Printscreenquote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef outcast_within het volgende:
2de pagina start post
Nu nog ff een proggie vinden die een webcam foto kan maken
Zie ook de handschoenenquote:Op maandag 24 april 2006 23:06 schreef RipCore het volgende:
omg
En het ergste is nog eigenlijk wel dat ik weet waar het over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef outcast_within het volgende:
2de pagina start post
Say hello to my little friend
[afbeelding]
what do you say? someone who is discussing cgi again?
Rolling thunder miracle attackuh!
[afbeelding]
Mijn anime mind begint te veel effect op mijn real life te krijgen![]()
![]()
Waar gaat dit over?
Click1 Het Grote Anime/Manga Topic deel 10! otaku jubileum!
click2 Het Grote Anime/Manga Topic deel 10! otaku jubileum!
2de pagina start post
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar gaat dit over?
2de pagina start post
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waar gaat dit over?
quote:
Vertaal 't even...quote:
dat magquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vertaal 't even...
Nihongo ga sukoshi wakarimasu, enzo, maar van breezah-1337 heb ik geen kaas gegeten...
Je vergeet Maja de Bij en ons allerbekendste Alfred Jodokus Kwak!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:27 schreef Sh0g het volgende:
Zat ik afgelopen weekend eens te kijken op een site met oude tekenfilms, om een beetje ouwe herinneringen op te halen enzo, kom ik erachter dat een groot gedeelte van de tekenfilms die ik vroeger zo leuk vond, animé zijn.
Ik noem:
De avonturen van Tom Sawyer
Niels Holgersson
De familie Robinson
Vrouwtje Theelepel
De tovenaar van Oz
Natalie
Remi
Sindbad de zeeman
Boes
Maple Town
Belfi & Lillibit
Barbapapa
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Jordy-B het volgende:
Alfred is in het vorige topic nog uitgebreid aan bod gekomen...
Ahiru no Quackquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
bijna
Ahiruu no quack![]()
[/miereneuker]
en ja onze beste eend mag sowieso nooit ontbreken hoor
chobits chobits chobits chobits chobitsquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
pita ten gister afgekeken, was weer een leuke serie
vandaag of aan chobits of aan Hanbun No Tsuki ga Noboru Sora beginnen
of verdergaan met onegai twins (vind ik toch wat mindere serie)
Hoi!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef PatjeDoN het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier..
Heb net bleach gekeken, geweldig
krijg binnenkort van een vriend DVD met 1 tot 26, kan ik eindelijk op goede beeldkwaliteit rekenen
voor de rest, TVP
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:00 schreef Koranaga het volgende:
Ben een aflevering van Black_lagoon aan het verkrijgen. Het is een redelijk nieuwe serie waar tot nu toe 2 afleveringen van zijn te verkrijgen. Het zou een goede serie zijn, later meer hierover.![]()
Modern papier heeft bijna niets... Ze hadden xxxHolic, een love hina-achtige serie en de NL versie van de Akira-manga's...quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik had ook naar Modern Papier gewild, maar ik wist niet dat die op maandag gesloten waren... De twee schijnen lekker haat en nijd te hebben (het is ook wel ongelofelijk... drie mangawinkels in Groningen, en allemaal op een steenworp afstand van elkaar in dezelfde straat)...
Modern Papier is iets beter geordend (dat kan ook niet anders), maar Zinnebeeld schijnt een grotere collectie te hebben...
Dat karin-chan (of heb ik nu de naam verkeerd?) figuurtje van 50.000 yen van densha otoko!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Modern papier heeft bijna niets... Ze hadden xxxHolic, een love hina-achtige serie en de NL versie van de Akira-manga's...
ongeveer dezelfde prijs.
Pa Pinkelman heeft inderdaad opheffingsuitverkoop (50% korting), maar ik weet niet wat ze aan beeldjes in huis hebben... Ze zijn enkel op zaterdag geopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel of hij die in huis heeft...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat karin-chan (of heb ik nu de naam verkeerd?) figuurtje van 50.000 yen van densha otoko!
Die moet ik ooit een goedkope, nog steeds zeer tof uitziende versie van hebben
Ben One Piece bijbenen... Duurt dan nog even... Heb net 162 gezien.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:39 schreef uppie83 het volgende:
Kijk door wat oudere series te kijken die al helemaal af zijn, heb ik tenminste geen last van dat wachten![]()
Doe maar niet... Ik kan het ook niet waarderen als andere fora hier zitten te spammen...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:37 schreef Qunix het volgende:
Hahahaha
Eigenlijk moet er meer reclame worden gemaakt over dit topic in andere anime fora's.
Pantsu Pantsu Pantsu Pantsu!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
@outcast within
je vond pita ten dus ook erg leuk?
idd wel wat kinderachtig maart wel leuk (al word je na een thijdje wel gek van die tee hee hee hee
en chobits word steeds leuker, net chi get a job (oid), aflevering 8 gezien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |