Daar moest ik toch even over nadenken hoor... Toen ik net met mijn vriend was woog ik 65. Vier maanden laterquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef Isabeau het volgende:
IksjeWat moet dat een zalig gevoel zijn, een getal dat begint met een 6
Wanneer was je voor het laatst onder de 70?
nope, maar ik kan in ieder geval weer ongeveer lopenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Okee, ik vat 'mLijf alweer een beetje op orde?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Een vraag.
Een vriend van mij gaat binnenkort trouwen en nu willen we het liedje opsporen dat hij in zijn groep 8 musical heeft gezongen. Geen idee hoe de musical heet, maar de uitvoering was halverwege de jaren 80 en zijn liedje ging volgens zijn moeder over een opera zangeres die blauwe aderen had van het inspannen en iets met Andre van Duin.
Ik kan er helemaal niets mee, iemand die het herkent per ongeluk?
Na mijn tijd... sorryquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Even crossposten! Misschien dat hier iemand het antwoord weet!
Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je fotoquote:Op donderdag 20 april 2006 18:22 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben er pas woensdag weerVandaag ziek en morgen, maandag en dinsdag vrij. Mini-vakantietje. Je kan de telefoongids even checken (die nieuwe met foto's). Als je zoekt op voornaam vind je mij (Marije) zo... krulletjes, brilletje, idiote glimlach
![]()
Ja, heb ikquote:
Dat is heel erg shit, ymmequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:26 schreef ymme het volgende:
![]()
Het icoontje zegt het al.
Het is zwaar klote (sorry voor het grof taalgebruik)
Er zijn uitzaaingen. Nou krijgt mijn schoonvader dus een keur van chemo om het proberen stil te zetten, we hopen dat dit aanslaat en hij nog een poosje bij ons mag zijn.
Maar mén wat is dit kut zeg.
Gisteren heb ik me redelijk aan het lijnen gehouden. Alleen een paar toosjes en een paar chipjes (gisteren ook nog leuk 2 verjaardagen, van mama en ome)![]()
Haha, heb je me gevonden? Leuk!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je foto![]()
Als je achternaam met een W begint geloof ik van welquote:
Kloptquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Troel het volgende:
Rewimo, toen jouw vader ging stoppen met roken nam hij toch een glas lauw water?
Zou dat bij paaseitjes ook helpen?
Ja, en dan komt Isabeau ook eindelijk eens aan de zoveel liter per dagquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
KloptAls je trek krijgt neem je een glas lauw water.
Je kunt het allicht proberen
Ey, het moet eerst blijken te werkenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat mijn vader zich vereerd voelt
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:09 schreef Troel het volgende:
Ja, en dan komt Isabeau ook eindelijk eens aan de zoveel liter per dag
En als het aanslaat dan noemen we het "het papa van Rewimo stoppen met roken-dieet"
Nuchter. Bij mij blijven de tranen maar stromen. Maar hij is zo nuchter..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Ik ben gaan schoonmaken
Dat hielp.
![]()
Ymme, heel veel sterkte voor jou, je vriend en je schoonfamilie. Hoe is het met je vriend?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Isabeau het volgende:
...zo'n 80 gram chocolade later...
In plaats van een glas lauw water drinken een glas lauw water pakken en daar je eitjes in deponeren?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik elke dag zo'n gevoel van craving heb en volgens mij mislukt daarom ook het lijnen bij veel mensen (ook mensen hier). Het is zo verdomd moeilijk te weerstaan, hoe rationeel ik het ook probeer te bekijken. Ik denk dat het bloemenwater eroverheen gieten de beste oplossing was geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |