Ik had al zo'n vaag donkerbruin vermoedenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:37 schreef outcast_within het volgende:
subtiel in avatars en signatures kan altijd he
edit: een voorbeeld?
ander niet zo leuk forum
De sig is al een beetje oud. Maar goed. Subtiel toch?
s.c. edit: joh jordy beetje minder zuur kan ook wel he.
s.c. edit 2: Joh ik vond pita-ten briljant! die eerste episode. Die zit zo leuk in elkaar. daarna kakt het wat in volgens mij, met een spookhuis episode. Maar er kwam meer en meer een rode draad in te zitten. En dat tee hee hee. Was erg kawai-su
Late nite edit: jordy b heeft naam topics ben ik achterhttp://forum.fok.nl/topic/849610
Morning edit: benieuwd wie de volgende pagina start post maakt
Zooo jordy offtopicquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
even offtopic hoor... stiekem...
Outcast, poepie, heb ik misschien honing aan m'n reet hangen, of is het toeval dat je steeds zoveel interesse in mij toont in andere topics?
Jordy-B bijvoorbeeld... Ik kon zelf dat topic van rosemarie niet eens vinden...
outcast voelt zich onwijs aangetrokken tot mensen die vervelend gedrag vertonen?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:54 schreef blessed19 het volgende:
jordy, schat. misschien dat je het door je vervelend gedrag het zelf uitlokt?
het is maar net hoe je het zelf wilt zien.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
outcast voelt zich onwijs aangetrokken tot mensen die vervelend gedrag vertonen?
Haha lol. First comes marriage.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef Orealo het volgende:
Blessed and jordy sitting in a tree
K I S S I N G![]()
Mocht je het willen weten. Ik ben hyper-reactiefquote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
even offtopic hoor... stiekem...
Outcast, poepie, heb ik misschien honing aan m'n reet hangen, of is het toeval dat je steeds zoveel interesse in mij toont in andere topics?
Jordy-B bijvoorbeeld... Ik kon zelf dat topic van rosemarie niet eens vinden... (dat topic was trouwens vanwege m'n posts in Online bedreiging, aangifte of niet??)
Geloofde ik je niet meteen, en ging ik op onderzoek uit. lees gebruikte de search. om te zien of je echt leukere naam topics had.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb wel toffere naamtopics gehad, trouwens...
4 idd, chi goes shoppingquote:Op donderdag 27 april 2006 09:46 schreef Orealo het volgende:
[..]
Pantsu Pantsu Pantsu Pantsu!
Die aflevering (4 ofzo?) is zooo cool![]()
pita ten manga?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef outcast_within het volgende:
*Kickzor
Dit had de 3de pagina startpost moeten zijn.
Nane?
Ik heb een pakketje binnen!
[afbeelding]
How to make a yummy apple pie![]()
In de manga heet deze ep. how to properly fight older women![]()
En ik zag ff vlug dat er gezoend werd!?! ben benieuwd hoe en wat
[..]
Ik had al zo'n vaag donkerbruin vermoeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.flauw flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent wel heet erg energiek de laatste tijd!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef Orealo het volgende:
We hebben eigenlijk al best lang dezelfde op, is het goed als ik even in PS iets in elkaar frutsel en de text iets verander, of is dat heiligschennis?
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef Rahl het volgende:
honey & clover is echt leuk!Je hoort het mensen. Kijken die handel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
Ja naruto heeft zijn eiegn topic P:quote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Je bent wel heet erg energiek de laatste tijd!zolang er maar *GEEN* Naruto erin voorkomt, vind ik het prima
Ja klopt, maar ik wou ff duidelijk maken dat anime en tekenfilms niet gelijk zijn, maar misschien beetje slecht voorbeeldquote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef RipCore het volgende:
Maar... die tekenfilms die jij noemt? Die waren toch juist anime? (Behalve MM dan...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |