abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:08:17 #201
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_31554247
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 09:12 schreef Rosu het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..
Die deden wij ook . Stukjes die ik me nog kan herinneren:

- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.

Het was erg leuk in ieder geval
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_31566770
Wij deden ook Bingo, erg leuk
Ik was Steve de glazenwasser, dat decor was bij ons ook het probleem. Ik moet er met een emmer door heen en mijn emmer bleef haken en viel half van het trapje af enzo
Heb hem nog helemaal op cd-rom laatst nog eens gekeken hoe ik dat liedje deed echt ik hoop dat nooit meer iemand dat te zien krijgt
pi_31567186
Ha! Dan was jij m'n geliefde . Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard .
pi_31567278
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:59 schreef Jentin het volgende:
Ha! Dan was jij m'n geliefde . Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard .
Gelukkig kon ik het uitleggen, en toch met jou trouwen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:42:40 #205
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_31681905
Ik was net wat opruimwerk aan het doen, laat ik nou de scipts van mijn afscheidsmusical ( Hier is pompelmoes, in groenten en fruit ) én mijn kerstmusical ( Een kerstrapport voor iedereen ) vinden!

Ik zit ze even door te lezen, ik ben gelijk weer 11 jaar oud
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_31682160
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef FREAKY_ME het volgende:

[..]

Die deden wij ook . Stukjes die ik me nog kan herinneren:

- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.

Het was erg leuk in ieder geval
Wij deden die ook ! Ik was Karel, de vader. We hadden een groep 8 van maar 12 mensen dus iedereen mocht lekker veel doen.
pi_31683451
Wij deden ook het spoor van bijster
Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' Dus toen deed iedereen deze maar.

Ik was Rob.

En een van de liedjes was 'Een bord en een lepel en een vork en een mes' en dat dan 10 keer

Al met al wel geinige musical, maar echt tof was het nou ook weer niet.
pi_31696488
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 11:09 schreef melismay het volgende:
Wij hadden een musical die over een reisbureau, dat moet in, even denken, 1995 zijn geweest. Volgens mij heette de musical "Vlieg Op!" en ik speelde een dievegge
Die hadden wij ook! Ook 1995, en ik was Simone
En jij was dan Cathy, Cindy of iemand anders waar ik even de naam niet van weet
pi_31697801
wij deden "de verkiezing"

"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."
pi_31753022
Ik had feestlift (oid), en ik was een duitse professor
En ik wist totaal niet hoe ik een duits accent moest nadoen
pi_31753442
Wij deden 'Hoera! We zijn gestrand!'
quote:
Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Wij deden met 2 klassen 1 musical, dus er werden meer dan 20 rollen bij verzonnen
Ik was een hysterische journaliste die om de 5 minuten het podium op kwam stormen om Sunset te stalken, badgasten te interviewen en complottheorien zat te verzinnen.
En ik mocht de musical openen en sluiten
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_31754341
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring
Wij hadden in plaats van een musical een bonte avond... Ik playbackte samen met een groep 5,6,7,8 van Steps ofzo .
Verder was ik hond bij het een of ander toneelstukje.
pi_31815220
wij deden 1 of ander middeleeuws gedoe. Ik was ridder, moest met enkele klasgenoten ff vechten (simpel houten zwaardje) en dood/gewond neervallen. moest ik wegesleept worden. 1 minuut op het podium ofzo, vond ik wel genoeg.(eigelijk nog teveel).
pi_31815759
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:
Wij deden ook het spoor van bijster
die heeft mijn broer gedaan
quote:
Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' :'
die heb ik gedaan, die is leuk
  woensdag 7 december 2005 @ 17:17:19 #215
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_32895795
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
Oh ken jij die ook?

Op welke school heb je gezeten?
Hoezo, jij ook?

Ik zat op OBS De Brink en jij?
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_32896120
Wij deden ook Bingo in 1996...

Ik wilde graag Nico de Nieuwe zijn, maar mijn (toen) beste vriend kreeg die rol, en ik moest in de actiegroep "Stop de Spot" plaatsnemen...

Man man, de memories....
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  zondag 9 april 2006 @ 17:16:35 #217
56875 dalet
zoekt altijd de grens op :)
pi_36796977
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).

Iemand interesse?
If it ain't Dutch... It ain't much!
pi_36797053
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef dalet het volgende:
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).

Iemand interesse?
Ja leuk!
Kun je ze online zetten?
  zondag 9 april 2006 @ 17:23:43 #219
56875 dalet
pi_36797195
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:18 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja leuk!
Kun je ze online zetten?
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....
pi_36797331
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Agiath het volgende:
Ik was Inspecteur" Hoezo?"

En ik moest de tuinman arresteren die de vorst had vermoord samen met mijn collega...maar hij bleek later toch onschuldig te zijn!!! (spoilerzzz!)
Niemand kent deze musical... Hij heette "Game Over"..
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36797422
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef dalet het volgende:

[..]

Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....
Ja dat zou idd nog wel eens kunnen
  zondag 9 april 2006 @ 17:33:10 #222
56875 dalet
pi_36797547
Wil je alleen de gezongen versies en / of ook de instrumentale?
pi_36797608
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
  zondag 9 april 2006 @ 17:39:30 #224
56875 dalet
pi_36797734
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Remzz het volgende:
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
OK. Straks post ik ze.
pi_36797791
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:39 schreef dalet het volgende:

[..]

OK. Straks post ik ze.
Okee alvast bedankt !
  zondag 9 april 2006 @ 19:23:08 #226
56875 dalet
pi_36800694
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
pi_36801525
Het enige wat mij ervan is bijgebleven is op een markt en zonnebrillen en een liedje met daarin: Ha een zonnebril, ja een zonnebril.
woef
pi_36801655
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen . Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Die hebben wij ook gedaan in groep 8 (1990) Ik had ook 1 (van de 8) hoofdrollen... (Els geloof ik).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36801687
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef dalet het volgende:
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
Bedankt
pi_36803239
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:24 schreef ninni het volgende:
wij deden "de verkiezing"

"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."

Die deden wij ook! Ik speelde Marius, m'n eerste (en enige!) grote rol ooit bij schooltoneel. M'n goede vriendin Simone speelde Annelies en m'n grote liefde (toendertijd) Cynthia speelde de koning. Kwam laatst het boekje nog tegen, leuk om weer te lezen!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 10 april 2006 @ 11:13:06 #231
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_36816145
Pfff, dat is een tijd terug hej

Ik deed geloof ik Multatuli oid. Ik speelde toen ober. Mijn tekst was iets met "Ok, dan worden het 8 Superdeluxe magnum ijs met nootjes en slagroom"

Ik weet er voor de rest niet zoveel meer van, alleen dat mijn pa toen de muziek verzorgde en dat er een meisje was die voor de musical op vakantie ging en toen ruzie had met de hele klas. Mja.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
  maandag 10 april 2006 @ 11:56:43 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_36817444
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.

Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
Ik was Kruidendokter Kwikzilver (beroemd in het binnenland, in het buitenland en in eh... Ameland) in die musical

helaas kon ik werkelijk voor geen meter zingen, dus besloot meneer Waltmans dat mijn liedjes maar door het koor gezongen moesten worden

edit: dat was dus in groep 6 valt me nu in.. In groep 7 zou ik een of andere professor spelen (iets met een tijdmachine) maar vlak voor de premiere werd ik in het ziekenhuis opgenomen
Groep 8 hebben we alleen een bonte avond gedaan tijdens het afsluitende schoolkamp geloof ik
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 10 april 2006 @ 12:00:26 #233
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36817562
wij hadden geen musical, we hadden zelf een televisieprogramma in elkaar gedraaid, inclusief reclameblokken.. datw as toch een stuk leuker dan een voorgekauwde musical.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36826224
"help" deed m'n zus ook, wij deden een musical over een warenhuis (ala Harrods) maar weet niet meer hoe die heette....
pi_36880770
Ik heb de liedjes van Help!, als iemand ze wil

dalet: Zou jij voor mij ook de instrumentale versies van Bingo online kunnen zetten? Zal mijn broer leuk vinden (en ik vond Bingo ook leuk )

[ Bericht 50% gewijzigd door PJH op 12-04-2006 13:21:11 ]
pi_36881021
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel !!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring

Die deden wij ook!
Ik weet nog dat ik timmerman (geloof ik) was, en een redelijk lange monoloog had. Verder weet ik er weinig meer van. (zo lang geleden....)
pi_36881829
wij deden iets met een slot, dat we met de klas naar een kasteel gingen, en dat daar dan iets aan de hand was. herkenbaar voor iemand?
  woensdag 12 april 2006 @ 14:22:50 #238
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36886751
Wij deden Adieu Paris in groep 8. Die ben ik nog niet tegengekomen in dit topic. Ik was Clochard, een zwerver.
pi_36887147
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo

Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal
Bekende Musical. Ik deed mee toen ik in groep 7 zat ..
Ik zat een beetje in het koortje liedjes me te bleren :p
pi_36887165
Ik deed Jackpot! in groep 8.

Ik was ober en zei" stukkie appeltaart?", "Slagroom erbij", en voor de rest stond ik te lanterfanteren .
pi_36887231
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:

[..]

Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.

Bv.

Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij

Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...

en eh...

Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij

En eh.....

Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan

Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...
En da ngaat de hele dag de telefoon....
pi_36889688
Wij hadden ook die musical over Conni & Fetti. Ik was geluidsman Kan me er niks van herinneren, alleen dat we een Liefde op het Eerste Gezicht segment hadden met leraren als kandidaten ofzo.

Het jaar vóór ons hadden ze iets over een wassenbeeldenmuseum met een tekst "Mademoiselle, vous et tres belle" in een van de liedjes.
Nee.
pi_36890103
Onze stomme school had geen musicals!!
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  woensdag 12 april 2006 @ 16:00:58 #244
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_36890217
Ik ben alles vergeten . Behalve mijn tekst . Wel 2 woorden .

Wàt... Melk???

Ik heb het zo leuk gehad op de lagere school .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_36890827
Onze school flanste geloof ik elk jaar zelf een musical in elkaar.

De mijne in '90 heette geloof ik "Een verrassend afscheid". Kut-klas, kut-musical, en mn karakter had niet eens een naam. .

Kan me er gelukkig nog maar weinig van herinneren
  woensdag 12 april 2006 @ 16:27:12 #246
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_36891135
Klote herrineringen

Wij deden Wizard of Oz(kent iedereen wel). Ik deed auditie voor die blikken/ijzeren man en iedereen vond mij geweldig Kreeg de rol ook.

Daarna lag ik een week in het ziekenhuis door een ongelukje met voetbal. Toen ik terugkwam bleek dat ik mijn rol verloren had aan het zoontje van de moeder die de leiding had en hij was ook nog is slecht

Dus ik was me rol kwijt en mocht ik nog Smakker zijn. Oftewel ik stond 2 minuten op het toneel zonder enige tekst
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_36896934
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
pi_36897141
mijn musical was leuk!
Ik had de hoofdrol en was juf bloemkol ofzo..

Ik weet niet meer hoe die heten ging over een juf en een klas die mee gingen doen met ene spelshow ofzo
Voices tell me I'm the shit.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 april 2006 @ 20:09:43 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_36897864
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Grooviee17 het volgende:
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
Ik heb die musical ook gedaan ja. Al zat ik toen in groep 7. Vooral het kussengevecht was leuk
Verder kan ik me er ook niets meer van herinneren. Is ook al 12 jaar geleden ofzo.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')