quote:
Dat heb ik dus momenteel ook alweer dagen achter elkaar. De schade is wel te beperken door het te houden bij een klein beetje chocola, maar iedere dag 30 gram of zo is toch ook alweer 150 kcal of zo. Telt toch lekker aan.
Het vervelendste is dat ik de laatste dagen absoluut geen trek ehb in thee en iedere keer ook nog eens geen zin heb om helemaal naar beneden te lopen om thee te zetten terwijl ik er toch al geen trek in heb. Dat werkt niet, want thee is altijd mijn grote afleiding. Mijn motto is 'ik wil chocolade dus ik zet thee'. Alleen momenteel dus even niet. Dus dan drink ik maar vruchtensap. Ok, vergeleken met een chocoladereep is twee glazen Appelsientje vruchtensap heel erg ok. Twee glazen is zo'n 140 kcal denk ik, want er zit maar 360 in het hele pak. Stuk beter dan 500, daar niet van. Maar thee is beter natuurlijk.
Wat hebben jullie allemaal vervelende vriendjes. Ik had het ook met m'n ex, die dus iedere dag een zak pistachenoten, een halve liter bier, chips, haribosnoep, chocola en een burger king menu at, bovenop zijn normale eten. En ik overdrijf niet nu, hij at echt iedere dag een zak pistachenoten, zo niet twee. Hij at alles wat los en vast zat en kwam geen gram aan. Dat wil ik dus nooit meer. En dan nog "ja, als je af wilt vallen moet je er iets aan gaan doen". Ja godver, makkelijk lullen. En het exemplaar daarvoor was nog magerder dan magere hein. Die moest z'n organen bijna extern meenemen.
Mannen die aankomen van eten zijn schaars. Ik wil een man met een lekkere dikke buik en spekwangen. Nu (eh nu, nu 2.5 jaar geleden haha) heb ik wel iemand uitgezocht die lekker aankomt van alle ongezonde troep die hij eet, maar hij wil mij niet. Snif. Het leven is ook gewoon stom ook.
[ Bericht 30% gewijzigd door Maeghan op 22-04-2006 00:34:28 ]