ymme gefeliciteerd met je moeder.
Koningin je had afgevallen kunnen zijn met Pasen
![]()
maar door de paaseitjes ben je dat niet.
Flauw hè
Ikiskoel je moet je helemaal nergens voor schamen joh! (ik heb deze reeks om dezelfde reden ook een tijdje gemeden hoor
![]()
) Maar doe nou niet zoals ik dat je het weer helemaal uit de hand laat lopen en al je verloren gewicht (en meer) er gewoon weer bij aaneet... Niet doen hoor, ik werd daar alleen maar nog depressiever van. Dat je je nu kut voelt helpt natuurlijk ook niet mee hè.
En inspiratie voor het avondeten haal ik de afgelopen maanden bij het voedingscentrum. Het aardappel-vispotje was zalig
kwakveense die maten kloppen toch nooit, ik zou daar niet verder bij stil staan. Ik vraag me wel eens af of niet ergens een vastomschreven aantal cm's bestaat per maat. Soms heb ik het idee dat elke winkelketen/merk kleding maar wat doet.
Iksje ![]()
Wat moet dat een zalig gevoel zijn, een getal dat begint met een 6
![]()
Wanneer was je voor het laatst onder de 70?
Sjeen kitkat
![]()
Lekker! Maar je misselijk eten is niet leuk natuurlijk
![]()
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:52 schreef N.icka het volgende:Ik heb me vandaag op een videoband gezien , ik wist wel dat ik zwaarder was geworden want daar heeft menigeen me op gewezen. Maar mijn hemel wat zag ik eruit zeg , ik heb echt een totaal verkeerd lichaamsbeeld , ik ben dus veel dikker dan dat ik dacht.
Oeh, herkenbaar
![]()
Dat je dacht dat het wel meevalt, maar dan ineens zie je jezelf op video/foto en schrik je je rot. Of dat je een bepaald truitje aanhebt waarvan je dacht dat het heel leuk stond, maar dat het al je vetrollen heel mooi toont op de video
![]()
Ik heb van mezelf een verschrikkelijke foto in een badpak en die plaats ik hier in de topicreeks als ik mijn streefgewicht heb bereikt
![]()
Ik schaam me rot voor die foto. En ik heb een keer met een vriendin pasfoto's gemaakt in zo'n stationsding. Lachen hoor. Tot de foto's kwamen. Mens, wat had ik een dikke bolle kop vergeleken met die van haar...
En
Sjeen ik lijd ook aan dat omgekeerde anorexia ding en ik geloof dat we het daar al eerder over hebben gehad in deze reeks en we zijn niet de enigen. Maar geen enkel medisch iets heeft zich daar ooit mee bezig gehouden.
Zo, vandaag nog maar 830 kcal op en dùs ga ik straks een mooie bol B&J in mijn mooie nieuwe B&J's schaaltje leggen. Ik zit me er al helemaal op te verheugen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."