quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wanneer mogen jullie weer?
Wil er nog iemand een Honda Wave S 125 kopen voor 17.500 Baht = 350 Euro
Hij is 3 jaar oud...25.000 km op de teller...125 cc viertakt met 4 versnellingen...digitaal dashboard....inklusief papieren...rijdt, remt en stuurt geweldig.
Ik heb de papieren thuis (Holland)...af te halen op Ko Samet.
Toch nog wel knap, dat je bijna 20 km per dag hebt weten te rijden op die verzameling kuilen die "de weg" vormen op Samet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Wanneer mogen jullie weer?
Wil er nog iemand een Honda Wave S 125 kopen voor 17.500 Baht = 350 Euro
Hij is 3 jaar oud...25.000 km op de teller...125 cc viertakt met 4 versnellingen...digitaal afbeelding[/url]]
Tips...da's niet makkelijk...wat wil je doen?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef willyp het volgende:
Woehoe! vandaag tickets binnen!! Ik vertrek de 12e tot de 31e.
Het is voor ons beiden de eerste keer en ook de eerste keer dat we gaan backpakken =)
Iemand tips of Must-haves? Alles is welkom =P
Trouwens, hoe denken jullie dat die verkiezingen zal zijn in de toekomst? Denken jullie dat er mogelijk rellen daardoor komen? Zullen toeristen daar last van hebben?
Welke maatschappij vlieg je?quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef willyp het volgende:
Woehoe! vandaag tickets binnen!! Ik vertrek de 12e tot de 31e.
Het is voor ons beiden de eerste keer en ook de eerste keer dat we gaan backpakken =)
Iemand tips of Must-haves? Alles is welkom =P
Trouwens, hoe denken jullie dat die verkiezingen zal zijn in de toekomst? Denken jullie dat er mogelijk rellen daardoor komen? Zullen toeristen daar last van hebben?
quote:Op maandag 6 maart 2006 09:46 schreef willyp het volgende:
Bla bla bla.quote:The Tourism Council of Thailand is concerned that the current political situation will have an effect on tourism in Thailand, especially the destinations in Bangkok. Thus, the council is trying to make tourists truly understand the current situation and notifying them that their safety in Thailand is guaranteed.
The President of the Tourism Council of Thailand, Mr. Vichit Na Ranong, said the current political tension is affecting some areas of Thailand’s tourism sector. However in overall, the number of room reservation rates and air tickets are still normal at the moment. However, some tourists who wish to set up the seminars in Thailand have to postpone their trips, prior to the dissolution of the parliament. Thus, they will have to wait for the new parliament to be set up.
And if this political situation prolongs, it can reduce the number of room reservations in the future. In addition, many big international conferences are now hesitant to organize their events in Thailand, as they are concerned of the security issues. Thus, it is necessary for the country to publicize the actual political situation in Thailand to foreign tourists in order to regain their confidence.
Nevertheless, the Tourism Council of Thailand is confident that this year’s tourism growth will reach the target by 10% in comparison to the previous year, and the financial transaction will be more than 400 billion baht.
Source: Thai National News Bureau Public Relations Department - 06 March 2006
Wat een onzin...maandelijks reizen duizenden travellers over deze route...ik geef toe dat Poipet niet de meest prettige grensovergang met Cambodja is...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:42 schreef Tarado het volgende:
Cambodja lijkt mij een beetje gevaarlijk, zeker als je vanuit Thailand (over de weg) daar naar toe reist ivm de vele bendes die zich in het grensgebied hebben gevestigd.
Bangkok - Phuket was een paar jaar geleden iets van 50 euro, reken voor Chiang Mai - Phuket op ongeveer het dubbele. Overigens is dit ook wel in een reisgids te vindenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:48 schreef Cachou het volgende:
En als je meer naar het noorden gaat ? Hoeveel is dan een ticket om richting "strand" te vliegen?
Week 1 - Noord Thailandquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:50 schreef Cachou het volgende:
Maarre...halen we dat wel i.v.m. de tijd die we hebben? Bedoel als we toch naar Cambodja willen?
Valt het dan nog te combineren om een week strandvakantie te doen?
In Thailand zelf is meer dan genoeg te beleven voor 3 weken. Cambodja zou ik apart bezoeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:02 schreef Cachou het volgende:
Maar is Cambodja dan zooooovééééél mooier en indrukwekkender dan Thailand?
Bedoel in Thailand valt er toch ook een hoop te izen enzo?
Is het niet beter om tijdens een volgende vakantie dan 3 weken ofzo naar Cambodja te gaan?
Ergens een hotelkamer boeken, kan soms al voor een of twee euro per dag (althans, dat kostte ons hotel in Chiang Mai). Heb je mooi een locker voor je spullen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:52 schreef Cachou het volgende:
ik denk het ook wel hoor om "ites" op jouw manier te doen.
En die regen...achja...alleen de harden komen erdoor hé.
Maar wat oe je eigenlijk met je geld en paspoort enzo als je bv gaat snorkelen en er is niemand die je kent die er op kan letten?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Pai (vlakbij Chiang Mai) is helemaal "hot" bij travellers....
zeker weten, waar je in heel Thailand komt wordt je doodgegooid met mensen die je wat willen verkopen. In Pai ben ik een week geweest en geen een keer zo'n vervelende verkoper aan mijn broek gehad. We kwamen uit de bus (vanuit Chang Mai) en ik stond daar en er klopte iets niet, bleek het dat er geen vervelende verkopers warenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Pai is cool. Klein stadje/dorpje, in prachtige vallei, met veel uitwijkmogelijkheden. Relaxte barretjes, cheap but good hostels, nice people...
![]()
(ben in 2003 in Thailand geweest)
Dan zal je flink je best moeten doen om die in Thailand te ontlopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:35 schreef Cachou het volgende:
Sorry....maar ik ben superallergisch....aan toeristen
treinen en bussenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:37 schreef Cachou het volgende:
En tussen al die plaatsjes....Pai-Koh Tao.....hoe ben je dan gereisd, als ik vragen mag?
Jawel, die zijn er wel, het is niet overal hutjemutje. Vooral Oost-Thailand schijnt rustig te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:38 schreef Cachou het volgende:
Shiiiiit....is dat echt?
Ik dacht dat er wel plekjes genoeg zouden zijn om in je uppie of twee rond te tjokken !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |