de herinneringen komen weer boven, die hebben wij ook gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:34 schreef Topmaat het volgende:
JUISTDie detectives... sheep sheep en sheep dacht ik.
En toevallig moest zoon krullenbol 1 van die sheep-detectives spelen. Dus wij hele tijd schaap tegen hem roepen
Jump?quote:
Die deden wij ook!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:24 schreef Bluurgh het volgende:
wij deden iets wat over 2 kinderen, jut en jul, ging, hoe het precies was weet ik niet maar de leraar werd he-le-maal gek (tot aan schelden en met deuren gooien) want wij maakten van het liedje 'wij zijn jut en jul' altijd 'wij zijn kut en lul', wat wij natuurlijk heel leuk vonden, maar de leraar dus niet en die is het jaar erna ook overspannen weggegaan
//edit: Windkracht 8 heette die !
Jaaaaaaaa dat was confetti!! deden wij ook. Marar conni en fetti waren toch niet de hoofdrolspelers? Wel 2 van de.. maar er waren er meer.. Mirjam de oppas bijvoorbeeld..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:38 schreef Overlast het volgende:
Dat er een liedje was van backstreet boys. Iets met "get down, get down and move it all around". En dat de hoofdrolspelers conni en fetti heetten.
Ja deze heb ik ook gedaan.. Alleen geen idee meer wie of wat ik gespeeld hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:25 schreef Topmaat het volgende:
Ik heb een potje met vet![]()
Speuren in het bos van bijster.. waar is onze meester heen, wat een rotstreek wat gemeen... wie oh wie heeft dit gedaan, B B B Bijster, we komen eraan![]()
In die grote stad Zaltbommel.. bommel, heerst een grote watersnood nood nood nood...
3 stukjes uit 3 verschillende liedjes van onze musical...
Ging over een klas die op schoolreis ging of zo, en dat ze de leraar kwijt raakten.
Die musical hadden wij ookquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:48 schreef releaze het volgende:
Wij deden paniek in de luie lift. De luie lift was eoa hotel en de inspectie kwam langs ofzo, maar het hotel was niet helemaal op en top. Dus moest er een plan verzonnen worden (een plan de champagne ipv campagne, zoals bas dat zo cute zei) om het hotel te redden. Ik speelde de dochter van de eigenaar die undercover ging als amerikaanse toerist (als ik mn moeder mag geloven heb ik de hele voorstelling "oh dit is eeeeeeenig james" oid geroepen, en aan het einde had ik nog een kleine rol als Sjoukje Shuttle, een of andere beroemde badmintonspeelster.
Ik heb ook nog een heel couplet solo gezongen, maar hoe dat ook weer ging..... mn ouders hebben het ergens allemaal op videoband staan, verschrikkelijk
Professor Knap toevallig?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:27 schreef Koningin het volgende:
Die van ons ging over een professor en zijn tijdmachine.
Ik was een holbewoner![]()
Veel windkrachtachters hier.. Wij hebben m ook gedaan. Ik was de boze badmeester in watervrees die de vervelende kinderen die niet durfden met zo'n hengel de plomp in moest duwenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 03:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Die deden wij ook!!!
Het ging niet over Jut en Jul, nou ja, niet alleen. Het ging over de herinneringen van groep 1 tot en met groep 8, en elk jaar had zeg maar een stukje. En Jut en Jul was groep 7 ofzo. Bij groep 8 ging het over het eindfeest (ik was de moeder van Julia, het meisje dat niet wist wat ze aan moest) en ergens zat nog iets over watervrees wa wa wa watervrees, en bij de kleuterschooljaren iets met een kringgesprek, en verder weet ik het zo even niet meerMaar dat komt wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |