Daar moest ik toch even over nadenken hoor... Toen ik net met mijn vriend was woog ik 65. Vier maanden laterquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef Isabeau het volgende:
IksjeWat moet dat een zalig gevoel zijn, een getal dat begint met een 6
Wanneer was je voor het laatst onder de 70?
nope, maar ik kan in ieder geval weer ongeveer lopenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Okee, ik vat 'mLijf alweer een beetje op orde?
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
Een vraag.
Een vriend van mij gaat binnenkort trouwen en nu willen we het liedje opsporen dat hij in zijn groep 8 musical heeft gezongen. Geen idee hoe de musical heet, maar de uitvoering was halverwege de jaren 80 en zijn liedje ging volgens zijn moeder over een opera zangeres die blauwe aderen had van het inspannen en iets met Andre van Duin.
Ik kan er helemaal niets mee, iemand die het herkent per ongeluk?
Na mijn tijd... sorryquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Liejannuh het volgende:
Even crossposten! Misschien dat hier iemand het antwoord weet!
Volgens mij heb ik je. Treffende omschrijving van je fotoquote:Op donderdag 20 april 2006 18:22 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben er pas woensdag weerVandaag ziek en morgen, maandag en dinsdag vrij. Mini-vakantietje. Je kan de telefoongids even checken (die nieuwe met foto's). Als je zoekt op voornaam vind je mij (Marije) zo... krulletjes, brilletje, idiote glimlach
![]()
Ja, heb ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |