Zoals jullie hebben kunnen zien hebben we ondertussen vrijwel alle mogelijkheden die zijn geopperd in het evaluatietopic en daarbuiten uitgeprobeerd. Een algemene conclusie valt nauwelijks te trekken daaruit, maar als je dat echt wil kunnen we wel een samenvatting geven wat er is gebeurd op basis van de kladblok bestandjes die ik heb.quote:Op maandag 24 april 2006 08:35 schreef YPPY het volgende:
Hoi!Hebben jullie al een soort van conclusie getrokken uit het evaluatie topic? En zo ja, mogen wij weten welke en zo nee, succes daarmee nog.
Niet al te best zo te zien.quote:
Compleet overbodige aanvullingen zijn inderdaad een slecht teken.quote:
Wat is daarmee? Op vliegtarieven kun je overigens ook flexibel laten zoeken naar het laagste tariefquote:
Door die -2 en +2 dagen aan te geven als een bepaald tarief niet beschikbaar is? Maar dat is al standaard bij alle Gateway engines.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Op vliegtarieven kun je overigens ook flexibel laten zoeken naar het laagste tarief![]()
Daboellikquote:Op woensdag 26 april 2006 08:20 schreef Jaguarized het volgende:
Door die -2 en +2 dagen aan te geven als een bepaald tarief niet beschikbaar is? Maar dat is al standaard bij alle Gateway engines.
Inmiddels niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
De link in [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten naar het FB topic moet nog vernieuwd worden.
Op een enkele uitzondering na, gebeurt dat dan ook niet. Je kan van een willekeurige TS niet verwachten dat die zo vaak online is dat hij/zij zelf de vraag meteen na het slotje in een centraal topic zet.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Dat een vraag beantwoord is, is toch geen reden het topic te sluiten. Althans, dat was het beleid altijd, meen ik.
Oh, is dat zo? Da's nieuw dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef DutchTrain het volgende:
Topics sluiten op aanvraag kan natuurlijk ook nog.
Het kàn, dat wil niet zeggen dat het ook gebeurt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef k_man het volgende:
Oh, is dat zo? Da's nieuw dan.
Ik zie er geen spam in... het is geen simpele linkdump, want gigatech blijft reageren en er wordt niet overduidelijk geld verdient als er op de link geklikt wordt (en of die van die 750 bezoekers rijk kan worden is ook maar de vraag)quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:56 schreef Jaguarized het volgende:
[Reisverslag] Camper Rondreis West USA
Nu is de TS dan eindelijk op reis en is het de bedoeling dat we steeds op een linkje gaan klikken?Voor dag 1 en 2 moest dat al en nu komt de TS op tv maar dat moeten we dan lezen op z'n site? Wel een reisverslagtopic openen maar geen reisverslag posten, lijkt me dan meer op spam.
Als ie om tips vraagt en ik verwijs hem naar een centraal rondreis topic en california topic, dan zie ik daar niets irritants in.quote:Op zondag 30 april 2006 07:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zie er geen spam in... het is geen simpele linkdump, want gigatech blijft reageren en er wordt niet overduidelijk geld verdient als er op de link geklikt wordt (en of die van die 750 bezoekers rijk kan worden is ook maar de vraag)
Het verwijzen naar de verkeerde topics is irritanter
PS Dit soort zaken passen beter in een TR ipv van FB
En ondertussen ook antwoord in het andere topic, dus dan zou die eventueel wel misschien op slot kunnen. Denk ik dan. Wellicht.quote:Op zondag 30 april 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
restaurants in parijs
TS heeft het centrale topic gevonden hoor.
Dank. Gezien. We kijken het nog wel even aan waar / of het topic strandtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:
Waar laat jij je paspoort?
Heeft weinig met TRV van doen.
En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef k_man het volgende:
Waar laat jij je paspoort?
Heeft weinig met TRV van doen.
k_man heeft de OP waarschijnlijk wel gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Jaguarized het volgende:
En ik maar denken dat een topic over paspoorten nou wel reisgerelateerd is.![]()
Doe ik, 't is warm hè vandaagquote:Op zondag 7 mei 2006 18:19 schreef Fogel het volgende:
Post nummer 7 en 8 van het Kopenhagen topic mogen wat mij betreft hierheen verplaatst worden of gewoon weggehaald worden. Trollen heeft niemand baat bij.
Overigens is het plaatsen van zo'n lap tekst met slechts de mededeling 'veel leesplezier' ook niet helemaal de bedoeling... dat kan nogal verkeerd opgevat worden (zoals ook blijkt).quote:Op zondag 7 mei 2006 18:29 schreef Fogel het volgende:
Dank je!
22 graden en hooikoorts is minder prettig inderdaad.
Excuses, ik had ook wat last van de warmte en reageerde dus wat snel, met de opmerkingen tussen jullie in de andere topics in het achterhoofd.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Ja, dat zei ik dus. Het was geen trollen, ik gaf slechts aan dat dat niet de bedoeling is.
Dit viel bij mij en enkele andere users niet meer onder 'een beetje onenigheid op z'n tijd'.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[TRV meet] - waar, wanneer en wie?
ik vraag me af waarom dat topic dicht moet. Ik zie niet in wat er nu zo ernstig is aan de reactieseen beetje onenigheid mag toch op zn tijd?? De wereld zou maar saai zijn als dat niet zo was! Met een beetje diplomatie is dit topic prima open te houden! (naar mijn bescheiden mening) Ik wil wel op de hoogte gehouden worden van meets.
Het is vrij moeilijk om voor te stellen dat jij op enig moment hier een niet ironische post plaatst.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:55 schreef k_man het volgende:
Je verwijderde een neutrale post van mij, waarna je zelf precies hetzelfde zei. Je reageerde erg geïrriteerd op een andere post van mij, op basis van aannames die nergens op gestaafd waren. Tenslotte wordt je boos en gooi je het topic op slot, alleen omdat YPPY aangeeft van welk soort meets ze niet houdt. Las je ergens dat ze daarmee op TRV meets doelde? Of was dat alleen hoe je het wilde lezen?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Daarnaast zie ik meerdere aannames in het topic die nergens op gestoeld zijn.
Zoals ik al zei hebben zowel YPPY als ik prima duidelijk gemaakt wat onze redenen waren. Een tapasmeet vinden wij wat minder geslaagd, maar moet je je daardoor meteen aangevallen voelen? Is dat getrol?quote:Alle TRV-meets hebben namelijk iets cultureels gehad. Ook de tapasmeet. Een aantal users is voordat zij naar het restaurant kwamen nog naar de Heineken-experience geweest. Wellicht niet het soort cultuur waar jij of YPPY van houden, maar dat is nog geen reden zoiets te stellen.
Er zijn meerdere mensen die hebben aangegeven niet te zullen komen, zie de OP van het topic. Toch hebben YPPY en ik het nu opeens gedaan. Waarom? De mededeling 'ik denk niet dat ik kom' lijkt me volkomen neutraal en heb ik daarna desgevraagd bovendien uitgebreid toegelicht.quote:Als je niet wil komen, is dat prima, maar reageer dan ook gewoon niet meteen in een meeting-topic met "Ik denk niet dat ik kom.". Reageer dan gewoon helemaal niet. De toon was nu meteen gezet.
overtuig me van het tegendeel de komende tijdquote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
Ik herhaal nog maar eens. Je leest dingen zoals je ze wilt lezen, zonder te kijken wat er echt staat. Alles wordt persoonlijk opgevat, alsof je ervan overtuigd bent dat bepaalde users er alleen maar op uit zijn je een hak te zetten of de boel in het honderd te sturen.
Je eerste vijf posts en alle posts die eindigen op eenquote:Overigens, ik keek net het topic nog eens terug. Welke posts vond je getrol? Die waarin ik aangaf niet zo dol te zijn op bbq's?
In die topics is niets mis, daar krijg je ook gewoon antwoord.quote:Kun je ook motiveren wat er ironisch is aan mijn posts in de topics over Japan? Of Basel? Of Berlijn? Om maar een paar recente topics te noemen.
Nee, dat is iets wat jij zelf zult moeten doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
overtuig me van het tegendeel de komende tijd![]()
Dan heb je of een erg raar idee van trollen of je bent er inderdaad van overtuigd dat ik niks anders doe.quote:Je eerste vijf posts en alle posts die eindigen op een
Blijkbaar vind je jezelf erg leuk
Waarom is het dan zo moeiljik voor te stellen dat ik posts plaats die niet ironisch zijn?quote:In die topics is niets mis, daar krijg je ook gewoon antwoord.
Nee dat hebben we met elkaar gedaan. Het topic ging niet meer over waar het voor bedoeld was. Optie was om alle offtopic reacties weg te halen, of gewoon overnieuw te beginnen. Ik denk dat dat laatste het beste is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:53 schreef YPPY het volgende:
Nou bedankt hoor, heb ik nu het topic verpest?
Er stonden wel tips in over plekken rondom het Gardameer.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar staat dus niets in over kamperen... hier wel => Italië
Hier moest nog een slotje...
Bij deze
Ik reageer op een vraag van Jaguarized en vervolgens quote je mijn reactie, reageert met een negatieve PI, vindt dat ik ideeen afkraak en sluit de boel. Maar goed. Ik hoop dat jullie (via de mail?) een leuke en gezellig meet hebben. Het programma ziet er iig leuk uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee dat hebben we met elkaar gedaan. Het topic ging niet meer over waar het voor bedoeld was. Optie was om alle offtopic reacties weg te halen, of gewoon overnieuw te beginnen. Ik denk dat dat laatste het beste is.
Wel ja joh. Eerst wordt YPPY en vooral mij van alles aangewreven en nu hebben we opeens alleemaal een beetje schuld. Misselijk gedrag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee dat hebben we met elkaar gedaan. Het topic ging niet meer over waar het voor bedoeld was. Optie was om alle offtopic reacties weg te halen, of gewoon overnieuw te beginnen. Ik denk dat dat laatste het beste is.
het volgende neerzetten:quote:2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel?
Bedankt.quote:hoelang je er wil blijven
Checkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kan DT in het Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5 topic even bij:
Bedankt.
Help me even, wie is dat ook al weer?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef DutchTrain het volgende:
UIO kon het niet?
In dat topic komt meteen het probleem van de werkende search naar boven... er worden alleen de oude topics genoemd die met de search gevonden worden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:09 schreef McCarthy het volgende:
ben toch niet helemaal tevreden met mijn iets anders dan salou of mallorca topic
Zou ik daaorm een topic mogen openen waarin ik informeer wat voor studentenreizen er zijn.
Of weten jullie anders of er al zo'n topic is?
valt nog altijd op, wordt later gemergedquote:Op zondag 14 mei 2006 03:44 schreef Jaguarized het volgende:
het kleine weinig opvallende Kroatië topic
Als die laatste niet gekickt wordt is het geen enkel probleem, want die was toch bijna vol...quote:Op maandag 15 mei 2006 09:08 schreef Jaguarized het volgende:
En waar vieren de fokkers dit jaar hun zomervakantie? is dubbel met waar ga jij heen in 2006? Merg- of slotjeskandidaat?
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:49 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga naar Turkije!
Moeten we niet ergens anders verder?
Topic is inderdaad samengevoegd. Door wat vertraging met het samenvoegen en omdat er nog altijd een bug blijkt te zitten in de Active Topics wat betreft gemergde topics, zie je die niet vanzelf staan.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:09 schreef giulio1 het volgende:
Ik had een topic over stappen in talinn, waren paar leuke tips en links aan toegevoegd en is nu ineens weg.
Wasdat?
Waarom?
De verwijzing staat er al en kennelijk heeft de TS dat centrale topic nog niet gevonden. Wat hij wel heeft gedaan is de moeite nemen om een serieus topic te openen in TRV. Jammer genoeg heeft hij geen gebruik gemaakt van de search. Al met al geen reden om het direct op slot te gooien.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:31 schreef Jaguarized het volgende:
Je kan de TS natuurlijk ook verwijzen naar het reeds bestaande en centrale topic en het op slot gooien dan reacties af te wachten en te laten mergen.Het is juist nu makkelijker omdat er nog geen reacties in staan.
Mij ook niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.quote:
Het is 23.37 hier.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Moet jij niet genieten van Auckland nu? Voor iemand die aan de andere kant van de wereld verkeert ben je mij teveel op Fok! te vinden.
Goedbedoeld persoonlijk advies: Ga de straat op!
Tenzij het maandagavond is natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Het is 23.37 hier.En op maandagavond is er hier niet veel te doen.
Eerst het semester afronden en dan nog 2 weken vakantie vieren in Auckland alvorens ik richting het koude zuiden ga.
Wat doen we overigens met..?
Raad een land adhv vorm
Raad de Straat, Amsterdam (is hier een deel 2 van?)
Daar denk ik toch anders over. Het heeft weinig met reizen van doen en de bezoekers zijn voor het merendeel een vast clubje, zonder veel interactie met de rest van TRV.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nog de vraag. Het is een redelijk forum-gebonden topicreeks. Ik zal het aan de users vragen wat zij willen. Mij staat het in ieder geval niet in de weg.
Waarschijnlijk gemerged met het centrale topic. Dan verdwijnt het idd uit jouw lijst.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
Ik zag dat je hem al gevonden hebt. Op de één of andere manier komen gemergde topics niet duidelijk naar voren in de lijsten van users die in een later topic hebben gereageerd. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik kan mijn Lissabon topic niet meer vinden. Ik heb in mijn eigen Active Topics gezocht, via de search en zelfs via Google maar ik ben het echt kwijt. Waar is het heen? Ik vertrek aanstaande woensdag en wilde het nog eens nalezen.
Waarom?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:41 schreef Escaflowne het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user te chekcen:
http://forum.fok.nl/user/history/149848
Dank u!![]()
Wat heeft het daar nièt mee te maken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:45 schreef tringvliegprostie het volgende:
Waarom?
Wat heeft dat met mijn topicje te maken?
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:46 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Wat heeft het daar nièt mee te maken?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:48 schreef tringvliegprostie het volgende:
Gelieve eerst de postgeschiedenis van bovenstaande user uit te pluizen.
Om welke reden weet ik ook niet, verzin er maar een.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:37 schreef tringvliegprostie het volgende:
Verkeerd schopje, verzoek schopje terug naar UVT
Vrije tijd en wandelplezier
het werd jou dan ook niet gevraagd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:51 schreef teknomist het volgende:
Ik hoef het iig niet terug in UVT te hebben. Het is nu aan de TRV-mods..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
De TRV-mods zijn hier niet 24/7 aanwezig. Zeker niet als één daarvan op vakantie is.
Even teruglezen.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Hoe zit dat nou met de spelletjes in TRV? Waarom gaan die niet naar MEN?
Raad de Stad, Raad de land nav de vorm.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:08 schreef Dizzee het volgende:
Welke spelletjes?
Als jij nou ook eens terug leest slijmjurk...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Even teruglezen.Vooralsnog worden die niet verplaatst naar MEN. UIO heeft dat in de topics gevraagd. En het zijn natuurlijk ook maar twee dus ik kan me niet voorstellen dat je je er aan stoort.
Het is een beetje jammer dat vragen stellen aan de users alleen gebeurt als het de modjes hier goed uitkomt. En dan is het nog maar de vraag of er met die mening iets gebeurt.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Klaag_man heeft weer iets, begrijp ik. Vragen we het gewoon aan de users, is het weer niet goed.
Sorry, ik heb je misschien een beetje overschat. Op een forum mag je ook best op elkaar reageren als een post niet expliciet in vragende vorm is gesteld. Kijk maar eens een keer rond op Fok, het is schering en inslag.quote:Als je het topic naleest, kun je zien dat ik ze een week heb gegeven om te reageren. Die termijn verloopt vanmiddag pas. Daarbij heb je niets gevraagd vorige week over het spelletje. Je gaf alleen je mening.
In TRV kun je beter Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagen gebruiken in plaats van de search.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Wat maakt JOU zo speciaal dat jouw mening meer weegt dan bijvoorbeeld de mijne, of die van een andere willekeurige user? (Ik heb aangegeven dat de recycletopics geen probleem zijn in de huidige vorm om een voorbeeld te noemen)quote:Op maandag 29 mei 2006 17:53 schreef k_man het volgende:
Zelfde bij de centrale topics, zij het omgekeerd. Van bovenaf bedacht dat centrale topics gemarkeerd moeten worden met een icoontje. Nou ja, als de modjes er zin in hebben dan. Ow, en bij nader inzien, hebben we ook niet echt een duidelijk idee welke topics al dan niet centraal zouden moeten zijn, dus zie maar wat je doet. Waarop het in een aantal fora niet eens wordt ingevoerd en men er in de meeste andere fora later achterkomt dat niet werkbaar is. Alleen in TRV wordt tegen de uitdrukkelijke wens van elke user die zich erover uitlaat besloten dat het wél werkt.
Zou je eens kunnen motiveren wat TRV in jouw ogen zo speciaal maakt dat deze uitzonderingspositie rechtvaardigt? <-- vraagteken!
In Ervaringen vliegmaatschappijen - deel 3 wordt het eten ook genoemd. Lijkt me op zich overkill om er een heel centraal topic voor te hebben omdat het maar een klein onderdeel is van de vlucht (en meestal geen hoogtepuntquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:32 schreef Jaguarized het volgende:
Is er ook een centraal topic over vliegtuigmaaltijden?
Excuus, ik had je over het hoofd gezien. Maar ik denk toch dat je de enige users bent die heeft aangegeven de centrale topics onderaan wel best te vinden. En dan nog niet eens een verbetering, maar 'geen probleem'. Ook niet uitgesproken positief.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:38 schreef Fogel het volgende:
Wat maakt JOU zo speciaal dat jouw mening meer weegt dan bijvoorbeeld de mijne, of die van een andere willekeurige user? (Ik heb aangegeven dat de recycletopics geen probleem zijn in de huidige vorm om een voorbeeld te noemen)
Dat kan best in het al bestaande topic.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:47 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doelde meer op een topic met foto's e.d.
mergen kan niet meer, dus slotjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:39 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe vind/regel ik een hotel in Parijs?
Mergen of slotje? TS heeft het centrale topic gevonden.
Mergen kan niet meer als in... ?quote:
Oude Parijs topic vol, nieuwe topic met een OP van een latere datum. Mergen is dan niet handig.quote:
Op die manier.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oude Parijs topic vol, nieuwe topic met een OP van een latere datum. Mergen is dan niet handig.
Dat welbekende adres is mij onbekend, maar hij weet vast wel de weg vinden naar de verantwoordelijke FA'squote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Diego wil weten waarom hij geband is. Of je hem even kan mailen op het welbekende adres.
Afgehandeldquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb deze topic geopend, maar blijkt redelijk dubbel. Mag wel weer dicht dus.
Waar ga jij deze zomer heen?
Daar gaan de FA's over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe lang dit nog door gaat met Diego. De hoeveelste ban is dit nu? Een lerend effect gaat er duidelijk niet van uit. Waarom laten we hem dan toch keer op keer weer terugkomen?
Er zijn regelmatig users die zich aanmelden om alleen een linkje te posten naar hun eigen website. Dit is niet de bedoeling van dit forum en staat ook in de policy.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef AroundTheGlobe het volgende:
Erg jammer dat je de link hebt weggehaald want naar mijn idee stond er wel veel nuttige informatie over zuid afrika op. Ook over onderwerpen waarover dit topic gaat.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:16 schreef hyponiem het volgende:
Uit wandelen in je vrije tijd, vragen en antwoorden
verzoek terug naar UVT.
Dus blijft het topic in TRVquote:
DIt is FOK!, niet GoTquote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:55 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien een idee om de TT van hotspots Zuid-Europa! te veranderen in "Places to be in zuid Europa?
Daarom kan die TT ook verwarrend lijken.quote:
Bijna alles wat je zoekt kun je vinden in: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:
best groot, gezien de aanslagen nog niet echt populairquote:Hoelang is het vliegen naar Egypte en hoeveel kans heb ik nog op een spotgoedkope zonvakantie in juli?
Telegraaf = www.reiskrant.nlquote:En jahaaaaa, ik heb de internetsites gehad, heeft het nut de zaterdag telegraaf door te spitten?
En nu ik wil niks cultureels en ja ik wil zon en gemak.
Het vorige topic was nog wel een beetje onderscheidend... we kijken het even aan of het naast de bestaande californië reeks bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef Dizzee het volgende:
Rondreis Westcoast Amerika (Deeltje II) & Californie deel 6 : op naar de zon
vrijwel identiek.
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen?quote:-edit-
[ Bericht 60% gewijzigd door DutchTrain op 17-06-2006 07:58 (lees de nieuwe policy en rellen doe je hier niet) ]
Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen?Wat was er precies zo erg dat een edit nodig was?
Wat een onzin om dat als rellen te bestempelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).
In een dergelijk topic is dat niet gewenst
In de derde post is het allemaal al opgelost, geen enkele reden om de TS aan te vallen op het feit dat hij een topic opent over iets wat hij/zij interessant vindt.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
Je zegt dat ik een vraag stel die al beantwoord is, kan je me even laten zien waar dat staat in dat topic?
Gezien. Wordt later gemerged en dan gaan de foto's er ook uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Iran
Der-tig foto's in de OP.
Topic is toch weinig meer dan een fotodump en veel foto's komen van dezelfde site, dus ik zou zeggen: een linkje volstaat.
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die zich veel inzet voor TRV kan toch wel wat meer respect krijgen dan iemand die net komt kijken.
quote:Er staat nog een post boven overigens.
Geduld is een schone zaak.quote:Op MSN heb ik je de laatste weken niet online gezien overigens.
Als de kat van huis is...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog met vakantie. Dat jullie dat even weten.
Toegevoegd aan to-do lijstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef k_man het volgende:
Kunnen mijn verslagen van Glasgow en Wenen worden opgenomen in het lijstje?
Thanksquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef QuickSilverZ het volgende:
Wellicht een kleine TT spelfout check?
Websites voor goedkope All-inclusive vakanties
Hate to say I told you so...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Het vastzetten van de centrale topics werkte erg nadelig voor TRV.
Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics manquote:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog met vakantie. Dat jullie dat even weten.
Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics man
Nu heb je ze, ook weer niet goed.
Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.
Ach, we hebben iig weer even een leuke zondagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
Nou nou, ik hou m'n hart vast. Als dat maar goed gaat. Ik vrees dat het einde van Fok aanstaande is.
En dat zeg je pas NADAT ik boodschappen heb gedaan voor het weekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hier
Oi, het is met een G ipv Q.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doen
En dan kunnen jij en jaqdinges op het dak gaan zitten
Alsof dat je ooit heeft tegengehouden.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:
Kut, dan ben ik nog niet beter en moet ik gaan rellen als je weer terug bent
Het Feedback loket is geopend van ma t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 05:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kan [Reisverslag] Australie: Sydney + Canberra worden toegevoegd aan het rijtje reisverslagen?
Ze staan al in de centrale landen en stedenlijstquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien is het handig ivm de vindbaarheid [centraal] toe te voegen vóór de topictitel van het centrale indonesie topic deel 3 (net als bij deel1 en 2) Indonesië (deel 3)
Gehele offtopic geneuzel verwijderd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef popolon het volgende:
Bruine doos krijgt enkele reis Indonesië
Graag even die reacties van die joker verwijderen.
bvd
Thnx dudequote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik gooi het topic wel open, zodat jij mooi die vraag kan stellen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:32 schreef static het volgende:
Waarom moet deze dicht? Paspoort Verenigde Staten
Ook al is het voor de TS misschien opgelost, het zou voor anderen ook interessant kunnen zijn waar die info vandaan komt en wat de regel precies is.
Het algemene topic voor de VS is Rondreizen door de USA. daar kun je vragen over en ervaringen met de rest van de staten kwijt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Kan de VS niet wat uitgebreider in de "Landen, streken en steden"-topic? Of je naar Florida, Californië of New York gaat is wel een verschil. Misschien kan het per staat of per "regio" van staten?
In Europa staan alle landen erbij, maar in de VS kan je alleen uit enkele staten kiezen.
Ach, het gaat om producten die goedkoper zijn en niet specifiek over wat er allemaal in NY te doen valt. Kan wat mij betreft wel open blijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Hillz het volgende:
Hallo,
volgens mij kan Vakantie in the USA; wat is daar echt een stuk voordeliger? dicht, aangezien er een NY reeks loopt
Suggesties ?quote:Op maandag 25 september 2006 02:09 schreef APK het volgende:
Thailand #12 Full moon
Een aantal vaste posters in de reeks vindt de TT een beetje eenzijdig.
Als alleen dat er had gestaan had je mij niet zien editten. Verder hebben we een feedback-topic voor al je opmerkingen in de richting van de mods.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:45 schreef Poepoog het volgende:
Ok, censuur. Ik mag dus niet zeggen dat middelbare vrouwen er naar toe gaan puur om geneukt te worden.
Dus bij deze, ik neem mijn post terug.
En hierbij een tip.
http://wikitravel.org/en/Jamaica
Heb ik hem gesloten dan? Dat was helemaal niet de bedoeling.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Keios het volgende:
UIO_AMS,
Kan mn topic over Lisabon winkels/restaurants weer open?
Ten eerste: het uwe is ver 2 jaar oud.
Ten tweede: andere mensen hebben andere ideeën over coole winkels en restaurants
Ten derde: ik vind het uitermate arrogant om naar uw eigen topic door te linken en te denken dat de info voor iemand anders volstaat
THX
Ja. Tot DT terug is.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.
Geen nood joh. Ik moest ook even kijken om te zien of ik het niet toevallig per ongeluk gesloten had. Maar hij stond dus nog gewoon open. Veel plezier straks in Lissabon.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef Keios het volgende:
Zeg, ik heb ook andere dinges te doen dan alleen fokken. Maar k, als hij niet op slot was (heb nog altijd niet gekeken) dan sorry voor het beledigen van uw persoon.
... en wat geeft de weegschaal ondertussen aan?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik kan zeker wachten tot ik een ons weeg hier.
Done.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:51 schreef k_man het volgende:
Reisverslagje Reykjavik (zie IJsland topic) graag opnemen in het overzicht.
Gedaanquote:Op maandag 4 december 2006 09:04 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor het toevoegen van het tagje bij mijn topic [Reisadvies] Trektocht in Zuid-Amerika
Zou je misschien ook nog de C in een K kunnen verandern![]()
Tof.quote:Op maandag 18 december 2006 14:14 schreef OA het volgende:
Ik heb nog een handige link voor in dit topic: [FAQ] Handige links en seizoensoverzichten
Het gedeelte "vervoer" dus.
Hier staat een overzicht van vrijwel alle metrolijnen ter wereld.
Elke stad met een metrolijn staat erbij.
![]()
Nemen we ook mee.quote:Op maandag 18 december 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, over vervoer vond ik er laatst ook nog eentje: http://openbaar-vervoer.allepaginas.nl/
Ik ken er inderdaad geen topic over, ik meen dat in het topic over de TSE van Lucille wel één en ander er over staat.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:53 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi,
Ik wil even peilen over er mensen zijn die ervaring hebben met de Trans Mongolie Express, maar ik zie nergens een centraal topic (alleen Trans Siberie Express van Lucille).
Klopt het dat zo'n topic niet bestaat?
Ik hernoem het topic wel in Trans Siberië of Trans Mongolië Expres. In dat topic hebben ze het namlijk over beiden.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:52 schreef Harmen1984 het volgende:
Misschien een plaatje erbij?
http://www.mart-en-arie-ontour.nl/images/russia.gif
Ik ben me net aan het orienteren, dus veel nuttige info heb ik niet.
Vond een ander plaatje met beide Express routes. Dus die heb ik maar toegevoegd.quote:
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef Nouk het volgende:
Weten jullie toevallig of de reisgidsen er al zijn voor de zomer? Vast wel toch?
Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Die lagen er volgens mij na de vorige zomer al.
Dat weet je goed.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:38 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Van groepsreizen en jongerenvakanties zijn pas in december uitgekomen.
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houdenquote:
Wederom blijkt dat ik een waardeloze mod ben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:22 schreef DutchTrain het volgende:
In deze rol als moderator is het verstandig om je juist van de meest gevraagde onderwerpen je toch enigszins op de hoogte te houden![]()
Dat ik waardeloos lijk, bedoel je? Bedankt lieverd!quote:
=> Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Is er hier ook een vast China topic oid? Ik kon met de search niet eentje vinden..
Goed idee, de Spaanstaligen hier wilden je helaas niet helpenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou Spaanstalige boekjes naar TTk kunnen? Kijken of het daar wat wordt.
Verklaar je eens nader.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... en dit topic dan ook maar. Ik hoop dat je trots bent op het wederom verkloten van een topic
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Verklaar je eens nader.
quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef k_man het volgende:
Misschien ook niet. Vietnam, Cambodja en Laos worden helemaal niet zo weinig bezocht en als je daarheen wilt, wil je je niet door honderden Thailand posts heen worstelen.
Als ook jij er - net als de rest van het vaste groepje in de Thailand reeks - er geen probleem mee hebben, dan noemen we het volgende deel van de Thailandreeks gewoon meteen [Rondreizen door Zuidoost Azië] oidquote:Op zondag 18 maart 2007 20:51 schreef APK het volgende:
En andersom. De Thailand-topics lopen prima, persoonlijk heb ik weinig behoefte om door Laos, Vietnam en Cambodia posts heen te scrollen.
Ik moet ook maar één ding tegelijk doenquote:
....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het ging me meer om het 'wederom' gedeelte.
Oke, duidelijk. En wederzijds.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
....omdat het niet de eerste keer is dat je me negatief opvalt.
Ik merk het.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:04 schreef Fogel het volgende:
Er gebeurt vandaag meer in feedback dan in de slowchat, niet slecht.
Natuurlijk mag dat. Ga je gang.quote:Ontopic: mag er een centraal 'recycle' topic komen voor de combinatie: Laos en Cambodja?
HeatWave was me voorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:46 schreef Hik het volgende:
En in de categorie: Ken dit weg?
Nieuw: Prive safari forum
Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:01 schreef Esraa het volgende:
Is het toegestaan om in dit subforum een enquête te mogen plaatsen over reizen?
Er zitten sowieso geen fouten inquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Als het maar niet zo'n ongelooflijk domme enquête vol met fouten is....
Kan ik ook kiezen dat ik de secretaresse heb laten boeken? Zo nee, dan is het al onvolledig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Esraa het volgende:
[..]
Er zitten sowieso geen fouten inHet is maar een simpele enquête, een paar vraagjes over of je via internet of bij het reisbureau hebt geboekt en waarom. Is dat dom?
![]()
Volgens mij hebben we net een topic hierover gehad. Zal het eens voor je zoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:04 schreef Esraa het volgende:
Er zitten sowieso geen fouten inHet is maar een simpele enquête, een paar vraagjes over of je via internet of bij het reisbureau hebt geboekt en waarom. Is dat dom?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |