abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37099748
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:40 schreef Ieneminie het volgende:
hmm dit klinkt allemaal vreselijk lekker. Ik ga vandaag het recept maken met de tortellini en de gorgonzola, ook van het voedingscentrum, had even geneusd in het archief... Maar het lijkt wel weinig voor 2 personen... Wat is jullie ervaring daarmee?

Verder voel ik me vooral ziek, zwak en misselijk (loop te sukkelen met een griepje) en heb ik al een week niet gesport en kan ik ook niet uit de snoepkast blijven...

Ik baal heel erg van mezelf dus, en dat is maar goed ook, want misschien zorg dat ik ervoor dat het allemaal weer op de rails komt, wat het ging zo goehoed
Mijn ervaring is vaak dat ik het veel teveel vindt, maar soms is het weer een beetje weinig. Gewoon doen wat Maeghan al zegt: er iets bij doen

Als je je echt niet goed voelt moet je misschien gwoon een dagje in bed blijven (serieus, dat helpt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37099835
Kortom, je hebt totaal 250 gram tortellini en dat is al inclusief vulling, terwijl voor rijst en pasta toch zeker ook 150 of 200 gram per persoon aangeraden wordt of niet? 125 gram per persoon lijkt me dus niet zo veel.

Verder is 100 gram artisjokken + 1 bosuitje natuurlijk lang niet die twee ons groente die je per persoon moet hebben.

Ik vind het in ieder geval erg weinig, en ik zou er dus zeker een salade bij doen inderdaad, maar ws. ook wel wat meer pasta.
Sanity is (not) statistical
pi_37100133
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')