Hoi!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef PatjeDoN het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier..
Heb net bleach gekeken, geweldig
krijg binnenkort van een vriend DVD met 1 tot 26, kan ik eindelijk op goede beeldkwaliteit rekenen
voor de rest, TVP
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:00 schreef Koranaga het volgende:
Ben een aflevering van Black_lagoon aan het verkrijgen. Het is een redelijk nieuwe serie waar tot nu toe 2 afleveringen van zijn te verkrijgen. Het zou een goede serie zijn, later meer hierover.![]()
Modern papier heeft bijna niets... Ze hadden xxxHolic, een love hina-achtige serie en de NL versie van de Akira-manga's...quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik had ook naar Modern Papier gewild, maar ik wist niet dat die op maandag gesloten waren... De twee schijnen lekker haat en nijd te hebben (het is ook wel ongelofelijk... drie mangawinkels in Groningen, en allemaal op een steenworp afstand van elkaar in dezelfde straat)...
Modern Papier is iets beter geordend (dat kan ook niet anders), maar Zinnebeeld schijnt een grotere collectie te hebben...
Dat karin-chan (of heb ik nu de naam verkeerd?) figuurtje van 50.000 yen van densha otoko!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Modern papier heeft bijna niets... Ze hadden xxxHolic, een love hina-achtige serie en de NL versie van de Akira-manga's...
ongeveer dezelfde prijs.
Pa Pinkelman heeft inderdaad opheffingsuitverkoop (50% korting), maar ik weet niet wat ze aan beeldjes in huis hebben... Ze zijn enkel op zaterdag geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel of hij die in huis heeft...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat karin-chan (of heb ik nu de naam verkeerd?) figuurtje van 50.000 yen van densha otoko!
Die moet ik ooit een goedkope, nog steeds zeer tof uitziende versie van hebben
Ben One Piece bijbenen... Duurt dan nog even... Heb net 162 gezien.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef uppie83 het volgende:
Kijk door wat oudere series te kijken die al helemaal af zijn, heb ik tenminste geen last van dat wachten![]()
Doe maar niet... Ik kan het ook niet waarderen als andere fora hier zitten te spammen...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Qunix het volgende:
Hahahaha
Eigenlijk moet er meer reclame worden gemaakt over dit topic in andere anime fora's.
Pantsu Pantsu Pantsu Pantsu!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
@outcast within
je vond pita ten dus ook erg leuk?
idd wel wat kinderachtig maart wel leuk (al word je na een thijdje wel gek van die tee hee hee hee
en chobits word steeds leuker, net chi get a job (oid), aflevering 8 gezien...![]()
Ik had al zo'n vaag donkerbruin vermoedenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:37 schreef outcast_within het volgende:
subtiel in avatars en signatures kan altijd he
edit: een voorbeeld?
ander niet zo leuk forum
De sig is al een beetje oud. Maar goed. Subtiel toch?
s.c. edit: joh jordy beetje minder zuur kan ook wel he.
s.c. edit 2: Joh ik vond pita-ten briljant! die eerste episode. Die zit zo leuk in elkaar. daarna kakt het wat in volgens mij, met een spookhuis episode. Maar er kwam meer en meer een rode draad in te zitten. En dat tee hee hee. Was erg kawai-su
Late nite edit: jordy b heeft naam topics ben ik achterhttp://forum.fok.nl/topic/849610
Morning edit: benieuwd wie de volgende pagina start post maakt
Zooo jordy offtopicquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
even offtopic hoor... stiekem...
Outcast, poepie, heb ik misschien honing aan m'n reet hangen, of is het toeval dat je steeds zoveel interesse in mij toont in andere topics?
Jordy-B bijvoorbeeld... Ik kon zelf dat topic van rosemarie niet eens vinden...
outcast voelt zich onwijs aangetrokken tot mensen die vervelend gedrag vertonen?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef blessed19 het volgende:
jordy, schat. misschien dat je het door je vervelend gedrag het zelf uitlokt?
het is maar net hoe je het zelf wilt zien.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
outcast voelt zich onwijs aangetrokken tot mensen die vervelend gedrag vertonen?
Haha lol. First comes marriage.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef Orealo het volgende:
Blessed and jordy sitting in a tree
K I S S I N G![]()
Mocht je het willen weten. Ik ben hyper-reactiefquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
even offtopic hoor... stiekem...
Outcast, poepie, heb ik misschien honing aan m'n reet hangen, of is het toeval dat je steeds zoveel interesse in mij toont in andere topics?
Jordy-B bijvoorbeeld... Ik kon zelf dat topic van rosemarie niet eens vinden... (dat topic was trouwens vanwege m'n posts in Online bedreiging, aangifte of niet??)
Geloofde ik je niet meteen, en ging ik op onderzoek uit. lees gebruikte de search. om te zien of je echt leukere naam topics had.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb wel toffere naamtopics gehad, trouwens...
4 idd, chi goes shoppingquote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Pantsu Pantsu Pantsu Pantsu!
Die aflevering (4 ofzo?) is zooo cool![]()
pita ten manga?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef outcast_within het volgende:
*Kickzor
Dit had de 3de pagina startpost moeten zijn.
Nane?
Ik heb een pakketje binnen!
[afbeelding]
How to make a yummy apple pie![]()
In de manga heet deze ep. how to properly fight older women![]()
En ik zag ff vlug dat er gezoend werd!?! ben benieuwd hoe en wat
[..]
Ik had al zo'n vaag donkerbruin vermoeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flauw flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel heet erg energiek de laatste tijd!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef Orealo het volgende:
We hebben eigenlijk al best lang dezelfde op, is het goed als ik even in PS iets in elkaar frutsel en de text iets verander, of is dat heiligschennis?
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef Rahl het volgende:
honey & clover is echt leuk!Je hoort het mensen. Kijken die handel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Ja naruto heeft zijn eiegn topic P:quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent wel heet erg energiek de laatste tijd!zolang er maar *GEEN* Naruto erin voorkomt, vind ik het prima
Ja klopt, maar ik wou ff duidelijk maken dat anime en tekenfilms niet gelijk zijn, maar misschien beetje slecht voorbeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef RipCore het volgende:
Maar... die tekenfilms die jij noemt? Die waren toch juist anime? (Behalve MM dan...)
dan vermeldt je toch lleen in de OP dat je daar terecht kan geen link plaatsen, alleen de naamquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:24 schreef Jordy-B het volgende:
[Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR.
Mike wil 't niet hebben...
Geweldig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef mschol het volgende:
iemand die Read or die heeft gezien?
en zoja wat vond je ervan?
ik heb de TV serie liggen (R.O.D. TV dus) en de OVA ookquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geweldig.
Ik vond zelf de TV-serie (Read or Dream, maar doorgaans Read or Die TV of R.O.D. TV genoemd) nog iets leuker, omdat die een stuk langer duurt en wat spectaculairder is.
De OVA gaat over Yomiko Readman (codename: The Paper)... Een inval lerares die zich tijdens haar vrije uurtjes bezighoudt met lezen. Maar eigenlijk is ze een geheim agent voor de Special Operations divisie van de Britse koninklijke bibliotheek. Yomiko is een zgn Paper User. Iemand die in staat is om papier zijn wil op te leggen en het zo als wapen te gebruiken. Het klinkt een beetje vaag, maar ik kan hem zeker aanraden.
De TV-serie kent andere persoonlijkheden, maar dit zijn ook paper users...
Ik zou in ieder geval de OVA bekijken...
Maar je kunt de eerste paar afleveringen van de TV serie wel zien zonder de OVA gezien te hebben...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb alleen de OVA van ROD en had de eerste episode al wel gezien. Het leek mij ook wel een leuke serie.
Volgens mij moet je met de OVA's beginnen, de TV serie is het vervolg.
of gewoon Yuriquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:57 schreef Jordy-B het volgende:
Gister trouwens de eerste paar afleveringen van Strawberry Panic! gezien...
Het gaat over het wel en wee van een meisje dat is aangenomen op een van de drie naast elkaar gelegen meisjesscholen... Allemaal meisjes, dus een hoog shōjo-ai-gehalte*
Weinig indrukwekkend maar erg vermakelijk.
*girl-love
Geen idee... ik kijk geen Bleach.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:20 schreef outcast_within het volgende:
Girl love?!? lol net zoiets als in bleach
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:12 schreef Jordy-B het volgende:
Geen idee... ik kijk geen Bleach.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:23 schreef mschol het volgende:
iemand die Read or die heeft gezien?
en zoja wat vond je ervan?
De serie is me te lang... 26 afleveringen is lang zat, imo...quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:41 schreef stroopje het volgende:
[..]
wat kijk je geen Bleach dat is onmogelijk foei Jordy-B
![]()
Ik ben zeker benieuwd wat er uit komt. Het lijkt me echt zooooveel werk!quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:51 schreef Orealo het volgende:
Ik ben druk bezig met mijn volgende projectje![]()
Ik ga van elk topic kijken hoeveel verschillende mensen er hoeveel keer gepost hebben, met een grand total, maar dat duurt wel een paar dagen nog.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |