Doe ik, als het er nog is mag je het tegen verzendkosten hebben hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:02 schreef m@x het volgende:
Dat zou super zijn RewimoAls je zou willen kijken, heel graag!
wat een teamworkquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
m@x er is iemand die ze gebruikt voor een groep gehandicapten!
Ik zal even het linkje zoeken.
o ja... zal 'm meteen ff terugsturen..quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:18 schreef m@x het volgende:
Dank je wel voor het linkje! ET, heb jij mijn mailtje nog gekregen? (over het knuffelspookje)
quote:
Dames, super bedankt voor het doorgeven van het linkje... er komen steeds meer reacties... dat worden een hoop gelukkige gezichten deze zomer.quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
m@x er is iemand die ze gebruikt voor een groep gehandicapten!
Ik zal even het linkje zoeken.
ja maar dan logeert hij dus bij opa en oma zodat we zaterdag lekker kunnen uitslapen en dan op padquote:
oh, die had ik vroeger in het blauwquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:57 schreef Lishe het volgende:
Oeh, ik zocht een plaatje van het servies en kom ineens een geweldig theeserviesje voor kinderen tegen. Die willik....![]()
![]()
Mooooi!
Dan snapte ik het verkeerdquote:Op zondag 23 april 2006 09:39 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar dan logeert hij dus bij opa en oma zodat we zaterdag lekker kunnen uitslapen en dan op pad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |