Aha..handig om te weten voor als ik er eentje mee terug wil nemen in mijn backpack..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:29 schreef Biancavia het volgende:
Huizen!
In New York is niets goedkoper.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:22 schreef Frank79 het volgende:
Hallo,
Morgen vertrek ik naar New Yorken ik vroeg me net af wat daar nu echt een stuk goedkoper is dan hier.
Ik weet dat boeken goedkoop zijn, kleding wellicht. Iemand nog meer aanvullingen?
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:43 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Heb gehoord dat veel digitale aparaten (camera's ed.) goedkoper zijn daar. En idd, Amerikaanse merken zoals Oakly enzo zullen daar wel veel goedkoper zijn![]()
echt wel, heb daar een Canon EOS 350D gekocht (heet daar anders, maar dat is alleen de naam) voor mijn vader en dat scheelde dik 250¤ en je kreeg er een extra lens bij, verder had je alleen een verloopstekker nodigquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef R0elio het volgende:
[..]
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)
Een vriend van mij heeft daar zijn Canon vandaan. Scheelde wel iets meer dan 10 euro hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef R0elio het volgende:
[..]
Digitale camera's zijn niets goedkoper, ja, een tientje en dat moet je dan weer uitgeven aan een convertor voor je stekker .. (4 weken geleden nog in Idaho geweest)
zo heb ik het wel ervaren. het enige wat duur was waren hotel en vliegticket.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:05 schreef popolon het volgende:
Je zult bedrogen uitkomen als je denkt dat NYC goedkoop is.![]()
Maar Londen is ook belachelijk duur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef Hillz het volgende:
[..]
zo heb ik het wel ervaren. het enige wat duur was waren hotel en vliegticket.
voor de rest zeer fijne stad, en lang niet zo duur als Londen.
Keep your day job.quote:
Het blijft NY, je kan er bakken met geld uitgeven, maar dat hoeft niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef leejow het volgende:
[..]
Keep your day job.
Kleding kopen moet je absoluut niet doen in NYC omdat het goedkoper is. Toeristen willen altijd stoer doen dat ze voor een 10tje een Ralph Lauren polo hebben gekocht, maar ik betaal bij de bijenkort net zo veel voor hetzelfde als bij Bloomingdale's of Macy's.
Uit een kapitalistisch oogpunt is het ook niet logisch dat New York goedkoper moet zijn omdat alles hier duurder is (kijk maar eens naar de huurprijzen of naar wat het gemiddelde inkomen is van winkelpersoneel).
Iets met Century 24 ofzo dacht ik. Daar heb ik redelijk voordelige maglite vandaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Hillz het volgende:
[..]
Het blijft NY, je kan er bakken met geld uitgeven, maar dat hoeft niet.
Ik weet niet meer precies hoe dat warenhuis tegenover Ground Zero heet, maar dat is een voorbeeldje dat NY zeker niet duurder hoeft te zijn dan hier. Zoals ik zei, vergeleken met andere wereldsteden vond ik NY niet duurder, eerder goedkoper. Op het hotel en het vliegticket na.
Al zie ik voor oktober alweer tickets vanaf 200euro.![]()
klopt, die ja. Tis er wel grote bende. iig niet zo netjes als Macy's.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:14 schreef Furia het volgende:
[..]
Iets met Century 24 ofzo dacht ik. Daar heb ik redelijk voordelige maglite vandaan.
Yep.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:56 schreef SunChaser het volgende:
Kleding is ook goedkoop, je hebt van die collegestores waar alles 9 dollar is. Ook schoenen en broeken en sweaters
Jammer alleen dat je daar momenteel niets meer aan hebt. Aangezien je geen vloeistoffen in je hand baggage mag meenemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:07 schreef EagleJ het volgende:
En sterke drank is (vooral tax free op het vliegveld) echt belachelijk goedkoop![]()
Ik weet niet in welke pauper winkels jij komt, maar de kleding die ik draag is daar niet goedkoper hoor... (Tenzij je op 10 euro gaat letten)quote:
kleding in de VS is er wel goedkoper hoor, tenzij je in de echte "upperclass" winkels gaat kopen, ga je ff niet op 5th avenue etc zoeken dan vind je het ongeveer 20% goedkoperquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke pauper winkels jij komt, maar de kleding die ik draag is daar niet goedkoper hoor... (Tenzij je op 10 euro gaat letten)
dan wordt je waarschijnlijk gewoon genaaid waar je bij staat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke pauper winkels jij komt, maar de kleding die ik draag is daar niet goedkoper hoor... (Tenzij je op 10 euro gaat letten)
Dat word je in feite sowieso gezien je in de landen waar het gemaakt wordt, originele dingen voor 20e kan kopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:35 schreef Dizzee het volgende:
[..]
dan wordt je waarschijnlijk gewoon genaaid waar je bij staat.![]()
Je hebt het hier over dingen van lauren, hilfiger edquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
kleding in de VS is er wel goedkoper hoor, tenzij je in de echte "upperclass" winkels gaat kopen, ga je ff niet op 5th avenue etc zoeken dan vind je het ongeveer 20% goedkoper
Dan kijk je toch echt niet goed. Juist dat soort kleding is goedkoper. De koers alleen is al gunstig. Drive-r die een laptop voor 300dollar ipv 300pond koopt das gewoon een hele goede deal. Al vind ik Londen dan wel weer een dure stad.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:58 schreef gieling het volgende:
[..]
Je hebt het hier over dingen van lauren, hilfiger edIk ben het iig niet tegen gekomen.
meneer is zeker 'uptown'quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Als ik naar de US ga, ga ik altijd naar New Mexico en dat is een van de armste (lees: goedkoopste) staten van de US. Daar scheelt het flink met hier kwa shoppen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:03 schreef Hillz het volgende:
[..]
zo heb ik het wel ervaren. het enige wat duur was waren hotel en vliegticket.
voor de rest zeer fijne stad, en lang niet zo duur als Londen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |