abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37155047
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:16 schreef Troel het volgende:
In plaats van een glas lauw water drinken een glas lauw water pakken en daar je eitjes in deponeren?
Is dat lekker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37155107
Ymme sterkte!

Grrrrr ik let op mijn voeding, kook wat gezonder en vriendje valt in 2 weken 4 kilo af!!!
Iemand tips hoe ik kan zorgen, dat hij aankomt, en ik afval?
Want zo gaat het niet helemaal goed, vriendje heeft namelijk een BMI van 18, dus daar hoeft echt niets af.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:20:57 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155128
Tja, bij ons thuis eet Bert gewoon repen. Je weet wel, van die caloriebommen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37155129
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:19 schreef Anansi het volgende:
Grrrrr ik let op mijn voeding, kook wat gezonder en vriendje valt in 2 weken 4 kilo af!!!
Iemand tips hoe ik kan zorgen, dat hij aankomt, en ik afval?
Want zo gaat het niet helemaal goed, vriendje heeft namelijk een BMI van 18, dus daar hoeft echt niets af.
Ik wacht ook op de tips (hem mijn chocolade op laten eten was al een goeie tip geweest...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 11:23:59 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37155225
*braaf aan de rijstwafels zit*

Niet dat je daar nou blij van wordt zeg maar...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37155243
Maar Isabeau koop jij in de winkel dan die repen chocola of koopt iemand anders die dat je die toevallig tegen komt in de kast?

Want wij thuis kopen gewoon geen lekkere dingen dat ik het en mijn moeder het gewoon niet kunnen pakken.
pi_37155248
Ik lust geen rijstwafels
pi_37155273
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:23 schreef Rewimo het volgende:
*braaf aan de rijstwafels zit*

Niet dat je daar nou blij van wordt zeg maar...
Bij reformzaken en natuurwinkels hebben ze rijstwafels met boekwijt en spelt en sesam en nog wat varianten, ook calorie arm maar een stuk smaakvoller.
Bij gewone rijstwafels heb ik altijd het idee dat ik karton aan het eten ben, terwijl die van de reform zaak wel lekker zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 11:25:50 #159
13151 crew  Rewimo
pi_37155283
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik lust geen rijstwafels
Ik wèl chocola.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37155286
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Riann het volgende:
Maar Isabeau koop jij in de winkel dan die repen chocola of koopt iemand anders die dat je die toevallig tegen komt in de kast?

Want wij thuis kopen gewoon geen lekkere dingen dat ik het en mijn moeder het gewoon niet kunnen pakken.
Mijn schoonouders zijn dit weekend geweest En er is al van alles in de afvalemmer en in de monden van mijn collega's verdwenen (oa de hele hazelnoot taart die ze meebrachten...we zijn verdorie maar met z'n tweeën). En het is niet dat ze niet weten dat ik probeer af te vallen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:25:57 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155287
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Riann het volgende:
Ja, maar dat gaat lang niet altijd op.
Dan zouden er bij ons in huis geen lekkere dingen zijn en dan is Bert binnen notime onder de 50 kilo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 11:26:59 #162
13151 crew  Rewimo
pi_37155315
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Anansi het volgende:
Bij reformzaken en natuurwinkels hebben ze rijstwafels met boekwijt en spelt en sesam en nog wat varianten, ook calorie arm maar een stuk smaakvoller.
Bij gewone rijstwafels heb ik altijd het idee dat ik karton aan het eten ben, terwijl die van de reform zaak wel lekker zijn.
Ach, 't is meer dat ik wat in mijn mond kan stoppen zonder dat het echt gevolgen heeft, zeg maar
pi_37155324
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je foto
Jaja, die nieuwe met foto's. Als ik had geweten dat ze daar voor gebruikt zouden worden, zou ik nog een poging gedaan hebben er leuk op te staan... Want dan wel weer leuk is, is dat ik volgens de nieuwe telefoongids senior HR medewerker met, ipv afstudeerder. Als ze daar de stagevergoeding nou ook eens op zouden aanpassen
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:28:22 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155357
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Anansi het volgende:

[..]

rijstwafels zijn gewoon het lekkerst met een beetje halvarine en een plakje kaas
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37155376
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar dat gaat lang niet altijd op.
Dan zouden er bij ons in huis geen lekkere dingen zijn en dan is Bert binnen notime onder de 50 kilo.
Ja hier hetzelfde probleem, alleen hier een vriendje die dus echt niet zelf wat uit de la zal pakken ofzo...
Ik moet het er echt instoppen. Anders vergeet ie gewoon te eten...

Ben nu maar iedere keer als ik zelf wat lekkers wil, dat wel aan het pakken en klaar te maken, maar dan aan mijn vriend te geven om om op te eten. Werkt best goed eigenlijk
Alleen voor hem blijkbaar nog geen calorieen genoeg.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:30:03 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155403
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:29 schreef Anansi het volgende:

[..]

Ja hier hetzelfde probleem, alleen hier een vriendje die dus echt niet zelf wat uit de la zal pakken ofzo...
Ik moet het er echt instoppen. Anders vergeet ie gewoon te eten...

Ben nu maar iedere keer als ik zelf wat lekkers wil, dat wel aan het pakken en klaar te maken, maar dan aan mijn vriend te geven om om op te eten. Werkt best goed eigenlijk
Alleen voor hem blijkbaar nog geen calorieen genoeg.
Bij Bert is het ook nog eens zo dat hij heel vaak gewoon geen zin heeft in eten. Dan moet je het er inderdaad zowat inproppen. Maar koekjes bij de thee 's avonds gaan er wel goed in.
Het vervelende is alleen dat als ik dan toastjes maak, dat ze er wel in gaan, maarja, dan wil ik dat ook Nou valt het over het algemeen wel mee wat ik dan eet, maar ik probeer het zoveel mogelijk te beperken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37155440
Hahahah ja hier ook dat probleem, dan wil ik zelf ook eten...
Ik probeer af en toe ook dingen te halen die hij wel lekker vind en ik niet....
Maar laatst weer 2 pakken bastogne koeken weg kunnen gooien omdat vriendlief ze vergeten was....
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:33:04 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155496
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:31 schreef Anansi het volgende:
Hahahah ja hier ook dat probleem, dan wil ik zelf ook eten...
Ik probeer af en toe ook dingen te halen die hij wel lekker vind en ik niet....
Maar laatst weer 2 pakken bastogne koeken weg kunnen gooien omdat vriendlief ze vergeten was....
huh? weggooien?

Dat spul gaat toch niet kapot?
Het enige wat hier soms weggaat zijn koekjes die dan heel slap worden enzo. Dan zijn ze niet meer lekker en worden ze ook echt niet meer gegeten. Heeft de deksel er weer eens niet goed opgezeten.
Ik ben niet zo heel erg oplettend wat betreft de tenminste houdbaar tot datum. Op vlees en dergelijke na overigens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37155518
uhm 1 jaar over de datum en groen is niet meer goed
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:38:04 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_37155620
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:33 schreef Anansi het volgende:
uhm 1 jaar over de datum en groen is niet meer goed
Hmmm, dat is wel heel oud ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37155701
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je foto
Yup, mijn achternaam begint met een W En nu ga ik naar mn ouders om mijn kat op te halen. Ze is gesteriliseerd en heb het daar laten doen omdat het 50 euro scheelde

Geniet van jullie dag, allen!

It is your friends who make your world!
pi_37155885
Je ouders hebben je kat gesteriliseerd?

*grapje *
pi_37156055
Zo, ik heb mijn dankwoord van mijn verslag ook getypt, is dat ook weer klaar..

en dan ga ik jullie hier nog even bedanken voor de steun bij alles, want volgens mij heb ik hier ook wel eens flink lopen schelden op dat stomme onderzoek..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:17:01 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_37156919
Mijn vriend valt ook veel harder af dan ik. Ik pas het avondeten daar (soms) ook op aan. Dan eet ik bijvoorbeeld groenten, rijst en wat kipfilet en hij groenten, rijst en saté. Saté is hij gek op, maar ik weiger het te eten, zeker met satésaus. Of ik bak voor hem een biefstukje en dan eet ik zelf helemaal geen vlees.

Mijn vriend is niet te licht (hij heeft een BMI van rond de 23) maar hij hoeft ook niet af te vallen, hij krijgt dus wel de dingen die ik niet eet.

Op vrijdag wil hij altijd frituren, vanavond ook weer. Denk dat ik maar een lekkere salade voor mezelf maak, mag hij frietjes en frikandellen eten...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:21:32 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_37157052
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:50 schreef teigan het volgende:
Zo, ik heb mijn dankwoord van mijn verslag ook getypt, is dat ook weer klaar..

en dan ga ik jullie hier nog even bedanken voor de steun bij alles, want volgens mij heb ik hier ook wel eens flink lopen schelden op dat stomme onderzoek..

Ik ben blij voor je
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')