Is dat lekker?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
In plaats van een glas lauw water drinken een glas lauw water pakken en daar je eitjes in deponeren?
Ik wacht ook op de tipsquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef Anansi het volgende:
Grrrrr ik let op mijn voeding, kook wat gezonder en vriendje valt in 2 weken 4 kilo af!!!
Iemand tips hoe ik kan zorgen, dat hij aankomt, en ik afval?
Want zo gaat het niet helemaal goed, vriendje heeft namelijk een BMI van 18, dus daar hoeft echt niets af.
Bij reformzaken en natuurwinkels hebben ze rijstwafels met boekwijt en spelt en sesam en nog wat varianten, ook calorie arm maar een stuk smaakvoller.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
*braaf aan de rijstwafels zit*
Niet dat je daar nou blij van wordt zeg maar...
Ik wèl chocola.quote:
Mijn schoonouders zijn dit weekend geweestquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Riann het volgende:
Maar Isabeau koop jij in de winkel dan die repen chocola of koopt iemand anders die dat je die toevallig tegen komt in de kast?
Want wij thuis kopen gewoon geen lekkere dingen dat ik het en mijn moeder het gewoon niet kunnen pakken.
Ja, maar dat gaat lang niet altijd op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Riann het volgende:
Want wij thuis kopen gewoon geen lekkere dingen dat ik het en mijn moeder het gewoon niet kunnen pakken.
Ach, 't is meer dat ik wat in mijn mond kan stoppen zonder dat het echt gevolgen heeft, zeg maarquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Anansi het volgende:
Bij reformzaken en natuurwinkels hebben ze rijstwafels met boekwijt en spelt en sesam en nog wat varianten, ook calorie arm maar een stuk smaakvoller.
Bij gewone rijstwafels heb ik altijd het idee dat ik karton aan het eten ben, terwijl die van de reform zaak wel lekker zijn.
Jaja, die nieuwe met foto's. Als ik had geweten dat ze daar voor gebruikt zouden worden, zou ik nog een poging gedaan hebben er leuk op te staan... Want dan wel weer leuk is, is dat ik volgens de nieuwe telefoongids senior HR medewerker met, ipv afstudeerder. Als ze daar de stagevergoeding nou ook eens op zouden aanpassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je foto![]()
rijstwafels zijn gewoon het lekkerst met een beetje halvarine en een plakje kaasquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Anansi het volgende:
[..]
Bij reformzaken en natuurwinkels hebben ze rijstwafels met boekwijt en spelt en sesam en nog wat varianten, ook calorie arm maar een stuk smaakvoller.
Bij gewone rijstwafels heb ik altijd het idee dat ik karton aan het eten ben, terwijl die van de reform zaak wel lekker zijn.
Ja hier hetzelfde probleem, alleen hier een vriendje die dus echt niet zelf wat uit de la zal pakken ofzo...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat lang niet altijd op.
Dan zouden er bij ons in huis geen lekkere dingen zijn en dan is Bert binnen notime onder de 50 kilo.
Bij Bert is het ook nog eens zo dat hij heel vaak gewoon geen zin heeft in eten. Dan moet je het er inderdaad zowat inproppen. Maar koekjes bij de thee 's avonds gaan er wel goed in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:29 schreef Anansi het volgende:
[..]
Ja hier hetzelfde probleem, alleen hier een vriendje die dus echt niet zelf wat uit de la zal pakken ofzo...
Ik moet het er echt instoppen. Anders vergeet ie gewoon te eten...![]()
Ben nu maar iedere keer als ik zelf wat lekkers wil, dat wel aan het pakken en klaar te maken, maar dan aan mijn vriend te geven om om op te eten. Werkt best goed eigenlijk
Alleen voor hem blijkbaar nog geen calorieen genoeg.
huh? weggooien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:31 schreef Anansi het volgende:
Hahahah ja hier ook dat probleem, dan wil ik zelf ook eten...
Ik probeer af en toe ook dingen te halen die hij wel lekker vind en ik niet....
Maar laatst weer 2 pakken bastogne koeken weg kunnen gooien omdat vriendlief ze vergeten was....
Hmmm, dat is wel heel oud jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:33 schreef Anansi het volgende:
uhm 1 jaar over de datum en groen is niet meer goed
Yup, mijn achternaam begint met een Wquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je foto![]()
Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:50 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb mijn dankwoord van mijn verslag ook getypt, is dat ook weer klaar..
en dan ga ik jullie hier nog even bedanken voor de steun bij alles, want volgens mij heb ik hier ook wel eens flink lopen schelden op dat stomme onderzoek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |