quote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb alleen een brommer gehuurd op Koh Chang, beviel me goed
Beetje erg heuvelachtig, niet? Maar wel leuk.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb alleen een brommer gehuurd op Koh Chang, beviel me goed
Wow dat klinkt wel erg vet!quote:Op zondag 7 mei 2006 18:48 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Brommer rijden bevalt mij zeer goed in Thailand, ik heb zelfs een eigen, staat bij familie in Rayong, echter, hoewel ik het leuk vindt om erop te rijden, is helemaal rijden naar Chiang Rai weer teveel van het goede.. dat doe ik wel met het vliegtuig....
Ik heb een keer een rondje Rayong - Chantaburi - Aranyha Prathet - Khorat - Ayudhaya - Bangkok - Kanchinaburi - Bangkok - Pattaya - Rayong gemaakt..... Ja op zo'n suzuki Swing geval, en dit alles zonder één bekeuring, alleen in Kanchinaburi moest een thaise agent hard lachen toen hij zag dat deze was geregistreerd in Rayong...![]()
Maar het leek mij dus ideaal om een brommer in Chiang Rai te huren, en zelf opzoek te gaan naar de bermuda driehoek en naar de grens met myanmar!
Idd, best wel heuvelachtig, en soms een beetje tricky als een je een vrachtwagen midden op een haarspeldbocht tegen komt.quote:Op maandag 8 mei 2006 07:59 schreef snijder het volgende:
[..]
Beetje erg heuvelachtig, niet? Maar wel leuk.
Ik schijt helemaal niet op Thailandquote:Op maandag 8 mei 2006 08:44 schreef Blik het volgende:
Je schijt in Thailand op de grens met Myanmar een tijger opvangcentrum te hebben. Hoe heet dit opvangcentrum en waar zit het?
Altijd weer spannend inderdaad, vooral als die haarpseldbocht ook nog eens steil naar boven of benedern gaat...quote:Op maandag 8 mei 2006 10:35 schreef -Dries- het volgende:
Idd, best wel heuvelachtig, en soms een beetje tricky als een je een vrachtwagen midden op een haarspeldbocht tegen komt.
Paradise resort, Koh Chang resort, en..Klong Prao resortquote:Op maandag 8 mei 2006 11:15 schreef snijder het volgende:
[..]
Altijd weer spannend inderdaad, vooral als die haarpseldbocht ook nog eens steil naar boven of benedern gaat...
Waar zat je ergens op koh Chang?
Zal wel een andere zijn, maar ik ben bij een opvang in Kancharaburi geweest. Een monniken-tijger-opvang om precies te zijn:quote:Op maandag 8 mei 2006 08:44 schreef Blik het volgende:
Je schijt in Thailand op de grens met Myanmar een tijger opvangcentrum te hebben. Hoe heet dit opvangcentrum en waar zit het?
Ja, en degene die brulde kreeg gewoon een stomp in zijn gezicht van een van de oppassers. Later hoorde we dat de Lonely Planet het afraadde er heen te gaan omdat er een keer een toerist is aangevallen. Maar toen hadden we onze lol al gehad.quote:
Misschien vondt ie het lekkerquote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
krijgen die beesten vegetarisch voedsel ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat een tijger zich op z'n buik laat kriebelen, als je dat bij een huiskat doet, dan kun je er bijna altijd op rekenen dat je wat krassen en een paar happen in je arm krijgt
Geen idee wat ze er mee doen. Misschien dat het de warmte is. Die beesten liggen de hele dag in de zon. En de oppassers zijn net leeuwentemmers. Die weten wel wat ze doen en wat je kan doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
krijgen die beesten vegetarisch voedsel ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat een tijger zich op z'n buik laat kriebelen, als je dat bij een huiskat doet, dan kun je er bijna altijd op rekenen dat je wat krassen en een paar happen in je arm krijgt
Tips zijn welkomquote:Op maandag 8 mei 2006 13:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er mee doen. Misschien dat het de warmte is. Die beesten liggen de hele dag in de zon. En de oppassers zijn net leeuwentemmers. Die weten wel wat ze doen en wat je kan doen.
Misschien dat je je kat er eens heen moet sturen.
"Tiger Temple" heet het om precies te zijn. De entree is alleen wel duur. 300 bath. En om er heen te gaan betaal je waarschijnlijk ook iets van 120 bath. Iets van negen euro dus. Maar het levert leuke foto's op. Aan het begin geef je je camera aan een verzorger en die leidt je rond en maakt foto's met je eigen camera van de tijgers die je aait. Als je aan het einde gaat zie je hoe ze weer terug naar hun kooien gaan en mag je met een tijger wandelen. Ook leuk.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef Blik het volgende:
Tijgers in Kanchanaburi is opgeschrevenlijkt me machtig mooi. Ik weet ook niet of dat hem is maar het zou zomaar kunnen
Ik verkas morgen naar Chaweng. Meer mensen, meer te beleven. Heeft iemand nog tips?quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef sizzler het volgende:
Ik zit nu op een hutje op het strand van Koh Samui (lamai). Maar het is hier nogal stil. Wie weet of er nog wat te beleven is op Koh Samui?
Oordopjes.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef sizzler het volgende:
Ik verkas morgen naar Chaweng. Meer mensen, meer te beleven. Heeft iemand nog tips?
Hehe. Ja, ach, ik zit redelijk rustig.quote:
Condooms.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ach, ik zit redelijk rustig.
Maar behalve dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |