Ik doe dat altijd als Kevin thuis isquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef moussy het volgende:
zo hoort dat Tex, doe ik ook altijd als Peet weg is
Oh Peet haalt soms wel eens allerlei soorten (stink)kaasjes en dat vreten we dan 's avonds opquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als Kevin thuis isEn al dat lekkers dan bewaken alsof je leven ervan afhangt
![]()
Gelukkig vind Kevin dat soort dingen ook niet lekker
Wij hebben meer plannen voor Koninginnenacht dan -dag. Wij gaan dan de stad in en Noah logeert bij mijn ouders en zus. M'n zus gaat dan met Koninginnedag met Noah de stad inquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:40 schreef Vicky het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor Queensday of is dat al in het vorige topic besproken?
Gezellig!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wij hebben meer plannen voor Koninginnenacht dan -dag. Wij gaan dan de stad in en Noah logeert bij mijn ouders en zus. M'n zus gaat dan met Koninginnedag met Noah de stad in
Ik durf niet eens!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:09 schreef moussy het volgende:
en wanneer krijgen we van jou een buikenfoto?
Fok!Dieetclub deel 90quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf niet eens!Want na dat stoppen met roken ben ik zoveel aangkomen dat ik met gemak een 15 weken buikje kan nabootsen!
![]()
![]()
stoppen met roken en dieëten kan niet te gelijk, das niet te doen volgens mijquote:
Lishe... ik zeg maar 1 ding... laser!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef Lishe het volgende:
Yes, ben ook erg tevreden.
Ennehm, stoppen met roken...Ik ben tijdens het paasweekend weer helemaal los gegaan. Nuhu moet ik weer pleisters halen en dat ar. Dus ik kan weer opnieuw beginnen met stoppen. Ofja, deze poging afmaken zal ik het noemen...
![]()
www.prostop.nlquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Waar heb jij je laten behandelen BE?
Want het lijkt mij super om te stoppen, maar het lukt echt nietweet het zwakke doos ben ik
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef moussy het volgende:
Ice age 2, ik heb er echt zin in. Straks René dr abonnementskaart even opzoeken, voor ik het weer vergeet
Ik ben nog nooit bij de lineashof geweest trouwens
Naaldwijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef m@x het volgende:
Waar is die rommelmarkt CB? Wij kunnen nog wel wat rommel gebruiken
Ja kloptquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:02 schreef m@x het volgende:
Is dat waar normaal gesproken de markt is?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef m@x het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn Arcopal-verzameling verder uitbreiden. Ik heb er nu 2 borden en 1 soepkom van, maar ik wil eigenlijk een compleet servies. Er staat een hele hoop op marktplaats enzo, maar dan vind ik het weer te duur. Het moet inderdaad zo goedkoop mogelijk
voorbeeldje:
[afbeelding]
Mijn vader had dat spul. Ik weet nu alleen niet of we dat in de dozen voor de rommelmarkt hebben gestopt die we al weg hebben gebracht. Zo nee, dan wil ik het er wel uitvissen voor jequote:Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef m@x het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn Arcopal-verzameling verder uitbreiden. Ik heb er nu 2 borden en 1 soepkom van, maar ik wil eigenlijk een compleet servies. Er staat een hele hoop op marktplaats enzo, maar dan vind ik het weer te duur. Het moet inderdaad zo goedkoop mogelijk
voorbeeldje:
[afbeelding]
Doe ik, als het er nog is mag je het tegen verzendkosten hebben hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:02 schreef m@x het volgende:
Dat zou super zijn RewimoAls je zou willen kijken, heel graag!
wat een teamworkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
m@x er is iemand die ze gebruikt voor een groep gehandicapten!
Ik zal even het linkje zoeken.
o ja... zal 'm meteen ff terugsturen..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:18 schreef m@x het volgende:
Dank je wel voor het linkje! ET, heb jij mijn mailtje nog gekregen? (over het knuffelspookje)
quote:
Dames, super bedankt voor het doorgeven van het linkje... er komen steeds meer reacties... dat worden een hoop gelukkige gezichten deze zomer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
m@x er is iemand die ze gebruikt voor een groep gehandicapten!
Ik zal even het linkje zoeken.
ja maar dan logeert hij dus bij opa en oma zodat we zaterdag lekker kunnen uitslapen en dan op padquote:
oh, die had ik vroeger in het blauwquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Lishe het volgende:
Oeh, ik zocht een plaatje van het servies en kom ineens een geweldig theeserviesje voor kinderen tegen. Die willik....![]()
![]()
Mooooi!
Dan snapte ik het verkeerdquote:Op zondag 23 april 2006 09:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan logeert hij dus bij opa en oma zodat we zaterdag lekker kunnen uitslapen en dan op pad
quote:Op zondag 23 april 2006 10:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond het anders een leuke link hoor, Syrena, ik heb me gisteren aangemeld via de jouwe
Die link is me ooit toegestuurd van Intomart. Je kan er ook heen mailen of ze je die link toesturen. Ik geloof dat je pas nadat 25 mensen zich hebben aangemeld je iets krijgt (vraag me niet wat hahaha, zullen wel punten zijn o.i.d.)quote:Op zondag 23 april 2006 11:11 schreef texelonia het volgende:
Maar Syrena, hoe krijg je zo'n link dan dat anderen zich via jou kunnen aanmelden?Ik ben al tijdje lid namelijk. Heb één keer een vriendin zelf aangemeld, maar volgens mij heeft ze er nooit iets van ontvangen (zal het binnenkort nog eens vragen) en heb er ook geen punten voor gekregen. Als ik inlog en ik klik op "iemand aanmelden" en gebruik die link in een nieuw venster, krijg ik het inlog venster weer te zien...
quote:Op zondag 23 april 2006 11:44 schreef lady-wrb het volgende:
bestaan die kleintjes eigenlijk nog wel?
Nee joh, die was manager van een of ander cateringbedrijf. Volgens mij had hij van koken niet echt kaas gegeten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:
m@x was jouw ex niet ook een kok? (dat was jij toch?)
Wat heb jij met koks?![]()
dat lijkt me een wijs plan jaquote:Op zondag 23 april 2006 17:53 schreef m@x het volgende:
Nou, als het zo doorgaat dan gaan we (samen met de rest van de buren) contact zoeken met de wijkagent en dan zal er ook wel worden aangegeven dat hij in de auto van zijn vader rondrijdt.
Ik dacht eigenlijk dat de affaire tussen Doffy en mij grotendeels buiten de LFC bleefquote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef E.T. het volgende:
de term ZVO ken ik niet anders dan 'zaad vragende oogjes' En die term past heel goed in jullie WFL-chat.
Dat zijn we toch ookquote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef Belana het volgende:
mijn god, zo komt OUD ook wel infantiel over zeg
Hét leukste slowchattopic, of liever Low Frequency Chat, van heel Fok!quote:
Je zou de wiki met evenveel liefde moeten koesteren als je eigen kinderenquote:Op zondag 23 april 2006 19:18 schreef Belana het volgende:
"onze" wikiman, ik wist niet eens dat het bestond
echt waar joh?quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Je zou de wiki met evenveel liefde moeten koesteren als je eigen kinderen![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 19:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doen wat je moet doen wanneer je mijn ZVO ziet.
Hee, we zijn nog niet getrouwd!quote:Op zondag 23 april 2006 19:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande bruid zou je je best wat zedelijker mogen gedragen![]()
Bemoei je d'r niet mee, jonkiequote:Op zondag 23 april 2006 19:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Als mijn aanstaande bruid zou je je best wat zedelijker mogen gedragen![]()
Het tijdperk dat een speeltuin voor andere soort taferelen plaats biedt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gaat dit meer over het pre-speeltuin-tijdperk
Ik bedoelde meer dat je naar een speeltuin gaat als je die zaadperikelen tot een goed einde hebt gebracht...quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef Alicey het volgende:
Het tijdperk dat een speeltuin voor andere soort taferelen plaats biedt.
Ik zag hier de speeltuin vooral als een plaats om zaad van lichaam te laten wisselen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je naar een speeltuin gaat als je die zaadperikelen tot een goed einde hebt gebracht...
Zeg, d'r zijn kindjes bij hoorquote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik zag hier de speeltuin vooral als een plaats om zaad van lichaam te laten wisselen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Reya het volgende:
Maar het staat dus wel in jullie wiki. Niemand enig idee wat het betekent?![]()
Die van mij lag er gelukkig extra vroeg in vandaagquote:
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van mij lag er gelukkig extra vroeg in vandaag
Hij kan nog niet lezen, dat scheelt ook weerquote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Alicey het volgende:
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.
Dat is niet nodig om het te kunnen zien hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan nog niet lezen, dat scheelt ook weer![]()
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.
Wie, ik? Ik hoef niets meer op dat gebiedquote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet nodig om het te kunnen zien hoor.
Maar vandaag dus weer vol energie voor de komende week?
Ik bedoel je rol als ouder.quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik hoef niets meer op dat gebied [afbeelding]
Wat dacht je van dat belachelijke 'Klussen For Kids' terwijl allang unaniem besloten was dat Neuken Voor Nageslacht (NVN) te gaan noemen...quote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef Belana het volgende:
mijn god, zo komt OUD ook wel infantiel over zeg
Oooh... eh ja ik hoop er weer tegenaan te kunnen. Gelukkig vakantie vanaf donderdagmiddagquote:
Ik vind dat we een petitie ofzoiets moeten gaan regelenquote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat belachelijke 'Klussen For Kids' terwijl allang unaniem besloten was dat Neuken Voor Nageslacht (NVN) te gaan noemen...
eensch!quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind dat we een petitie ofzoiets moeten gaan regelen
Maar dan heb je nog steeds neuken voor nageslacht en neuken voor fun. Of dan toch maar fucken voor fun? Dus neuken en fucken?quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Rottdog het volgende:
Gewoon neuken dus
Lekker.quote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oooh... eh ja ik hoop er weer tegenaan te kunnen. Gelukkig vakantie vanaf donderdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Er is een SOGS-topicquote:
Je maakt me er niet blijer opquote:Op maandag 24 april 2006 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar het scheelt Syreen, op jezelf wonen duurt langer dan een vakantie (als het goed is dan)...
Is goed!quote:
Heldin! Ik moet morgen, alleen controlequote:Op maandag 24 april 2006 11:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben naar de tandarts geweest
ik heb nu een kroon
en vandaag zonder verdoving
weet je dat ik gisteren al strak stond van de zenuwen voor een eventuele verdoving?quote:Op maandag 24 april 2006 11:17 schreef Rewimo het volgende:
Viel het mee, lady-wrb?
Zusje komt terug op een zondagquote:
Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar?quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef jessie het volgende:
Volgens mij ben ik voor t ongeluk geboren![]()
En zowel, denk je dat hij erom zal vragen?quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Syrena het volgende:
...
Het deel wat ik niet stiekem heb opengemaakthij zal die Pabo-catalogus vast niet missen die ik al weggegooid had....en bekeken. Toch?Toch?
...
Doe dat volgende week nog maar een keerquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
Lois, vast succes morgenIk zal voor je duimen
![]()
en deze keer was het mijn tekstquote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar?![]()
Ja mij ookquote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat lijkt mij nou zó leuk he, Mous! Succes!
En toch he, en toch, ook al zit je niet helemaal lekker in je vel, zie je hoe Bo zo leuk bezig is met een kadootje voor moederdag. Dus ondanks al die dingen zijn ze hartstikke gek op je!quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef jessie het volgende:
Inderdaad helemaal leuk Sugar!!! Heb ze al een mailtje gestuurd voor afmetingen tafeltje
Moussy wat leuk weer.
Danosa en Spuuglokje, ik heb ook 2 schatten van kinderen. Maar de laatste tijd heb ik meer zoiets van wat hebben ze aan mij. Nou ja ik zeg nogal snel wat ik denk en hoe ik me voel enzo. En de laatste tijd voel ik me dus zo. Maar ik waardeer alles om me heen wel hoor, juist dat.
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:34 schreef Lishe het volgende:
Mous, dat klinkt allemaal weer erg leuk! Ga je ons dan ook eens een 'Hoe bekleed ik mijn oude stoel nu echt goed"work-meet geven?Succes en ik duim voor je.
dat jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou geloof ik eerst hysterisch gaan lachen omdat ik niet zou weten wat je met die zooi aan moet en daarna zou ik gaan janken.
