Zusje komt terug op een zondagquote:
Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar?quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef jessie het volgende:
Volgens mij ben ik voor t ongeluk geboren![]()
En zowel, denk je dat hij erom zal vragen?quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Syrena het volgende:
...
Het deel wat ik niet stiekem heb opengemaakthij zal die Pabo-catalogus vast niet missen die ik al weggegooid had....en bekeken. Toch?Toch?
...
Doe dat volgende week nog maar een keerquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
Lois, vast succes morgenIk zal voor je duimen
![]()
en deze keer was het mijn tekstquote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar?![]()
Ja mij ookquote:Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat lijkt mij nou zó leuk he, Mous! Succes!
En toch he, en toch, ook al zit je niet helemaal lekker in je vel, zie je hoe Bo zo leuk bezig is met een kadootje voor moederdag. Dus ondanks al die dingen zijn ze hartstikke gek op je!quote:Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef jessie het volgende:
Inderdaad helemaal leuk Sugar!!! Heb ze al een mailtje gestuurd voor afmetingen tafeltje
Moussy wat leuk weer.
Danosa en Spuuglokje, ik heb ook 2 schatten van kinderen. Maar de laatste tijd heb ik meer zoiets van wat hebben ze aan mij. Nou ja ik zeg nogal snel wat ik denk en hoe ik me voel enzo. En de laatste tijd voel ik me dus zo. Maar ik waardeer alles om me heen wel hoor, juist dat.
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:34 schreef Lishe het volgende:
Mous, dat klinkt allemaal weer erg leuk! Ga je ons dan ook eens een 'Hoe bekleed ik mijn oude stoel nu echt goed"work-meet geven?Succes en ik duim voor je.
dat jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou geloof ik eerst hysterisch gaan lachen omdat ik niet zou weten wat je met die zooi aan moet en daarna zou ik gaan janken.
En idd, ook geheel niet onder invloed van hormonen hier.
Wel toevallig dat jij en YPPY het zelfde meemaken. Op de zelfde dag, alleen jij post precies hetzelfde maar dan 2 min later dan YPPY in het dieetclubtopic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef Tosca het volgende:
Succes met de sollicatie.
Ik geloof dat ik last heb van hormonen, of het normaal dat ik nu bijna hysterisch ben?
Even een situatieschets: de babykamer wordt blauw, echt fel blauw. Ik wil een pot verf die nog op het balkon stond in de berging zetten. We wonen in een portiekflat. Heeft een of andere *^%^&*( het deksel niet goed dichtgedaan.
De bovenburen gooien de deur hard dicht, daar schrik ik van en laat ik de verf vallen. Bijna 0,75 liter felblauwe verf door het hele portiek.![]()
![]()
Alles was echt blauw, onze deur, die van de buren, de vloer, de onderkant van de deur, de trap naar boven en de trap naar beneden, de (bak)stenen muur. Binnen in huis is de witte vloer blauw. Een kat liep erdoor er daarna door het hele huis.
De helft is nu schoon en nu ga ik ijs eten. Je kan er beter om lachen dan om huilen.![]()
Dan gooi ik hem zo weer terug. Ik wist niet of je het vervelend vond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef Tosca het volgende:
Ik weet niet wat ymme postte, er zijn twee opties. Haar kennende is het de niet zo snuggere, laat maar staan hoor.
Duh...quote:wist je het al BE?
Mwah, ben ik niet helemaal met je eens. De meeste mensen in het ene topic die ook hier komen wisten het volgens mij al, op een paar na. En ik heb wel meer logischer reacties gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Tosca het volgende:
Die bron heb ik nog zelf gemaild ws.
Als ik het niet bekend had willen hebben, had ik het niet twee keer na elkaar moeten posten.![]()
De bron heeft volgens mij via de mail op de man af gevraagd wie je dan was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:20 schreef Tosca het volgende:
Die bron heb ik nog zelf gemaild ws.
Als ik het niet bekend had willen hebben, had ik het niet twee keer na elkaar moeten posten.![]()
Sorry voor mijn ronduit belachelijke post. Maar toch van harte gefeliciteerd en dat alles goed mag gaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Tosca het volgende:
Inderdaad, nadat ik een wel erg hinterig mailtje had gestuurd.Ze mocht het ook doorvertellen, ik wilde het alleen niet te snel online.
Ik blijf wel posten onder deze nick, het trekt teveel narigheid aan onder de andere ben ik bang.
Tosca it is then!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:27 schreef Tosca het volgende:
Inderdaad, nadat ik een wel erg hinterig mailtje had gestuurd.Ze mocht het ook doorvertellen, ik wilde het alleen niet te snel online.
Ik blijf wel posten onder deze nick, het trekt teveel narigheid aan onder de andere ben ik bang.
lois krijgt de uitslag pas volgende week, maar het is weer een aprt verhaal...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
Lois, weet je al wat?
quote:Tarief informele oppas
Het tarief dat u afspreekt met een informele oppas, hangt af van het aantal kinderen waarvoor u opvang nodig heeft. Voor één kind is ¤ 3,50 per uur een redelijk basisbedrag. Het uurbedrag van ¤ 3,50 is slechts een vergoeding voor het feit dat de oppas gebonden is en de verantwoording heeft voor de kinderen. Het is geen loon voor werkzaamheden. Vraagt uw kind veel aandacht, dan kan een uurbedrag van ¤ 3,50 aan de lage kant zijn. Als er twee kinderen zijn wordt ongeveer ¤ 4,60 per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen ¤ 5,80.
quote:Een oppas 's avonds, babysitten
Een oppas die 's avonds aanwezig is, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van ¤ 1,95 tot ¤ 2,80. Blijft de oppas slapen, dan kunt u het beste een totaalbedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld ¤ 5,80.
http://www.nibud.nl/consumenten/consumenten.php?main=kinderen&pag=kinderen&id=9quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef dutchie het volgende:
Even een vraagje. Wat betaal je een 15-jarig meisje voor een avondje oppassen? Ze zei dat ze bij de een ¤ 3.50 kreeg en de anders ¤ 5. Maar nu weten we dus niet of dat per avond of per uur is.
We hebben al even zitten google-en, maar worden er niet veel wijzer van. Ik vind het zo knullig staan om nog weer opnieuw te vragen.
zie mijn 2e postquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:18 schreef dutchie het volgende:
Toch per uur...
Maar is dat niet meer voor een soort van dagopvang Belaan -edit- en Moussy?
Als je nagaat dat ze eik alleen maar chips hoeft te eten en tv hoeft te kijken. Léon slaapt gewoon dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |