Zo heete die kleine snoep gastjes ofzo waar Dorothy aan het begin terechtkomt. Die gaan dan zingenquote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef GSMboy het volgende:
Wie is Smakker?
Nu weet ik het weer. Zit dit hele topic door te lezen en kon niet meer op de naam komen, maar dit is 'm! Heb 'm in '86 gedaan. Had iets van 5 rollen, o.a. mw. Van Dam.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Operc het volgende:
wij deden de spettershowman man, wat een feest!
![]()
allemaal stukjes tussendoor, en wij deden one day fly.....
toch maar eens kijken deze vakantie, als er niemand in de verre omtrek aanwezig is...
Kan iemand op een GOEDE plek die MP3's van Bingo zetten gezipt? Deze plek zuigt, is te langzaam, en als je halverwege stopt kappen je ze download af voor een ruim uur. Paupoerquote:
Misschien is hier al lang antwoord op gegeven (Sorry, heb niet het hele topic doorgenomen...).quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:21 schreef Aventura het volgende:
Dat is 15 jaar geleden. Er zat een liedje in dat heette 'zon, zee en zaligheid.' En ik moest een een pakje aan als Arabische haremdame. Verder weet ik niks meer.
Warenhuis Harrordsquote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Parvus het volgende:
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
wat een lolquote:Op donderdag 13 april 2006 13:49 schreef Noorman het volgende:
Wij hadden Beau Soleil, ofzoiets, en dat begon (hoe voorspelbaar) met een meisje uit groep 8 dat door pa en ma direct na de musical () de auto in werd gesleept naar Frankrijk. En er gebeurde natuurlijk van álles op die camping.
We moesten met z'n twaalven alles doen en iedereen spelen, dus ieder had wél een rol(letje). Ikke de hoofdrol.
Van vader.![]()
Ha ik was ook Pierre en ik stal de show, door een niet ingeplande stunt: Bij die donkere scene viel ik namelijk door het decor naast het podiumquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal![]()
![]()
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke johquote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:31 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Gestrand:
Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Ik was dus een van die stoere mannen![]()
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons![]()
Wij willen barbecue, wij willen barbecue, wij willen barbecue!![]()
Reklame Bingo...Muziek ervan staat in dit topiquequote:Op woensdag 12 april 2006 23:45 schreef Gatalin het volgende:
Ik weet niet meer hoe het heette. Het had iets te maken met een kantoor. Verder was er nog een glazenwasser. Ik had een van de hoofdrollen, maar weet niet meer wat ik was...
Geldkoooooorts, allemaal besmet met geldkoooooortsquote:Op donderdag 13 april 2006 13:44 schreef Amira-chan het volgende:
laten we zeggen dat ik tijdens de musical Geldkoorts een van de tweeling zusjes speelde zonder dat ik het doorhad werd ik voor de microfoon geduwd ik zong mee met het liedje iedereen houd opeens ze kop en ik zong daar ...terwijl me stem van paniek oversloeg....en daarna die stilte in het publiek voor iedereen begon te lachen....Heerlijk
ik was dokter de leeuwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd, hij loopt met zeven knopen in zn maag![]()
met wiebelige benen, een koortsige kop, het klappertanden houdt niet ooooppppp!
gestressd gestressd, vreselijk gestressd , wij zijn zo vreselijk gestressd vandaag!.
dat liefdesliedje tussen die dokter en die zuster ( zo was het toch ? ) was leuk.. heette die niet dokter de leeuw ofzo![]()
Dan waren wij getrouwdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:01 schreef StevenX het volgende:
[..]
Wij deden die ook !Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
Haha, die hadden wij dus ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:50 schreef Roi het volgende:
Big Boat 1999-2000!
[afbeelding]
Wat doe je als je een schip erft van 6 miljoen euro? Dan wil je er natuurlijk mee gaan varen! Dat is precies wat de sullige Bob Bodegrave besluit te doen, als hij te horen krijgt dat een onbekende oud-oom hem zijn jacht heeft nagelaten.
Het schip ligt in de kleurrijke haven van Saint Tropez en blijkt nog groter te zijn dan hij had verwacht.
“BIIIG BOAOAOAT” roept hij verbaasd uit en... het schip heeft meteen een naam. Voorbijgangers komen er nieuwsgierig op af, want Big Boat, dat is toch die hype, dat te gekke televisieprogramma waarbij deelnemers geen contact mogen hebben met de buitenwereld en dag en nacht door camera ’s worden bespied...?! De louche Stuur(man) en Boots(man) worden hierdoor op een briljant idee gebracht en er begint een reis vol komische misverstanden, spanning en romantiek.
Windkracht 8 ken ik nogquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
//edit: Windkracht 8 heette die !
Die ken ik ook.. Dat was de eerste musical die ik zag. Ik was met m'n tante wezen kijken. Volgensmij was ik toen echt 4 ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet![]()
Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan![]()
In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...
3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...
Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Jullie zongen toch ook: "Oliedom, oliegek, oliejas, olievlek... ALLES IN DE OOOLIEE!! Alles in de ooliiee!"quote:Ik was dus een van die stoere mannen
Bij ontbreken van een stoere mannen kostuum was ik echter gekleed in een regenpak. We moesten toendertijd met een opblaasbare boot tussen alle rijen van het publiek heen lopen, ondertussen struikelend over de snoeren en microfoons
Volgens mij ging er ook een stukje zo:quote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef twilightk het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedaan, ik was een van de strandwachters.... was echt kicke joh
met je hoofd in de wolken en je voeten in het zand,.... hoera ! we zijn gestrand...
Muwhaha, wij ook!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal![]()
![]()
En terrecht, musical is voor meisjesquote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Gluttony het volgende:
Wij deden iets over een bejaardenhuis dat gesloten ging worden ofzo. Ik heb volgens mij niet meer dan een halve minuut op het podium gestaan, we waren 1 of andere vage muziekband die dat huis wilden opkopen ofzo. Ik heb het volgens mij uit men geheugen verbannen
Wij ook! Al weer 8 jaar geleden, jezusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:46 schreef Lethe het volgende:
Wij deden Help!
Over allemaal gebeurtenissen in een ziekenhuis. Ik was geloof ik een zuster. Verder weet ik er weinig meer van, alleen nog het liedje:
Help, help, reken maar
het medisch team staat klaar,
met rolstoel en brancard!
![]()
Wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen. Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Oh, die heeft mijn zusje twee jaar geleden gedaan, dacht ik. Was dat ook iets met um... een klas, dat ze dan stukjes uit groep 2, 3, 4, 5 etc laten zien? En er staat em nog iets bij van een meisje die naar een schoolfeest ging ofzo.. dan kijkt ze in haar kledingkast voor allerlei kleren. En een punk/rockband die speelt, daar zat m'n zusje inquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
En die Windkracht-musical herinner ik me ook nog. Die zag ik groep 8 doen toen ik in groep 6 zat, en er speelde een jongen mee waar ik heimelijk verliefd op was.
Dat liedje van "Er waait een wind door onze school, er waait een wind door onze school, er waait een wíííííndkrááááácht acht.. acht jaren basisschool, acht grote stappen, onderaan de lááhadder van de maatschappij... " zit standaard elk jaar wel een week in m'n hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |