Te veel drank. Maar goed, ik drink toch nietquote:[restaurant] van 9:00 uur tot 12:00 uur in de Hans Brinkerzaal. Van 12:00 uur tot 13:00 uur de lunch, bestaande uit soep, diverse broodjes met beleg en een kroket.
Om 14:00 uur verzamelen in Haarlem-centrum op de Grote Markt voor het stadhuis. Vanaf daar een wandeling in 2 groepen met 2 gidsen door Haarlem heen. Duur ongeveer 2 uur. De tocht eindigt ook weer op de Grote Markt.
Vanaf 16:00 uur [restaurant]. Eerst borrelen en vanaf ong 17:00 uur aan tafel. Keuze uit uiensoep of tomatensoep vooraf. Hoofmenu is keuze uit kogelbiefstuk met roquefort saus, varkenshaas met gesmolten brie of zalmfilet met limoendressing. Nagerecht een kop koffie met likeur.
He wat Koel! ME too!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
Energiebedrijf (een grote paars-gele zeg maar)
Als je die paashaas nu weggeeft aan iemand anders, dan ben jij hem kwijt en heb je er nog een goed gevoel over dat je iemand blij hebt gemaakt. En niets helpt zo goed tegen een vreebui als een goed gevoel!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef Emu het volgende:
Ik heb het momenteel weer ERG moeilijk en voel een vreetbui aankomen, al de hele dag eigenlijk, zijn er manieren of trucjes om er minder aan te denken of het niet te doen?![]()
Ik denk dat ik die chocolade paashaas hier op het werk bij de vuilnis ga kieperen hoe mooi hij er ook uit ziet![]()
Volgende week woensdag ben ik weer op mn werk. Hoe laat spreken we af?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig, we kunnen wel een keer een "werkoverlegje" houden
Helaas, dan ben ik de hele dag onder de pannen (zie ergens hierboven)quote:Op donderdag 20 april 2006 14:37 schreef Ikiskoel het volgende:
Volgende week woensdag ben ik weer op mn werk. Hoe laat spreken we af?![]()
Kan/mag je de deur even uit om langs een supermarkt of buurtwinkeltje te gaan? Kan je snel rijstwafels of wat fruit gaan kopen en je hebt een frisse neus gehaald.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:33 schreef Emu het volgende:
Enkel een snoepautomaat hier en drankautomaat, ik denk dat is maar voor een blikje cola light ga dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |