Daar heb ik geen enqueteformulieren voor nodig. Ik weet ze wel te vinden danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als de service slecht was laat ik dat wel horen.
Reispapieren die opgestuurd worden? Ik boek vluchten, huur auto's, boek hotels, etcetera allemaal online. Even printen en je bent klaar. Enquêteformulieren zie ik dus nooit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef zomerbloem15 het volgende:
Hallo allemaal,
Vaak krijg je enqueteformulieren meegestuurd met je reispapieren. Stuur je die altijd terug? En zo niet waarom niet? Geen zin of geen tijd of misschien nog een andere reden?
Ik ben voor mijn opleiding een enqueteformulier aan het ontwikkelen en vind het interessant hoe jullie het vinden om het te ontvangen en wat je er dan ook daadwerkelijk mee doet.
Of vind je dat het tegenwoordig allemaal via internet moet gaan, zodat je het dan eerder gaat invullen?
Ik hoor graag jullie meningen!
Alvast bedankt!
![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Omdat ik niet gevraagd hebt om enquetes. Ik heb gevraagd om een vakantie.
Als ik enquetes wil invullen, doe ik wel mee met zo'n testpanel ofzo.
Ach, zijdelings heeft het wel iets ermee te maken.quote:PS: waarom staat dit in TRV? Wat heeft dit met travel te maken?![]()
Dat doe ik ook niet via een enquête formulier slimmiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enqueteformulieren voor nodig. Ik weet ze wel te vinden dan
Dat doe ik dus niet via enqueteformulieren. Als ik ERG tevreden ben over een vakantie, loop ik ff binnen of stuur een mailtje. En ook als ik niet tevreden ben, doe ik dat.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:58 schreef zomerbloem15 het volgende:
Je hebt inderdaad om de vakantie gevraagd maar je vindt het ook belangrijk dat de vakantie goed verloopt. Stel dat iemand voor jou een rot vakantie heeft gehad en niks heeft laten horen aan de reisorganisatie, kunnen ze daar niks aan doen omdat ze dat niet weten. Stel dat diegene dat wel had gedaan dan kunnen ze jou ook weer een leuke vakantie geven.
Omdat jij enthousiast ben over de vakantie weten zij dat ze het vaker zo moeten verkopen! Simpel dus, maar je moet de reactie van de klant wel krijgen
Is het niet de taak van de reisorganisatie om van tevoren zeker te weten dat alles goed zal gaan? Ook bij die iemand voor mij. En dus niet achteraf middels een enquête? Dit is een beetje de omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:58 schreef zomerbloem15 het volgende:
@ spijkerbroek omdat het over enquetes bij een vakantie gaat.
Je hebt inderdaad om de vakantie gevraagd maar je vindt het ook belangrijk dat de vakantie goed verloopt. Stel dat iemand voor jou een rot vakantie heeft gehad en niks heeft laten horen aan de reisorganisatie, kunnen ze daar niks aan doen omdat ze dat niet weten. Stel dat diegene dat wel had gedaan dan kunnen ze jou ook weer een leuke vakantie geven.
Omdat jij enthousiast ben over de vakantie weten zij dat ze het vaker zo moeten verkopen! Simpel dus, maar je moet de reactie van de klant wel krijgen
Als ik al ooit een reis bij een reisbureau ga boeken, denk ik dat het voor een speciale gelegenheid zal zijn. Dat zou dus perfect moeten zijn. Ik ga er dan ook vanuit dat het reisbureau die expertise reeds in huis heeft. Anders zie ik voor de reisbureaus in deze wereld geen toegevoegde waarde meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:05 schreef zomerbloem15 het volgende:
@ UIO_AMS tuurlijk moet een reisorganisatie dat zeker weten! Maar er kunnen altijd dingen gebeuren waardoor een reis anders beoordeeld wordt. Ik vind het moeilijk om even een voorbeeld te geven, maar bijvorobeeld het eten was niet goed in een bepaald hotel, dan is het belangrijk dat als dit vaker naar voren komt dat er actie ondernomen kan worden.
Nou geef iets leuks. Zoals een leuke draadlose mini muis (MET LOGO) of memory stick voor de 1e 50 inzenders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef zomerbloem15 het volgende:
@ Integrity. Bedankt voor je reactie. Ik maak het voor een reisorganisatie maar zij sturen het al naar iedereen dus kan het niet 10 keer zo veel versturen haha maar aan die pen had ik inderdaad ook al zitten denken, je blijft dan misschien meer ingedachte van de klanten...
Krijg je die dan niet ook electronisch? Die vul ik altijd in, omdat ik ook altijd gebruik maak van websites waar je de beoordelingen van anderen op kan lezen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Reispapieren die opgestuurd worden? Ik boek vluchten, huur auto's, boek hotels, etcetera allemaal online. Even printen en je bent klaar. Enquêteformulieren zie ik dus nooit.
Ik bestel alles online en krijg dus geen reispapieren. Wel krijg ik af en toe een mailtje nadat ik een reis heb gemaakt maar daarin de vraag of ik aub een enquete in wil vullen (meestal met meteen de melding erbij dat je bij een volledig ingevulde enquete twee tickets kan winnen, of een hotelovernachting, iets in die geest). Van luchtvaartmaatschappijen vul ik ze meestal wel in, maar die van hotels niet tenzij ik heel erg ontevreden was (maar dan kom ik ook gewoon niet meer in dat hotel of in die keten).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef zomerbloem15 het volgende:
Hallo allemaal,
Vaak krijg je enqueteformulieren meegestuurd met je reispapieren. Stuur je die altijd terug? En zo niet waarom niet? Geen zin of geen tijd of misschien nog een andere reden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |