abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37240249
Lishe> Dat deed ik thuis ook al
Ik ben druk op zoek naar andere bezigheden, zo wil ik allemaal spreuken op mijn slaapkamermuur, en dan allemaal van die tjakka-kreten. Maar het komt wel goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37240895
Ik kan het sinds Myrthe niet meer zonder verdoving. Sterkte tandartsbezoekers...
  maandag 24 april 2006 @ 12:43:44 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37241128
Ik heb ook eindelijk na maanden uitstel een afspraak gemaakt bij de tandarts.
Ineens ga je weer schijnheilig staan flossen en tandenstoken.

Lois, ga nou maar gewoon aan de studie. Want inderdaad, morgen sla je jezelf voor je hoofd dat je niet even iets beter je best hebt gedaan. Als je het nu gewoon doet, dan ben je volgende week tenminste gewoon klaar. Doen!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37241419
pfffff ma ik ff klagen over de NS. Wat een zooitje was het vanmorgen zeg. Ik heb wel 5 verschillende treinen gezien onderweg naar Schiphol. Er was een seinwisselstoring ofzo tussen schiphol en Leiden. Het begon al in Delft, er kwam een trein aan, mededelingenbord zei dattie naar Leiden reed, maar bleek naar Den Haag CS te gaan, overgestapt op Den Haag HS. Toen kwam er een trein die naar Schiphol ging, maar volgens de conducteur konden we maar beter de Internationale nemen want die was sneller, terwijl het omroepbericht zei dat er aan de andere kant van het perron een stoptrein stond naar Schiphol... arrgghh.. Maar goed, we zij er uiteindelijk gekomen...

Volgende keer ga ik weer met de auto.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 24 april 2006 @ 13:06:23 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37241770
En dan sta je in de file Vicky.

Ik ben me trouwens rot geschrokken dit weekend, was helemaal overstuur. En als er nou iemand bij gewond geraakt zou zijn dan was dat ook logisch, maar nu...
Doordat ik weer veel vocht vasthou, had ik mijn trouwring aan mijn rechter pink gedaan. Daar zat ie goed omheen. Nu hadden we zaterdag boodschappen gedaan en ik was de boel aan het inpakken. Daarna Léon een schone luier aangedaan en naar bed gebracht. Onder het liedje zingen voor het slapen gaan, merkte ik ineens dat ik mijn ring niet meer om had. Alles afgezocht in zijn kamer en zelfs zijn luier er weer afgehaald om te checken. Niks...
Vervolgens het hele huis op de kop gezet, want ik dacht dat ik mijn ring nog gevoeld had toen ik het spul aan het inpakken was. Vuilnisbak omgegooid, daar gezocht. Koelkast overhoop gehaald, het hele aanrecht lag bezaaid met boodschappen, maar geen ring. Weer naar boven gelopen en inmiddels had ik de tranen al in mijn ogen staan. Wist ik nog wel zeker dat ik de ring gevoeld had toen we thuiskwamen? Wist ik zeker dat ik het niet in het dorp al verloren was? Ik begon enorm te twijfelen en de tranen stroomden al over mijn wangen. Het mannetje hielp druk mee met zoeken, zonder al teveel commentaar gelukkig.
Ik had de moed al opgegeven, toen ik nogmaals de koelkast indook. En daar lag ie in het zakje van de sinaasappels....
Nou, toen stroomden de tranen nog harder. Het mannetje heeft me vastgepakt en hij moest er nog wel een beetje om lachen ook. Dat ik zo overstuur was, vanwege die ring. Het is maar een ding, maar het staat wel symbool voor onze liefde. Dat raakte me meer dan ik had gedacht.
Het ringetje ligt inmiddels veilig opgeborgen en ik mag het niet meer dragen van mijn man. Hij is veel te bang dat we nog eens zo'n 'drama' meemaken.
Kreeg al Heleen van Rooijen-schuldgevoelens van het verliezen van de ring. Ookal was het bij mij geen opzet.
Anyway, eind goed al goed.
  maandag 24 april 2006 @ 13:14:35 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_37241998
Ik vind het best logisch hoor dutchie! Ik zou ook helemaal overstuur zijn! Gelukkig is hij weer terecht.
Ik ben vorige week ook enorm geschrokken. Ik stond bij een stoplicht te wachten, om mij heen stonden wat schoolkinderen. Ik was nogal in gedachten. Stoplicht springt op groen, ik fietsen, schreeuwt er opeens een meisje "stop" en de andere kinderen stoppen, ik uit automatisme ook, schiet er een auto vlak voor me langs, die kerel was dus door rood gereden. Als die kinderen er niet waren geweest was ik echt geschept... De adrenaline spoot door mijn lichaam!
pi_37242047
Dat is schrikken Dutch
Kan me voorstellen dat je daar overstuur van raakt hoor! Het is iets wat niet vervangbaar is door de emotionele waarde die er aan zit.
pi_37242082
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:06 schreef dutchie het volgende:
En dan sta je in de file Vicky.
Zusje komt terug op een zondag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 24 april 2006 @ 13:19:32 #209
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37242173
Cattie, dat is nog harder schrikken volgens mij.

Anitra, dat klopt. Je kunt wel een nieuwe kopen, maar 'de glans is er vanaf' als je begrijpt wat ik bedoel. Ik weet nog dat ik dat boek aan het lezen was en het heel erg vond dat die muts dus haar ring kwijt raakte. En vooral dat op het laatst manlief de ring via allerlei belletjes terug gevonden had. Maar ik vond haar wel ongelovelijk dom, zoiets raak je toch niet kwijt? En dus toch hč..
pi_37242204
Ja, ik ga vandaag naar een autootje kijken . Komt ook beter uit als ik volgende week weer aan het werk ga.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:23:14 #211
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37242279
Die ring is veel meer dan een ring, lijkt me logisch dat je daarvan over je toeren raakt

Dat was voor jou zeker schrikken, cattie, eng zeg!

Wat voor auto, Randa? Spannend!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37242363
Cattie

Dutchie een ongelukje zit in een klein hoekje
Na een tijd is die ring een deel van jezelf dus je let er niet op, want hij zit er immers altijd. Alleen na 1x zo'n zoektocht kijk je wel wat vaker naar je vingertot je ring weer een deel van jezelf is
  maandag 24 april 2006 @ 13:26:39 #213
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37242411
* m@x komt even spijbelen....

Wat een verhaal Dutsj Zo ken ik nog wel een verhaal van een vriendin die in een dronken bui en na een ruzie met haar man, haar trouwring had verstopt om hem te pesten (althans dat dacht ze). Toen ze weer nuchter was kon ze de ring niet meer vinden. We hebben echt het hele huis binnenste buitengekeerd om die stomme ring te vinden. Uiteindelijk bleek ze de ring helemaal niet verstopt te hebben. Hij was in haar slaap van haar vinger afgegleden en tussen de matrassen terecht gekomen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37242512
Een groene Ford Fiesta uit 1993. Hoop dat hij er goed uitziet, dadelijk maar eensnaar de garage gaan om te kijken en te rijden.
  Jubileum moderator maandag 24 april 2006 @ 13:29:46 #215
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37242517
Ow Dutch ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik zou daar ook vreselijk overstuur van zijn.

Een tijdje geleden ben ik het diamantje uit mijn trouwring verloren. Nu ligt mijn trouwring al een hele tijd in de kluis omdat ik gewoon niet weet wat ik moet doen. Ja een goede juwelier zoeken waar ze een nieuw diamantje inzetten maar hoe vind je die? Als ik denk "hmmm misschien kunnen ze het daar wel" heeft Jeroen wel weer een tegenwerping ("dat kan vast geen echte diamantair zijn, ze hebben niet eens deuren" en dan is het zo'n open pui juwelier) of als we dat niet hebben durf ik het niet aan om mijn trouwring af te geven omdat ik zo bang ben dat ze het verknallen.
Wij hebben onze ringen zelf laten maken door een inmiddels overleden goudsmid en ik weet nu simpelweg niet waar ik mijn ring het beste aan kan toe vertrouwen.
Ik had nooit gedacht dat ik zo zou mutsen om een voorwerp...

[oke pauze weer voorbij, weer druk gaat leren]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:34:15 #216
13151 crew  Rewimo
pi_37242654
Misschien de zus van Sugar, Lois.

Wat me eraan doet denken dat ik Sugar nog helemaal niet teruggemaild heb Sorry Sjoeg, komt er vanavond aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 april 2006 @ 13:43:01 #217
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37242934
Ik heb ook een klein diamantje in mijn ring Lois. Bij Siebel gekocht
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 13:47:42 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37243078
ik ben ooit een pinkringetje verloren (naar ik dacht onderweg naar mijn werk in de bus.
helaas niets aan te doen dacht ik.
jaren later moet ik op mijn werk iets uit de monsterstelling pakken (stel je voor daar stonden op dat moment meer dan 4000 doosjes )
ik moet naar een doosje klimmen en neem het mee naar beneden.
tot mijn verbijstering vind ik daar het ringetje terug.
en nu heb ik het nog steeds
  Jubileum moderator maandag 24 april 2006 @ 13:48:05 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37243084
Kunnen ze bij Siebel diamanten inzetten dan? Dat wist ik niet....

Oke nu ga ik echt weer aan de slag voordat Eva zo thuis komt..
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 april 2006 @ 13:53:23 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37243281
Mijn zus kan dat inderdaad ook. Maar een beetje juwelier og edelsmid ook, hoor Lois. Succes met leren!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37243375
Het zonnetje schijnt, de vogeltjes fluiten, ben net uit bed en hoef lekke niet te werken Dus nu maar de stad in
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 24 april 2006 @ 14:09:39 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_37243777
Zo dacht ik ook altijd dat de juwelieren zelf de trouwringen maakten, maar die bestellen ze allemaal bij de groothandel

Weg droom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37244020
Mijn trouwring ligt ergens in een schaaltje Ik pas hem niet meer Ik dacht eigenlijk toen ik je verhaal ging lezen Dutch dat je hem niet meer af kreeg, daar zou ik veel overstuurder van raken

Volgens mij ben ik voor t ongeluk geboren Zo noemenz e dat toch als je altijd wel wat hebt? Gisteren een nogal spastische beweging met mijn voet/tenen gemaakt. En nu doet het teentje naast mijn kleien teentje waanzinnig zeer. Ik kan dus echt niet lopen. Ik hoopte dat t vandaag beter zou gaan, maar zelfs autorijden gaat alleen als ik met de superzijkant van die voet mijn koppeling indruk. Er is niet veel aan te zien. Hij is alleens gebroken geweest, geknuesd ook, zwakke plek dus. Van de week toch maar de de dokter voor een foto-tje. Was net nog in het ziekenhuis om bloed te prikken. Jammer dat ik dan niet gelijk ff door kon, maar eerst weer zo'n bewijsje van je dokter halen natuurlijk. Echt er spookt geregeld door mijn hoofd wat hebben ze nou nog aan mij

Hier allemaal tandartsperikelen, getsie.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 14:32:08 #224
13151 crew  Rewimo
pi_37244439
Join the club, Jessie Hier is het ook altijd wat. Gaat het net beter met mijn teen, als in: kan weer redelijk normaal lopen (op sandalen) krijg ik weer last van een spier in mijn lies waar ik af en toe doorheen zak Moet morgen toch naar de peut voor mijn rug, zal het maar even aankaarten bij haar.
pi_37244527
Rewimo

Maar we roken niet
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 15:13:25 #226
43556 miss_dynastie
pi_37245689
Ja, zo noemen ze dat inderdaad jessie. Wat een pech zeg

Mister_d is geslaagd voor zijn theorie met twee fouten . * miss_dynastie is trots
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:14:26 #227
13151 crew  Rewimo
pi_37245710
Goed gedaan Mister_d
pi_37245720
Leuk verjaardags kadootje
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 april 2006 @ 15:25:13 #229
24188 Belana
kloon van belana
pi_37246067
och gossie dutchie, wat kan ik me je veraal goed voorstellen
Doet me er aan denken dat ik hem ook af moet gaan doen, begint ook strak te zitten
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 april 2006 @ 15:43:07 #230
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37246633
Hoor ik net opeens een collega op de radio
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_37246762
Jessie dat klinkt bekend hoor
Alleen ben ik een doos die mijn lichaam altijd zelf verpest omdat ik geen geduld heb
En ik rook wel

Tex dan sta je raar te kijken
  maandag 24 april 2006 @ 15:51:07 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_37246809
Dat heb ik regelmatig als ik bij mijn ouders ben. Ik gooi de radio dan altijd op het lokale radiostation en dan hoor ik ook regelmatig een aantal vrienden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 16:06:46 #233
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37247301
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef jessie het volgende:
Volgens mij ben ik voor t ongeluk geboren
Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar? Maar vervelend en pijnlijk is het natuurlijk, die voet. Ik denk echter niet dat ie door een spastische beweging gebroken kan zijn. Misschien een spier verrekt? Ik hoop in ieder geval dat ie gauw minder zeer doet.
  maandag 24 april 2006 @ 20:55:50 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37257041
Jessie, dit leek me echt iets voor jou!
jessiespul
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37258048
Net bij mij de bel! Niemand zegt iets, dus ik ga eens aan mijn balkon kijken, blijkt het de vorige bewoner te zijn ( jammer van dat kinderzitje achterop). Morgen komt ie een deel van zijn post halen.

Het deel wat ik niet stiekem heb opengemaakt hij zal die Pabo-catalogus vast niet missen die ik al weggegooid had....en bekeken. Toch?Toch?

Hij sprak Engels
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 24 april 2006 @ 21:23:38 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_37258286
Lois, vast succes morgen Ik zal voor je duimen
stormy waters...
sailin'
pi_37258443
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Syrena het volgende:
...
Het deel wat ik niet stiekem heb opengemaakt hij zal die Pabo-catalogus vast niet missen die ik al weggegooid had....en bekeken. Toch?Toch?

...
En zowel, denk je dat hij erom zal vragen?
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37259359
Mel was het nu deze week of volgende week dat Chiara en Yoram bij wodka lime was?
  Jubileum moderator maandag 24 april 2006 @ 21:46:29 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37259443
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Belana het volgende:
Lois, vast succes morgen Ik zal voor je duimen
Doe dat volgende week nog maar een keer Het wil er niet meer in vandaag, helaas....
Ik geef het op en ga er het beste van maken maar de vorige keer had ik er een beter gevoel over.
Ach.... we zien het wel morgen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37259465
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Heb jij niet 2 geweldige fantastische bijzondere dochters? Dan doe je toch nog iéts goed, nietwaar?
en deze keer was het mijn tekst

Ik roep ook wel eens dat ik niet voor het geluk geboren ben en dan wijst mijn vriend mij altijd op het feit dat ik een prachtige dochter heb. Dan schaam ik mij altijd wel even

Maar het is natuurlijk voor jou wel onwijs vervelend dat je steeds ook van die kleine dingetjes tussendoor hebt. Alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt Hoe is het trouwens nu met je, geen aanval weer gehad? En weet je al wanneer je geholpen wordt?
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 22:06:29 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_37260427
Willen jullie voor mij ook duimen, ik heb net een sollicitatie brief weggebracht voor leerling meubelstoffeerder
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 24 april 2006 @ 22:07:14 #242
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37260470
Dat lijkt mij nou zó leuk he, Mous! Succes!
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 22:09:27 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_37260600
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat lijkt mij nou zó leuk he, Mous! Succes!
Ja mij ook ik roep al járen dat ik dat nou wil leren. Een oom van Peet heeft wel een eigen zaak (spontaan was het mijn oom in de brief )en is meubelstoffeerder voor antiek, maar die zit een beetje ver weg... New York Ik heb gevraagd of deze meneer de uitdaging met me aan wil gaan Ben dr hyper van

Lois, ik duim!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 22:11:28 #244
81992 Githa
pi_37260710
Lishe, al iets gehoord van mogelijke kopers ?

Moussy good luck! ...enne Lois succes morgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 22:13:04 #245
13151 crew  Rewimo
pi_37260786
Hee Mous, klinkt leuk!

Lois, ik duim voor je morgen!
pi_37261542
Inderdaad helemaal leuk Sugar!!! Heb ze al een mailtje gestuurd voor afmetingen tafeltje

Moussy wat leuk weer.

Danosa en Spuuglokje, ik heb ook 2 schatten van kinderen. Maar de laatste tijd heb ik meer zoiets van wat hebben ze aan mij. Nou ja ik zeg nogal snel wat ik denk en hoe ik me voel enzo. En de laatste tijd voel ik me dus zo. Maar ik waardeer alles om me heen wel hoor, juist dat.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 24 april 2006 @ 22:30:30 #247
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37261636
Die twee schatten zijn niet voor niets twee schatten, dat komt omdat ze zo'n schat van een moeder hebben, Jessie!
pi_37263704
Och Jessie toch! Ik hoop echt dat je je heel snel beter voelt
En jouw meiden vinden je een supermam, echt hoor! Het straalt van elke foto af!
  maandag 24 april 2006 @ 23:23:40 #249
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_37264212
*aansluit in de rij* Ik vind je een onwijs leuke lieve moeder Jessie! Die 2 keren dat ik je in het echt heb mogen meemaken straal je liefde, warmte, geborgenheid, veiligheid en genegenheid uit naar je beide meiden! En dat hoop ik ook ooit te kunnen benaderen!

@Mous: leuk! Ik hoop dat je positief nieuws krijgt!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 25 april 2006 @ 07:20:35 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_37269259
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:28 schreef jessie het volgende:
Inderdaad helemaal leuk Sugar!!! Heb ze al een mailtje gestuurd voor afmetingen tafeltje

Moussy wat leuk weer.

Danosa en Spuuglokje, ik heb ook 2 schatten van kinderen. Maar de laatste tijd heb ik meer zoiets van wat hebben ze aan mij. Nou ja ik zeg nogal snel wat ik denk en hoe ik me voel enzo. En de laatste tijd voel ik me dus zo. Maar ik waardeer alles om me heen wel hoor, juist dat.
En toch he, en toch, ook al zit je niet helemaal lekker in je vel, zie je hoe Bo zo leuk bezig is met een kadootje voor moederdag. Dus ondanks al die dingen zijn ze hartstikke gek op je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')