En idd, ook geheel niet onder invloed van hormonen hier.
Wel toevallig dat jij en YPPY het zelfde meemaken. Op de zelfde dag, alleen jij post precies hetzelfde maar dan 2 min later dan YPPY in het dieetclubtopic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef Tosca het volgende:
Succes met de sollicatie.
Ik geloof dat ik last heb van hormonen, of het normaal dat ik nu bijna hysterisch ben?
Even een situatieschets: de babykamer wordt blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.![]()
![]()
Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.
De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.![]()
Dan gooi ik hem zo weer terug. Ik wist niet of je het vervelend vond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef Tosca het volgende:
Ik weet niet wat ymme postte, er zijn twee opties. Haar kennende is het de niet zo snuggere, laat maar staan hoor.
Duh...quote:wist je het al BE?
Mwah, ben ik niet helemaal met je eens. De meeste mensen in het ene topic die ook hier komen wisten het volgens mij al, op een paar na. En ik heb wel meer logischer reacties gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Tosca het volgende:
Die bron heb ik nog zelf gemaild ws.
Als ik het niet bekend had willen hebben, had ik het niet twee keer na elkaar moeten posten.![]()
De bron heeft volgens mij via de mail op de man af gevraagd wie je dan was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Tosca het volgende:
Die bron heb ik nog zelf gemaild ws.
Als ik het niet bekend had willen hebben, had ik het niet twee keer na elkaar moeten posten.![]()
Sorry voor mijn ronduit belachelijke post. Maar toch van harte gefeliciteerd en dat alles goed mag gaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Tosca het volgende:
Inderdaad, nadat ik een wel erg hinterig mailtje had gestuurd.Ze mocht het ook doorvertellen, ik wilde het alleen niet te snel online.
Ik blijf wel posten onder deze nick, het trekt teveel narigheid aan onder de andere ben ik bang.
Tosca it is then!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Tosca het volgende:
Inderdaad, nadat ik een wel erg hinterig mailtje had gestuurd.Ze mocht het ook doorvertellen, ik wilde het alleen niet te snel online.
Ik blijf wel posten onder deze nick, het trekt teveel narigheid aan onder de andere ben ik bang.
lois krijgt de uitslag pas volgende week, maar het is weer een aprt verhaal...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Lois, weet je al wat?
quote:Tarief informele oppas
Het tarief dat u afspreekt met een informele oppas, hangt af van het aantal kinderen waarvoor u opvang nodig heeft. Voor één kind is ¤ 3,50 per uur een redelijk basisbedrag. Het uurbedrag van ¤ 3,50 is slechts een vergoeding voor het feit dat de oppas gebonden is en de verantwoording heeft voor de kinderen. Het is geen loon voor werkzaamheden. Vraagt uw kind veel aandacht, dan kan een uurbedrag van ¤ 3,50 aan de lage kant zijn. Als er twee kinderen zijn wordt ongeveer ¤ 4,60 per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen ¤ 5,80.
quote:Een oppas 's avonds, babysitten
Een oppas die 's avonds aanwezig is, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van ¤ 1,95 tot ¤ 2,80. Blijft de oppas slapen, dan kunt u het beste een totaalbedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld ¤ 5,80.
http://www.nibud.nl/consumenten/consumenten.php?main=kinderen&pag=kinderen&id=9quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef dutchie het volgende:
Even een vraagje. Wat betaal je een 15-jarig meisje voor een avondje oppassen? Ze zei dat ze bij de een ¤ 3.50 kreeg en de anders ¤ 5. Maar nu weten we dus niet of dat per avond of per uur is.
We hebben al even zitten google-en, maar worden er niet veel wijzer van. Ik vind het zo knullig staan om nog weer opnieuw te vragen.
zie mijn 2e postquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:18 schreef dutchie het volgende:
Toch per uur...
Maar is dat niet meer voor een soort van dagopvang Belaan -edit- en Moussy?
Als je nagaat dat ze eik alleen maar chips hoeft te eten en tv hoeft te kijken. Léon slaapt gewoon dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |