abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 april 2006 @ 21:39:33 #251
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36901667
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef GSMboy het volgende:
Wie is Smakker?
Zo heete die kleine snoep gastjes ofzo waar Dorothy aan het begin terechtkomt. Die gaan dan zingen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36902357
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Operc het volgende:
wij deden de spettershow man man, wat een feest!
allemaal stukjes tussendoor, en wij deden one day fly.....
toch maar eens kijken deze vakantie, als er niemand in de verre omtrek aanwezig is...
Nu weet ik het weer. Zit dit hele topic door te lezen en kon niet meer op de naam komen, maar dit is 'm! Heb 'm in '86 gedaan. Had iets van 5 rollen, o.a. mw. Van Dam.
pi_36902577
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef Remzz het volgende:

[..]

Bedankt
Kan iemand op een GOEDE plek die MP3's van Bingo zetten gezipt? Deze plek zuigt, is te langzaam, en als je halverwege stopt kappen je ze download af voor een ruim uur. Paupoer
* GSMboy gaat ze mailen

Maar kan iemand ze uppen?

Gelukt

[ Bericht 3% gewijzigd door GSMboy op 12-04-2006 23:40:15 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 april 2006 @ 22:20:05 #254
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_36903919
big boat hadden wij gedaan
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_36907091
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef Aventura het volgende:
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
Misschien is hier al lang antwoord op gegeven (Sorry, heb niet het hele topic doorgenomen...).
Maar deze musical heette "De weermachine". Deze hebben wij in groep 6 gedaan samen met groep 5. Helemaal geweldig. En dat Arabische dansje kwam voor in "Nieuws gaat als een lopend vuur, vliegens vlug de wereld rond". Goeie herinnering.

In groep 8 deden wij de musical "De Reünie". Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen waar die over ging..... Heb er nog een videoband van.

Offtopic: toen ik in groep 2 zat, deden we een musical met de gehele school over een ziekenhuis. Enige tekst die ik had was: "U bent ziek, u ligt op zaal 5..." Whaha.
Nummer over "Wij komen op bezoek wij zijn je neven"..
Ook een nummer: "IJs ijs wie lust er ijs, mokka ijs, vanille ijs, ijs ijs wie lust er ijs? Er is ijs voor iedereen". Iemand enig idee hoe deze musical heette?

[ Bericht 9% gewijzigd door Typmuts op 13-04-2006 14:10:04 ]
pi_36907106
quote:
Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Parvus het volgende:
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
Warenhuis Harrords

In het warenhuis
Is het net zo leuk als thuis
Het is eigenlijk een soort van grote woning
woor de service telt
waar u waar krijgt voor u geld
niet goedl, geld terug
ja bij ons geld..
De klant, de klant is koning Oh yeah

1e etage.... bla bla bla..

pi_36907197
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
pi_36919724
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
pi_36919883
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical ( ) de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.

We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol .

Van vader.
pi_36919958
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Noorman het volgende:
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical ( ) de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.

We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol .

Van vader.
wat een lol
  donderdag 13 april 2006 @ 14:47:35 #261
75556 erkel
back from Dagestan
pi_36921925
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal
Ha ik was ook Pierre en ik stal de show, door een niet ingeplande stunt: Bij die donkere scene viel ik namelijk door het decor naast het podium Dat heb ik nog lang moeten horen na de tijd

Ook nog een zinnetje solo zingen: 'Iek ben Pierre, iek maak die films en die foto's'
Weisst
pi_36922682
Tsjong, wij hadden een musical over een arm gezin (vader van gezin was antiekhandelaar) dat een typmachine aanschafte die wensen uit liet komen. Een meisje (de dochter van die antiekhandelaar) ging dan allerlei wensen of verhaaltjes tikken en die kwamen dan uit. Zo wenste ze een reis en een leuke brugklas (het meisje uit de musical zat ook in groep 8). Ik weet nog dat ik een van de brugklassers speelden en allerlei kunstjes moest doen (flikflak etc.). Ik kan me de liedjes allemaal nog herinneren.
'Antiek heeft de toekomst, oude spullen zijn uniek
wat vroeger werd weggegooid, staat nu juist chique'
Iedereen is uniek, behalve ik.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:29:10 #263
140978 twilightk
You are in my Twilight Zone:P
pi_36923126
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Gestrand:

Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!

Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons

Wij willen barbecue, wij willen barbecue, wij willen barbecue!
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh

met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
pi_36936893
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Gatalin het volgende:
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
Reklame Bingo...Muziek ervan staat in dit topique
  donderdag 13 april 2006 @ 22:14:08 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36936933
pfff dat is lang geleden, wij hadden een stuk dat hete *de reunie*
ik speelde een gast genaamd Kareltje/Karel.
en het meisje waar ik toen verliefd op was speelde in dat stuk mijn moeder <3
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36937645
quote:
Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Amira-chan het volgende:
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
Geldkoooooorts, allemaal besmet met geldkoooooorts .

Welkom, welkom, welkom allemaal, de koffie staat klaar, de koekjes zijn gaar.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  donderdag 13 april 2006 @ 22:39:13 #267
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_36937793
Ik was "Rik" in "Een speeltuin... het einde!", was een van de grootste rollen.
Kort verhaal; ik was de 'bendeleider' en wilde op een stukje grond in de stad een speeltuin, maaaaar er waren gemene mensen die geen speeltuin daar wilde bouwen, maar een garage, en iemand anders vele hotels!

Het ging lekker die avond en dus word je wat losser. De tekst "we willen hier geen hotels, we willen een speeltuin, kom op jongens..." heb ik dan ook legendarisch verbasterd tot "we willen hier geen speeltuin! we willen een snelweg! kom op jongens..." Had een shirt aan met "foutje! bedankt" en ik heb het nog heeeel lang moeten aanhoren
pi_36944586
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, hij loopt met zeven knopen in zn maag

met wiebelige benen, een koortsige kop, het klappertanden houdt niet ooooppppp!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd , wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!.

dat liefdesliedje tussen die dokter en die zuster ( zo was het toch ? ) was leuk.. heette die niet dokter de leeuw ofzo
ik was dokter de leeuw

of in ieder geval, die dokter love (ofzo)
pi_36950510
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef StevenX het volgende:

[..]

Wij deden die ook ! Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
Dan waren wij getrouwd Ik was Sophie Konkel, met de krulspelden en het irritante zoontje!
pi_36951021
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
Big Boat 1999-2000!

[afbeelding]
Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten.

Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht.
“BIIIG BOAOAOAT” roept hij verbaasd uit en... het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisieprogramma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door camera ’s worden bespied...?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek.
Haha, die hadden wij dus ook!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:59:43 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_36951144
29 jaar geleden alweer.

Ik was koningin in het Koffertje van van Dalen.
Goeie herinnering aan. Gedurende de hele tijd was er geroezemoes in de zaal, tot ik ging zingen, dat was echt een kick.

Ook het loopje, na de uitvoering, van school naar huis kan ik me goed herinneren. Ik had nog nooit zoveel complimentjes gekregen, en mijn ouders en ik zweefden zo ongeveer naar huis van trots

Later dat gevoel nog wel vaker meegemaakt, maar die eerste keer he.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_36951358
Wij deden confetti waarin ik de boer was en een stoere jongen... Laatst toevallig foto's en een casettebandje gevonden
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37059957
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan

//edit: Windkracht 8 heette die !
Windkracht 8 ken ik nog
pi_37059995
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet

Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan

In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...

3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...

Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Die ken ik ook.. Dat was de eerste musical die ik zag. Ik was met m'n tante wezen kijken. Volgensmij was ik toen echt 4 ofzo
pi_37060123
Wij hadden de musical Feest Lift. Ik weet niet meer echt waar ie over ging.

Ik speelde Marco, een ondeugende guit. En een gymnastiekdude bij het TV programma Jacky Muscles. En ik mocht artiesten aenkondighen

had iemand ook Feest LifT?
  dinsdag 18 april 2006 @ 13:45:56 #276
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37060343
Musical...

ik weet alleen nog dat er een hardrocker inzat (en ik was het niet) de rest ben ik vergeten
Echt, geen idee wat we deden of welke liedjes!
Omfg, dat is eik best wel triest
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_37090278
Wij hadden Spoken op Griezensteyn

Het ging over twee groepen. Goep 6a en 6b, geloof ik, die een verhaal hadden gehoord van een spookhuis en op avontuur gingen om het te checken.

Ik zat zo'n beetje elke weekend op school te helpen met de opbouw van het hele gebeuren en een week voor de musical moest ik met mijn ouders mee op vakantie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_37096389
Wij hadden alleen kerstmusical Was echt leuk 2x in de week oefenen, liedjes oefenen Groep 7 deden we kinderen van de kerstman, en ik was 1 van die kids En in groep 8, een rapport voor iedereen Was ik die moeder
Was gewoon leuk
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  woensdag 19 april 2006 @ 16:07:43 #279
136780 Nosh
hurpdurp
pi_37098103
Wij deden ook de musical over de Beau Solei.

Ik moest zorgen dat het decor bleef staan, en rondlopen met een groot 'applaus' bord.

..

De eiffeltoren is in totaal 6 keer gevallen, waardoor ik telkens stresserig het podium op kwam rennen, en in al die paniek vergat ik daarna compleet om met dat hele debiele bord rond te gaan sjouwen.

Heerlijke periode, de basisschool, echt goede herinneringen aan.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 19 april 2006 @ 17:10:32 #280
120136 Gluttony
there is no spoon
pi_37100436
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
pi_37100715
Help! Help! Wat een .... Het medisch team staat klaar met rolstoel en brandcard! Dat is het enigste wat ik nog herriner. Ik speelde Bob en ik had een botje ingeslikt
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_37105244
Wij deden voor de verandering geen musical, dat overigens normaal gesproken ook op mijn basisschool vaste prik was (en, inmiddels zeventien jaar verder , nog steeds is). Wel een soort van modeshow met zelfgemaakte kleding, en daarnaast zetten we de ouders/verzorgers allerlei zelfbereide hapjes uit allerlei landen voor. Wellicht was onze klas te klein (slechts zestien leerlingen) voor een musical.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_37105497
! Windkracht 8 ! Hier ook ja !

Ik speelde het slissende kind dat een gedichtje moet zeggen over een lieveheersbeestje uit een appelboom ofzo.
pi_37107209
Ik heb ook Jackpot gedaan (1993)!! Echt grappig was dat.

Speelde Petra (in het boekje stond Peter, maar aangezien ik een meisje ben...), dochter van een of ander stel. En ik werkte in een kapsalon.
pi_37107847
quote:
Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons
Jullie zongen toch ook: "Oliedom, oliegek, oliejas, olievlek... ALLES IN DE OOOLIEE!! Alles in de ooliiee!"
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef twilightk het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh

met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
Volgens mij ging er ook een stukje zo:
"Hoera, we zijn gestraahaaand, dus gooi de boel maar open.
Hoera we zijn gestrahaand... <verder ken ik hem niet meer>"

Ik was Joost Zo heet ik in het echt ook, dus dat hebben we toen maar veranderd naar Fredje (indertijd was het die reclame: Eey Fred, flapdrol! Hier je buurvrouw)
Wel geinig, niet al te groot, rolletje.
  woensdag 19 april 2006 @ 21:31:48 #286
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_37108928
Jaaa wij deden Het Spoor van Bijster en ik was 1 van de detectives: Seep 2.
Eigenlijk waren dat rollen voor broers maar wij hadden veel meiden in de klas dus wij waren 3 'zusjes'.

I am Seep, I am Seep, I am Seep
We are Seep, Seep, Seep detectives
We are sisters as you see, heep heep
We ars Seep, Seep, Seep detectives....

Hadden we alledrie zwarte kleding aan en allemaal een gleufhoed die ik heel stoer heel ver naar voren (over m'n) ogen opzette. Als ik nu de foto's zie ziet het er echt niet uit, die hoed valt bijna naar voren van m'n hoofd!
klerkje
  woensdag 19 april 2006 @ 21:50:53 #287
145173 Paulster
Ik was hier
pi_37109737
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal
Muwhaha, wij ook!!
Ik ben daar
  woensdag 19 april 2006 @ 22:19:44 #288
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_37110808
Ik heb er 2 gedaan Wij mochten in groep 7 namelijk ook al mee doen. Toen speelden wij het stuk "De doem van Gunder" oid. In groep 8 had ik de hoofdrol in "Alles Kits"
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  donderdag 20 april 2006 @ 09:24:32 #289
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37118922
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Gluttony het volgende:
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
En terrecht, musical is voor meisjes
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_37142783
Een vraag.
Een vriend van mij gaat binnenkort trouwen en nu willen we het liedje opsporen dat hij in zijn groep 8 musical heeft gezongen. Geen idee hoe de musical heet, maar de uitvoering was halverwege de jaren 80 en zijn liedje ging volgens zijn moeder over een opera zangeres die blauwe aderen had van het inspannen en iets met Andre van Duin.
Ik kan er helemaal niets mee, iemand die het herkent per ongeluk?
pi_37152941
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!

Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar,
met rolstoel en brancard!

Wij ook! Al weer 8 jaar geleden, jezus

Help, help, wat een job
Yeah Help helpt je er bovenop

Ik was zuster Hansje, die plakte overal pleisters bovenop.
Overigens hadden we 50% erbij geschreven, omdat anders niet iedereen aan bod kwam.

[ Bericht 2% gewijzigd door Syytön op 21-04-2006 18:39:10 ]
pi_37163000
Mijn klas deed de musical 'Ingeblikt'.

Het ging over een band, die nog niet zoveel succes had. Ze oefenden in een hondenbrokken fabriek. Maar wat bleek

De baas van de hondebrokkenfabriek had nog een andere handel! Meneer handelde in illegale cd's! En dat moest natuurlijk besproken worden in het populaire tv-programma 'Blikflits'. In dit programma maakte de baas nu net kans om de titel zakenman van het jaar binnen te slepen, maar op het laatste moment wordt daar dus een stokje voor gestoken. Ondertussen krijgt de band succes!

Ik zat in de band, als een opmaaktrutje genaamd Gea

Wat een tijden
Een signature is spang man.
pi_37163158
Wij hadden de musical "Weermachine" ik was de bad guy Dhr. Van Dale
ik was the mafia die de weermachine moest stelen dat was erug gaaf hahaha

ik had vroeger een tape daarvan...let's hope i still have it...want ik vond het toch een gaaf musical met goeie herrineringen.
Always Head North
pi_37163266
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen . Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Wij ook wat grappig!
Ik was de verteller in het begin

"Wat kan wel en wat kan niet, is het waar wat u nu ziet? Is zwart zwart en is wit wit, weet u wel zeker dat u hier zit"..

En dat terwijl ik EIGENLIJK in het achtegrondkoortje bij Marilyn Monroe had gewild, maar ik was niet blond en de meester wou daar drie blonde meisjes voor hebben .
pi_37163324
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was .

Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
pi_37166948
Ik maakte deel uit van een rock-band. Ik had mijn toen superlange haar in allemaal verschillende kleuren gespoten en ik speelde saxofoon. We moesten ook spelen dat we continue dronken waren.
pi_37166978
Het heette Hotel de Glimlach.

En ik mocht de poster maken.
Want ik kon het beste tekenen. Superstoer.
pi_37167328
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was .

Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
Oh, die heeft mijn zusje twee jaar geleden gedaan, dacht ik. Was dat ook iets met um... een klas, dat ze dan stukjes uit groep 2, 3, 4, 5 etc laten zien? En er staat em nog iets bij van een meisje die naar een schoolfeest ging ofzo.. dan kijkt ze in haar kledingkast voor allerlei kleren. En een punk/rockband die speelt, daar zat m'n zusje in
pi_37167365
Heeft er iemand trouwens nog een enkele foto om te laten zien, of mag dat niet in dit sub-forum?
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:45:57 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37167547
Wij hadden een musical over hoge flatgebouwen en dat je daar als kind niet lekker kon wonen.

Toen de allereerste mensen gingen wonen in hun hol
Was er plek voor al hun koters
Zo gauw is een grot niet vol
En de oude Batavieren hadden voor hun kleine grut...
rest weet ik even niet

Refrein:
Een flat
Is pet
Op een flat zijn alle plekken al bezet
Een flat
Is pet
Vier stenen muren ... op de vloer parket.

(Bekijk 't maar, 1981)

Waar is Arie
Z'n kanarie
Arme Arie z'n kanariepiet
Waar is Arie z'n kanarie
Arme Arie
Die heeft zo'n verdriet.

(Bekijk 't maar, 1981)

[ Bericht 31% gewijzigd door Sanne op 21-04-2006 18:52:08 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')