Welke heb je gekocht? De gewone city guide Parijs of de Best Of Paris?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:06 schreef detulp050 het volgende:
Van 11 tot 15 juli in Parijs, leuk hotel gevonden, heb er erg veel zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tip voor Postbankklanten: Lonely Planet met 25% bij bol.com, waardoor deze nog maar iets van 15 euro kostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paperback | 368 Pagina's | Lonely Planet Publications | UK Edition | 2004quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht? De gewone city guide Parijs of de Best Of Paris?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb de laatste voor 8 euro weten te bemachtigen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat wil je uitgelegd hebben?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:58 schreef Twisted_fok het volgende:
Het hostel is intussen ook geboekt. Dus een korte vakantie naar parijs in augustus staat nu echt vastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan iemand me misschien even kort en bondig uitleggen hoe het zit met de metro in Parijs. Heb zelf wel even gezocht maar kwam er niet echt uit, maar dat kan ook door m'n vermoeidheid komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan 8 dagen (of eigenlijk 8 nachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). We willen natuurlijk vanalles zien, dus dan kunnen we vast beter een metro abbo doen, kan ik dat van te voren regelen en zo ja waar dan?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal zo de links in de post boven die van jou wel bekijken en dan kom ik er vast wel uit wat betreft de metro. Vroeg me vooral ook af hoe het zat met alle zones, maar daar kan ik vast wel een metrokaart voor vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat wil je uitgelegd hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik vind de metro snel en effectief. Overstappen is niet mogelijk en staat goed aangegeven. Welk hostel blijf je?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat heeft Le Montclair ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
Hehe ik heb Absolute Hotel op het oog. Die hebben namelijk geen lockout, geen curfew, wel een gratis ontbijtje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wanneer ga je?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
He, wat jammer. Want als ik iets graag doe dan is het wel Fokkers meeten in Parijs terwijl ik er vakantie aan het vieren ben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
Ah ruk dan ben ik er nog net niet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat heb je voor Le Montclair betaald?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou zeggen van wel, maar aangezien de TGV op reservering werkt enzo zou ik het niet zeker weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me ineens afvroeg: als je een kaartje Amsterdam-Parijs hebt, kun je dan ook gewoon in Rotterdam instappen? Omdat het vanaf daar een uur korter reizen is (niet dat het vanaf Zwolle veel uitmaakt maar goed)
officieel niet. je zitplaats reservering is geldig tot tien minuten na vertrek vanaf je opstapstation. daarna mag de conducteur je zitplaats doorverkopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:09 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat ik me ineens afvroeg: als je een kaartje Amsterdam-Parijs hebt, kun je dan ook gewoon in Rotterdam instappen? Omdat het vanaf daar een uur korter reizen is (niet dat het vanaf Zwolle veel uitmaakt maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop