het idd uit jouw lijst.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 07:01:09 #104
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38111216
  Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 12:07:42 #105
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38117661
quote:
Ik zag dat je hem al gevonden hebt. Op de één of andere manier komen gemergde topics niet duidelijk naar voren in de lijsten van users die in een later topic hebben gereageerd. Excuses daarvoor.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:37:59 #106
149848 tringvliegprostie
ramen zijn doorzichtig
pi_38208272
Verkeerd schopje, verzoek schopje terug naar UVT

Vrije tijd en wandelplezier
ik ben hier nieuw
pi_38208407
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user te chekcen:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:45:50 #108
149848 tringvliegprostie
ramen zijn doorzichtig
pi_38208574
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef Escaflowne het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user te chekcen:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!
Waarom?

Wat heeft dat met mijn topicje te maken?
ik ben hier nieuw
pi_38208615
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef tringvliegprostie het volgende:

Waarom?

Wat heeft dat met mijn topicje te maken?
Wat heeft het daar nièt mee te maken?
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:48:25 #110
149848 tringvliegprostie
ramen zijn doorzichtig
pi_38208673
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Escaflowne het volgende:

[..]

Wat heeft het daar nièt mee te maken?
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.

Om welke reden weet ik ook niet, verzin er maar een.
ik ben hier nieuw
pi_38208732
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef tringvliegprostie het volgende:

Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.

Om welke reden weet ik ook niet, verzin er maar een.
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:50:09 #112
149848 tringvliegprostie
ramen zijn doorzichtig
pi_38208743
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef tringvliegprostie het volgende:
Verkeerd schopje, verzoek schopje terug naar UVT

Vrije tijd en wandelplezier
ik ben hier nieuw
pi_38208786
Ik hoef het iig niet terug in UVT te hebben. Het is nu aan de TRV-mods. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:55:04 #114
149848 tringvliegprostie
ramen zijn doorzichtig
pi_38208897
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef teknomist het volgende:
Ik hoef het iig niet terug in UVT te hebben. Het is nu aan de TRV-mods. .
het werd jou dan ook niet gevraagd.

Tof dat je de dingen die je niet aankan schopt naar je collega's.
ik ben hier nieuw
  Moderator donderdag 25 mei 2006 @ 21:31:50 #115
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38212020
Fiets- en wandeltochten die je hebt ondernomen waar ook ter wereld, passen prima in TRV. Zeker als je er een leuk verslag bij schrijft.

Postgeschiedenis van wie dan ook interesseert mij voor geen meter. Binnen een kwartier een post van je schoppen, irriteert mij echter wel mateloos. De TRV-mods zijn hier niet 24/7 aanwezig. Zeker niet als één daarvan op vakantie is. Overigens heb ik alle vertrouwen in de handelsbekwaamheid van mijn collegamods. Zijn topicschop naar TRV was volkomen terecht. Daarnaast is onderling gebakkelei van users niet wenselijk in ons feedback-topic. Doe dat maar op MSN of zo.

Welkom trouwens. Ik zie dat je hier nieuw bent.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator donderdag 25 mei 2006 @ 21:36:02 #116
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38212137
Ow, het was een OS-reltopic zie ik nu. Nou ja, doet niks af aan het feit dat topics over wandeltochten prima in TRV passen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_38212389
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
De TRV-mods zijn hier niet 24/7 aanwezig. Zeker niet als één daarvan op vakantie is.
.

Goed antwoord verder trouwens. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:28:16 #118
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38233513
  Moderator zaterdag 27 mei 2006 @ 10:19:39 #119
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38260247
Check.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_38316895
Hoe zit dat nou met de spelletjes in TRV? Waarom gaan die niet naar MEN?
  zondag 28 mei 2006 @ 23:07:04 #121
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38318524
quote:
Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Hoe zit dat nou met de spelletjes in TRV? Waarom gaan die niet naar MEN?
Even teruglezen. Vooralsnog worden die niet verplaatst naar MEN. UIO heeft dat in de topics gevraagd. En het zijn natuurlijk ook maar twee dus ik kan me niet voorstellen dat je je er aan stoort.
pi_38318573
Welke spelletjes?
  zondag 28 mei 2006 @ 23:11:32 #123
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38318675
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Dizzee het volgende:
Welke spelletjes?
Raad de Stad, Raad de land nav de vorm.
pi_38318743
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Even teruglezen. Vooralsnog worden die niet verplaatst naar MEN. UIO heeft dat in de topics gevraagd. En het zijn natuurlijk ook maar twee dus ik kan me niet voorstellen dat je je er aan stoort.
Als jij nou ook eens terug leest slijmjurk...

Ik heb gevraagd wat de spelletjes in TRV nou zo forum gebonden maakt, dat ze niet naar MEN zouden kunnen. Je ziet namelijk dat eigenlijk alle spelletjes daar terecht gekomen zijn behalve die uit TRV. Terwijl hetgeen nu in MEN staat in veel gevallen minstens zo verbonden was met het forum waaruit het betreffende spelletje kwam.

En vragen aan de users? Alsof er hier wel eens geluisterd wordt naar wat de users vinden...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2006 23:14:43 ]
  zondag 28 mei 2006 @ 23:15:37 #125
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38318801
Slijmjurk.
pi_38318867
ow die spelletjes
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 11:20:54 #127
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38327652
Klaag_man heeft weer iets, begrijp ik. Vragen we het gewoon aan de users, is het weer niet goed.

Als je het topic naleest, kun je zien dat ik ze een week heb gegeven om te reageren. Die termijn verloopt vanmiddag pas. Daarbij heb je niets gevraagd vorige week over het spelletje. Je gaf alleen je mening.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 29 mei 2006 @ 11:34:43 #128
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_38328104
Raad een land adhv de vorm is trouwens naar MEN, omdat het geen enkele historie met TRV had en geen vaste gebruikersgroep die hier al jaren komt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_38338818
quote:
Op maandag 29 mei 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Klaag_man heeft weer iets, begrijp ik. Vragen we het gewoon aan de users, is het weer niet goed.
Het is een beetje jammer dat vragen stellen aan de users alleen gebeurt als het de modjes hier goed uitkomt. En dan is het nog maar de vraag of er met die mening iets gebeurt.

Trouwens erg volwassen om betrokken users denigrerende bijnaampjes te geven.
quote:
Als je het topic naleest, kun je zien dat ik ze een week heb gegeven om te reageren. Die termijn verloopt vanmiddag pas. Daarbij heb je niets gevraagd vorige week over het spelletje. Je gaf alleen je mening.
Sorry, ik heb je misschien een beetje overschat. Op een forum mag je ook best op elkaar reageren als een post niet expliciet in vragende vorm is gesteld. Kijk maar eens een keer rond op Fok, het is schering en inslag.

Het al dan niet verhuizen van de spelletjes vind ik in zoverre interessant dat er paralellen zijn met de centrale topics. Er wordt bovenaan iets bedacht: hé een forum voor alle spelletjes, dat zou handig zijn! Alle modjes zouden daar dan de spelletjes naar toe kunnen schoppen. Nou ja, de spelletjes die niet forumgebonden zijn dan. Of, bij nader inzien, zie ook maar wat je er kwijt wilt. Waarop zo ongeveer alle spelletjes in MEN terechtkomen behalve de spelletjes uit TRV.

Zelfde bij de centrale topics, zij het omgekeerd. Van bovenaf bedacht dat centrale topics gemarkeerd moeten worden met een icoontje. Nou ja, als de modjes er zin in hebben dan. Ow, en bij nader inzien, hebben we ook niet echt een duidelijk idee welke topics al dan niet centraal zouden moeten zijn, dus zie maar wat je doet. Waarop het in een aantal fora niet eens wordt ingevoerd en men er in de meeste andere fora later achterkomt dat niet werkbaar is. Alleen in TRV wordt tegen de uitdrukkelijke wens van elke user die zich erover uitlaat besloten dat het wél werkt.

Zou je eens kunnen motiveren wat TRV in jouw ogen zo speciaal maakt dat deze uitzonderingspositie rechtvaardigt? <-- vraagteken!
pi_38357654
quote:
In TRV kun je beter Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen gebruiken in plaats van de search.

Dan kun je met control + f Lissabon heel snel vinden
pi_38364376
quote:
opgelost

[ Bericht 9% gewijzigd door DutchTrain op 30-05-2006 12:08:55 ]
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 12:38:32 #133
45833 crew  Fogel
pi_38365884
quote:
Op maandag 29 mei 2006 17:53 schreef k_man het volgende:
Zelfde bij de centrale topics, zij het omgekeerd. Van bovenaf bedacht dat centrale topics gemarkeerd moeten worden met een icoontje. Nou ja, als de modjes er zin in hebben dan. Ow, en bij nader inzien, hebben we ook niet echt een duidelijk idee welke topics al dan niet centraal zouden moeten zijn, dus zie maar wat je doet. Waarop het in een aantal fora niet eens wordt ingevoerd en men er in de meeste andere fora later achterkomt dat niet werkbaar is. Alleen in TRV wordt tegen de uitdrukkelijke wens van elke user die zich erover uitlaat besloten dat het wél werkt.

Zou je eens kunnen motiveren wat TRV in jouw ogen zo speciaal maakt dat deze uitzonderingspositie rechtvaardigt? <-- vraagteken!
Wat maakt JOU zo speciaal dat jouw mening meer weegt dan bijvoorbeeld de mijne, of die van een andere willekeurige user? (Ik heb aangegeven dat de recycletopics geen probleem zijn in de huidige vorm om een voorbeeld te noemen)
Als je wil dat jouw mening meer weegt, probeer dan moderator te worden en ga de wereld verbeteren.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:41:13 #134
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38365997
K_man maakt zich weer druk over een topic waar hij nooit in komt.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 13:32:21 #135
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38367778
Is er ook een centraal topic over vliegtuigmaaltijden?
  Moderator dinsdag 30 mei 2006 @ 15:46:19 #136
45833 crew  Fogel
pi_38372724
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
Is er ook een centraal topic over vliegtuigmaaltijden?
In Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 3 wordt het eten ook genoemd. Lijkt me op zich overkill om er een heel centraal topic voor te hebben omdat het maar een klein onderdeel is van de vlucht (en meestal geen hoogtepunt ).

Iets wat wel zou kunnen werken is de menukaarten van de goedkope airlines verzamelen zodat je vantevoren weet wat er zoal aan boord te koop is. (voor zover ik weet staan de menus en prijzen niet online)

Tip voor airline food reviews: http://www.airlinemeals.net/
  dinsdag 30 mei 2006 @ 15:47:54 #137
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38372772
Ik doelde meer op een topic met foto's e.d.
pi_38375178
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Fogel het volgende:
Wat maakt JOU zo speciaal dat jouw mening meer weegt dan bijvoorbeeld de mijne, of die van een andere willekeurige user? (Ik heb aangegeven dat de recycletopics geen probleem zijn in de huidige vorm om een voorbeeld te noemen)
Excuus, ik had je over het hoofd gezien. Maar ik denk toch dat je de enige users bent die heeft aangegeven de centrale topics onderaan wel best te vinden. En dan nog niet eens een verbetering, maar 'geen probleem'. Ook niet uitgesproken positief.

En moet ik nou écht nog uit gaan leggen wat mij zo speciaal maakt?
pi_38378791
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doelde meer op een topic met foto's e.d.
Dat kan best in het al bestaande topic.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 23:39:10 #140
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38393956
Hoe vind/regel ik een hotel in Parijs?

Mergen of slotje? TS heeft het centrale topic gevonden.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:38:42 #141
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38462348
Hotel Parijs Centrum

Verwijzing naar centrale topic.
pi_38464498
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe vind/regel ik een hotel in Parijs?

Mergen of slotje? TS heeft het centrale topic gevonden.
mergen kan niet meer, dus slotje
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:39:38 #143
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38464510
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

mergen kan niet meer, dus slotje
Mergen kan niet meer als in... ?
pi_38464549
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:39 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Mergen kan niet meer als in... ?
Oude Parijs topic vol, nieuwe topic met een OP van een latere datum. Mergen is dan niet handig.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:44:36 #145
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38464581
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:42 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Oude Parijs topic vol, nieuwe topic met een OP van een latere datum. Mergen is dan niet handig.
Op die manier.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:52:52 #146
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38475595
Diego wil weten waarom hij geband is. Of je hem even kan mailen op het welbekende adres.
pi_38479505
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Diego wil weten waarom hij geband is. Of je hem even kan mailen op het welbekende adres.
Dat welbekende adres is mij onbekend, maar hij weet vast wel de weg vinden naar de verantwoordelijke FA's
pi_38600808
Ik vraag me eerder af hoe lang dit nog door gaat met Diego. De hoeveelste ban is dit nu? Een lerend effect gaat er duidelijk niet van uit. Waarom laten we hem dan toch keer op keer weer terugkomen?
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:38:51 #149
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_38630882
Ik heb deze topic geopend, maar blijkt redelijk dubbel. Mag wel weer dicht dus.

Waar ga jij deze zomer heen?
pi_38631052
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb deze topic geopend, maar blijkt redelijk dubbel. Mag wel weer dicht dus.

Waar ga jij deze zomer heen?
Afgehandeld
pi_38631113
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe lang dit nog door gaat met Diego. De hoeveelste ban is dit nu? Een lerend effect gaat er duidelijk niet van uit. Waarom laten we hem dan toch keer op keer weer terugkomen?
Daar gaan de FA's over.
Regel is dat de banduur wordt verdubbeld bij een nieuwe ban binnen bepaalde tijd na een ban.
pi_38661777
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef AroundTheGlobe het volgende:
Erg jammer dat je de link hebt weggehaald want naar mijn idee stond er wel veel nuttige informatie over zuid afrika op. Ook over onderwerpen waarover dit topic gaat.
Er zijn regelmatig users die zich aanmelden om alleen een linkje te posten naar hun eigen website. Dit is niet de bedoeling van dit forum en staat ook in de policy.
Het gaat om het uitwisselen van ervaringen, ideeën, vragen stellen en antwoorden geven, niet om simpelweg te zeggen dat je ergens anders moet zijn.

Omdat je deze links meerdere keren hebt gepost en verder niets anders hebt gepost, zijn de posts verwijderd / aangepast.

Dat je de link in je signature vermeldt is geen enkel probleem natuurlijk
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:16:30 #153
151046 hyponiem
Zoek het maar op
pi_38724786
Ja, dat klopt.
pi_38724876
Ik hoef het topic iig niet terug. .
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:20:52 #155
151046 hyponiem
Zoek het maar op
pi_38724895
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:19 schreef teknomist het volgende:
er werd jou ook niets gevraagd.
Ja, dat klopt.
pi_38724914
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:20 schreef hyponiem het volgende:

[..]

er werd jou ook niets gevraagd.
.
pi_38731371
Ah, alweer een wandeltopic vanuit UVT?
pi_38750754
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:16 schreef hyponiem het volgende:
Uit wandelen in je vrije tijd, vragen en antwoorden
verzoek terug naar UVT.
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:19 schreef teknomist het volgende:
Dus blijft het topic in TRV
  dinsdag 13 juni 2006 @ 03:55:23 #159
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38801880
Misschien een idee om de TT van hotspots Zuid-Europa! te veranderen in "Places to be in zuid Europa?
pi_38802649
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 03:55 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien een idee om de TT van hotspots Zuid-Europa! te veranderen in "Places to be in zuid Europa?
DIt is FOK!, niet GoT
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:21:12 #161
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38804548
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:18 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

DIt is FOK!, niet GoT
Daarom kan die TT ook verwarrend lijken.
  Admin donderdag 15 juni 2006 @ 10:41:13 #162
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38876541
Ik kan niks vinden
Hoelang is het vliegen naar Egypte en hoeveel kans heb ik nog op een spotgoedkope zonvakantie in juli?
En jahaaaaa, ik heb de internetsites gehad, heeft het nut de zaterdag telegraaf door te spitten?
En nu ik wil niks cultureels en ja ik wil zon en gemak.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:21:34 #163
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38877698
Yvonne toch.

Cairo is rechtstreeks 4 uur 20. Luxor, Hurghada en Sharm El Sjeik ongeveer een uurtje langer.

Echt iets goedkoops voor juli zal je nu niet meer vinden maar je kan eens kijken op de website van L'Tur: http://www.ltur.com/shops/AM2/index.ltml .

Je kan ook ff buurten in Egypte deel 4.

Vergeet de zonnebrand niet he?
pi_38878192
waarom zit er ineens een slotje op mijn tread van Rondreis westcoast amerika

***Laat maar ik zie dat er een deel 2 geopent is.****
  donderdag 15 juni 2006 @ 12:59:03 #165
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38880566
Oh yvonne gaat al naar turkije hoor ik net.
pi_38880737
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef yvonne het volgende:
Ik kan niks vinden
Bijna alles wat je zoekt kun je vinden in: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen
quote:
Hoelang is het vliegen naar Egypte en hoeveel kans heb ik nog op een spotgoedkope zonvakantie in juli?
best groot, gezien de aanslagen nog niet echt populair
quote:
En jahaaaaa, ik heb de internetsites gehad, heeft het nut de zaterdag telegraaf door te spitten?
En nu ik wil niks cultureels en ja ik wil zon en gemak.
Telegraaf = www.reiskrant.nl
kijk ook op www.lastminutes.nl of www.vakantiediscounter.nl
pi_38901344
quote:
Het vorige topic was nog wel een beetje onderscheidend... we kijken het even aan of het naast de bestaande californië reeks bestaansrecht heeft.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:20:27 #169
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38942486
quote:
-edit-

[ Bericht 60% gewijzigd door DutchTrain op 17-06-2006 07:58 (lees de nieuwe policy en rellen doe je hier niet) ]
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen? Wat was er precies zo erg dat een edit nodig was?

[ Bericht 13% gewijzigd door Jaguarized op 17-06-2006 13:26:02 ]
pi_38944991
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen? Wat was er precies zo erg dat een edit nodig was?
Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).

In een dergelijk topic is dat niet gewenst
  zondag 18 juni 2006 @ 01:00:53 #171
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38961554
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:28 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).

In een dergelijk topic is dat niet gewenst
Wat een onzin om dat als rellen te bestempelen. Melden dat een topic eigenlijk overbodig is noem je dus iemand aanvallen en dus rellen. Dat vind ik zwaar overdreven. Dan zal ik de volgende keer als iemand niet tevreden is met een reisadvies me ook even bij je melden omdat ik dat soort posts dan ook als aanvallen en dus rellen ga zien. De nieuwe FAQ is niks anders dan een samenvatting van de oude en de post van mij is er een die je wel meer tegenkomt alleen moet die van mij ge-edit worden...

Een topic op slot gooien is wat anders dan mergen of compleet laten verdwijnen niet? Jouw reactie kwam ook niet al te vriendelijk op mij over.

Alsof tvp's iets toevoegen aan een topic, alsmede posts hoelang iemand nog moet wachten voordat die naar een bepaalde bestemming gaat zonder verdere aanvulling. Wanneer ga je die weer verwijderen zoals je me eens had verteld? Ik kan dat soort berichten ook wel stuk voor stuk gaan melden hier hoor of per TR.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jaguarized op 18-06-2006 01:26:13 ]
  zondag 18 juni 2006 @ 13:49:08 #172
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38969567
Je zegt dat ik een vraag stel die al beantwoord is, kan je me even laten zien waar dat staat in dat topic?
pi_38969806
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
Je zegt dat ik een vraag stel die al beantwoord is, kan je me even laten zien waar dat staat in dat topic?
In de derde post is het allemaal al opgelost, geen enkele reden om de TS aan te vallen op het feit dat hij een topic opent over iets wat hij/zij interessant vindt.

Alle users zijn hier gelijk. Omdat jij het zo nodig beter denkt te weten geeft je niet het recht om zo te reageren. Alle users zijn gelijk. Punt.

Verder per MSN.
  maandag 19 juni 2006 @ 01:55:08 #174
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38991321
Zwaar overtrokken reactie DT. Iemand die zich veel inzet voor TRV kan toch wel wat meer respect krijgen dan iemand die net komt kijken.

Er staat nog een post boven overigens.

Op MSN heb ik je de laatste weken niet online gezien overigens.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jaguarized op 19-06-2006 02:03:20 ]
pi_39008848
Iran

Der-tig foto's in de OP.

Topic is toch weinig meer dan een fotodump en veel foto's komen van dezelfde site, dus ik zou zeggen: een linkje volstaat.
pi_39012953
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Iran

Der-tig foto's in de OP.

Topic is toch weinig meer dan een fotodump en veel foto's komen van dezelfde site, dus ik zou zeggen: een linkje volstaat.
Gezien. Wordt later gemerged en dan gaan de foto's er ook uit.
pi_39013552
quote:
Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die zich veel inzet voor TRV kan toch wel wat meer respect krijgen dan iemand die net komt kijken.

Mooie quote voor je signature, dat wel.

PS de topicstarter van dat topic is een al jarenlang zeer gewaarde (TRV) poster.
quote:
Er staat nog een post boven overigens.
quote:
Op MSN heb ik je de laatste weken niet online gezien overigens.
Geduld is een schone zaak.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 04:58:43 #178
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39025270
Ah ja gewaardeerd. Nah dan zal ik binnenkort ook een topic openen wat prima in het centrale topic kan.
  Moderator dinsdag 20 juni 2006 @ 11:19:58 #179
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39029398
Ik ben nog met vakantie. Dat jullie dat even weten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_39029595
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Als de kat van huis is...
pi_39048116
Kunnen mijn verslagen van Glasgow en Wenen worden opgenomen in het lijstje?
pi_39063527
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef k_man het volgende:
Kunnen mijn verslagen van Glasgow en Wenen worden opgenomen in het lijstje?
Toegevoegd aan to-do lijst
pi_39074322
Wellicht een kleine TT spelfout check?

Goedkope websites voor All-inclusive verkanties
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_39074539
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef QuickSilverZ het volgende:
Wellicht een kleine TT spelfout check?

Websites voor goedkope All-inclusive vakanties
Thanks

Al die mensen die op zoek waren naar goedkope websites, kunnen nu op zoek naar goedkope vakanties
pi_39145398
Mag ik nog eens iets opmerken over die centrale topics?

Wat bepaalt nou of een topic als centraal bestempeld worddt?

Deze zijn bijv centraal:
Egypte deel 4
Parijs #5 - Tips etc.. Bon marché vers Paris
Thailand #10 - Sabai di mai?

Deze bijvoorbeeld niet:
Rome #3
Kroatie deel 2
India (deel 2)

Hoe verklaart het bevoegd gezag dat?
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:05:03 #186
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39152206
Zijn de centrale topics afgeschaft? Om even k_man aan te vullen... Het lijkt namelijk net of heel veel topics ineens niet meer centraal zijn.
pi_39155500
Zoals je hebt kunnen zien zijn de afgelopen vier weken de centrale topics langzaam verandert in normale topics, om de subforumindex niet teveel in de war te sturen.
Het vastzetten van de centrale topics werkte erg nadelig voor TRV. Daarom is er nu besloten om alleen de topics waarin veel / dagelijks gepost wordt plus de zomer topics vast te zetten.

Die eerst omdat ze dan wat minder in de weg staan tussen de overige vragen (en dus niet altijd bovenaan in de subforumindex blijven staan), de tweede omdat ze dan makkelijk te vinden zijn (in de winter komen daar de winter topics en tussendoor misschien nog wat anders)

Suggesties zijn welkom welke wel of niet centraal zouden moeten
pi_39156444
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Het vastzetten van de centrale topics werkte erg nadelig voor TRV.
Hate to say I told you so...
  Admin vrijdag 23 juni 2006 @ 18:36:21 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39156515
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Hate to say I told you so...
Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics man
Nu heb je ze, ook weer niet goed.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin vrijdag 23 juni 2006 @ 18:37:42 #190
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39156544
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hier

pi_39156567
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics man
Nu heb je ze, ook weer niet goed.
Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.
  Admin vrijdag 23 juni 2006 @ 18:41:37 #192
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39156619
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.
Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doen
En dan kunnen jij en jaqdinges op het dak gaan zitten

pi_39156670
Nou nou, ik hou m'n hart vast. Als dat maar goed gaat. Ik vrees dat het einde van Fok aanstaande is.
  Admin vrijdag 23 juni 2006 @ 18:48:31 #194
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39156756
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
Nou nou, ik hou m'n hart vast. Als dat maar goed gaat. Ik vrees dat het einde van Fok aanstaande is.
Ach, we hebben iig weer even een leuke zondag

pi_39156777
Ik verheug me er nu al op.
pi_39157334
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hier
En dat zeg je pas NADAT ik boodschappen heb gedaan voor het weekend.

Nu moet ik dus weer terug voor het bier, de popcorn en de anti-depressiva
  vrijdag 23 juni 2006 @ 23:20:37 #197
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39165543
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doen
En dan kunnen jij en jaqdinges op het dak gaan zitten
Oi, het is met een G ipv Q.
  Admin zondag 25 juni 2006 @ 18:28:16 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39214370
Ik moet je teleustellen k-man, ik ben grieperig
Met dit weer

pi_39220413
Ja kut zeg. Nou dan kan het bier weer terug de ijskast in en de chips de kast weer in.
pi_39232478
De hele dag dus voor niets zitten F5'en
  Moderator maandag 26 juni 2006 @ 10:03:43 #201
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39240704
Vanmiddag vlieg ik terug. Dit geheel ter info van de belangstellenden.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Admin maandag 26 juni 2006 @ 10:37:42 #202
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_39241486
Kut, dan ben ik nog niet beter en moet ik gaan rellen als je weer terug bent

Moderator dinsdag 27 juni 2006 @ 15:17:01 #203
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39285927
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Kut, dan ben ik nog niet beter en moet ik gaan rellen als je weer terug bent
Alsof dat je ooit heeft tegengehouden.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_39709357
Hulde dat die kringlooptekens zijn weggehaald trouwens nog
pi_39709479
Tnx.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2006 00:12:12 ]
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 00:25:39 #206
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_39709827
er staan er nog een paar
overzichtelijk toch?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 05:26:00 #207
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_39811321
Kan [Reisverslag] Australie: Sydney + Canberra worden toegevoegd aan het rijtje reisverslagen?
pi_39812494
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 05:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kan [Reisverslag] Australie: Sydney + Canberra worden toegevoegd aan het rijtje reisverslagen?
Het Feedback loket is geopend van ma t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00.
Uw aanvraag zal gedurende de openingstijden zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:14:14 #209
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39831026
misschien is het handig ivm de vindbaarheid [centraal] toe te voegen vóór de topictitel van het centrale indonesie topic deel 3 (net als bij deel1 en 2) Indonesië (deel 3)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_39831046
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien is het handig ivm de vindbaarheid [centraal] toe te voegen vóór de topictitel van het centrale indonesie topic deel 3 (net als bij deel1 en 2) Indonesië (deel 3)
Ze staan al in de centrale landen en stedenlijst

Over tagjes wordt nog nagedacht, nu zijn juist net alle tagjes verdwenen (op een enkele na)

Advies is om altijd : Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen te gebruiken want de search werkt voor TRV niet.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:52:38 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40389639
Bruine doos krijgt enkele reis Indonesië

Graag even die reacties van die joker verwijderen.

bvd
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:58:39 #212
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40389838
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
Bruine doos krijgt enkele reis Indonesië

Graag even die reacties van die joker verwijderen.

bvd
Gehele offtopic geneuzel verwijderd.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:24:09 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40496999
Hey, weet iemand waar het China topic is gebleven? Ik had er volgens mij zelfs in gepost maar kan hem niet in m'n lijst terug vinden en ook niet hier op de lijst.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40497224
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:31:20 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40497261
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
China

Thnx dude
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:32:28 #216
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_40518444
Waarom moet deze dicht? Paspoort Verenigde Staten

Ook al is het voor de TS misschien opgelost, het zou voor anderen ook interessant kunnen zijn waar die info vandaan komt en wat de regel precies is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_40518601
Die vraag kan ook gesteld worden in een van de VS topics, in dit geval die van NYC. TS vraagt ook zelf om een slotje.
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:40:05 #218
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40518632
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef static het volgende:
Waarom moet deze dicht? Paspoort Verenigde Staten

Ook al is het voor de TS misschien opgelost, het zou voor anderen ook interessant kunnen zijn waar die info vandaan komt en wat de regel precies is.
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik gooi het topic wel open, zodat jij mooi die vraag kan stellen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_40755780
Kan de VS niet wat uitgebreider in de "Landen, streken en steden"-topic? Of je naar Florida, Californië of New York gaat is wel een verschil. Misschien kan het per staat of per "regio" van staten?

In Europa staan alle landen erbij, maar in de VS kan je alleen uit enkele staten kiezen.
pi_40758364
Omdat er niet van elke staat een topic is.
pi_40758489
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan de VS niet wat uitgebreider in de "Landen, streken en steden"-topic? Of je naar Florida, Californië of New York gaat is wel een verschil. Misschien kan het per staat of per "regio" van staten?

In Europa staan alle landen erbij, maar in de VS kan je alleen uit enkele staten kiezen.
Het algemene topic voor de VS is Rondreizen door de USA. daar kun je vragen over en ervaringen met de rest van de staten kwijt.
Het blijkt echter dat de meeste reizigers toch alleen maar naar de westkust of de oostkust gaan en dan specifiek naar Californië of NYC.
Als jij iets interessants te melden hebt over alles wat daartussen zit, houden we je natuurlijk niet tegen
pi_40830190
Hallo,

volgens mij kan Vakantie in the USA; wat is daar echt een stuk voordeliger? dicht, aangezien er een NY reeks loopt
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:06:16 #223
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40830733
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Hillz het volgende:
Hallo,

volgens mij kan Vakantie in the USA; wat is daar echt een stuk voordeliger? dicht, aangezien er een NY reeks loopt
Ach, het gaat om producten die goedkoper zijn en niet specifiek over wat er allemaal in NY te doen valt. Kan wat mij betreft wel open blijven.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_42087248
Londen

dubbeltopic
pi_42088829
quote:
Op zondag 24 september 2006 08:16 schreef Dizzee het volgende:
Londen

dubbeltopic
opgelost
  maandag 25 september 2006 @ 02:09:28 #226
6941 APK
Factual, I think.
pi_42104759
Thailand #12 Staatsgreep

Een aantal vaste posters in de reeks vindt de TT een beetje eenzijdig.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42106617
quote:
Op maandag 25 september 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Thailand #12 Full moon

Een aantal vaste posters in de reeks vindt de TT een beetje eenzijdig.
Suggesties ?
  maandag 25 september 2006 @ 10:52:02 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_42108090
quote:
Op maandag 25 september 2006 09:02 schreef DutchTrain het volgende:

Suggesties ?
'Full moon' ofzo?
  Moderator dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:10:28 #229
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_42738305
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Poepoog het volgende:
Ok, censuur. Ik mag dus niet zeggen dat middelbare vrouwen er naar toe gaan puur om geneukt te worden.

Dus bij deze, ik neem mijn post terug.

En hierbij een tip.

http://wikitravel.org/en/Jamaica
Als alleen dat er had gestaan had je mij niet zien editten. Verder hebben we een feedback-topic voor al je opmerkingen in de richting van de mods.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43142090
UIO_AMS,

Kan mn topic over Lisabon winkels/restaurants weer open?

Ten eerste: het uwe is ver 2 jaar oud.
Ten tweede: andere mensen hebben andere ideeën over coole winkels en restaurants
Ten derde: ik vind het uitermate arrogant om naar uw eigen topic door te linken en te denken dat de info voor iemand anders volstaat

THX
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_43142183
Mergen.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:01:28 #232
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43142337
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Keios het volgende:
UIO_AMS,

Kan mn topic over Lisabon winkels/restaurants weer open?

Ten eerste: het uwe is ver 2 jaar oud.
Ten tweede: andere mensen hebben andere ideeën over coole winkels en restaurants
Ten derde: ik vind het uitermate arrogant om naar uw eigen topic door te linken en te denken dat de info voor iemand anders volstaat

THX
Heb ik hem gesloten dan? Dat was helemaal niet de bedoeling.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:02:31 #233
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43142369
Hij staat gewoon open.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:03:48 #234
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43142420
Mij een beetje voor arrogant uitmaken, terwijl ik alleen maar een link naar andere info geef.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:10:38 #235
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43142649
Nou, waar blijven die excuses? Zo van, sorry mijnheer UIO_AMS dat ik niet goed gekeken heb naar mijn nooit gesloten topic en dat ik u hier voor arrogant heb uitgemaakt terwijl u gewoon in een vriendelijke bui een linkje gaf naar een topic met veel info over winkelen en restaurants in Lissabon.

Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:17:18 #236
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43142854
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43142941
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja. Tot DT terug is.
pi_43142966
Zeg, ik heb ook andere dinges te doen dan alleen fokken. Maar k, als hij niet op slot was (heb nog altijd niet gekeken) dan sorry voor het beledigen van uw persoon.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:22:18 #239
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43143016
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef Keios het volgende:
Zeg, ik heb ook andere dinges te doen dan alleen fokken. Maar k, als hij niet op slot was (heb nog altijd niet gekeken) dan sorry voor het beledigen van uw persoon.
Geen nood joh. Ik moest ook even kijken om te zien of ik het niet toevallig per ongeluk gesloten had. Maar hij stond dus nog gewoon open. Veel plezier straks in Lissabon.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43143071
Thx, naar het schijnt zal het er ferm regenen en onweren en de stad stond vorige week nog onder water dus ik zal mn gummilaarsjes nodig hebben denk ik. Maar regen zijn we in belgië meer dan gewoon dus we gaan ons er wel amuseren!
pi_43400015
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
... en wat geeft de weegschaal ondertussen aan?
  Moderator donderdag 9 november 2006 @ 22:48:02 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43413581
De excuses waren al daar DT.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43729047
Tips over de rit en parkeren in Parijs. Waar kan ik dat vinden / vragen?
pi_43729297
  Moderator dinsdag 21 november 2006 @ 12:03:07 #245
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43743379
Wat jag zegt.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_43813582
Reisverslagje Reykjavik (zie IJsland topic) graag opnemen in het overzicht.
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:10:29 #247
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_43817442
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:51 schreef k_man het volgende:
Reisverslagje Reykjavik (zie IJsland topic) graag opnemen in het overzicht.
Done.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44123959
Bedankt voor het toevoegen van het tagje bij mijn topic [Reisadvies] Trektocht in Zuid-America

Zou je misschien ook nog de C in een K kunnen verandern
pi_44124534
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:04 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor het toevoegen van het tagje bij mijn topic [Reisadvies] Trektocht in Zuid-Amerika

Zou je misschien ook nog de C in een K kunnen verandern
Gedaan
pi_44536404
Ik heb nog een handige link voor in dit topic: [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Het gedeelte "vervoer" dus.

Hier staat een overzicht van vrijwel alle metrolijnen ter wereld.
Elke stad met een metrolijn staat erbij.

Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  Moderator maandag 18 december 2006 @ 14:18:52 #251
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44536546
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef OA het volgende:
Ik heb nog een handige link voor in dit topic: [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Het gedeelte "vervoer" dus.

Hier staat een overzicht van vrijwel alle metrolijnen ter wereld.
Elke stad met een metrolijn staat erbij.

Tof.

Ik zal het ertussen zetten.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44541692
Ohja, over vervoer vond ik er laatst ook nog eentje: http://openbaar-vervoer.allepaginas.nl/
  Moderator woensdag 20 december 2006 @ 11:20:48 #253
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44592917
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, over vervoer vond ik er laatst ook nog eentje: http://openbaar-vervoer.allepaginas.nl/
Nemen we ook mee.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44595979
pi_44786914
Hoi,

Ik wil even peilen over er mensen zijn die ervaring hebben met de Trans Mongolie Express, maar ik zie nergens een centraal topic (alleen Trans Siberie Express van Lucille).

Klopt het dat zo'n topic niet bestaat?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_44787184
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,

Ik wil even peilen over er mensen zijn die ervaring hebben met de Trans Mongolie Express, maar ik zie nergens een centraal topic (alleen Trans Siberie Express van Lucille).

Klopt het dat zo'n topic niet bestaat?
Ik ken er inderdaad geen topic over, ik meen dat in het topic over de TSE van Lucille wel één en ander er over staat.

Maar ik wil deze: Transsiberië express ook wel even hernoemen en de Trans-Mongolië express toevoegen... misschien een suggestie voor een mooiere OpeningsPost van dat topic?

pi_44787520
Misschien een plaatje erbij?

http://www.mart-en-arie-ontour.nl/images/russia.gif

Ik ben me net aan het orienteren, dus veel nuttige info heb ik niet.
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 10:56:12 #258
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44787582
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Misschien een plaatje erbij?

http://www.mart-en-arie-ontour.nl/images/russia.gif

Ik ben me net aan het orienteren, dus veel nuttige info heb ik niet.
Ik hernoem het topic wel in Trans Siberië of Trans Mongolië Expres. In dat topic hebben ze het namlijk over beiden.

En het plaatje zal ik toevoegen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44787641
Spasiba
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 11:04:35 #260
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44787706
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Spasiba [afbeelding]
Vond een ander plaatje met beide Express routes. Dus die heb ik maar toegevoegd.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44971417
Weten jullie toevallig of de reisgidsen er al zijn voor de zomer? Vast wel toch?
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 14:10:14 #262
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_44971508
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Nouk het volgende:
Weten jullie toevallig of de reisgidsen er al zijn voor de zomer? Vast wel toch?
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_44971553
Bedankt .
pi_44978470
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.
Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.
pi_45000889
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.
Dat weet je goed.
pi_45002793
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
Dat weet je goed.
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houden
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 14:21:45 #267
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45039183
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef DutchTrain het volgende:
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houden
Wederom blijkt dat ik een waardeloze mod ben.

Gelukkig wel de meest populaire van TRV.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_45039797
Dat ligt meer aan DT dan aan jou.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 14:43:30 #269
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_45039893
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:40 schreef k_man het volgende:
Dat ligt meer aan DT dan aan jou.
Dat ik waardeloos lijk, bedoel je? Bedankt lieverd!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_46551918
Is er hier ook een vast China topic oid? Ik kon met de search niet eentje vinden..
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 10:45:31 #271
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_46552018
Moment, ik ga even zoeken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_46552035
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Is er hier ook een vast China topic oid? Ik kon met de search niet eentje vinden..
=> Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen

=> China

pi_46552065
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Moment, ik ga even zoeken.
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 10:47:22 #274
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_46552084
China

lekker DT, hebben we eindelijk weer eens wat te doen in ons FB topic
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_46552137
Thanks!
  zondag 25 februari 2007 @ 21:10:07 #276
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_46671481
Zou Spaanstalige boekjes naar TTk kunnen? Kijken of het daar wat wordt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_46685848
quote:
Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Spaanstalige boekjes naar TTk kunnen? Kijken of het daar wat wordt.
Goed idee, de Spaanstaligen hier wilden je helaas niet helpen
  zondag 18 maart 2007 @ 18:18:27 #278
62913 Blik
The one and Only!
pi_47406532
Ik heb het idee geopperd in het Algemene Thailand topic om er een Zuid-Oost Azie topic te maken. Dit omdat er ook regelmatig mensen zijn die Thailand, Cambodja, Vietnam en andere landen in één reis bezoeken. Maar ook omdat de algemene topics over die landen niet tot nauwelijks nut hebben omdat ze te weinig bezocht worden.

MIsschien wel een goed idee.
pi_47411253
Misschien ook niet. Vietnam, Cambodja en Laos worden helemaal niet zo weinig bezocht en als je daarheen wilt, wil je je niet door honderden Thailand posts heen worstelen.
pi_47411545
Daar hebben we al eerder aan gedacht, omdat de Zuidoost Azië topics in het najaar altijd overvloedig aanwezig zijn.

Lijkt mij een goed idee om eens te beginnen met een Zuidoost Azie topic, zoals dat er ook is voor de Westkust VS (wat voorheen bestond uit California en Westkust). Als blijkt dat er veel hetzelfde in komt te staan, dan wordt het tijd om er één geheel samen met Thailand van te maken.

Nu nog iemand vinden die een dergelijk topic wil beginnen
pi_47411574
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

... en dit topic dan ook maar. Ik hoop dat je trots bent op het wederom verkloten van een topic
Verklaar je eens nader.
pi_47412358
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Verklaar je eens nader.
quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
  zondag 18 maart 2007 @ 20:51:20 #283
6941 APK
Factual, I think.
pi_47412380
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef k_man het volgende:
Misschien ook niet. Vietnam, Cambodja en Laos worden helemaal niet zo weinig bezocht en als je daarheen wilt, wil je je niet door honderden Thailand posts heen worstelen.
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.
pi_47412589
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef APK het volgende:
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.
Als ook jij er - net als de rest van het vaste groepje in de Thailand reeks - er geen probleem mee hebben, dan noemen we het volgende deel van de Thailandreeks gewoon meteen [Rondreizen door Zuidoost Azië] oid

De landentopics voor de afzonderlijke landen zou ik toch wel laten bestaan voor wat meer gerichte vragen, het verzameltopic meer op het rondreis aspect laten richten...

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTrain op 18-03-2007 21:17:36 ]
pi_47412739
Lees je wel wat APK schrijft DT?
  zondag 18 maart 2007 @ 21:02:24 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_47412866
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef k_man het volgende:
pi_47412899
Het ging me meer om het 'wederom' gedeelte.
pi_47413331
quote:
Op zondag 18 maart 2007 20:59 schreef k_man het volgende:
Ik moet ook maar één ding tegelijk doen

Ik bedoelde ook: topics over rondreizen door... zijn soms anders dan de specifieke landentopics. In dit geval is het handig om een rondreizen door.. topics te hebben, omdat de [reisadvies] topics al snel niet meer beantwoord worden, omdat degenen die antwoord geven telkens dezelfde zijn en de antwoorden ook.
pi_47413549
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het ging me meer om het 'wederom' gedeelte.
....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.
pi_47413616
quote:
Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.
Oke, duidelijk. En wederzijds.
  zondag 18 maart 2007 @ 21:52:37 #291
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_47415117
Shit he, een discussie in TRV.
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 22:04:49 #292
45833 crew  Fogel
pi_47415603
Er gebeurt vandaag meer in feedback dan in de slowchat, niet slecht.

Ontopic: mag er een centraal 'recycle' topic komen voor de combinatie: Laos en Cambodja?
  Moderator zondag 18 maart 2007 @ 22:06:28 #293
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47415657
quote:
Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Fogel het volgende:
Er gebeurt vandaag meer in feedback dan in de slowchat, niet slecht.
Ik merk het.
quote:
Ontopic: mag er een centraal 'recycle' topic komen voor de combinatie: Laos en Cambodja?
Natuurlijk mag dat. Ga je gang.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:46:13 #294
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47468531
En in de categorie: Ken dit weg?

Nieuw: Prive safari forum

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47468937
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef Hik het volgende:
En in de categorie: Ken dit weg?

Nieuw: Prive safari forum

HeatWave was me voor
pi_47572748
Is het toegestaan om in dit subforum een enquête te mogen plaatsen over reizen?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:40:33 #297
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47575870
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:01 schreef Esraa het volgende:
Is het toegestaan om in dit subforum een enquête te mogen plaatsen over reizen?
Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47576670
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 11:40 schreef Hik het volgende:

[..]

Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....
Er zitten sowieso geen fouten in Het is maar een simpele enquête, een paar vraagjes over of je via internet of bij het reisbureau hebt geboekt en waarom. Is dat dom?
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 12:23:08 #299
45833 crew  Fogel
pi_47577223
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Esraa het volgende:

[..]

Er zitten sowieso geen fouten in Het is maar een simpele enquête, een paar vraagjes over of je via internet of bij het reisbureau hebt geboekt en waarom. Is dat dom?
Kan ik ook kiezen dat ik de secretaresse heb laten boeken? Zo nee, dan is het al onvolledig.
pi_47577456
Als je niet zelf je vakantie hebt geboekt hoef je hem ook niet in te vullen.
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 13:53:30 #301
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47580030
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Esraa het volgende:
Volgens mij hebben we net een topic hierover gehad. Zal het eens voor je zoeken.

Overigens zijn we niet zo dol op enquêtes in het forum.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 13:56:13 #302
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47580124
Ah, ik deed het feedbacktopic op slot.

Hier in ieder geval het topic dat ik bedoelde: Enqueteformulieren voor een reis
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 23 maart 2007 @ 14:01:45 #303
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_47580322
Nu ook met link naar het volgende feedbacktopic: Feedback # 11
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')