Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Er staat ook gewoon bij het recept dat er een salade bij hoort, ik volg die suggesties ook altijd op. En bedenk dat ze waarschijnlijk 250 gram gedroogde tortellini bedoelen en geen verse. Dat wordt natuurlijk veel meer!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef Maeghan het volgende:
Kortom, je hebt totaal 250 gram tortellini en dat is al inclusief vulling, terwijl voor rijst en pasta toch zeker ook 150 of 200 gram per persoon aangeraden wordt of niet? 125 gram per persoon lijkt me dus niet zo veel.
Verder is 100 gram artisjokken + 1 bosuitje natuurlijk lang niet die twee ons groente die je per persoon moet hebben.
Ik vind het in ieder geval erg weinig, en ik zou er dus zeker een salade bij doen inderdaad, maar ws. ook wel wat meer pasta.
Oh ok. Ik ken alleen de verse variant. =)quote:Op woensdag 19 april 2006 17:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er staat ook gewoon bij het recept dat er een salade bij hoort, ik volg die suggesties ook altijd op. En bedenk dat ze waarschijnlijk 250 gram gedroogde tortellini bedoelen en geen verse. Dat wordt natuurlijk veel meer!
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:18 schreef ymme het volgende:
Of andere lieve mede lijners met leuke lekkere recepten. Wat niet al te lang duurt.
Mailen kan op sjemmie_degekste@hotmail.com
Julile zouden me daar heel blij mee maken, en enorm helpen uit de eet sleur te komen
Grillpantopic... waar????quote:Op woensdag 19 april 2006 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben nu zalmmoten aan het grillenLeve de grillpan uit het kerstpakket (en het grillpantopic)
Dat is een rijstgerecht waarbij je de risottorijst langzaam gaarkookt door het toevoegen van bouillon. Het is lekker, maar redelijk intensief om een goed resultaat te verkrijgen. (of ik doe iets verkeerd natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:48 schreef AnnekeM het volgende:
Op naar de 400kg samen
De recepten hier klinken goed! Maar wat is risotto?
Oeh, dat klinkt inderdaad zalig! Zal 't ook eens proberen.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Je bent er wel wat meer mee bezig dan met gewone rijstDe risotto van vanavond heb ik klaargemaakt met bouillon en witte wijn, dat wordt dan helemaal opgezogen door de rijstkorrel en dat smaakt dus zalig.
Goed dat je het zegt, had geen flauw idee wat voor wijn erin moet en Chardonnay had ik nog staanquote:Op woensdag 19 april 2006 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ja, gewoon een bouillontabletEn ik gebruik Chardonnay.
quote:Vispotje met aardappelen
Ingrediënten
1 kleine ui
3 paprika’s
400 gram aardappelen
1 eetlepel olie
1 eetlepel tomatenpuree
Italiaanse keukenkruiden
2½ dl groentebouillon
200 gram visfilet
peper, zout
Bereiding
Maak de ui en de paprika’s schoon. Snijd de ui in snippers en de paprika’s in blokjes. Schil de aardappelen en snijd ze in blokjes.
Fruit de ui in de olie glazig. Voeg de paprika, de aardappelblokjes, de tomatenpuree, de keukenkruiden en de groentebouillon toe en stoof dit met een deksel op de pan in 12 minuten gaar. Snijd de vis in blokjes en bestrooi ze met peper en zout. Voeg de laatste 5 minuten de vis toe en laat dit mee gaar worden.
Menusuggestie
Lekker met komkommersalade.
Ik ken iemand die Ode heet en ze is erg aardig, vandaar dat ik het zielig vindquote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb even op de site gekeken, Rewimo. Vispotje vandaag, MJUMMM!
Ode aan de grillpan vind ik geweldigBen een fervent griller (dezelfde grillpan als Rewimo zat bij mij in het kerstpakket
)
Hahaha, dan kan ik het me voorstellen dat je het zielig vindtquote:Op donderdag 20 april 2006 10:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Ode heet en ze is erg aardig, vandaar dat ik het zielig vind
Ben jij een collega?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb even op de site gekeken, Rewimo. Vispotje vandaag, MJUMMM!
Ode aan de grillpan vind ik geweldigBen een fervent griller (dezelfde grillpan als Rewimo zat bij mij in het kerstpakket
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |