quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat ik de papierbak maar eens op zijn kop ga zetten, moet namelijk nog wat beddegoed halen voor Léon.
en die hotdogs zullen ook wel per ongeluk in mijn mandje belanden![]()
Ja zag het. Bij de Makro hadden ze ze ook... maar eerst even de belastingcentjes ontvangenquote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef jessie het volgende:
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Je mag mijn moeder lenen, die trok een sippe lip toen ze mijn lege slaapkamer zag (middenin verhuis) en wilde me ook al geen wasgoed meegeven om te doen!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Sugar het volgende:
Dat oppasprobleem hebben wij ook.
En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?![]()
![]()
Herkenbaar! Ik blijf alleen wel enigzins bij met muziek enzo, dankzij de PV-man en mijn eigen blijvende interesse. Maar mijn vriendenkring is amper bezig met een nestje bouwen. Laat staan dat ze daar behoefte aan hebben. Ze zijn nog jong en bezonnen en stellen school als hoogste prioriteit.quote:Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
De 2e word nu in elkaar gezet.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:
Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
Ja, maar ook gewoon voor gezelligheid enzo. Niet eens oppassen, maar gewoon.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:12 schreef jessie het volgende:
Sugar wat voel je je dan verloren he. Zo kunnen mijn moeder en schoonmoeder ook soms niet oppassen omdat ze moeten werken. Klinkt ook zo gek, mama is thuis en oma werkt.
Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vaderquote:Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
M@x, zou je Kai dan niet bij je moeder thuis kunnen brengen? Dan hoeft ze de deur niet uit. Mijn moeder vindt oppassen prima, maar bij voorkeur wel in haar eigen huis. En dat kan ik me ook wel voorstellen: lekker je eigen gedoetje, niet de deur uit.
Best wel herkenbaar M@x. Hier gaat Sven ook 1 dag in de week naar mijn schoonouders, en wil ik ze ook eigenlijk niet vaker belasten. Ook Sven is niet echt de beste slaper en dat "remt" toch af om hem ergens anders te laten slapen. al sliep hij de week dat ik in het ziekenhuis lag wel vrijwel iedere nacht aan 1 stuk door, waarschijnlijk "hoor" ik teveelquote:Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vader) dat echt niet aandoen.
Haha wij hadden het daar pas nog over en dat wij dat nu dus noooooit zouden doen. Een puber in huis halen om op ons kleintje te passen. Als ze wat ouder is lijkt het me niet zo'n punt en zou ik het misschien wel doen maar nu ze nog een baby is echt niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef bixister het volgende:
ik heb ook volop opgepast toen ik 15 was.en ik vond mezelf ook al heel groot toen hoor.
Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd juichend naar het veld ga hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef coolbabe het volgende:
Wat een eng nieuws jessie
BE wat ben jij sportief zegIk sport 1 ochtend en een avond in de week en daar voel ik mij super bij. Ik zou er nog wel wat meer bij willen doen maar daar heb ik geen tijd voor
als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1quote:Op donderdag 20 april 2006 14:40 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben geluk dat we in een hofje wonen. Er is altijd wel iemand thuis waar we de babyfoon kunnen zetten als we een uurtje weg moeten. De kinderen ergens laten slapen doen we nooit. Toch gaan we wel eens uit, de zoon van vrienden van ons past dan op.
Coolhunk gaat er dan `s ochtends gewoon weer op tijd uit als de kinders wakker zijn, dan slaap ik uit en als ik beneden kom gaat hij weer naar bed. Niet de meest gezellige oplossing maar het werkt wel
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef moussy het volgende:
[..]
als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1Het nichtje van mn pa
Nee hoor, voor dat ene toefje waar je net de smaak van te pakken krijg haal ik wel een bak bij appie om de hoek.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef jessie het volgende:
Dan koop ik weer liever een ijsje dan met een menigte in de rij te moeten voor een gratis ijsje. Of klinkt dat enging?
Ik zal aan je denken dinsdagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik moet dinsdag werken, naar mijn vader, naar een verjaardag en er zit hier helemaal geen B&J. Dŕt is pas engig
Neem er eentje van mequote:
Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
Ik zou er ook niet blij mee zijn, voral niet omdat hij momnteel al problemen heeft met slapen. Snap de redernatie wel van als hij langer opblijft dan..., maar ik weet ook hoe het verkeerd uit kan pakken en hij de volgende dag ook langer op wil blijven.
Dat klopt idd, mannen "zien" dat vaak niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.
jij zegt het...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft![]()
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablablaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft![]()
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zoquote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef texelonia het volgende:
Ja nou ja. Dat irrieert me dus ook moussy. Mannen![]()
Vraag je hem eens iets gebeurt er dit.
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtjequote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden hoor, voor een keertje
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablabla
Dat verhaal zal ik idd ook nooit meer vergeten nee! Arm kind, en arme man...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zoMannen.... ze missen gewoon overduidelijk het moedergevoel
Kaliumquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
Ik hoor net op tv dat in t ziekenhuis waar ik gelegen heb een verpleegster ontslagen is. En paar weken terug heeft ze onverdund kalium in een jonge vrouw dr ader gespoten. Een hartstilstand daardoor. Vreselijk gewoon!
ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy? tex, ik vind je irritatie echt zeer begrijpelijk hoor. en wat heeft 't nou te maken met 'niks te zeggen hebben'? meer met verantwoordelijk omgaan met je kind en de afspraken met je medeopvoeder. als je al besluit om zoiets 'geks' te gaan doen kun je de ander toch op z'n minst even inlichten. ik zou me echt rotschrikken als ik thuis kwam en niemand aantrof, minstens denken dat ze naar 't ziekenhuis waren oid.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef moussy het volgende:
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtje
en niet onverdund neem ik aan. brrr, echt horror!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef easy-going het volgende:
Kalium
Dat heb ik ook toegediend gekregen toen ik iin het ziekenhuis lag, wat een eng bericht.
ik kreeg het gelukkig wel via een infuus
ja.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy?
Ja juist nu toch, niet naar school de volgende dag, lekker slapen tussen de middag. Even met een vriend mee is toch ook niet 'iets geks' maar gewoon gezellig.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy?
dat kan toch altijd gebeuren, maar dat het om het niet melden ging kwam niet over in je eerst post over dit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:02 schreef texelonia het volgende:
Het heeft hoe dan ook niet uitgepakt zoals Micha had gehooptNoah is vannacht weer een paar keer wakker geweest
En z'n ogen zaten ook weer he-le-maal dicht. Hopelijk duurt dat niet zo lang als de vorige keer.
Nogmaals, ik vind ook geen probleem als ie een keer wat later naar bed gaat, we hebben hem ook weleens meegenomen naar een verjaardag. Maar ja kom je thuis is er niemand. En ik vond het dus ook geen oplossing voor het probleem (en Noah blijkbaar ook niet).
mjaah, wanneer kunnen we de eerste buikenfoto verwachten Tex?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:23 schreef moussy het volgende:
mjaah, wanneer kunnen we de eerste buikenfoto verwachten Tex?
dat heeft er geen bal mee te maken hoor anitra, dat is een gevoel van schijnveiligheid.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef Anitra het volgende:
Ik ben nu blij dat we in een dorp wonen, we hebben het er eergister nog over gehad om eventueel alsnog naar Amsterdam te verhuizen omdat ik hier geen kant op kan en je daar alles hebt natuurlijk. Ik weet nu zeker dat we hier blijven, die buurt word steeds gevaarlijker, hier kunnen ook dingen gebeuren, maar de kans is wel kleiner.
echt óveral, op vrijdag ga ik er altijd een paar uur voor zittenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef Lishe het volgende:
Misschien wil mous voor mij dan meteen een nieuw setje maken? Ik kan niet meer zo goed zien...
(Waar haal jij in hemelsnaam die vacatures altijd vandaan? Ik kom nooit verder dan kinder/ jongerenwerk...
Oh ja, amen!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heeft er geen bal mee te maken hoor anitra, dat is een gevoel van schijnveiligheid.
toen ik in schiedam woonde werden er om de hoek twee turken doodgeschoten. en in het pittoreske dorpje waar ik nu woon is destijds een turkse vrouw doodgeschoten voor een blijf-van-mijn-lijf-huis.
t komt gewoon overal voor.
Misschien moet je eens solliciteren bij een uitzendbureau danquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:29 schreef moussy het volgende:
echt óveral, op vrijdag ga ik er altijd een paar uur voor zittenen stiekum vind ik het nog steeds leuk ook
Irfanviewquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef owlet het volgende:
Even inbreken voor ene kort vraagje: wie weet een site of een klein programmatjes waarmee ik foto's kan verkleinen (zowel letterlijk, in cm's als figuurlijk, in kb's). Ik moet photoshop na de laatste grote schoonmaak nog steeds er op zetten en de cd ligt niet hier helaas.
In grote steden komt het wel veel meer voor, maar daar wonen ook veel meer mensen. Dus de kans dat het onder je neus gebeurt zal idd niet zoveel groter zijn...quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:27 schreef lady-wrb het volgende:
dat heeft er geen bal mee te maken hoor anitra, dat is een gevoel van schijnveiligheid.
toen ik in schiedam woonde werden er om de hoek twee turken doodgeschoten. en in het pittoreske dorpje waar ik nu woon is destijds een turkse vrouw doodgeschoten voor een blijf-van-mijn-lijf-huis.
t komt gewoon overal voor.
Irfanviewquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef owlet het volgende:
Even inbreken voor ene kort vraagje: wie weet een site of een klein programmatjes waarmee ik foto's kan verkleinen (zowel letterlijk, in cm's als figuurlijk, in kb's). Ik moet photoshop na de laatste grote schoonmaak nog steeds er op zetten en de cd ligt niet hier helaas.
Mja, maar bij een liquidatie maakt het geen bal uit of je in de Bijlmer of in Lutjebroek woont, die zijn altijd persoonlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef texelonia het volgende:
Owjah en niet in de Bijlmer wonen helpt ook
Lief dagboek, kan het zeiktoontje achterwege blijven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:25 schreef moussy het volgende:
Ohh Lief dagboek, ik denk dat Lishe zich aangesproken voelt, waarom, ik heb geen idee, maar misschien ziet ze de dagelijkse activiteiten update's van Bar_en_Mar niet.
Je mous...
breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, amen!
Ik woon op een piepklein durp , hč Melen hier is het ook regelmatig schering en inslag.
Leuk! Ik wil meneerm@x zoiets kado geven voor zijn verjaardag in augustus. Ik wil dus uitgebreid horen hoe het was, misschien gaan wij dan ook wel die kant op. Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:34 schreef Sugar het volgende:
Wij gaan binnenkort een weekend naar Leuven!Man en ik dus. Eén nachtje, twee dagen. Lekker!
Zal ik doenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neem er eentje van meWanneer kom je nou hier in de buurt wonen?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:39 schreef Sugar het volgende:
Ik vind die vogel altijd maar een gek bruin vlekje en zo onsympathiek![]()
We krijgen de vloerbedekking voor Maria's kamertje van mijn schoonouders!
Lief!
Pfff, nou moet ik de hele tijd weer denken van wie jij een kloon bent. Wie is er wijs?????????????? Ik ken geen wijze mensen op fok..........quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ze kijkt wel een beetje boos hé?
Zie het maar als een serieuze blik. Je hebt ten slotte te maken met iemand die best wijs is, al zeg ik het zelf
Hierboven zei je toch dat je zo wijs wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat ik een kloon ben?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hierboven zei je toch dat je zo wijs was![]()
![]()
Een kloon is normaal Nederlands hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Pardon, ik ben gewoon niet zo gewend aan onvolledig Nederlands.... oftewel: internettaal.![]()
Ik heb me heel lang afgevraagd waarom er altijd een vage vlek bij jouw postings zatquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[afbeelding]
Ja maar.... oh laat ook maar....:)
Jullie zijn trouwens gewoon jaloers op zo'n mooie smiley met liefde en plezier gemaakt door PV-man!
Ja, dat zou leuk zijn, aye?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Eigenlijk zou je avatar ook met zijn snaveltje moeten happen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Vavanond eten wij kipgebraad uit de oven. Lijkt me lekker! Sorry voor de vegetariërs onder de meelezers. Alleen jammer dat ze dat soort kant en klaar inclusief aluminium schaaltje vlees niét in een biologische variant hebben bij AH.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:22 schreef E.T. het volgende:
Eigenlijk vind ik dat vogeltje maar rete-irritant..![]()
Ja, die was eerst nog wel leuk, totdat ie te vaak opdookquote:
Dat lukt mij nou nooit he. Ik heb al verscheidene haatberichten getikt door diequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.![]()
en dan is hier ook nog iemand die standaard eensmiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
Ja, je leert hier echt goed hoe-heet-dat-ook-weer lezen, uuuhh selectief?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:05 schreef coolbabe het volgende:
Ha die was me nog noit opgevallen.
Of ik negeer het ook gewoon, ben ik best goed in geworden sinds ik Fok
Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komenquote:
Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.![]()
en dan is hier ook nog iemand die standaard eensmiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komenIk heb het nog niet aangedurfd om dat echt na te zoeken, stel dat het zo is zeg.... !
Groetjes easy-goingquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:01 schreef coolbabe het volgende:
Baukel ja :-)
Met zijn irritante gedoetje :-D
Groetjes, coolbabe
ik kijk er ook niet altijd naar maar in sommige gevallen valt het gewoon heel erg op. bijvoorbeeld in een heel droevig condoleance berichtje. daar zet je toch geenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Igraine het volgende:
Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.
Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou was
Nee! Tief hem door een bushokjequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!
Ik rij Maikuuul wel om met mijn hendig sjieke Hyundai
Ik bezig "Mijn *huppedepup* wat doe je" ook wel eens in het echtquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:27 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Nee! Tief hem door een bushokje![]()
Pfft, ik leef trouwens te erg mee met Fokhypes, zeg ik het dagelijks leven ook wel eens van die dingen waarna m`n omgeving me aankijkt van
Nu is het een smilie, eerst was het dit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nu ga ik zoeken wie dat is met die smiley
duidelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu is het een smilie, eerst was het dit.
Ik zag het alquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nu is het een smilie, eerst was het dit.
Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?quote:
Jij in dit geval natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik of degeen waarover ik het had voordat ik mijn post aanpastte?
Mja, de cursussen beginnen pas weer in septemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt, ik heb 'm in ieder geval nog nooit op een gewoon zinseinde kunnen betrappen.![]()
Er wordt aan mij gedacht!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:39 schreef mallemeid het volgende:
Wij zijn vandaag bij de ikea geweest en ik moest best vaak aan jou denken, haha.
oei, geld teveel ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Daar moet ik toch eens met jou naartoe, lady-wrb
Was het maar zo... maar je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
oei, geld teveel ?
maar ze hebben er vreselijk leuke lampen, stoeltjes en kasten
Oooohhh daar wil(de) ik echt graag heenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
klein binnenkomertje : http://www.loods5.nl/
maar dan krijg je geen indruk hoe groot en massaal het daar is
ik had gewaarschuwd texquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef texelonia het volgende:
En bedankt lady-wrb!Nu heb ik er allemaal hele leuke maar dure dingen gezien!
tja, maar dat is dan ook gratisquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:03 schreef texelonia het volgende:
Ja alsof ik mezelf dan kan beheersen als er zo'n linkje staat te roepen "klik op mij!"
ik kijk nooit naar zulke "aanbiedingen" . ik vind het duur of niet. dat besparen is maar betrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:07 schreef texelonia het volgende:
Ja da's waar
Als je trouwens ziet hoe duur die meubels eigenlijk waren, is het eigenlijk best goedkoopOf zouden ze de oude prijzen expres heel hoog doen zodat het lijkt alsof je heel veel bespaart?
en wanneer krijgen we van jou een buikenfoto?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke weekend dagen!
Samen in het huis keutelen, beetje opruimen, wat kleine klusjes doen en elkaar dan af en toe tegenkomen en even een kusje geven.
Ik kan dan echt even verzuchten hoe lief ik hem vind.Terwijl we niks bijzonders doen. Gewoon lekker...
Klinkt heelquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke weekend dagen!
Samen in het huis keutelen, beetje opruimen, wat kleine klusjes doen en elkaar dan af en toe tegenkomen en even een kusje geven.
Ik kan dan echt even verzuchten hoe lief ik hem vind.Terwijl we niks bijzonders doen. Gewoon lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |