abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:58:19 #51
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37196728
Ik ga met koninginnedag op de rommelmarkt staan, samen met Jasper.
Zo kunnen we een beetje spullen lozen en hoeven we dat tenminste niet mee te verhuizen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:59:32 #52
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37196774
Waar is die rommelmarkt CB? Wij kunnen nog wel wat rommel gebruiken
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:59:48 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_37196781
20 sigaretten op een dag is wel veel ja, ik rook op een werkdag misschien een stuk of 7, als ik een dag thuis ben stuk of 4. Ik ben ook deze zwangerschap weer zonder problemen gestopt, heb nooit het idee gehad dat ik een nicotine verslaving heb, ik ben zo'n gezelligheidsroker. Alleen rook ik niet, maar zodra er iemand voor de deur staat en koffie komt drinken denk ik: oe, peuk!
Maar wie weet hoor, blijf ik er wel vanaf. Het is niet zo dat ik er nu vreselijk mee bezig ben ofzo. Soms zomaar ineens denk ik : oe, een peuk! maar niet zo dat het me moeite kost om ervan af te blijven.
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel zaterdag 22 april 2006 @ 22:00:21 #54
2628 Karin
pi_37196796
O hij lijkt me zo leuk Ice Age 2. En dan samen met je kind naar de bios gaan Heerlijk!

Ik zit me al helemaal te verheugen op Koninginnedag. Lois en ik gaan heel vroeg heen (half 7 ofzo) en dan lekker struinen. Ik neem een stukje trainrails van Bram mee om te kijken of ik daar nog wat van kan scoren. En Duplo natuurlijk en puzzels en boekjes. En voor de rest wat we nog tegen gaan komen. Ik ga dus voornamelijk voor speelgoed. Wij zijn de afgelopen 2 jaar zo goed geslaagd dat ik me er nu al op verheug. Voor een paar euro bakken vol met nieuw speelgoed Alsof hij nog niet genoeg heeft Maar van Peet moet ik dus voornamelijk gaan kijken voor Duplo, ze hebben nog niet genoeg blijkbaar om goed te kunnen bouwen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:00:41 #55
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37196807
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:59 schreef m@x het volgende:
Waar is die rommelmarkt CB? Wij kunnen nog wel wat rommel gebruiken
Naaldwijk
Als het mooi weer is, zit daar het hele wilhelminaplein vol
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37196828
O ja daar moet ik altijd zo om lachen Karin dat jullie zo alle jezus vroeg op pad gaan
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:02:59 #57
3142 m@x
pi_37196889
Is dat waar normaal gesproken de markt is?
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:03:10 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37196896
half zeven is echt heel vroeg ja
Bij ons begint het om 10 uur ofzo whehe
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:04:20 #59
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37196926
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:02 schreef m@x het volgende:
Is dat waar normaal gesproken de markt is?
Ja klopt
Ze hebben daar ook kinderkermis. Niet dat het heel spectaculair is, maar ze hebben vaak wel een draaimolen, springkussen en ponies om te rijden. Het treintje is ook wel leuk, een ritje van 5 minuten door het pittoreske Naaldwijk ghehe
  FOK!fossiel zaterdag 22 april 2006 @ 22:05:22 #60
2628 Karin
pi_37196963
Ja maar dan zijn alle leuke spullen er nog. Dan gaan we eerst een rondje met zijn tweetjes zonder kids en later die ochtend ga ik meestal nog een rondje met Peet en Bram en dan is er echt niets leuks meer hoor. Je staat er verbaasd van hoe druk het al is om half 7.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:06:11 #61
3142 m@x
pi_37196989
Klinkt wel leuk hoor. Hier is er een ieniemini, piepklein rommelmarktje. Vorig jaar woonden we hier nog niet dus ik weet niet of het wat is, maar Naaldwijk is denk ik leuker.
pi_37197111
Hier s de rommelmarkt niks. Het lijkt me wel leuk een grote rommelmarkt smorgens, maar wij gaan nog niet zovroeg naar Amsterdam omdat we anders nog voor de muziek begint weer naar huis kunnen met kinderen die moe zijn en jengelen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:16:50 #63
3142 m@x
pi_37197372
Ik ga echt geen speelgoed meer kopen. Kai heeft vandaag een loopauto gekregen en voorlopig vind ik het wel even mooi geweest.

Ik heb eindelijk een leuke zomerjas gevonden. Als het goed is komt ie dinsdag binnen

zaterdag 22 april 2006 @ 22:18:42 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37197445
Rommelmarkt

Wij waren vanmorgen bij de kringloop en terwijl ik geen kleren voor Jolie zou kijken gingen we met vooral kleren voor Jolie weer naar huis

Oeh leuk M@x, een jas uitzoeken is zo lastig vind ik.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:20:50 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37197518
Ik ga voornamelijk spullen verkopen omdat ik ruimte nodig heb. Als ik echter heel veel verkocht heb en iets heel leuks tegenkom, zal ik het vast wel weer meenemen

Ik was vanmiddag naar de stad om kleing te kopen voor mijzelf. Toen ik de H&M in liep en allemaal leuke kinderkleding zag heb ik me heel stoer ingehouden En alleen voor mezelf gekeken.
Komende week ga ik nog wel weer een keer terug voor hun, nu had ik eerst zelf kleding nodig
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:22:04 #66
3142 m@x
pi_37197557
Dat vind ik dus ook altijd zo moeilijk en nu moest ik wel omdat ik echt overal uitgegroeid ben

Kringloopwinkels zijn ook zo leuk. Lekker rommelen en koopjes zoeken. Hier zit ergens een speurdersstore, daar wil ik ook een keer naartoe maar het komt er steeds maar niet van.
pi_37197817
Dat is een hele leuke jas M@x!!
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:35:35 #68
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37198062
Leuke jas M@x!
Oeh, rommelmarkt. Daar ben ik dol op. Toen ik net mijn servies spaarde dacht ik dat er maar weinig van te vinden was en heb ik eens een halve kraam leeggekocht terwijl ze bij de 3 volgende kramen ook nog van dat spul hadden. Nu vind ik het heerlijk om te speuren om een theepot te vinden en dan natuurlijk wel de allergoedkoopste van de hele markt.
Maar met koninginnedag weet ik niet of er hier in de stad wel een grote markt is. Misschien maar eens uitvinden dit jaar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:39:58 #69
3142 m@x
pi_37198200
Ik wil eigenlijk mijn Arcopal-verzameling verder uitbreiden. Ik heb er nu 2 borden en 1 soepkom van, maar ik wil eigenlijk een compleet servies. Er staat een hele hoop op marktplaats enzo, maar dan vind ik het weer te duur. Het moet inderdaad zo goedkoop mogelijk

voorbeeldje:
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:51:01 #70
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37198618
Ik spaar pastel van regout. Kan alleen even geen duidelijke foto vinden.
Dat arcopal, is dat alles met die bloem of is er vaak ook namaak? Ik vind het harstikke leuk maar weet er te weinig van om erop te letten bij de kringloop.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:52:05 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37198651
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef m@x het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn Arcopal-verzameling verder uitbreiden. Ik heb er nu 2 borden en 1 soepkom van, maar ik wil eigenlijk een compleet servies. Er staat een hele hoop op marktplaats enzo, maar dan vind ik het weer te duur. Het moet inderdaad zo goedkoop mogelijk

voorbeeldje:
[afbeelding]
de hele familie had die kopjes!
das echt jeugdsentiment

En laser-diinges om te stoppen met roken is goed volgende week 4 maanden rookvrij! (hoewel ik nog wel eens zo heel spontaan ineens m'n buro-stoel achteruit schuif 'ff roken" .. niet dus )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:57:26 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37198811
Oeh, ik zocht een plaatje van het servies en kom ineens een geweldig theeserviesje voor kinderen tegen. Die willik....
Mooooi!
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:59:30 #73
3142 m@x
pi_37198872
Wij hadden het vroeger ook.

Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel verstand van hoor Lishe. Ze hebben verschillende motiefjes maar volgens mij is dit het bekendste. Ik denk niet dat er veel aan valt na te maken of te verdienen. Niet met de prijs die ze ervoor vragen.

Lishe, ik zit even te googelen en ik heb ook van dat pastel-spul in de kast staan. Die zijn nog van mijn oma geweest. Die had er een compleet servies van en omdat iedereen het zo mooi vond is het na haar overlijden onder de kleinkinderen verdeeld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 23:00:52 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37198905
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 22:39 schreef m@x het volgende:

voorbeeldje:
[afbeelding]
Mijn vader had dat spul. Ik weet nu alleen niet of we dat in de dozen voor de rommelmarkt hebben gestopt die we al weg hebben gebracht. Zo nee, dan wil ik het er wel uitvissen voor je Kopjes en schoteltjes zijn het, misschien een stuk of 4 of zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 april 2006 @ 23:02:15 #75
3142 m@x
pi_37198946
Hier heb ik een hoop plaatjes gevonden Lishe.

Dat zou super zijn Rewimo Als je zou willen kijken, heel graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')