abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 16:50:39 #1
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37631574
De topictitel is een beetje afgezaagd, suggesties zijn welkom!

Nog 17 dagen wachten en dan zal ik mij er weer bevinden!

Iemand ervaring met een brommer huren in Chiang Rai, mij leek het wel een leuk plan om daarmee naar de Bermuda driehoek te rijden en daarna naar de grensovergang voor Myanmar voor een dagtrip... opgekramt in zo'n minivan vindt ik helemaal niets... .

Vorig topic: Thailand #9 - Land Of Smiles....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_37632006
Ik heb alleen een brommer gehuurd op Koh Chang, beviel me goed
  zondag 7 mei 2006 @ 18:38:44 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_37634696
#10 al!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 7 mei 2006 @ 18:48:34 #4
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37634955
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Brommer rijden bevalt mij zeer goed in Thailand, ik heb zelfs een eigen, staat bij familie in Rayong, echter, hoewel ik het leuk vindt om erop te rijden, is helemaal rijden naar Chiang Rai weer teveel van het goede.. dat doe ik wel met het vliegtuig....

Ik heb een keer een rondje Rayong - Chantaburi - Aranyha Prathet - Khorat - Ayudhaya - Bangkok - Kanchinaburi - Bangkok - Pattaya - Rayong gemaakt..... Ja op zo'n suzuki Swing geval, en dit alles zonder één bekeuring, alleen in Kanchinaburi moest een thaise agent hard lachen toen hij zag dat deze was geregistreerd in Rayong...

Maar het leek mij dus ideaal om een brommer in Chiang Rai te huren, en zelf opzoek te gaan naar de bermuda driehoek en naar de grens met myanmar!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 8 mei 2006 @ 07:59:18 #5
38433 snijder
snijderdotcom
pi_37648732
quote:
Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Beetje erg heuvelachtig, niet? Maar wel leuk.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  maandag 8 mei 2006 @ 08:44:47 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_37649091
Je schijt in Thailand op de grens met Myanmar een tijger opvangcentrum te hebben. Hoe heet dit opvangcentrum en waar zit het?
pi_37651264
quote:
Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Brommer rijden bevalt mij zeer goed in Thailand, ik heb zelfs een eigen, staat bij familie in Rayong, echter, hoewel ik het leuk vindt om erop te rijden, is helemaal rijden naar Chiang Rai weer teveel van het goede.. dat doe ik wel met het vliegtuig....

Ik heb een keer een rondje Rayong - Chantaburi - Aranyha Prathet - Khorat - Ayudhaya - Bangkok - Kanchinaburi - Bangkok - Pattaya - Rayong gemaakt..... Ja op zo'n suzuki Swing geval, en dit alles zonder één bekeuring, alleen in Kanchinaburi moest een thaise agent hard lachen toen hij zag dat deze was geregistreerd in Rayong...

Maar het leek mij dus ideaal om een brommer in Chiang Rai te huren, en zelf opzoek te gaan naar de bermuda driehoek en naar de grens met myanmar!
Wow dat klinkt wel erg vet!
quote:
Op maandag 8 mei 2006 07:59 schreef snijder het volgende:

[..]

Beetje erg heuvelachtig, niet? Maar wel leuk.
Idd, best wel heuvelachtig, en soms een beetje tricky als een je een vrachtwagen midden op een haarspeldbocht tegen komt.
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:44 schreef Blik het volgende:
Je schijt in Thailand op de grens met Myanmar een tijger opvangcentrum te hebben. Hoe heet dit opvangcentrum en waar zit het?
Ik schijt helemaal niet op Thailand Maar je bedoelt zeker dat centrum waarvan je de reclame hebt op Animal Planet?
  maandag 8 mei 2006 @ 11:15:15 #8
38433 snijder
snijderdotcom
pi_37652277
quote:
Op maandag 8 mei 2006 10:35 schreef -Dries- het volgende:

Idd, best wel heuvelachtig, en soms een beetje tricky als een je een vrachtwagen midden op een haarspeldbocht tegen komt.
Altijd weer spannend inderdaad, vooral als die haarpseldbocht ook nog eens steil naar boven of benedern gaat...

Waar zat je ergens op koh Chang?
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_37652812
quote:
Op maandag 8 mei 2006 11:15 schreef snijder het volgende:

[..]

Altijd weer spannend inderdaad, vooral als die haarpseldbocht ook nog eens steil naar boven of benedern gaat...

Waar zat je ergens op koh Chang?
Paradise resort, Koh Chang resort, en..Klong Prao resort
pi_37655179
Ik zit nu op een hutje op het strand van Koh Samui (lamai). Maar het is hier nogal stil. Wie weet of er nog wat te beleven is op Koh Samui?

and also:

Zijn er ook fokkers op Koh Samui?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_37655317
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:44 schreef Blik het volgende:
Zal wel een andere zijn, maar ik ben bij een opvang in Kancharaburi geweest. Een monniken-tijger-opvang om precies te zijn:

pi_37655374
Wow, best tam die tijgers
pi_37655655
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:27 schreef -Dries- het volgende:
Wow, best tam die tijgers
Ja, en degene die brulde kreeg gewoon een stomp in zijn gezicht van een van de oppassers. Later hoorde we dat de Lonely Planet het afraadde er heen te gaan omdat er een keer een toerist is aangevallen. Maar toen hadden we onze lol al gehad.
  maandag 8 mei 2006 @ 13:41:19 #14
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37655781
krijgen die beesten vegetarisch voedsel ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat een tijger zich op z'n buik laat kriebelen, als je dat bij een huiskat doet, dan kun je er bijna altijd op rekenen dat je wat krassen en een paar happen in je arm krijgt
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_37655831
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
krijgen die beesten vegetarisch voedsel ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat een tijger zich op z'n buik laat kriebelen, als je dat bij een huiskat doet, dan kun je er bijna altijd op rekenen dat je wat krassen en een paar happen in je arm krijgt
Misschien vondt ie het lekker
pi_37655884
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
Geen idee wat ze er mee doen. Misschien dat het de warmte is. Die beesten liggen de hele dag in de zon. En de oppassers zijn net leeuwentemmers. Die weten wel wat ze doen en wat je kan doen.

Misschien dat je je kat er eens heen moet sturen.
  maandag 8 mei 2006 @ 13:47:52 #17
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37655935
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:45 schreef sizzler het volgende:

[..]

Geen idee wat ze er mee doen. Misschien dat het de warmte is. Die beesten liggen de hele dag in de zon. En de oppassers zijn net leeuwentemmers. Die weten wel wat ze doen en wat je kan doen.

Misschien dat je je kat er eens heen moet sturen.
Tips zijn welkom
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 8 mei 2006 @ 14:18:30 #18
62913 Blik
The one and Only!
pi_37656663
Tijgers in Kanchanaburi is opgeschreven lijkt me machtig mooi. Ik weet ook niet of dat hem is maar het zou zomaar kunnen
pi_37689213
quote:
Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef Blik het volgende:
Tijgers in Kanchanaburi is opgeschreven lijkt me machtig mooi. Ik weet ook niet of dat hem is maar het zou zomaar kunnen
"Tiger Temple" heet het om precies te zijn. De entree is alleen wel duur. 300 bath. En om er heen te gaan betaal je waarschijnlijk ook iets van 120 bath. Iets van negen euro dus. Maar het levert leuke foto's op. Aan het begin geef je je camera aan een verzorger en die leidt je rond en maakt foto's met je eigen camera van de tijgers die je aait. Als je aan het einde gaat zie je hoe ze weer terug naar hun kooien gaan en mag je met een tijger wandelen. Ook leuk.
pi_37689269
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef sizzler het volgende:
Ik zit nu op een hutje op het strand van Koh Samui (lamai). Maar het is hier nogal stil. Wie weet of er nog wat te beleven is op Koh Samui?
Ik verkas morgen naar Chaweng. Meer mensen, meer te beleven. Heeft iemand nog tips?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:45:26 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_37689319
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef sizzler het volgende:

Ik verkas morgen naar Chaweng. Meer mensen, meer te beleven. Heeft iemand nog tips?
Oordopjes.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37689583
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef APK het volgende:

[..]

Oordopjes.
Hehe. Ja, ach, ik zit redelijk rustig.

Maar behalve dat?
  woensdag 10 mei 2006 @ 02:20:28 #23
24329 KNAK
ff w88,......
pi_37702896
Alweer een tijdje niet langsgeweest in dit topique....

mooie tijgerfoto !!

Familie wil binnen enkele jaren huisje kopen op Phuket
Dan zal er weinig van India terecht komen vrees ik
Verder richt ik mijn vizier op trip no. 7 die in Juni zal gaan komen (Y)

Kuchka ik pluk nog steeds de vruchten
Mai pben rai~!
  Moderator donderdag 11 mei 2006 @ 15:30:26 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37737988
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hehe. Ja, ach, ik zit redelijk rustig.

Maar behalve dat?
Condooms.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 11 mei 2006 @ 19:07:27 #25
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_37743815
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef APK het volgende:

[..]

Oordopjes.
2 voor in de oren tegen het gegil, en 2 voor in de neus tegen de geur van het verschroeide rubber
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')