abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 10:15:49 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119917
En ik gooide 'm dicht met deze post:
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat ik de papierbak maar eens op zijn kop ga zetten, moet namelijk nog wat beddegoed halen voor Léon.
en die hotdogs zullen ook wel per ongeluk in mijn mandje belanden
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37119935
Ik was net bezig met een berichtje....

Hmm maar ik zei dus, ik krijg nooit een Hemafolder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:17:12 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_37119944
ze liggen in het gekoelde vak dutch
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:25 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119970
oe dat is al zo'n vak waar je beter weg kan blijven, ivm die lekkere salades, tapasjes etc.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:36 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37119980
Ik ben gisteren lekker uit eten geweest met de mutsenclub (allemaal oud-collega's waar ik eens in de zoveel tijd wat mee afspreek). Heerlijk Japans (zelfs soep met stokjes ) met zicht op het enge hoofd van Rob Bolland:

Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37120002
Gewoon bij de klantenservice van de hema vragen.

Ik heb net hardhouten schommelstoelen voor in de tuin gekocht
Ik wilde eigenlijk dolgraag een schommelbank, maar dat vond Geer niks en eigenlijk is dat ook wel een erg groot ding voor in onze tuin.
Maar nu dus 2 schommelstoelen. Ze zijn zoooooooo leuk. Ik zie mezelf al helemaal zitten als de tuin klaar is. Mijn pa en broers komen 6 mei helpen om de tuin af te maken enzo. En dan komen ze dus achterin de tuin, waar we de zon tot een uur of 6 hebben.
Nu moet Geer ze zo nog "even" in elkaar gaan zetten natuurlijk.
Gisteren van mijn schoonzus 2 aardbeien plantjes gekregen en allemaal kruiden zaatjes. Helemaal leuk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120056
Lol M@x, dat je niet meer mee kon praten ligt aan hun. Zij kunnen niet meer mee praten met jou. En het lijkt allemaal zo heerlijk soms. Maar geloof me hun willen diep in hun hartje ook een huisje boompje beesje verhaal met overheerlijk fietstruttassen
Is dat nou moeilijk met stokjes eten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120098
Leuk Jessie!!

Wij hebben pas het balkon opgeknapt. Was eerst alleen lood en verder niets.
Het resultaat:

Zo was het ervoor
foto is een beetje aan de grote kant en ik heb geen zin om hem te verkleinen

Moeten alleen nog 2 (opklapbare) stoeltjes en een tafeltje hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:03 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120155
Dat is mooi geworden vicky
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:06 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120159
Valt wel mee hoor dat met stokjes eten. Je moet er even handigheid in krijgen. Wij eten hier regelmatig met stokjes. Zeker als ik een kleine rijsttafel heb gemaakt, gewoon lekker van de schaaltjes af happen.

M@x, gij trutje. Je hebt fietstassen, patronen, wat komt er nu nog?
pi_37120182
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:15 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120195
trut, truttig, trutten... tja, waarom heb je dan ook fietstassen? Ik heb niet eens een fiets

Ik kan dat niet hoor met stokjes eten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:50 #13
3142 m@x
pi_37120222
Dat ligt echt niet aan hun hoor Jessie. Ik kom gewoon bijna de deur niet uit. Meneerm@x is zo druk met zijn scriptie en we hebben eigenlijk niemand die we genoeg vertrouwen om op Kai te passen zodat we eens met z'n tweeen op stap kunnen ofzo. Vroeger was ik altijd de hort op en stiekem mis ik dat heel erg. Ik heb het gevoel dat ik bijna alleen maar over kindertjes kan praten en verder niks meer te melden heb en dat vind ik echt naar.

Met stokjes eten viel dus echt heel erg mee. Ik had het nog nooit gedaan en volgens mij deed ik het ook niet precies zoals het hoort, maar ik heb alles naar binnen weten te werken en het was lekker. Echt een aanrader!
pi_37120232
Echt Dutchie, is dat lekkerder dan van een vork? Daarmee kan je toch ook van de schaaltjes af happen?
Volgens mij raak ik daar helemaal gefrustreerd van enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef jessie het volgende:
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Ja zag het. Bij de Makro hadden ze ze ook... maar eerst even de belastingcentjes ontvangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37120263
Ja als je het zelf echt erg mis is het een ander verhaal M@x.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:28:54 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37120280
Vicky dat ziet er leuk uit !

Hotdogs !

Schommelstoelen.. Leuk Jessie!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:29:24 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120296
Haha Jessie, je moet wel even oefenen natuurlijk. Je bent wel langer aan het tafelen vind ik. En ik hou van lang tafelen.

Vicky, ziet er lekker opgefrist uit.
pi_37120332
Ja voor de lijn zou het goed zijn als ik alles met stokjes ging eten denk ik
Maar van ergenis zou ik dan mijn stokjes op eten vrees ik
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:34:11 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120422
Mijn zoon wilde een uur geleden al naar bed, heeft tot op heden alleen maar liggen spelen, lijkt nu iets stiller te worden (alhoewel...) weird weird weird...
Ik ga een hot dog eten
stormy waters...
sailin'
pi_37120425
m@x jammer dat jullie zo ver weg wonen. wij hebben een beetje een vergelijkbaar oppasprobleem en anders zouden we elkaars oppas kunnen zijn. (mits je ons wel vertrouwt natuurlijk ).
  donderdag 20 april 2006 @ 10:51:45 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37120877
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 10:53:46 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37120954
Vikcy, dat ziet er gezellig uit

Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37121116
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Sugar het volgende:
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Je mag mijn moeder lenen, die trok een sippe lip toen ze mijn lege slaapkamer zag (middenin verhuis) en wilde me ook al geen wasgoed meegeven om te doen!

Of die van mijn beste vriendin, haar schoonouders voelen zich hevig achtergesteld bij haar eigen moeder
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37121391
quote:
Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Herkenbaar! Ik blijf alleen wel enigzins bij met muziek enzo, dankzij de PV-man en mijn eigen blijvende interesse. Maar mijn vriendenkring is amper bezig met een nestje bouwen. Laat staan dat ze daar behoefte aan hebben. Ze zijn nog jong en bezonnen en stellen school als hoogste prioriteit.
Je kent het wel: 'eerst school, dan een baan, dan een huis, (eventueel tussendoor een relatie opbouwen), hobby's-dromen,.... oh ja: kinderen!'

Ik zie sommigen in mijn familie er nog voor aan dat ze op hun 38e nog aan de pil zitten en ineens denken: 'shit! kinderen vergeten!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_37121494
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:

Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
De 2e word nu in elkaar gezet.
Hij staat binnen zelfs heel leuk. En Janneke is er niet uit weg te krijgen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37121531
Sugar wat voel je je dan verloren he. Zo kunnen mijn moeder en schoonmoeder ook soms niet oppassen omdat ze moeten werken. Klinkt ook zo gek, mama is thuis en oma werkt.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:23:55 #28
13151 crew  Rewimo
pi_37121891
Woensdag mag oma weer oppassen, dan moet mama de hele dag op pad met haar werk (hm... uit eten is wel leuk maar de rest...). Gelukkig is oma vrij En het scheelt mij donderdagmiddag vrij nemen, want die mag ik nu ruilen tegen de woensdagmiddag We gaan donderdags naar Roosendaal en vrijdags naar Duitsland, dus dat komt goed uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 11:28:58 #29
3142 m@x
pi_37122051
Ik liep eigenlijk heel stoer te doen dat het me niet uitmaakte dat ik nergens meer kwam, maar ik werd gisteren zo met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik wel even heb lopen balen. Ik zou voor geen goud met ze willen ruilen en ben ook wel tevreden met wat ik nu heb, maar ik wil wel meer. Ik wil gewoon af en toe los kunnen gaan zonder danoontje-vlekken op mijn schouders of soepstengel in mijn haar. Het liefst doe ik dat samen met mijn man, net zoals voor Kai geboren werd. Ik zou me zo lullig voelen als ik wel ga feesten en hij thuis blijft oppassen. Dat vind ik gewoon niet eerlijk ofzo.

Mijn moeder staat wel altijd klaar om op te passen, maar omdat ze dat iedere maandag al doet vind ik het vervelend om haar ook nog eens te vragen 's avonds op te passen. Schoonmoeder woont gewoon te ver weg.
  donderdag 20 april 2006 @ 11:29:49 #30
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37122073
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:12 schreef jessie het volgende:
Sugar wat voel je je dan verloren he. Zo kunnen mijn moeder en schoonmoeder ook soms niet oppassen omdat ze moeten werken. Klinkt ook zo gek, mama is thuis en oma werkt.
Ja, maar ook gewoon voor gezelligheid enzo. Niet eens oppassen, maar gewoon.
En dan gaan ze zich ook nog verontschuldigen! Wat is Sugar zielig nu wij niet gezellig kunnen.
Mijn moeder heb ik daarom maar even in geuren en kleuren verteld dat ik heus wel een plan had voor de dag en er gewoon kriegel van word dat andere mensen zo non-flexibel zijn. Dat gefrut thuis en het gezemel eromheen. (Zo zei ik het dus ook). Wat is de wereld toch truttig! Ha.
Mam, neem een voorbeeld aan mij. Ik ga -zwanger en met kind- 4 uur reizen voor een dagje strand en bijna 2 uur fietsen voor een dagje Ikea. Duh.

Oh, wat ben ik erg. Wie is er nu een zeikerd?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sugar op 20-04-2006 11:35:03 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37122166

Schuin achter me ligt een hondje erg lekker in de zon te snoezen op een hoekzitje van een bank.
Erg vertederend. Alle moederliefde die ik nog niet kwijt kan bij de kleine, gaat dan ook vaak naar dat hummeltje met zijn stoere mannenkapsel. [Ik heb een, als schooier geknipte, rode engelse cocker.]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:35:34 #32
13151 crew  Rewimo
pi_37122244
M@x, zou je Kai dan niet bij je moeder thuis kunnen brengen? Dan hoeft ze de deur niet uit. Mijn moeder vindt oppassen prima, maar bij voorkeur wel in haar eigen huis. En dat kan ik me ook wel voorstellen: lekker je eigen gedoetje, niet de deur uit.
  donderdag 20 april 2006 @ 11:42:30 #33
3142 m@x
pi_37122446
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
M@x, zou je Kai dan niet bij je moeder thuis kunnen brengen? Dan hoeft ze de deur niet uit. Mijn moeder vindt oppassen prima, maar bij voorkeur wel in haar eigen huis. En dat kan ik me ook wel voorstellen: lekker je eigen gedoetje, niet de deur uit.
Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vader ) dat echt niet aandoen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:44:41 #34
13151 crew  Rewimo
pi_37122515
Nee, dat snap ik. Da's hier geen probleem inderdaad. Liggen en
pi_37122555
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vader ) dat echt niet aandoen.
Best wel herkenbaar M@x. Hier gaat Sven ook 1 dag in de week naar mijn schoonouders, en wil ik ze ook eigenlijk niet vaker belasten. Ook Sven is niet echt de beste slaper en dat "remt" toch af om hem ergens anders te laten slapen. al sliep hij de week dat ik in het ziekenhuis lag wel vrijwel iedere nacht aan 1 stuk door, waarschijnlijk "hoor" ik teveel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37122578
moest edit zijn
pi_37125050
Iemand nog interesse in een bewolkte lucht? Want dan blaas ik het even die kant op, ik heb namelijk wel zin om zo even in de tuin te zitten (en evt wat te leren )
Fake it till you make it...
  donderdag 20 april 2006 @ 13:28:53 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37125274
ooo, dat oppassen... Ik heb een opa en oma in de buurt die zelden kunnen. (Vraag ik het nu echt altijd zo laat??) maar gelukkig wel een lief vriendinnetje die gek is op Luuke. En dan nog een overdaad aan buren en andere vrienden. Stuk voor stuk schatten, maar om mijn dochter daar te laten? Toch een beetje eng nog.
Gelukkig heb ik ouders die echt waaaanzinnig bij Luuke zijn. Die zijn pasgeleden een uurtje hier geweest (2 uur heenrijden, 2 uur terugrijden) om hun kleindochter op te halen voor een logeerweekend. Eigenlijk te gek voor woorden, maar wel heel erg fijn.
En vertrutten? Vanochtend belde er een vriendin of ze op de koffie kon komen. Tuurlijk, maar ik heb het wel druk ivm open huis. Dus samen onder het genot van een kopje koffie de was gevouwen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 20 april 2006 @ 13:33:16 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37125383
M@x, dat moet je echt niet tegen houden hoor, dat slecht slapen! Hier slaapt Luuke meestal tot hooguit 6.45 uur. Bij mijn ouders is het meestal 9 uur. Geen idee hoe het komt, maar het is echt zo. En ik weet niet hoe oud je ouders zijn, maar mijn moeder vind het juist fijn om ons een nachtje goed te laten slapen. Ze is zelf nog hartstikke fit en slaapt de nacht erna wel weer bij. (Haar woorden.) heb me er weleens schuldig om gevoeld. Maar aan de andere kant; het is zoooo fijn!
Dit weekend is Luuke met lief bij mijn ouders. Ik ben dit weekend druk met toneel, en lief heeft een lan-party in brabant. Luuk slaapt dus lekker bij opa en oma. Ik mis haar nu al (ze is nog thuis ) maar ergens ben ik ook wel gerust en kan ik lekker het hele huis onder handen nemen, een wijntje drinken met vrienden en even geen mama zijn.

Ik zit wel op mijn praatstoel zeg, alsof jullie alles van mij moeten weten. (Sorry voor het betoog!)
pi_37125608
ik lees 't graag hoor lishe! ben trouwens bezig met een boek van esther gerritsen (daar was je vorige toneelstuk toch op gebaseerd?) en vind het heel mooi.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:03:06 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37126303
Ja, dat je dat onthouden hebt! Hoe heet het boek? Ben ook wel benieuwd naar meer van haar.
pi_37126314
Normale Dagen (was dat niet ook 'jullie' boek?)
pi_37126341
ik had toevallig net ergens iets over haar gelezen toen jij over dat toneelstuk vertelde. dat tesamen had mijn interesse wel gewekt, vandaar dat ik 't nog wist.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:05:11 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37126369
Ik had vanmorgen nog een oppasprobleem
Normaal als ik ff naar de dokter ofzo moet gaat Saskia even naar mijn schoonouders. Die wonen hier 2 straten verder. Maar op donderdag zijn ze altijd de hele dag de hort op. (en als het echt nodig is, kunnen ze Saskia wel meenemen, maar ze waren al weg).
Vriendin hier schuin tegenover.. niet thuis...

uiteindelijk Saskia meegenomen naar het zkh, zij met papa op de gang gebleven (want o wee als er een witte jas naar mama kijkt.. dat mag niet).

Voor 's avonds heb ik ook niet echt oppassers. Schoonouders af en toe wel, maar die wil ik niet al te vaak vragen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:26:46 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37127092
Dan zal ik eens gaan speuren, Bix. Wij speelden Alles.

Ik vind het nu ineens ook zo ongelooflijk dat andere mensen mij op hun kinderen lieten passen toen ik 15 was. Echt ondenkbaar lijkt me dat nu.
pi_37127124
Hahahaha en toch ging het goed he Lishe
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37127499
ik heb ook volop opgepast toen ik 15 was. en ik vond mezelf ook al heel groot toen hoor.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:40:54 #48
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37127562
Wij hebben geluk dat we in een hofje wonen. Er is altijd wel iemand thuis waar we de babyfoon kunnen zetten als we een uurtje weg moeten. De kinderen ergens laten slapen doen we nooit. Toch gaan we wel eens uit, de zoon van vrienden van ons past dan op.
Coolhunk gaat er dan `s ochtends gewoon weer op tijd uit als de kinders wakker zijn, dan slaap ik uit en als ik beneden kom gaat hij weer naar bed. Niet de meest gezellige oplossing maar het werkt wel
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37128146
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef bixister het volgende:
ik heb ook volop opgepast toen ik 15 was. en ik vond mezelf ook al heel groot toen hoor.
Haha wij hadden het daar pas nog over en dat wij dat nu dus noooooit zouden doen. Een puber in huis halen om op ons kleintje te passen. Als ze wat ouder is lijkt het me niet zo'n punt en zou ik het misschien wel doen maar nu ze nog een baby is echt niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37128194
Ik paste op vanaf dat ik 12 was, ging altijd wel goed, ik vond het ook reuze leuk en bere intressant.
Wij hebben sindskort ook een oppas van 15 die 1 keer in de week een avondje komt oppassen, Yoram breng ik dan zelf naar bed, omdat hjet zo uit komt en zij mag Chiara naar bed brengen, vinden ze beiden leuk. Chiara neemt het er lekker van en laat zich nog meer dan anders voorlezen.
Maar dat is allemaal maar sinds kort, want hiervoor hebben ze een paar keer bij mijn zus gelogeerd en mijn andere zusje heeft hier wel eens opgepast en dat was het.
Familie woont gewoon te ver weg om even op te passen. En Remco's moeder is lichamelijk niet in staat om op te passen. Ik heb het wel eens jammer gevonden, maar aan de andere kant heb ik ook mijn leven er wel een beetje op ingesteld. Er komen wel weer andere tijden aan

Leuk balkon Vicky!!!

Jessie, leuk schommelstoelen! Wij hebben er ook nog naar gekeken, maar ons oog is uiteindelijk op iets anders gevallen. Remco wilde geen hardhout, ik wilde geen plastic dus nu een mooie tussenweg gevonden, ik kom wel eens posten als ie in de tuin staat
De voortuin heb ik inmiddels ook helemaal gedaan, onkruid eruit, bladeren, troep en alle ellende verwijderd, nu iet ie er weer fris uit, heerlijk!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_37128306
Dit grietje(onze opaas) is echt onwijs pittig, haar vader is een collega van Remco en vertelde dat ze afgelopen zomer als vrijwilliger ging werken bij het schippersinternaat omdat ze graag met kindjes wilde werken. Toen ik dat hoorde had ik er al een goed gevoel bij en vroeg ik hem of zij op onze kinderen wilde passen. Wat ik begreep van haar moeder is dat ze een gat in de lucht sprong van blijdschap nu ze eidenlijk een oppasadresje had gevonden
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_37128363
We zijn trouwens lid geworden van de sportschool, ik vind het echt lekker, lekker trainen, fit worden, spieren versterken, vet verbranden. Het doet me echt goed!!!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_37128757
Het is hier eindelijk wat droog.. Nog wel bewolkt trouwens..

Ik wil zon! Ik wil m'n hangmat weer buiten en lekker relaxen!
W ~ H ~ T
  donderdag 20 april 2006 @ 15:31:12 #54
3011 E.T.
pi_37129179
het is hier gelukkig al de hele dag droog (af en toe dreigt 't wel een beetje) en zelfs af en toe zonnig
zo ff kijken of m'n was droog is

maar eerst saskia wakker maken.. die denkt dat ze de schone slaapster is ofzo...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:36:44 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_37129333
ik ben net wakker van mijn middagtukkie... Ik heb 2,5 uur liggen slapen Liam slaapt ook nog steeds, maar voor hem is 3/3,5 uur heel normaal...
stormy waters...
sailin'
pi_37129340
Ik pastte ook al op toen ik een jaar of 14 was. Had via de tennisvereniging een oppasadresje, elke donderdagavond werd ik netjes opgehaald en thuisgebracht. Betaalde altijd prima!

Wij zouden op dinsdags gaan sporten en dan zou mijn zusje op gaan passen, maar aangezien ze a.s. maandag voor 10 weken naar Ghana gaat stellen wehet nog maar even uit. Ik wil wel weer weer wat gaan doen, voel me een zoutzat.

Wij gaan 's avonds niet zoveel weg maar als het nodig is komt me moeder. Stapt voor de deur op de tram en 20 min. later isse hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 20 april 2006 @ 15:43:12 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_37129529
Wij hebben ook altijd wel oppas in de vorm van opa en oma, zowel mijn als kbot's ouders vinden het prima en zeggen dat ze wel de nacht erop weer slapen. Soms is het gewoon wel ff lekker om weg te kunnen vind ik.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 16:42:21 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37131630
Ik ga even spammen. Ik kwam dit topic net tegen en ik weet dat er hier vrij veel zijn die zelf gaan, maar daarom snappen jullie mss ook wel waarom ze zo gewild zijn.
[GEZ] AH efteling punten.
Ik kom zelf nooit meer bij de AH sinds de verhuizing maar anders had ik ze wel opgestuurd, ik gebruik ze zelf toch nooit.
Dus ik dacht kom... ik spam het gewoon hier, mocht er nog iemand zijn die punten 'over' heeft...

Sorry, vind het gewoon een slimme vraag. Er zullen zat mensen zijn die er niks mee doen en dat zou zonde zijn.
pi_37132469
ik heb heel de middag na het slaapje van Thijs buiten rondgehobbeld met de bolderkar drinken mee en aardbeitjes en hebben samen genoten

20 graden was het hier vanmiddag en een heerlijk zonnetje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37133562

Ik zie net dat ik vanaaf om 21:07 uur een jaar member van Fok! ben. Maar ik heb hier toch wel het meest gepost denk ik. Ben blij dat 'k een bijna ouder ben....
  donderdag 20 april 2006 @ 19:17:28 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37136259
Doe mij eens een portie zin...
Ik ben al 3 weken niet meer bij de sportschool geweest. Het komt er steeds net niet van door een gebrek aan tijd en motivatie. Nu heb ik vanavond wel tijd maar absoluut geen zin.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:35:04 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_37136829
zo gaat dat met mij altijd met sporten BE
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 19:38:12 #63
3142 m@x
pi_37136935
Sporten, wat is dat
  donderdag 20 april 2006 @ 19:41:53 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137064
Ik troost me maar met de gedachte dat ik nu softbal begonnen is al zo'n 2-3 keer in de week sport, dus wat dat betreft doe ik wel wat, maar ik vind het zo zonde van dat abonnement. Ik wil toch op z'n minst nog 1 keer in de week daar langs...
  donderdag 20 april 2006 @ 19:51:46 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_37137400
man, 2-3 keer in de week al! daar kom ik nooit aan hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 19:53:58 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137464
Trainen, (bijna elke week) een wedstrijd en dan nog 2 uur dansles.

Maar goed, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik vandaag gewoon niet ga. Mss morgenmiddag maar even. Dan heb ik toch de hele middag vrij.
Ga ik nu lekker met boek en poes op de bank.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 19:56:53 #67
13151 crew  Rewimo
pi_37137561
Ik heb nu mijn eigen sportschool Alleen moet ik de helft nog naar boven sjouwen en in elkaar zetten Morgen komt Frank voor het sjouwwerk
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 19:57:11 #68
13151 crew  Rewimo
pi_37137571
Hoe is het met poes, BE?
  donderdag 20 april 2006 @ 20:02:54 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137750
Heb jij zo'n apparaat? Dat lijkt me ook wel lekker hoor!

Eh, het poezebeest doet het op zich goed, behalve dus de blaas. Die doet het nog steeds niet.
We hadden haar maandagavond teruggebracht omdat we het niet zagen zitten dat ze hier heel de dag liep te lekken als wij op ons werk waren, maar we vonden het toch zo zielig dat we haar gisteren weer mee naar huis genomen hebben.
We hadden gezegd dat we morgen een beslissing zouden nemen maar dat stellen we nog even uit. Ze heeft nergens last van en is haar eigen vrolijke knuffelige zelf dus wat dat betreft kan het nog wel even duren.
Het idee is nu dat stinkie haar blaas 's ochtends uit knijpt en dan 's avonds ga ik naar de DA om dat te laten doen, maar vanmorgen wilde het uitknijpen niet en dan kunnen we gewoon gelijk even langs komen, het is hier echt heel dichtbij gelukkig.

Ze zijn heel lief bij de DA en ze vinden haar ook heel lief daar. Dat speelt ook wel een beetje mee sowieso. Als de poes nou ongelukkig zou zijn of zo dan hadden ze mss al eerder gezegd dat stoppen beter zou zijn, maar omdat ze het zo goed doet en andere dingen ook zo onwijs zijn verbeterd hebben ze zoiets van 'wacht nog maar heel even'. Maar ik denk dat ergens volgende week toch de beslissing zal moeten komen...
Zo met dat uitknijpen kan je niet eeuwig doorgaan ivm infecties enzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:06:38 #70
13151 crew  Rewimo
pi_37137860
Hmja, dat is een soort tijdbommetje natuurlijk Ik hoop voor jullie dat het toch nog verbetert.

Ik heb nu een steppertje en een roeitrainer Die laatste moet dus nog in elkaar. Eh enne... ik moet de slaapkamer eens goed opruimen want anders kan ik heel dat ding niet kwijt
pi_37138115
Nog een hometrainer overnemen Rewimo

BE wel fijn dat de samenwerking met de dierenarst zo goed gaat!

Ik hoor net op tv dat in t ziekenhuis waar ik gelegen heb een verpleegster ontslagen is. En paar weken terug heeft ze onverdund kalium in een jonge vrouw dr ader gespoten. Een hartstilstand daardoor. Vreselijk gewoon!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:20:25 #72
3142 m@x
pi_37138322
Dat lijkt me heerlijk, een hometrainer of roei-apparaat thuis. Lekker voor de tv wat aan je conditie doen.

Ik hoorde dat vandaag ook Jessie. Ze zijn het nu toch aan het onderzoeken?
  donderdag 20 april 2006 @ 20:23:38 #73
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37138437
Wat een eng nieuws jessie

BE wat ben jij sportief zeg Ik sport 1 ochtend en een avond in de week en daar voel ik mij super bij. Ik zou er nog wel wat meer bij willen doen maar daar heb ik geen tijd voor
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:23:50 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37138442
Oh jakkes wat een eng bericht Jessie.

Zo'n roeier is heerlijk. Het liefst zou ik zo'n crosstrainer hebben staan hier. Dat kan is vrij lang vol te houden, maar goed, die zijn niet goedkoop (sowieso is dat spul duur) dus maar eens een reclame bij de Praxis of Gamma in de gaten houden. Die hebben ze nog wel eens staan.
pi_37138490
In een Rotterdams ziekenhuis is een vrouw overleden door een fout van een verpleegkundige. Het Openbaar Ministerie onderzoekt het incident, bevestigt het ziekenhuis.

Fatale fout
De onlangs afgestudeerde verpleegster beging de fatale fout in maart in het Medisch Centrum Rotterdam Zuid. Ze had onverdund kalium direct in de bloedbaan ingespoten. En dat is dodelijk.

Hartstilstand
De vrouw overleed aan een acute hartstilstand. De nabestaanden hebben tot nog toe geen schadeclaim ingediend. De verpleegster is ontslagen. Het justitieel onderzoek is over enkele weken klaar. Het ziekenhuis overweegt nog naar het Medisch Tuchtcollege te stappen die eventueel kan beslissen dat de verpleegkundige haar bevoegdheid kwijtraakt.

Misstappen
De jonge verpleegster maakte drie cruciale misstappen. Ze vergat voor het toedienen het protocolhandboek te raadplegen, zag de waarschuwing op de ampul over het hoofd en liet de spuit niet checken door een collega.

Opleiding
"Bovendien wordt tijdens de opleiding op het gevaar van onverdunde kalium gehamerd", aldus een woordvoerder van het MCRZ. Kalium is verdund een onschuldige stof, maar dodelijk als het onverdund direct in het bloed komt.

Bron: rtl nieuws
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:26:15 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37138541
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef coolbabe het volgende:
Wat een eng nieuws jessie

BE wat ben jij sportief zeg Ik sport 1 ochtend en een avond in de week en daar voel ik mij super bij. Ik zou er nog wel wat meer bij willen doen maar daar heb ik geen tijd voor
Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd juichend naar het veld ga hoor. Zeker nu de trainingen nog niet, het is me vaak nog net even te koud enzo. Maar goed. Ik vind dat ik gewoon moet. Het is gezellig, het is (meestal) leuk en anders groei ik helemaal dicht.
Na het stoppen met roken morgen 4 maanden ben ik als een idioot aangekomen en dat hakt dan weer keihard in je conditie. Ik ben soms niet vooruit te branden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:26:47 #77
13151 crew  Rewimo
pi_37138554
Voor de liefhebbers (ik weet dat die hier eigenlijk niet kijken, maar ja... ) : Gratis Ben&Jerry's ijs op 25 april!
pi_37138591
Ik had het ook al gezien ja en het water liep me gelijk al in de mond
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_37138625
Dan koop ik weer liever een ijsje dan met een menigte in de rij te moeten voor een gratis ijsje. Of klinkt dat enging?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:29:02 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_37138660
Wij hebben een hometrainer en een crosstrainer idd, omdat naar de sportschool gaan er toch niet van komt.

Jessie, wat een eng bericht idd...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 20:34:49 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_37138888
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:40 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben geluk dat we in een hofje wonen. Er is altijd wel iemand thuis waar we de babyfoon kunnen zetten als we een uurtje weg moeten. De kinderen ergens laten slapen doen we nooit. Toch gaan we wel eens uit, de zoon van vrienden van ons past dan op.
Coolhunk gaat er dan `s ochtends gewoon weer op tijd uit als de kinders wakker zijn, dan slaap ik uit en als ik beneden kom gaat hij weer naar bed. Niet de meest gezellige oplossing maar het werkt wel
als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1 Het nichtje van mn pa
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:36:51 #82
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37138945
Hier in Batavia Stad is het ook

Jessie, ik vind het engig klinken Wie slaat nu een gratis ijsje af Maar als er dan echt een enorme rij staat, sluit ik dan weer niet aan
Ik weet al wat ik dinsdag ga doen --> op de fiets naar batavia stad
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:38:02 #83
13151 crew  Rewimo
pi_37138982
Ach ik moet dinsdag werken, naar mijn vader, naar een verjaardag en er zit hier helemaal geen B&J. Dŕt is pas engig
  donderdag 20 april 2006 @ 20:38:48 #84
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37139003
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef moussy het volgende:

[..]

als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1 Het nichtje van mn pa
Altijd handig om te weten
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 20:39:05 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_37139016
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef jessie het volgende:
Dan koop ik weer liever een ijsje dan met een menigte in de rij te moeten voor een gratis ijsje. Of klinkt dat enging?
Nee hoor, voor dat ene toefje waar je net de smaak van te pakken krijg haal ik wel een bak bij appie om de hoek.

Hier komt trouwens een spinning bike
  donderdag 20 april 2006 @ 20:39:30 #86
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37139030
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik moet dinsdag werken, naar mijn vader, naar een verjaardag en er zit hier helemaal geen B&J. Dŕt is pas engig
Ik zal aan je denken dinsdag
  donderdag 20 april 2006 @ 21:07:03 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140220
*even met de deur in huis komt vallen*

Noah gaat hier altijd rond 20:00 uur naar bed. Ik was vanavond sporten en Micha zou Noah in bad doen en naar bed. Kom ik om kwart over 8 thuis, niemand... Ik maar even bellen, waren ze even mee met een vriend die een nieuwe tv ging kopen. "Ja hij was nog helemaal niet moe". Nou is Noah de afgelopen nachten steeds even wakker, en dan gewoon wakker, dus dat er niks is maar gewoon wakker. Dus nu hoopt Micha dat ie de nacht doorslaapt, door nog even buiten te zijn geweest en nu alsnog in badje. Ze komen net om 21:00 uur binnen.

Ben ik nu raar dat ik dit op z'n zachts gezegd raar vind?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:08:42 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_37140280
ehm, ik zou pislink zijn tex... persoonlijk...
stormy waters...
sailin'
pi_37140304
ik zou 't ook niet zo waarderen tex.

en hey wat toevallig, ik moet dinsdag in Hoog Catherijne zijn. kom ik vast wel even bij de Jamin langs.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:09:24 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_37140311
Ik niet, zolang het niet iedere dag gebeurt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 21:11:45 #91
13151 crew  Rewimo
pi_37140390
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef LadyS het volgende:
Ik zal aan je denken dinsdag
Neem er eentje van me Wanneer kom je nou hier in de buurt wonen?
pi_37140474
Ik zou er ook niet blij mee zijn, voral niet omdat hij momnteel al problemen heeft met slapen. Snap de redernatie wel van als hij langer opblijft dan..., maar ik weet ook hoe het verkeerd uit kan pakken en hij de volgende dag ook langer op wil blijven.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:14:56 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_37140520
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
Ik zou er ook niet blij mee zijn, voral niet omdat hij momnteel al problemen heeft met slapen. Snap de redernatie wel van als hij langer opblijft dan..., maar ik weet ook hoe het verkeerd uit kan pakken en hij de volgende dag ook langer op wil blijven.
Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 21:16:20 #94
13151 crew  Rewimo
pi_37140564
Of te moe is om te slapen...

Maar op zich zou ik het voor een keertje niet erg vinden. Nou hebben wij hier een raar kind dat vaak vraagt of ie al naar bed mag en we zijn van plan om zaterdag naar het Bloemencorso te gaan kijken. Maar dat komt pas rond kwart over 8 's avonds aan en ik voorzie dus problemen Maar ja, wie weet gaat het gewoon goed
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:17:28 #95
81992 Githa
pi_37140607
Kom op zeg tis een man vind ik persoonlijk dan weer geen goed excuus
  donderdag 20 april 2006 @ 21:18:02 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37140632
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37140642
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef moussy het volgende:

[..]

Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.
Dat klopt idd, mannen "zien" dat vaak niet.

Maar ik snap de boosheid van Tex wel.
  FOK!fossiel donderdag 20 april 2006 @ 21:18:29 #98
2628 Karin
pi_37140652
Tex ik snap dat het niet leuk is maar ach voor een keertje moet zoiets toch wel kunnen? Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik om kwart over 9 thuiskom en Bram nog beneden is. Dan was Peet zo leuk met hem aan het spelen dat hij het te gezellig vond om hem in bed te leggen. Nouja af en toe een keertje moet kunnen denk ik dan. Het is wel anders als hij de volgende dag op tijd op moet omdat hij naar het kdv toe moet maar dan nog, dan doet hij daar maar een langer slaapje. Al snap ik dat het heel vervelend is als je net een nieuw slaapritueel aan het aanleren bent hoor.

Nu ik zelf een kind heb snap ik inderdaad niet dat ik als 15 jarige opgepast heb bij een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 6 tot 1 jaar samen met een vriendinnetje. En dan nog niet eens terwijl ze al in bed lagen, neehoor vaak hebben we ze ook in bed gelegd. Maarja inderdaad ging dat meestal heel goed. (1x wou 1 van die kinderen niet slapen en dat was best wel drama, zeker omdat er toen geen mobieltjes waren enzo, maargoed na een paar uurtjes is ze van vermoeidheid in slaap gevallen).
Ik zou dat nu dus echt absoluut niet doen met Bram. Misschien als ik zeker weet dat hij altijd goed doorslaapt 's avonds dat ik eens een meisje van die leeftijd vraag maar voorlopig dus niet. Of het moet een goede bekende zijn van Bram maar dat hebben wij niet echt in de omgeving.

Wij hebben wel de mazzel dat zowel mijn ouders als mijn schoonouders graag oppassen. Alleen bij mijn ouders blijven slapen kan niet ivm de gezondheid van mijn vader. Maar mijn schoonouders vragen zelf wel eens of Bram een nachtje mag komen slapen, NATUUURLIJK! Al zijn de keren dat het gebeurd is wel op 2 handen te tellen hoor, zeker in de tijd dat Bram zo ontzettend moeilijk sliep vond ik niet dat je het iemand aan kon doen. En eigenlijk vragen wij het alleen bij bijzondere gelegenheden, met een verjaardag oid gaat hij mee of blijft 1 van ons thuis.
Mijn schoonouders passen om de week een dag op en als ik dan bedank voor het oppassen bedanken ze mij dat ze hem een dagje mochten hebben Ze hebben ook wel eens in het weekend opgebeld om te vragen of ze hem een middagje mochten hebben omdat het zulk mooi weer was om bijvoorbeeld naar het strand te gaan.
En nu hebben mijn schoonouders gevraagd of ze Bram in het najaar een midweekje mee mogen op vakantie. Dat idee hadden ze al vaker laten vallen dus ik was erop voorbereid. Lijkt me toch heel wat om hem een paar dagen te missen maar ook wel ontzettend leuk voor Bram. Die zal het geweldig vinden. Dus hij gaat met opa en oma en zijn neefje samen op vakantie.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:19:43 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_37140699
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft
jij zegt het...

Ik zou gewoon denken; Ah leuk, ff lekker mannen onder elkaar

Oh ja, het oppassen, ik was 11 toen ik op een tweelng van 10 dagen en een peuter van 2 pastte, maar wel met mijn moeder als achterban
  donderdag 20 april 2006 @ 21:20:58 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140755
Ja nou ja. Dat irrieert me dus ook moussy. Mannen Vraag je hem eens iets gebeurt er dit.

Ik vind het gewoon geen slimme actie, ik vind gewoon bedtijd is bedtijd. En later naar bed gaan vind ik geen handige oplossing tegen het wakker worden 's nachts. Maar goed, gaat idd hopelijk niet dagelijks voorkomen. En met een beetje geluk kan ik nu morgen uitslapen
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:22:11 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140807
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablabla
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:22:13 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_37140810
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef texelonia het volgende:
Ja nou ja. Dat irrieert me dus ook moussy. Mannen Vraag je hem eens iets gebeurt er dit.
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zo Mannen.... ze missen gewoon overduidelijk het moedergevoel
  donderdag 20 april 2006 @ 21:22:42 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140832
Ja het kan altijd erger
©Dumbo
pi_37140834
Ik zou het ook niet erg vinden hoor, voor een keertje
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:24:55 #105
7074 moussy
kuttekop
pi_37140930
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden hoor, voor een keertje
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtje
pi_37140955
Gezellig toch Moussy
  donderdag 20 april 2006 @ 21:27:18 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_37141028
Ik vind ook dat bedtijd bedtijd is en met een vriend mee om een tv te kopen, nah sorry, maar dat kan dus niet want mijn zoon moet naar bed. Als het om die reden maar later moet worden zou ik pissig zijn ja. en de opmerking dat Micha niks in te brengen zou hebben vind ik echt nergens op slaan, want daar gaat het niet om.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 21:27:26 #108
3142 m@x
pi_37141033
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablabla

Beetje felle reactie hoor. Zo kwam jouw post ook een beetje op mij over. Het is toch ook Micha's zoon?

Kan me overigens wel voorstellen dat je ervan baalt, zou ik waarschijnlijk ook doen. Vanmiddag was iemand (3x raden wie ) vergeten om Kai zijn antibiotica te geven. Toen ik daar achter kwam had ik ook wel even iets van , maar ach het is en blijft een kerel.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:28:28 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37141079
Ik zou meer balen over het feit dat er niet gewoon even een briefje ligt met 'we zijn even de stad in'.
Maar verder, ach het moet kunnen.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:28:55 #110
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37141097
Ik ben gezegend met een vent die erg op dat soort dingen let
Maar goed ieder zijn eigen manier toch en eider zijn eigen mening niks ana het handje
  donderdag 20 april 2006 @ 21:30:31 #111
3142 m@x
pi_37141153
Mazzelaar, die van mij zou zijn hoofd vergeten als het niet vastgeschroefd zat
  donderdag 20 april 2006 @ 21:30:55 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37141162
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zo Mannen.... ze missen gewoon overduidelijk het moedergevoel
Dat verhaal zal ik idd ook nooit meer vergeten nee! Arm kind, en arme man...
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:31:12 #113
81992 Githa
pi_37141181
Ik zou het ook zo erg niet vinden, maar dat weten wij van elkaar, ik neem eigenlijk aan dat Micha ook weet dat Tex erg stipt is op Noah's bedtijd, zoals ze zelf zegt en dan snap ik Tex wel.

Maar goed dat kan ik ook verkeerd zien.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:31:58 #114
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37141216
Nou dat was niet zo bedoeld, dat Micha niks in te brengen heeft. Ik probeerde alles juist op een hele rustige en eerlijke toon te vertellen (maar het blijft internet he ), en dus niet zo van "godverdomme, moet je horen wat die klootzak nu weer heeft gedaan" Want ik wist dus ook niet o ik boos moest zijn of dat ik overdreef.

Quality time is prima en ben ik helemaal voor, en ik ben ook niet even strikt met 8 uur, word ook makkelijk half 9. Maar idd, om een tv te kopen? En met als achterliggende reden dat ie misschien beter slaapt? Zoals ik al zei, ik vond het gewoon niet echt slim, en ook niet echt een oplossing voor het probleem (in elk geval op langere termijn).
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:32:27 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_37141229
Ik ben ook ontzettend stipt met bedtijden, anders veranderen mijn monstertjes in 2 duiveltjes, maar uitzonderingen zijn voor de kinderen toch ook leuk.
pi_37141272
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
Ik hoor net op tv dat in t ziekenhuis waar ik gelegen heb een verpleegster ontslagen is. En paar weken terug heeft ze onverdund kalium in een jonge vrouw dr ader gespoten. Een hartstilstand daardoor. Vreselijk gewoon!
Kalium
Dat heb ik ook toegediend gekregen toen ik iin het ziekenhuis lag, wat een eng bericht.
ik kreeg het gelukkig wel via een infuus
  donderdag 20 april 2006 @ 21:34:04 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_37141288
ik zou pissig zijn om de reden, niet om het later naar bed gaan. ik vind het als een smoesje klinken, maar ik heb bijzonder slechte ervaringen met mannen, misschien ligt het daar aan...
stormy waters...
sailin'
pi_37141346
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef moussy het volgende:
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtje
ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy? tex, ik vind je irritatie echt zeer begrijpelijk hoor. en wat heeft 't nou te maken met 'niks te zeggen hebben'? meer met verantwoordelijk omgaan met je kind en de afspraken met je medeopvoeder. als je al besluit om zoiets 'geks' te gaan doen kun je de ander toch op z'n minst even inlichten. ik zou me echt rotschrikken als ik thuis kwam en niemand aantrof, minstens denken dat ze naar 't ziekenhuis waren oid.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:36:14 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_37141386
precies...
stormy waters...
sailin'
pi_37141418
ja jessie wat een griezelig verhaal zeg.
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef easy-going het volgende:
Kalium
Dat heb ik ook toegediend gekregen toen ik iin het ziekenhuis lag, wat een eng bericht.
ik kreeg het gelukkig wel via een infuus
en niet onverdund neem ik aan. brrr, echt horror!

en bram met opa&oma op vakantie, stoerrr!

[ Bericht 54% gewijzigd door bixister op 20-04-2006 21:48:16 ]
pi_37143531
Tja het kan toch een keertje later worden? Het hele in badgebeuren zou ik dan niet meer doen.
Ik weet niet wat zijn normale bedtijd is, jadey gaat altijd om 19 uur, haar kleine neefje bijvoorbeeld pas om 20 uur. Dan zit er niet zoveel tijdverschil tussen bedoel ik. (edit: ik lees nu net dat het bij Noah ook 20 uur is)

Nu Jadey ouder is nemen wij het niet altijd meer zo nauw hoor met dat op tijd naar bed gaan. Zijn we op een verjaardag of blijven we ergens eten wordt het ook zo half 9. Maar Jadey is ook erg gemakkelijk met slapen, zou het problemen veroorzaken zou ik er misschien heel anders tegen aan kijken.

Jessie wat schrijf je nou wat een eng verhaal zeg!!! *ril*

[ Bericht 4% gewijzigd door danosa op 20-04-2006 22:49:43 ]
pi_37144259
Ik weet nu weer waarom wij toch niet in Amsterdam zijn gaan wonen.
Bij mijn schoonouders, waar wij boven zouden gaan wonen, is die liquidatie geweest. Mijn schoonvader heeft alles gehoord enzo
pi_37144470
brrr Anitra
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 22:48:42 #124
13151 crew  Rewimo
pi_37145024
Jakkes, Anitra
pi_37145708
Ik ben nu blij dat we in een dorp wonen, we hebben het er eergister nog over gehad om eventueel alsnog naar Amsterdam te verhuizen omdat ik hier geen kant op kan en je daar alles hebt natuurlijk. Ik weet nu zeker dat we hier blijven, die buurt word steeds gevaarlijker, hier kunnen ook dingen gebeuren, maar de kans is wel kleiner.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 23:07:24 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_37145911
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef bixister het volgende:

[..]

ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy?
ja.
pi_37146062
Wij met Myrthe ook Zij heeft er geen last van, slaapt 't de volgende dag wel bij, en wij genieten er van zolang het nog mogelijk is. En ze is nog te jong om al te kunnen klokkijken en door te hebben dat ze mag opblijven.
  donderdag 20 april 2006 @ 23:28:12 #128
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37146890
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef bixister het volgende:

[..]

ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy?
Ja juist nu toch, niet naar school de volgende dag, lekker slapen tussen de middag. Even met een vriend mee is toch ook niet 'iets geks' maar gewoon gezellig.
Maar goed, ik heb dan ook met niemand wat te maken, niet altijd leuk maar het heeft ook zo z'n voordelen natuurlijk.
pi_37152143
hmja, zit ook wel wat in natuurlijk, misschien ben ik (en/of zijn mijn kinderen) wel erg star (afwijkende slaapijden hebben hier nooit zoveel goed gedaan, of ze nou wel of niet naar 't kinderdagverblijf moesten de volgende dag). maar inderdaad, het ging mij ook om de afspraken die je met elkaar hebt. ik vind het niet meer dan normaal dat je in zo'n situatie minstens even een berichtje achter zou laten.

hoe heeft ie geslapen vannacht tex?
pi_37152149
ik zal zo eens op de fiets springen en dan eens richting ziekenhuis rijden, daar 4 uurtjes werken en dan weer richting huis.

als het vanmiddag nog zulk weer is als nu dan gaan we nog even langs de speeltuin
  vrijdag 21 april 2006 @ 08:59:13 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37152175
Zo, wij gaan douchen, want straks komen Dutch en Leon op de koffie...! (Kan ik mooi die kabouterbuik irl aanschouwen )
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:01:52 #132
24188 Belana
kloon van belana
pi_37152211
ow wat gezellig
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:02:01 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_37152215
Lief dagboek,

Ik ga vandaag boodschappen doen

je Mous.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:02:03 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37152219
Het heeft hoe dan ook niet uitgepakt zoals Micha had gehoopt Noah is vannacht weer een paar keer wakker geweest En z'n ogen zaten ook weer he-le-maal dicht. Hopelijk duurt dat niet zo lang als de vorige keer.

Nogmaals, ik vind ook geen probleem als ie een keer wat later naar bed gaat, we hebben hem ook weleens meegenomen naar een verjaardag. Maar ja kom je thuis is er niemand. En ik vond het dus ook geen oplossing voor het probleem (en Noah blijkbaar ook niet ).
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:04:56 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_37152272
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:02 schreef texelonia het volgende:
Het heeft hoe dan ook niet uitgepakt zoals Micha had gehoopt Noah is vannacht weer een paar keer wakker geweest En z'n ogen zaten ook weer he-le-maal dicht. Hopelijk duurt dat niet zo lang als de vorige keer.

Nogmaals, ik vind ook geen probleem als ie een keer wat later naar bed gaat, we hebben hem ook weleens meegenomen naar een verjaardag. Maar ja kom je thuis is er niemand. En ik vond het dus ook geen oplossing voor het probleem (en Noah blijkbaar ook niet ).
dat kan toch altijd gebeuren, maar dat het om het niet melden ging kwam niet over in je eerst post over dit.

Ik zou dan evengoed niet pissig zijn, ik vergeet 9 van de 10x iets
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:12:03 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37152367
Het was gewoon de hele situatie bij elkaar denk ik.
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 09:12:30 #137
13151 crew  Rewimo
pi_37152379
Soms kun je gewoon even iets niet hebben
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:23:03 #138
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37152557
Lieve Mous,
mijn dagboek heeft toch iets meer fokgehalte dan het uwe.

Je weetwelwie.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:23:18 #139
7074 moussy
kuttekop
pi_37152561
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Soms kun je gewoon even iets niet hebben
mjaah, wanneer kunnen we de eerste buikenfoto verwachten Tex?

Ik ben weer een rondje solliciteren aan het doen, kom ik net weer wat leuks tegen, uiteraard heb ik gereageerd, het maken van contactlenzen, je krijgt een interne opleiding
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:25:15 #140
7074 moussy
kuttekop
pi_37152593
Ohh Lief dagboek, ik denk dat Lishe zich aangesproken voelt, waarom, ik heb geen idee, maar misschien ziet ze de dagelijkse activiteiten update's van Bar_en_Mar niet.

Je mous...
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:26:38 #141
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37152621
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef moussy het volgende:
mjaah, wanneer kunnen we de eerste buikenfoto verwachten Tex?
©Dumbo
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:27:30 #142
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37152637
Misschien wil mous voor mij dan meteen een nieuw setje maken? Ik kan niet meer zo goed zien...

(Waar haal jij in hemelsnaam die vacatures altijd vandaan? Ik kom nooit verder dan kinder/ jongerenwerk...
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:27:30 #143
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37152638
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nu blij dat we in een dorp wonen, we hebben het er eergister nog over gehad om eventueel alsnog naar Amsterdam te verhuizen omdat ik hier geen kant op kan en je daar alles hebt natuurlijk. Ik weet nu zeker dat we hier blijven, die buurt word steeds gevaarlijker, hier kunnen ook dingen gebeuren, maar de kans is wel kleiner.
dat heeft er geen bal mee te maken hoor anitra, dat is een gevoel van schijnveiligheid.
toen ik in schiedam woonde werden er om de hoek twee turken doodgeschoten. en in het pittoreske dorpje waar ik nu woon is destijds een turkse vrouw doodgeschoten voor een blijf-van-mijn-lijf-huis.
t komt gewoon overal voor.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:29:08 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_37152663
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef Lishe het volgende:
Misschien wil mous voor mij dan meteen een nieuw setje maken? Ik kan niet meer zo goed zien...

(Waar haal jij in hemelsnaam die vacatures altijd vandaan? Ik kom nooit verder dan kinder/ jongerenwerk...
echt óveral, op vrijdag ga ik er altijd een paar uur voor zitten en stiekum vind ik het nog steeds leuk ook
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:29:50 #145
7074 moussy
kuttekop
pi_37152671
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat heeft er geen bal mee te maken hoor anitra, dat is een gevoel van schijnveiligheid.
toen ik in schiedam woonde werden er om de hoek twee turken doodgeschoten. en in het pittoreske dorpje waar ik nu woon is destijds een turkse vrouw doodgeschoten voor een blijf-van-mijn-lijf-huis.
Oh ja, amen!

Ik woon op een piepklein durp , hč Mel en hier is het ook regelmatig schering en inslag.
pi_37152672
Even inbreken voor ene kort vraagje: wie weet een site of een klein programmatjes waarmee ik foto's kan verkleinen (zowel letterlijk, in cm's als figuurlijk, in kb's). Ik moet photoshop na de laatste grote schoonmaak nog steeds er op zetten en de cd ligt niet hier helaas.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:30:15 #147
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37152676
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:29 schreef moussy het volgende:
echt óveral, op vrijdag ga ik er altijd een paar uur voor zitten en stiekum vind ik het nog steeds leuk ook
Misschien moet je eens solliciteren bij een uitzendbureau dan
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:31:14 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_37152696
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef owlet het volgende:
Even inbreken voor ene kort vraagje: wie weet een site of een klein programmatjes waarmee ik foto's kan verkleinen (zowel letterlijk, in cm's als figuurlijk, in kb's). Ik moet photoshop na de laatste grote schoonmaak nog steeds er op zetten en de cd ligt niet hier helaas.
Irfanview
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:32:23 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37152713
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
In grote steden komt het wel veel meer voor, maar daar wonen ook veel meer mensen. Dus de kans dat het onder je neus gebeurt zal idd niet zoveel groter zijn...

Ik heb bijna 23 jaar in Amsterdam gewoond en nooit zoiets meegemaakt

Owjah en niet in de Bijlmer wonen helpt ook
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:33:18 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_37152729
Voor deze vacature wordt geworven in de regio Noord-Holland

Het gaat om de schoonmaak van een kantoorpand in Etten-leur dus het liefst woonachtig in deze omgeving.

Mooi, stil
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 09:38:39 #151
13151 crew  Rewimo
pi_37152828
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef owlet het volgende:
Irfanview zei spuit 11
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:43:22 #152
3142 m@x
pi_37152896

Reistijd, geen bezwaar
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 09:44:11 #153
43556 miss_dynastie
pi_37152915
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef texelonia het volgende:
Owjah en niet in de Bijlmer wonen helpt ook
Mja, maar bij een liquidatie maakt het geen bal uit of je in de Bijlmer of in Lutjebroek woont, die zijn altijd persoonlijk

Ik zou me in elk geval niet laten afschrikken, Anitra, een liquidatie kan ook in een dorp gebeuren, als je toevallig een 'verkeerde' buurman hebt
pi_37153078
O ik heb weer een bezoekje dokter er op zitten. Een stevige keelontsteking
Nu dus een ander soort antibiotica gekregen ivm die allergie. Mijn huisarts gaf nog wel aan dat hij het erg vreemd vond en zich afvroeg of er niet iets heel anders dan augmentin in die spuit is gegaan. Dit omdat ik daarvoor nog aardig wat uurtjes heb gehad waar amoxeline ingezeten heeft heb gekregen. En toen geen allergische reaktie had.
Dus 4 mei mijn dossier maar eens in zien. Nou ja gelukkig heb ik mijn kalium daar wel verdund gekregen (net als jij easy )

Dalijk maar eens dropjes kopen.

Tex ik zou ook balen hoor (lekkere spuit 11 reaktie) En inderdaad mannen zijn zo anders dan vrouwen. Ik wil het ook nooit als excuus gebruiken en als iemand dat wel doet vind ik dat zo onterecht. Maar aan de andere kant kom ik toch regelmatig tot de conclusie dat mannen echt heel veel dingen gewoon zo anders zien en vooral daar naar handelen

Bo is vandaag lekker een dagje thuis. Was gisteren veel aan t hoesten en was erg moe. Vanmorgen heeft ze lekker tot kwart voor 8 geslapen. En nu wil ze lekker al mijn aandacht, want ik ben ziek he mama
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37153099
Anitra overal gebeuren inderdaad enge dingen. Ik woon dan in Rotterdam Zuid. En als ik dat alleen al zeg schrikken mensen zich al naar. En als ze hier dan zijn valt het o zo mee. Ik woon toch nog in een rustig dorpje
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:54:10 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37153124
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:25 schreef moussy het volgende:
Ohh Lief dagboek, ik denk dat Lishe zich aangesproken voelt, waarom, ik heb geen idee, maar misschien ziet ze de dagelijkse activiteiten update's van Bar_en_Mar niet.

Je mous...
Lief dagboek, kan het zeiktoontje achterwege blijven?
Als iets van een andere user je niet zint, dan kijk je maar de andere kant op!

Liefs
BE

vrijdag 21 april 2006 @ 10:52:56 #157
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37154431
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:29 schreef moussy het volgende:

[..]

Oh ja, amen!

Ik woon op een piepklein durp , hč Mel en hier is het ook regelmatig schering en inslag.
breek me de bek niet open
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_37154585
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:31 schreef moussy het volgende:

[..]

Irfanview
Merci, zo eens proberen!
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:34:02 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37155520
Wij gaan binnenkort een weekend naar Leuven! Man en ik dus. Eén nachtje, twee dagen. Lekker!
pi_37155614
Maar de buurt waar mijn schoonouders wonen en wij dus boven zouden gaan wonen is het elke dag wel wat. Maar ook het feit dat de kinderen niet op straat kunnen spelen en we dan 3 hoog zouden komen te wonen tellen ook mee. Nu heb ik een eengezinbswoning met 4 redelijke slaapkamers, maar daar kan je je kont niet keren. Het is gewoon alles bij elkaar en als je dan zoiets hoort dan ben ik blij dat we de keuze hebben om hier te blijven.
pi_37155904
leuk, leuven!

kreeg een uitnodiging voor het armeens oratorium (20/23 mei) en moest meteen aan mwanatabu denken. mwanatabu, ga je er naartoe?

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 21-04-2006 12:07:19 ]
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:08:26 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37156637
he even een sle vraagje ik wil zo even een stukje fietsen kan ik de kleine in de draagzak meenemn op de fiets?
pi_37156718
Ik zou dat niet doen, volgens mij mag het ook niet.
Ik vind dat eng, stel je voor je moet ineens van je fiets afspringen omdat er een gek de hoek om komt scheuren en je zal dan tegen je stuur klappen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:11:22 #164
3011 E.T.
pi_37156739
niet doen evenstar!
Wordt overal ten zeerste afgeraden.. (als ik straks tijd heb zal ik nog wel ff info bijzoeken, moet nu eerst ff prive wat dingen uitzoeken in m'n lunchpauze)
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:12:16 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37156774
nee oke dan doen we dat niet ik wist het niet dus vandaar

sle=snel
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 12:12:22 #166
43556 miss_dynastie
pi_37156776
Ik zou het absoluut niet doen evenstar, als er iets gebeurt zijn ze zo ontzettend kwetsbaar...
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:12:59 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37156801
ja is ook zo hmm moet darkmanta maar even bij de kleine blijven
pi_37157008
ik heb het met piet wel eens gedaan, kleine stukjes, maar het is inderdaad iets dat sterk afgeraden wordt. piet was toen al wel een stuk ouder dan arwen nu
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 12:30:07 #169
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37157299
ik heb het met de oudste wel gedaan, maar toen werd er nog helemaal niet gewaarschuwd dat het gevaarlijk was. (dat is ondertussen ook alweer bijna 13 jaar geleden)
bij luca heb ik het inderdaad nooit gedaan. ten eerste omdat ik het toen wel wist en ten tweede omdat luca de draagzak niet leuk vond
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:58:46 #170
3142 m@x
pi_37158089
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan binnenkort een weekend naar Leuven! Man en ik dus. Eén nachtje, twee dagen. Lekker!
Leuk! Ik wil meneerm@x zoiets kado geven voor zijn verjaardag in augustus. Ik wil dus uitgebreid horen hoe het was, misschien gaan wij dan ook wel die kant op. Wanneer ga je?
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:22:06 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37158740
We gaan over 3 weken!
Iemand nog tips?
pi_37158794
Genieten Sugar, lekker genieten
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:25:56 #173
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37158850
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Neem er eentje van me Wanneer kom je nou hier in de buurt wonen?
Zal ik doen

nou, dat kan nog wel even duren We zijn net 2 weken geleden verhuisd naar mijn schoonmoeder en nu hebben we alle2 voorlopig geen zin meer in verhuizen, het is me nog een hele bevalling geweest
Dus we wachten iig tot de baby er is en tot we op vakantie zijn geweest, we willen ergens in september. En dan kijken we wel verder.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:30:41 #174
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37158987
Lishe, we zijn weer veilig thuis! Léon viel halverwege volledig gevloerd in slaap. Helaas ligt hij dus nu idd te stuiterballen in zijn bed.
Het was echt gezellig. Zo, weer een reden om niet naar Brabant te verhuizen.
Luuke is zooo
O en E.T., XTracer (ofzoiets, iig vriend van Lishe) is idd een mooie kale vent.
of moet dit nu ook in dagboek-vorm?

Sugar, wat leuk! Ik moet ook nog wat speciaals bedenken voor het mannetje vanwege zijn bul. Maar ik zit hier met een dikke buik, dus ben een beetje beperkt in mijn mogelijkheden. Ik denk dat ik maar eens stiekum oppas ga regelen en hem een avondje mee uit neem ofzo.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:36:01 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37159120
Dutch, nu ben je me net voor...!
Leon en Luuke hebben heerlijk 'samen' gespeeld. Zo schattig dat Leon Luuke drinken ging geven! (Wat heus gelukt was als ze niet eerst Leon's beker leeggedronken had. )
Idd een extra reden om te blijven .
Menschen; Dutsj heeft een prachtbuik! Ik ben jaloers! Complimenten aan lief zal ik persoonlijk doorgeven

Leuven, wat heerlijk.... Ik heb alleen geen tips.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:42:27 #176
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37159317
You make me blush....
pi_37160524
Ik moest 3 pagina's lezen, maar ik geloof dat ik weer enigzins bij ben nu.
Maandag had ik het gevoel dat het zondag was en nu is het vrijdag en voelt het als maandag .
Komt waarschijnlijk doordat ik op maandag en vrijdag dezelfde peutertjes zie en ze nu natuurlijk maandag niet heb gezien...

Gisteravond met uit eten geweest om te vieren dat we al weer 2 jaar zijn. Het was erg lekker .
En nu ga ik nog maar even wat leren, want ik heb over 2,5 week examens en ik wil ze persée halen dan ben ik namelijk klaar!
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 14:29:21 #178
81992 Githa
pi_37160697
Kom maar gezellig naar Brabant met z'n alle heur
klinkt als een gezellig dagje Lishe en Dutchie!

LadyS een verhuizing is niet makkelijk met zo'n buik lekker rustig aan doen gelukkig gaat dat allemaal goed bij schoonmoeders, je hoort wel eens anders
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:53:24 #179
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37161381

Nog steeds geen Mammietje?
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:15:09 #180
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37162013
die vogel
Doe je dat bij iedere post?
Het voelt goed hč?
A je to!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:26:10 #181
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37162297

Ja, dat moet van de PV-man. Die heeft hem ontworpen/gemaakt en ik vind hem zelf ook erg leuk! Soms vergeet ik hem weleens, hoor...
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:32:00 #182
34891 melonovy
La Kutschie
pi_37162460
ok
Het voelt goed hč?
A je to!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:39:06 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37162674
Ik vind die vogel altijd maar een gek bruin vlekje en zo onsympathiek

We krijgen de vloerbedekking voor Maria's kamertje van mijn schoonouders! Lief!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:41:21 #184
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37162746
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:39 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die vogel altijd maar een gek bruin vlekje en zo onsympathiek

We krijgen de vloerbedekking voor Maria's kamertje van mijn schoonouders! Lief!

Ja, ze kijkt wel een beetje boos hé?
Zie het maar als een serieuze blik. Je hebt ten slotte te maken met iemand die best wijs is, al zeg ik het zelf
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:47:53 #185
3142 m@x
pi_37162944
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ja, ze kijkt wel een beetje boos hé?
Zie het maar als een serieuze blik. Je hebt ten slotte te maken met iemand die best wijs is, al zeg ik het zelf
Pfff, nou moet ik de hele tijd weer denken van wie jij een kloon bent. Wie is er wijs?????????????? Ik ken geen wijze mensen op fok..........
pi_37163126
ik vind 't ook niet zo'n leuke vogel eerlijk gezegd. maar heu, een kloon? pfff dat raad ik ook nooit.
da's een leuk kado sugar!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:55:22 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37163188
Ja, lief he? Toevallig had ik net min of meer besloten dat we toch de goedkopere versie zouden doen, maar dat maakt het cadeau niet minder leuk! Scheelt voor hun ook weer 100 euro.
pi_37163223
Zoo en weekend

Klinkt leuk Sugar een weekendje samen naar Leuven alvast heel veel plezier
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:00:55 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37163369
Wat voor een vloer wordt het dan?!
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:01:48 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37163393
Ik denk hardroze tapijttegels! (kwantum)
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:03:38 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37163450
Klinkt goed.
Roze
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:04:49 #192
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37163494
*spuit elf*

kloon??
pi_37164015
hehheh ja, dat suggereerde onze kloonkoningin m@x.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:30:42 #194
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37164310
Dat ik een kloon ben?
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:32:29 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37164367
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat ik een kloon ben?
Hierboven zei je toch dat je zo wijs was
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:43:44 #196
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37164675
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Hierboven zei je toch dat je zo wijs was

Pardon, ik ben gewoon niet zo gewend aan onvolledig Nederlands.... oftewel: internettaal.
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:55:06 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_37164952
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
Pardon, ik ben gewoon niet zo gewend aan onvolledig Nederlands.... oftewel: internettaal.
Een kloon is normaal Nederlands hoor
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:56:40 #198
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37164988

Ja maar.... oh laat ook maar....:)
Jullie zijn trouwens gewoon jaloers op zo'n mooie smiley met liefde en plezier gemaakt door PV-man!
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 17:10:17 #199
7074 moussy
kuttekop
pi_37165354
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[afbeelding]
Ja maar.... oh laat ook maar....:)
Jullie zijn trouwens gewoon jaloers op zo'n mooie smiley met liefde en plezier gemaakt door PV-man!
Ik heb me heel lang afgevraagd waarom er altijd een vage vlek bij jouw postings zat
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:23:28 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37165672
Het lijkt me zoveel werk. Steeds dat ding erbij plakken.
En ik zie trouwens ook nu pas dat hij beweegt.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:25:12 #201
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37165706
Eigenlijk zou je avatar ook met zijn snaveltje moeten happen
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:28:06 #202
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37165782
Vavanond eten wij kipgebraad uit de oven. Lijkt me lekker! Sorry voor de vegetariërs onder de meelezers. Alleen jammer dat ze dat soort kant en klaar inclusief aluminium schaaltje vlees niét in een biologische variant hebben bij AH.
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:33:41 #203
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_37165911
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Eigenlijk zou je avatar ook met zijn snaveltje moeten happen
Ja, dat zou leuk zijn, aye?
pi_37166544
Nu ben je hem vergeten!

Er zitten veel te veel klonen hier, maar ja, het is zo lekker veilig om onder een andere nick te posten.
Je leeft maar 1 keer
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:34:31 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37167236
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:22:56 #206
3011 E.T.
pi_37168473
Eigenlijk vind ik dat vogeltje maar rete-irritant..
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 19:24:51 #207
81992 Githa
pi_37168512
Ik had wčl door dat het een paradijsvogeltje was en vind hem harstikke leuk
pi_37168849
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Vavanond eten wij kipgebraad uit de oven. Lijkt me lekker! Sorry voor de vegetariërs onder de meelezers. Alleen jammer dat ze dat soort kant en klaar inclusief aluminium schaaltje vlees niét in een biologische variant hebben bij AH.
waarom sorry? Als jij vleesch wil eten, moet dat toch kunnen? .
Wij zijn vandaag bij de ikea geweest en ik moest best vaak aan jou denken, haha.
Leuk tv-meubel gescoord, naaisetjedingetje en een fotolijst
pi_37173578
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:22 schreef E.T. het volgende:
Eigenlijk vind ik dat vogeltje maar rete-irritant..
Hahaha dat vind ik van alles dat mensen als vast ding bij hun post doen. Die van hoe-heet-ie en die smiley's van Baukel en groetjes en weet ik wat.

Meestal hou ik dan een paar regels voor 't eind op met lezen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:01:11 #210
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37173801
Baukel ja :-)

Met zijn irritante gedoetje :-D

Groetjes, coolbabe

vrijdag 21 april 2006 @ 23:02:02 #211
3142 m@x
pi_37173820
stil,

mooi
pi_37173864
hehheh coolbabe.

en dan is hier ook nog iemand die standaard een smiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:05:12 #213
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37173886
Ha die was me nog noit opgevallen.
Of ik negeer het ook gewoon, ben ik best goed in geworden sinds ik Fok
pi_37173902
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:02 schreef m@x het volgende:
stil,

mooi
Ja, die was eerst nog wel leuk, totdat ie te vaak opdook

Maar "Mijn *insert random iets* wat doe je..." vind ik dan wel weer leuk

Ja ik ben raar hahahaha
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:08:04 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37173942
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.

en dan is hier ook nog iemand die standaard een smiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
Dat lukt mij nou nooit he. Ik heb al verscheidene haatberichten getikt door die posticoon. Maar nooit gepost, this is the moment
pi_37173948
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:05 schreef coolbabe het volgende:
Ha die was me nog noit opgevallen.
Of ik negeer het ook gewoon, ben ik best goed in geworden sinds ik Fok
Ja, je leert hier echt goed hoe-heet-dat-ook-weer lezen, uuuhh selectief?
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:09:30 #217
3142 m@x
pi_37173973
dat is toch hetzelfde als oost-indisch analfabeet?
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:10:06 #218
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37173984
Selectief ja, enorm hendig sjiek
pi_37174004
oepsch betrapt
pi_37174021
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:10 schreef coolbabe het volgende:
Selectief ja, enorm hendig sjiek
Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komen Ik heb het nog niet aangedurfd om dat echt na te zoeken, stel dat het zo is zeg.... !
pi_37174035
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.

Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:19:11 #222
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174195
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komen Ik heb het nog niet aangedurfd om dat echt na te zoeken, stel dat het zo is zeg.... !
Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou was
pi_37174212
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:01 schreef coolbabe het volgende:
Baukel ja :-)

Met zijn irritante gedoetje :-D

Groetjes, coolbabe

Groetjes easy-going

pi_37174234
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Igraine het volgende:
Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.
ik kijk er ook niet altijd naar maar in sommige gevallen valt het gewoon heel erg op. bijvoorbeeld in een heel droevig condoleance berichtje. daar zet je toch geen boven? maar goed, misschien ben ik wel wat overdreven gevoelig voor zulke dingen hoor.
pi_37174334
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou was
Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!
Ik rij Maikuuul wel om met mijn hendig sjieke Hyundai
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:25:54 #226
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174343
Ik weet al wie het is..het is iemand die ik sowieso al negeerde door de kinderachtige toon van haar posts
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:27:18 #227
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174367
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!
Ik rij Maikuuul wel om met mijn hendig sjieke Hyundai
Nee! Tief hem door een bushokje

Pfft, ik leef trouwens te erg mee met Fokhypes, zeg ik het dagelijks leven ook wel eens van die dingen waarna m`n omgeving me aankijkt van
pi_37174520
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Nee! Tief hem door een bushokje

Pfft, ik leef trouwens te erg mee met Fokhypes, zeg ik het dagelijks leven ook wel eens van die dingen waarna m`n omgeving me aankijkt van
Ik bezig "Mijn *huppedepup* wat doe je" ook wel eens in het echt Niemand die het snapt of leuk vindt hahahaha maar jah.

Nu ga ik zoeken wie dat is met die smiley
pi_37174550
Ik droom ook over Fokmensen trouwens. Heb al over Mel gedroomd een keer en laatst Jessie meen ik. Hahahaha! Berg me maar op!
pi_37174591
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nu ga ik zoeken wie dat is met die smiley
Nu is het een smilie, eerst was het dit.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 23:39:15 #231
7074 moussy
kuttekop
pi_37174649
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

duidelijk

Groetjes mous :-)
pi_37174676
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik zag het al Maar ik let idd niet op die posticoons. Kun je die vast instellen trouwens of moet je die echt steeds aanklikken?

Ik wil de hele tijd zeggen wie ik nog rete-irritant vind hahahaha maar ik doe het niet betwijfel ook of hij/zij/het hier leest maar goed...... Ik ben slecht SLECHT!

Weer selectief verder lezen gaat.....
pi_37174717
ach syreen gooi 't er maar uit hoor. (voel ik me ook meteen wat minder schuldig over mijn gezeik over die ).
pi_37174724
Ik heb ook eens over jessie gedroomd .
Dat mijn, wat doe je zeg ik irl ook wel eens ja dus je bent niet de enige die raar is Syrena.

Bix, dat posticoon was mij ook al opgevallen idd, maar ik dacht misschien doet ze het gewoon om vriendelijk te zijn ofzo. Maarja dan nog...zoiets past ook niet eens bij sommige dingen!
pi_37174761
Lalalalalalalaaaaa!!!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:45:19 #236
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37174795
whehe je bent de enige niet Syrena
pi_37174850
Coolbeep> Nee dat leek me ook al erg sterk, ik heb ook gemerkt dat ik niet de enige ben, maar het gaat echt diep bij mij Ik verbaas me gewoon over het ene zeggen en dan het andere doen enzo. Beetje dubbele moraal enzo, ik kan mijn vinger er niet precies opleggen wat het nou is
pi_37174881
Waarschijnlijk ook die ondertitel hahahaha.....elke keer denk ik weer...hm.

En nu hou ik op, slapen moet ik, veel en diep.
Mijn dromen met Fokkers erin waren trouwens wel altijd leuk
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:51:35 #239
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37174936
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:43 schreef Syrena het volgende:
Lalalalalalalaaaaa!!!
Flauw.
Weinig assertief ook.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:52:53 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37174969
Ik haat juist van mezelf dat ik zoveel uitroeptekens typ. Vind ik zo overdreven staan. Net of ik altijd heel hard praat ofzo. Denk dat ik het doe om dingen kracht bij te zetten. Ofzo. Dat het er iets duidelijker staat, al slaat dat nergens op natuurlijk....
Check... geen enkele te zien nu
pi_37175025
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Flauw.
Weinig assertief ook.
Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?

Mensen zullen mij ook wel irritant vinden (weet het wel zeker ) maar goed, tis maar innernet. Als ik teveel in iets/iemand opga dan zit er nog een uit-knop op de PC.

Ik ging slapen
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:55:55 #242
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37175033
Uitroeptekens zijn geweldig!
pi_37175053
Lishe> Dat is me nog nooit opgevallen!
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:57:40 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175092
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?
Jij in dit geval natuurlijk.
  vrijdag 21 april 2006 @ 23:59:11 #245
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37175128
LB je vergeet je als posticoon
pi_37175145
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 23:57 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jij in dit geval natuurlijk.
Mja, de cursussen beginnen pas weer in september
Ik voel ook niet de behoefte om de betreffende user aan te spreken, ik weet niet eens precies wat me er dwars aan zit en praat er ook nooit mee/tegen, dus ik lees er dan maar overheen met een kromme teen her en der. Kan me ook niet voorstellen dat het was zou oplossen trouwens.
pi_37175179
Ik doe altijd veel uitroeptekens in mijn mails valt me op.
Nog geen klachten gehad van mensen maar ik probeer er toch op te letten.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:01:36 #248
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175190
Nee maar neerzetten en weghalen, dat vind ik flauw. Doe dan niks.
Natuurlijk heb je er niks aan als je er wat van zegt, het kan alleen opluchten natuurlijk. Maar dan moet het wel heel hoog zitten.
pi_37175261
Ja maar met mijn opluchting kwets ik iemand misschien wel heel erg en dat wil ik niet. Ik wilde alleen erkenning en die gaf Coolbeep

En nou ff doorlullen dat is deze tenminst dicht morgenvroeg

Volgende keer mail ik het iedereen wel
pi_37175290
lishe, dat was mij ook niet opgevallen hoor.

weet je trouwens wie ook geen enkele zin eindigt zonder uitroeptekens of een reeks puntjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt, ik heb 'm in ieder geval nog nooit op een gewoon zinseinde kunnen betrappen.
pi_37175354
Hahahaha dat was me ook al opgevallen! Na jaren weer eens zo'n blad openslaan en denken: ?! dat is raar.... andere jaargangen nakijken en inderdaad, niks.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:10:04 #252
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37175423
Dan denk ik dat ik daardoor besmet ben geraakt... Syrena, nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig.
Meeeeen, mn mond staat in de fik. Ik heb echt loeipittige noodles gegeten. Brrr. Dat doe ik ook niet meer zo s avonds laat.
(En, lief dagboek, wist je al dat ik ondertussen ons huisje ook nog aan het poetsen ben? Morgen open dag. )
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:11:43 #253
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37175465
Ik hoop dat het morgen wat oplevert Lishe!!
Een schepje suiker nemen helpte tegen het branderige gevoel trouwens
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:13:55 #254
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175526
Noodles succes morgen Lishe!

Ik kan al een paar nachten helemaal niet slapen. Dit keer niet van de zorgen maar omdat ik helemaal hyper ben van m'n nieuwe baan. Gheghe.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:15:15 #255
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37175555
Dank voor de tip.
Ik heb vanmiddag gezwoooooren dat ik voorlopig niet meer poets. Mijn buurvrouw kwam even helpen met de woonkamer. Die kan ruimen! Hebben we ook nog even de tuinset bij het terras aan het watertje gezet. Leek ruimer zei ze. En allerlei vrolijke bloempotten-met-plant uit haar tuin op onze terrassen gezet. Mocht het morgen wat worden dan krijgt ze van mij een plantje.
pi_37175698
handig zo'n buurvrouw! heel veel succes morgen, hopelijk is 't raak.

hihihieper LB , dit weekend hopelijk wel bijslapen hoor! anders zit je in no time overspannen thuis. *strenge blik*
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:24:25 #257
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37175789
Oeh,LB... is het zo leuk? Ik vind het echt zo cool dat je zo'n fijn project hebt, gij werkende.
Ik word alleen altijd moe van werken. (Of het gezever van de mensen op mijn werk )
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:27:57 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37175894
Ja het is echt leuk en veel te doen. Er staan dingen in m'n agenda en ik heb afspraken gehad al enzo. Het voelt gewoon goed. En het allerbeste vind ik toch wel m'n kamer, met tafel, raam en radio en foto van mijn dochter op bureau. Ik heb ook echt al heeeeeel veel gedaan.

MamaBix ik ga zeker snel bijslapen maar nu nog even niet. Gister ging ik vroeg naar bed met mijn maar ik werd na een uur m'n eigen bed uitgezet omdat ik niet stopte met praten er over

Het wordt morgen mooi weer Lishe, hopelijk is dat een goed teken.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:34:12 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37176040
Klinkt heel fijn. En oja, je is er ook nog! Moet je kijken hoe de zon bij jou ineens is gaan schijnen. Fijn! (x een heleboel)

Schoonmoedertje komt de eventuele bezoekers rondleiden, ik ben de hele dag naar toneel. Heb haar al opgedragen dat ze in de voortuin moet gaan zitten (Da's normaal in onze straat, en nee, geen kratten bier enzo) met de tuindeuren open en steeds koffie moet zetten. Dan komt het vast goed. (Het enige wat er nog kan gebeuren is dat er niemand komt)
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:44:21 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_37176284
wuift ff naar Lishe en zegt groetjes terug
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:47:07 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_37176366
Het komt vast gauw goed
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:47:34 #262
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37176379
Hahaha! Wat goed dat íe dat gedaan heeft!
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:49:30 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37176433
Ik hoop het echt. En anders... we hebben dan in ieder geval twee daken boven ons hoofd. Da's erger dan geen. (Hoor mij!) Ik denk dat ik die op een tegeltje plak. Maar wel pas morgenavond.
  zaterdag 22 april 2006 @ 00:51:25 #264
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37176473
Minder erg... Truste.
  zaterdag 22 april 2006 @ 08:20:45 #265
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37178912
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:39 schreef mallemeid het volgende:

Wij zijn vandaag bij de ikea geweest en ik moest best vaak aan jou denken, haha.
Er wordt aan mij gedacht!
Ik heb nog niks over ons mislukte Ikea avontuur verteld he? Het begon al bij de heenreis. Teeeeringdruk op de weg. Wwist ik veel dat er bloemenmarkt in Groningen was. 150.000 bezoekers, voornamelijk uit Duitsland, en waar rijden die over, jawel, de A7. Als door een wonder was er nog een parkeerplek bij Ikea, dus dat was een meevaller. Kinderen na lang in de rij wachten gedropt bij Smaland. Rondje Ikea met man is niet zo leuk als rondje in je eentje. Hij vond de kroonluchter mwoah en we hebben geen leuke frutsel-nutteloze-maar-o-zo-onmisbare aankopen geshopt. Alleen 2 lappen stof voor gordijntjes voor de bedden van Sterre en Tristan. En daarna gingen we de kinderen ophalen uit Smaland voor een idyllisch tafereeltje bij het Ikearestaurant. Not! Enorme rij bij het eten, Tristan wilde niet bij ons blijven staan wachten, dus..... geen eten, kinderen mee naar de auto, Tristan jankend en gillend (vreselijk zo'n optocht ) Gezellig! Volgende keer ga ik weer lekker in mijn eentje!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:14:51 #266
13151 crew  Rewimo
pi_37179208
Idyllisch, dat Ikea
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:22:23 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179254
ik was vorige week in loods 5. dat is pas watertanden (alleen een beetje duur )

en ik moest daar ook al aan jou denken spuuglokje (bij de afdeling kitsch kitchen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:23:02 #268
13151 crew  Rewimo
pi_37179259
Daar moet ik toch eens met jou naartoe, lady-wrb
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:23:54 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179263
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Daar moet ik toch eens met jou naartoe, lady-wrb
oei, geld teveel ?
maar ze hebben er vreselijk leuke lampen, stoeltjes en kasten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:29:15 #270
13151 crew  Rewimo
pi_37179309
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
oei, geld teveel ?
maar ze hebben er vreselijk leuke lampen, stoeltjes en kasten
Was het maar zo... maar je hebt me nieuwsgierig gemaakt
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:32:15 #271
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179342
klein binnenkomertje : http://www.loods5.nl/
maar dan krijg je geen indruk hoe groot en massaal het daar is
pi_37179412
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
klein binnenkomertje : http://www.loods5.nl/
maar dan krijg je geen indruk hoe groot en massaal het daar is
Oooohhh daar wil(de) ik echt graag heen Maar goed dat het niet in de buurt is, anders was mijn budget al lang en breed op. Ik ben wel blij dat ik veel heb kunnen sparen in al die jaaaaaaaaaaaaaaren dat ik thuis gewoond heb zoals het er nu naar uitziet zou ik best nog een studie erbij kunnen betalen (het college-geld dan en mits die studie dus 's avonds of deeltijd is)(alleen dan nog "even" beslissen wat....hehe)

Want ik wil ook zo'n toffe baan als LB heeft, zo eentje die echt bij je past! Maar eerst maar eens kijken hoe het op mezelluf gaat bevallen
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:51:11 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179526
kom je toch een keertje deze kant op syrena, gaan we meeten
pi_37179573
Ikea Breda was goed te doen gisteren. Lekker rustig. We hebben van alles gekocht, maar niet het servies waar we voor kwamen.
Je leeft maar 1 keer
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 09:55:48 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179588
dat heb ik nou ook altijd, ik kom altijd met meer of andere dingen thuis dan waar ik voor kwam
  zaterdag 22 april 2006 @ 09:57:47 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179606
En bedankt lady-wrb! Nu heb ik er allemaal hele leuke maar dure dingen gezien!
©Dumbo
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:00:24 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_37179638
ladywrb, wat leuk dat loods5
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:01:38 #278
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:02:09 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179660
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef texelonia het volgende:
En bedankt lady-wrb! Nu heb ik er allemaal hele leuke maar dure dingen gezien!
ik had gewaarschuwd tex
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:03:14 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179670
ik vind vooral het tuinmeubilair van steigerhout helemaal te gek. alleen is het reteduur als je bedenkt dat het gewoon van afval is gemaakt.
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:03:44 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179677
Ja alsof ik mezelf dan kan beheersen als er zo'n linkje staat te roepen "klik op mij!"
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:05:21 #282
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179694
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:03 schreef texelonia het volgende:
Ja alsof ik mezelf dan kan beheersen als er zo'n linkje staat te roepen "klik op mij!"
tja, maar dat is dan ook gratis
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:06:41 #283
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179712
ik ben er verliefd geworden op de winkelkasten. zoooooo mooi
alleen was de goedkoopste 800 euro
dat was redelijk ontnuchterend
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:07:06 #284
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179716
Ja da's waar

Als je trouwens ziet hoe duur die meubels eigenlijk waren, is het eigenlijk best goedkoop Of zouden ze de oude prijzen expres heel hoog doen zodat het lijkt alsof je heel veel bespaart?
©Dumbo
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:08:54 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179730
ik vind trouwens van een aantal dingen daar dat het een dat-ka-ik-zelf-ook-maken-gehalte heeft.
dat had ik vooral bij de lampen van wijn en borrelglazen of die van bestek.
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:10:47 #286
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179740
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 10:07 schreef texelonia het volgende:
Ja da's waar

Als je trouwens ziet hoe duur die meubels eigenlijk waren, is het eigenlijk best goedkoop Of zouden ze de oude prijzen expres heel hoog doen zodat het lijkt alsof je heel veel bespaart?
ik kijk nooit naar zulke "aanbiedingen" . ik vind het duur of niet. dat besparen is maar betrekkelijk.
maar ik kan me voorstellen dat dergelijke prijskaartjes mensen eerder over de streep trekken om het maar te kopen. dat is nou marketing
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:12:29 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179750
Ja I know, het is ook alsnog erg duur. Te duur voor ons
©Dumbo
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:12:34 #288
24188 Belana
kloon van belana
pi_37179753
ik zie helemaal nergens prijzen staan?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:13:47 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179764
Bij X-TRA dan kun je kiezen tussen kasten, banken, stoelen, tafels. Als je dan op een bepaald meubelstuk klikt krijg je specificaties, oa de prijs.
©Dumbo
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:16:56 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_37179799
ah dank u! (ik kan niet zoeken )
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:18:18 #291
24188 Belana
kloon van belana
pi_37179817
ow, maar daar staan maar een paar dingen helaas. Tis wel prijzig idd, maar wel mooi. Leuk om een keer te gaan snuffelen, is hier niet zo ver weg.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 10:22:43 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37179865
moet je zeker doen belana, ik vind wat er op internet staat maar een kleine afspiegeling van wat er werkelijk staat. het is er zooooo groot en er staan zulke leuke dingen
  zaterdag 22 april 2006 @ 10:34:19 #293
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37179996
Ik wil eigenlijk deze:

Maar dan wel in een andere kleurcombi en er staat niet bij wélke kleurcombi's er dan nog meer zijn....
©Dumbo
pi_37180171
LB, wat leuk dat het je zo goed bevalt op je werk! Ik hoop dat je ondanks je hieperdepiep toch nog wat hebt kunnen slapen .

En nu ga ik ff loeren op de site van loods5 en dan mn lief meesleuren naar de supermarkt.
Fijne dag allemaal!
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:06:45 #295
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37180522
Als er hier iemand is die me kan helpen? En de watermolen doet...

Dat loods5 ziet er nice uit, ja!
Ik vond dat dressoier ook wel cool, tex!
  zaterdag 22 april 2006 @ 11:37:26 #296
82456 teig
oh my gow
pi_37181130
loods 5 is gaaf.... Alleen vind mijn vriendje dr weinig aan, en ben ik helaas afhankelijk van zijn vervoer.... Laatst hadden we de autoruit kapot en moesten we wachten totdat ie gemaakt was. Heel vervelend dat de carrglass oid tegenover loods5 is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 14:05:51 #297
13151 crew  Rewimo
pi_37184462
qltel heeft eindelijk "Mel" d'r lamp opgehangen in de woonkamer
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:54:20 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37185470
Heerlijke weekend dagen!
Samen in het huis keutelen, beetje opruimen, wat kleine klusjes doen en elkaar dan af en toe tegenkomen en even een kusje geven.

Ik kan dan echt even verzuchten hoe lief ik hem vind. Terwijl we niks bijzonders doen. Gewoon lekker...
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2006 @ 17:09:49 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_37188272
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke weekend dagen!
Samen in het huis keutelen, beetje opruimen, wat kleine klusjes doen en elkaar dan af en toe tegenkomen en even een kusje geven.

Ik kan dan echt even verzuchten hoe lief ik hem vind. Terwijl we niks bijzonders doen. Gewoon lekker...
en wanneer krijgen we van jou een buikenfoto?
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:23:58 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37188584
Ik heb een appeltaart gemaakt! Vanavond tijdens Dancing with the Stars lekker smikkelen.
  zaterdag 22 april 2006 @ 17:25:56 #301
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_37188639
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke weekend dagen!

Klinkt heel BE! Wat fijn dat jullie nog steeds zo verliefderig zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')