Aha..handig om te weten voor als ik er eentje mee terug wil nemen in mijn backpack..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Huizen!
In New York is niets goedkoper.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:22 schreef Frank79 het volgende:
Hallo,
Morgen vertrek ik naar New Yorken ik vroeg me net af wat daar nu echt een stuk goedkoper is dan hier.
Ik weet dat boeken goedkoop zijn, kleding wellicht. Iemand nog meer aanvullingen?
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Heb gehoord dat veel digitale aparaten (camera's ed.) goedkoper zijn daar. En idd, Amerikaanse merken zoals Oakly enzo zullen daar wel veel goedkoper zijn![]()
echt wel, heb daar een Canon EOS 350D gekocht (heet daar anders, maar dat is alleen de naam) voor mijn vader en dat scheelde dik 250¤ en je kreeg er een extra lens bij, verder had je alleen een verloopstekker nodigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef R0elio het volgende:
[..]
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)
Een vriend van mij heeft daar zijn Canon vandaan. Scheelde wel iets meer dan 10 euro hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef R0elio het volgende:
[..]
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)
zo heb ik het wel ervaren. het enige wat duur was waren hotel en vliegticket.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef popolon het volgende:
Je zult bedrogen uitkomen als je denkt dat NYC goedkoop is.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |