Kan zeker handig zijn, maar aan de hand van een stratenboek of kaart lukt het ook wel. Gewoon goed van tevoren kijken waar je heen wil en dat op internet opzoeken of Microsoft Streets & Trips "kopen".quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:04 schreef forzaola het volgende:
Is het raadzaam om zo;n pdatje met tomtom mee te nemen?
Is is dat totaal niet nodig?
Vind ik overbodig. Een goede kaart is je antwoord.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:04 schreef forzaola het volgende:
Is het raadzaam om zo;n pdatje met tomtom mee te nemen?
Is is dat totaal niet nodig?
Maar in een stad is het wel handig, verdwalen kan leuk zijn(beetj sightseeing) maar ik ken m'n moeder en die gaat dan echt flippen als het te lang gaat duren.. Zit zo'n navigatie standaard bij huurauto, of is dat een optie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:47 schreef Douwe het volgende:
Inderdaad. Verdwalen heeft ook wel zn charme, en van alleen maar naar je TomTom luisteren wordt je ook niet slimmerBovendien kun je zelf leukere routes uitstippelen
Navigatie zit niet standaard bij een auto, misschien bij een dure categorie. Overigens geldt ook voor de stad: een goede kaart helpt veel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Maar in een stad is het wel handig, verdwalen kan leuk zijn(beetj sightseeing) maar ik ken m'n moeder en die gaat dan echt flippen als het te lang gaat duren.. Zit zo'n navigatie standaard bij huurauto, of is dat een optie?
edit:
Ook nog maar even mijn reis die ik ga maken:
[afbeelding]
(Plaats - Hotel - Aantal overnachtingen)
San Francisco - Hotel Beresford - 3
Monterey - Sand Dollar Inn - 1
Pismo Beach - Oxford Suites 1
Marino del Rey(L.A.) - Marino del Rey Hotel - 2
San Diego - BW Bayside Inn - 2
Tucson - Radisson Suites Tucson - 2
Sedona - Sedone Super8 Motel - 2
Tusayan(grand canyon) - Red Feather Lodge - 1
Las Vegas - Tuscany Suites & Casi - 2
Death Valley - Furnace Creek Ranch - 1
Mammoth Lakes - Alpenhoff Lodge - 2
Mariposa - BW Yosemite Way Stat. - 1
San Francisco - Millbrae Quality Suit - 1
We krijgen daar dus een auto en gaan dan van hotel naar hotel rijden..
Bij zo'n boekhandel op 't neude in Utrecht hebben ze een stratenboek van de VS. Kost zo'n 20 euro geloof ik maar staan wel alle grote steden in en ook duidelijke overzichts kaarten van alle staten.quote:
Maatje van me met wie ik ga heeft dat boeklquote:Op donderdag 15 juni 2006 12:08 schreef Pat-man het volgende:
[..]
Bij zo'n boekhandel op 't neude in Utrecht hebben ze een stratenboek van de VS. Kost zo'n 20 euro geloof ik maar staan wel alle grote steden in en ook duidelijke overzichts kaarten van alle staten.
Heb voor m'n rondreis 2 jaar geleden de route uitgestippeld via MS Streets & Trips en dat uitgeprint en voor de rest hebben we alles via het stratenboek gedaan. Echt helemaal top! Wel een paar x lopen zoeken enzo maar ach dan zie je ook weer eens wat anders.
Google Earthquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:37 schreef forzaola het volgende:
Ik ben bezig met mijn reis planning en nou zou ik graag een kaartje willen maken met mijn trip.
Dus van punt a naar b naar c enz.
Weet iemand een goeie site hier voor?
Jan Doets?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef gieling het volgende:
Ik en een vriend zitten ook over zo'n reis na te denken (maar dan volgend jaar pas). Heeft iemand ervaringen met goede camperverhuur in/in de buurt van LA? Wat dit ongeveer kost, of je een verzekering moet afsluiten als je nog geen 21 bent en of je een minimum aantal jaar aan rijervaring nodig hebt?
Onder de 21 gaat het behoorlijk moeilijk worden. Zou überhaupt voor een auto kiezen ipv camper. Hotels zijn goedkoop en een auto zuipt minder benzine. Ook kan je makkelijker parkeren in de stad en bij supermarkten en kan je nog eens 's avonds ff ergens naartoe rijden om uit eten te gaan of wat dan ook, wat je minder snel doet met een camper.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:05 schreef gieling het volgende:
Ik en een vriend zitten ook over zo'n reis na te denken (maar dan volgend jaar pas). Heeft iemand ervaringen met goede camperverhuur in/in de buurt van LA? Wat dit ongeveer kost, of je een verzekering moet afsluiten als je nog geen 21 bent en of je een minimum aantal jaar aan rijervaring nodig hebt?
Was al een beetje met earth aan het kloten maar ben er niet echt te vreden mee. Ben effe maar mickeysoft street aan het kijken.quote:
Je gaat niet meer van LA naar SF? Dat stuk langs de kust lijkt mij ook echt mooi, wou(wil) dat ook heel graag.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:15 schreef forzaola het volgende:
[..]
Was al een beetje met earth aan het kloten maar ben er niet echt te vreden mee. Ben effe maar mickeysoft street aan het kijken.
Dit word waarschijnlijk globaal mijn tip. van A naar L. En aan het eind nog een paar daagjes NY.
Heb er zo'n zin an!
[afbeelding]
Welk strand?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:51 schreef Jaguarized het volgende:
De kustroute is kut als er mist hangt, dan zie je het strand nauwelijks.
ZIt er helaas niet in. ik kom aan in SF en vertrek weer vanuit LA.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:32 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Je gaat niet meer van LA naar SF? Dat stuk langs de kust lijkt mij ook echt mooi, wou(wil) dat ook heel graag.
Gave foto's! Mijn vriend en ik begonnen in SF al geintjes te maken dat die brug geen bovenkant had en dat foto's zoals die van jouw truckage waren. Op het moment dat we de stad in reden (kwamen vanuit het noorden, via de Golden Gate) reden we een dik wolkendek in, leek wel een deken van watten... We zijn 3 dagen in de stad geweest en hebben alleen maar koud en grauw weer gehad, leek NL wel. En het was eind augustus (2001), het temperatuurverschil met Sacramento was bijna 20 graden C. Echt bizar. Zorg dus dat je een vest of trui ofzo hebt, het kan er echt koud zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:27 schreef Pat-man het volgende:
Ik heb wat dat betreft heel veel geluk gehad. Paar dagen 's morgens veel mist in SF maar 's middags veel zon. Kon toen onder andere deze fotos maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kan je mijn foto's van Cali vinden. Is een oud Cali topic:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:58 schreef Proper_fucked het volgende:
Mooie foto's.. Kunnen jullie niet meer meer foto's posten(van hele omgeving daar), begint steeds meer te kriebelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |