Klopt als een bus.quote:Maar misschien was het vermakelijk voor de zaal vol bejaarden (30%) en geestelijk gehandicapten (30%).
Misschien spreekt de muziek ze wel aan, omdat het redelijk simpele muziek is of muziek dat erg veel hetzelfde is.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er eigenlijk nou precies zo aantrekkelijk aan BZN voor geestelijk gehandicapten? De malle fratsen van de zanger tegenover de serieus blijvende mooie volwassen zangeres? Ze kunnen het meestal niet echt verstaan of meezingen, hoe luid ze dat ook proberen.
Jongeman naast me wist overigens nog "Modder is Moeder in het Engels!!" door de zaal te roepen, op een dusdanige sterkte dat de band het zeker moet hebben gehoord.
Ze zijn sociaal. Althans, dat imago hebben ze.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er eigenlijk nou precies zo aantrekkelijk aan BZN voor geestelijk gehandicapten? De malle fratsen van de zanger tegenover de serieus blijvende mooie volwassen zangeres? Ze kunnen het meestal niet echt verstaan of meezingen, hoe luid ze dat ook proberen.
Jongeman naast me wist overigens nog "Modder is Moeder in het Engels!!" door de zaal te roepen, op een dusdanige sterkte dat de band het zeker moet hebben gehoord.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:20 schreef Isabeau het volgende:
Jan Keizer nam wel allemaal tekeningen aan van iets te dikke meisjes in iets te rode truien, incl. kus op wang. Dus sociaal zijn ze ook wel denk ik.
Maar jij bent ook de echte Hollandse hits liefhebber hier op Fok!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:42 schreef Urquhart het volgende:
Leuk verhaal!
Ik ben vroeger ook weleens met mijn oma naar BZN geweest, de videobox van alle BZN-specials werd ook grijs gedraaid
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de echte Hollandse hits liefhebber hier op Fok!
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:46 schreef Atrimar het volgende:
Liejannuh, stuur je ouders naar BZN, gaan wij lekker naar van dik hout.
Zal ik meteen een "Ik-ben-niet-naar-BZN-meegeweest-review-topic" openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |