Niet als ik 'even' weg ben, dus binnen het dorp zeg maar. Ik moet er zelfs aan denken om mn rijbewijs mee te nemen als ik ga rijden, meestal spring ik zo in de autoquote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Blinky het volgende:
Hebben jullie het altijd bij je? (Immers, je bent strafbaar als je je niet à la minute kunt identificeren...)
Broekzak, bij mijn portemonee op 'een stapeltje'quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef Blinky het volgende:
Te alle tijde moet je je kunnen identificeren. Maar waar laat je je paspoort? Op vakantie heb je vaak wel een tasje of rugzak mee, maar hoe doen jullie dat in het dagelijks leven? In je portemonee past dat niet goed en om elke dag een apart tasje mee te nemen naar je werk vind ik toch wel omslachtig.
Hebben jullie het altijd bij je? (Immers, je bent strafbaar als je je niet à la minute kunt identificeren...)
Wel voor de indentificatiplicht die ze nu hebben ingesteld.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef admiral_r2d2 het volgende:
rijbewijs geldt strikt genomen niet als identificatie-bewijs
Klopt.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:13 schreef admiral_r2d2 het volgende:
rijbewijs geldt strikt genomen niet als identificatie-bewijs
Hey, ik wist niet dat het dan onlangs veranderd is...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Wel voor de indentificatiplicht die ze nu hebben ingesteld.
Volgens mij wel. Een boete is geloof ik 60 euro?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef nixxx het volgende:
heb rijbewijs altijd in portemonnee
hmm maar kom wel eens ergens waar ik dat in moet leveren voor een bezoekerspas.. zou ik dan strafbaar zijn als de marechaussee vervelend wil doen?
is dan op een militair terrein... mja.. daar controleren ze alleen aan de poortquote:Op maandag 1 mei 2006 22:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Een boete is geloof ik 60 euro?
Is het ooit anders geweest dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:17 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat het dan onlangs veranderd is...
Dat zou mooi zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |