Die deden wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:12 schreef Rosu het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..
Gelukkig kon ik het uitleggen, en toch met jou trouwenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:59 schreef Jentin het volgende:
Ha! Dan was jij m'n geliefde. Verdacht van diefstal van de tandpastareclamecampagneplannen, jij snoodaard
.
Wij deden die ook !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:08 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Die deden wij ook. Stukjes die ik me nog kan herinneren:
- conni en fetti
- karel en sofie die naar een ouderavond moesten en mirjam de oppas die last had van dat kind
- een persoon die met een megabril en een afstandsbediening zat te zappen tussen 4 verschillende tv's. Ik was de kok op rtl 4.
Het was erg leuk in ieder geval![]()
Die hadden wij ook! Ook 1995, en ik was Simonequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:09 schreef melismay het volgende:
Wij hadden een musical die over een reisbureau, dat moet in, even denken, 1995 zijn geweest. Volgens mij heette de musical "Vlieg Op!" en ik speelde een dievegge
Wij deden met 2 klassen 1 musical, dus er werden meer dan 20 rollen bij verzonnenquote:Een warme zomerdag. Zon, zee, strand, en van alles te doen. Het artiesten duo Sunset is met autopech gestrand en wil absoluut niet herkend worden door hysterische fans. Onder de badgasten bevindt zich het echtpaar Poldermans - híj zit zwaar onder de plak bij zijn bazige vrouw. Ook de giechelende meiden Nance en Roos, het vervelende jongetje Joost met zijn Amerikaanse au pair en de verlegen schrijver Bart hebben vandaag als hun stranddag uitgekozen. Een beachball festival, een surf spektakel, een milkshake wedstrijd en niet te vergeten de snelcursus EHBO. Het wordt allemaal georganiseerd door de moedige strandwachten. Het hele strand wordt op stelten gezet als de stoere mannen van het booreiland op spectaculaire wijze verschijnen. De dag wordt afgesloten met een barbecue. Deze happening begint met een optreden van de Hawaïan Hoela Girls en eindigt met de nieuwste hit van Sunset. Kortom een musical met de nodige activiteiten, humor en bovenal “zonnige” liedjes die garant staan voor een perfecte sfeer!
Wij hadden in plaats van een musical een bonte avond... Ik playbackte samen met een groep 5,6,7,8 van Steps ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
die heeft mijn broer gedaanquote:
die heb ik gedaan, die is leukquote:Ik wilde samen met velen Jackpot maar toen zeiden ze dat 'iedereen die al deed' :'
Hoezo, jij ook?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
Oh ken jij die ook?![]()
Op welke school heb je gezeten?
Ja leuk!quote:Op zondag 9 april 2006 17:16 schreef dalet het volgende:
Ik heb trouwens ook de CD met de muziek van Bingo!! (Zelf ook in gespeeld).
Iemand interesse?
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....quote:
Niemand kent deze musical... Hij heette "Game Over"..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:08 schreef Agiath het volgende:
Ik was Inspecteur" Hoezo?"
En ik moest de tuinman arresteren die de vorst had vermoord samen met mijn collega...maar hij bleek later toch onschuldig te zijn!!! (spoilerzzz!)
Ja dat zou idd nog wel eens kunnenquote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef dalet het volgende:
[..]
Is dat niet strafbaar eigenlijk ?? Er zitten nog wel rechten op die muziek....![]()
OK. Straks post ik ze.quote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Remzz het volgende:
Eehm vooral gezongen is wel leuk, eigenlijk vooral die glazenwasserssong/blues ofzo
Die hebben wij ook gedaan in groep 8 (1990)quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:02 schreef Joenes het volgende:
Onze musical heette Mirakel. En ging over een stel kinderen die alles wisten en nu door de leraar een aantal zeer moeilijk te beantwoorden vragen kregen. Daarvoor moesten ze dan weer terug in de tijd enzo. Joenes had trouwens de hoofdrol toen. Vond van deze musical trouwens nog een flashfilmpje: http://www.dominicus-savio.nl/filmpjemusical.swf (niet van mijn school dus).
Topquote:Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef dalet het volgende:
Et voila: Alle gezongen versies uit Bingo: http://rapidshare.de/files/17586914/bingo.rar.html
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:24 schreef ninni het volgende:
wij deden "de verkiezing"
"De koning is bedroefd. Hij gaat over enkele maanden met pensioen en heeft geen opvolger. Zijn zoon Marius wil tandarts worden, zijn dochter Anneliese profvoetballer. Nadat dit gegeven in enkele scènes is gespeeld wordt de oplossing gevonden. Anneliese wil pas ná haar voetbalcarrière koningin worden. Tot dan zal de kroon worden uitgeleend."
*van internet geript*
ik was de presentatrise van de koning-kies-show!
maar de andere presentator jatte steeds mijn tekst dus het ging helemaal mis en toen ik helemaal niet meer wist wat ik moest zeggen heb ik heel netjes tegen het publiek gezegt; "sorry, Tijs jat steeds mijn tekst, en ik weet niet wat zijn tekst is dus het gaat even mis..."
Ik was Kruidendokter Kwikzilver (beroemd in het binnenland, in het buitenland en in eh... Ameland) in die musicalquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:53 schreef Christine het volgende:
Hier is ooit een ander topic over geweest, dacht in SES.
Maargoed, ik heb zelf de musical "Het vreemde songfestival" gedaan. Ik speelde Anoushka en moest een liedje zingen als kandidaat van het songfestival... meer weet ik eigenlijk niet meer.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik deed "koeken voor de koning" dat was keispannend want eehm ja was gewoon spannend, en ik was een prinsje en ik mocht zeggen: Nee hij niet maar vrijdag en zaterdag wel!!! en ik had zon lolly in mn mond enzo weheheh
![]()
En de liedjes waren keileuk ik heb ze nu nog in m'n hoofd zitten, werkelijk !
Dusuuh hoe was jou musical ervaring![]()
Bekende Musical. Ik deed mee toen ik in groep 7 zatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:38 schreef RaymanNL het volgende:
Wij hadden de musical Bingo
Ik was Piere
Een vrolijke fransman
Slecht geacteerd, slecht verhaal![]()
![]()
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast nietquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook een keer gedaan. Bonnen zeggen me alleen niet zo veel? En het eindlied vond ik stom dus ben ik vergeten, (bijna) alle andere liedjes ken ik nog wel.
Bv.
Ik ben Cindy en ik regel de klussen
Beetje druk, 't is net een bezige bij
Ze loopt voortdurend rond en loopt ondertussen
Heel geregeld ook zichzelf voorbij
Oh help wij werken hier zo hard nee je gelooft het haast niet
't Is abnormaal, het is gewoon niet meer gewoon
Wanneer je binnenloopt bij ons, weet je niet wat je ziet...
en eh...
Ik bouw een glazen huisje, een huisje op de hei
Daar gaan we samen wonen, oh dat maakt mij reuzeblij
En eh.....
Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje
Geen man kijkt nog eens om als ik passeer
Ik ben in mijn familie een zwart schaap, een buitenbeentje
Zie vroegere vriendinnen ook niet meer
Ik krijg van niemand bloemen, ik krijg van niemand rozen,
Ik had als ik het zeggen mocht zo'n leven niet gekozen
Het liefste allerliefste, zag ik - dat moet toch gaan -
Dat iemand mij een beetje zou zien staan
Ik heb die musical ook gedaan ja. Al zat ik toen in groep 7. Vooral het kussengevecht was leukquote:Op woensdag 12 april 2006 19:41 schreef Grooviee17 het volgende:
Ook wij deden het spoor van Bijster en zo te lezen waren we niet de enige. Op zich wel een leuke musical.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |