abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 10:15:49 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119917
En ik gooide 'm dicht met deze post:
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat ik de papierbak maar eens op zijn kop ga zetten, moet namelijk nog wat beddegoed halen voor Léon.
en die hotdogs zullen ook wel per ongeluk in mijn mandje belanden
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37119935
Ik was net bezig met een berichtje....

Hmm maar ik zei dus, ik krijg nooit een Hemafolder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:17:12 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_37119944
ze liggen in het gekoelde vak dutch
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:25 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119970
oe dat is al zo'n vak waar je beter weg kan blijven, ivm die lekkere salades, tapasjes etc.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:36 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37119980
Ik ben gisteren lekker uit eten geweest met de mutsenclub (allemaal oud-collega's waar ik eens in de zoveel tijd wat mee afspreek). Heerlijk Japans (zelfs soep met stokjes ) met zicht op het enge hoofd van Rob Bolland:

Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37120002
Gewoon bij de klantenservice van de hema vragen.

Ik heb net hardhouten schommelstoelen voor in de tuin gekocht
Ik wilde eigenlijk dolgraag een schommelbank, maar dat vond Geer niks en eigenlijk is dat ook wel een erg groot ding voor in onze tuin.
Maar nu dus 2 schommelstoelen. Ze zijn zoooooooo leuk. Ik zie mezelf al helemaal zitten als de tuin klaar is. Mijn pa en broers komen 6 mei helpen om de tuin af te maken enzo. En dan komen ze dus achterin de tuin, waar we de zon tot een uur of 6 hebben.
Nu moet Geer ze zo nog "even" in elkaar gaan zetten natuurlijk.
Gisteren van mijn schoonzus 2 aardbeien plantjes gekregen en allemaal kruiden zaatjes. Helemaal leuk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120056
Lol M@x, dat je niet meer mee kon praten ligt aan hun. Zij kunnen niet meer mee praten met jou. En het lijkt allemaal zo heerlijk soms. Maar geloof me hun willen diep in hun hartje ook een huisje boompje beesje verhaal met overheerlijk fietstruttassen
Is dat nou moeilijk met stokjes eten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120098
Leuk Jessie!!

Wij hebben pas het balkon opgeknapt. Was eerst alleen lood en verder niets.
Het resultaat:

Zo was het ervoor
foto is een beetje aan de grote kant en ik heb geen zin om hem te verkleinen

Moeten alleen nog 2 (opklapbare) stoeltjes en een tafeltje hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:03 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120155
Dat is mooi geworden vicky
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:06 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120159
Valt wel mee hoor dat met stokjes eten. Je moet er even handigheid in krijgen. Wij eten hier regelmatig met stokjes. Zeker als ik een kleine rijsttafel heb gemaakt, gewoon lekker van de schaaltjes af happen.

M@x, gij trutje. Je hebt fietstassen, patronen, wat komt er nu nog?
pi_37120182
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:15 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120195
trut, truttig, trutten... tja, waarom heb je dan ook fietstassen? Ik heb niet eens een fiets

Ik kan dat niet hoor met stokjes eten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:50 #13
3142 m@x
pi_37120222
Dat ligt echt niet aan hun hoor Jessie. Ik kom gewoon bijna de deur niet uit. Meneerm@x is zo druk met zijn scriptie en we hebben eigenlijk niemand die we genoeg vertrouwen om op Kai te passen zodat we eens met z'n tweeen op stap kunnen ofzo. Vroeger was ik altijd de hort op en stiekem mis ik dat heel erg. Ik heb het gevoel dat ik bijna alleen maar over kindertjes kan praten en verder niks meer te melden heb en dat vind ik echt naar.

Met stokjes eten viel dus echt heel erg mee. Ik had het nog nooit gedaan en volgens mij deed ik het ook niet precies zoals het hoort, maar ik heb alles naar binnen weten te werken en het was lekker. Echt een aanrader!
pi_37120232
Echt Dutchie, is dat lekkerder dan van een vork? Daarmee kan je toch ook van de schaaltjes af happen?
Volgens mij raak ik daar helemaal gefrustreerd van enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef jessie het volgende:
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Ja zag het. Bij de Makro hadden ze ze ook... maar eerst even de belastingcentjes ontvangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37120263
Ja als je het zelf echt erg mis is het een ander verhaal M@x.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:28:54 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37120280
Vicky dat ziet er leuk uit !

Hotdogs !

Schommelstoelen.. Leuk Jessie!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:29:24 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120296
Haha Jessie, je moet wel even oefenen natuurlijk. Je bent wel langer aan het tafelen vind ik. En ik hou van lang tafelen.

Vicky, ziet er lekker opgefrist uit.
pi_37120332
Ja voor de lijn zou het goed zijn als ik alles met stokjes ging eten denk ik
Maar van ergenis zou ik dan mijn stokjes op eten vrees ik
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:34:11 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120422
Mijn zoon wilde een uur geleden al naar bed, heeft tot op heden alleen maar liggen spelen, lijkt nu iets stiller te worden (alhoewel...) weird weird weird...
Ik ga een hot dog eten
stormy waters...
sailin'
pi_37120425
m@x jammer dat jullie zo ver weg wonen. wij hebben een beetje een vergelijkbaar oppasprobleem en anders zouden we elkaars oppas kunnen zijn. (mits je ons wel vertrouwt natuurlijk ).
  donderdag 20 april 2006 @ 10:51:45 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37120877
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 10:53:46 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37120954
Vikcy, dat ziet er gezellig uit

Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37121116
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Sugar het volgende:
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Je mag mijn moeder lenen, die trok een sippe lip toen ze mijn lege slaapkamer zag (middenin verhuis) en wilde me ook al geen wasgoed meegeven om te doen!

Of die van mijn beste vriendin, haar schoonouders voelen zich hevig achtergesteld bij haar eigen moeder
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37121391
quote:
Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Herkenbaar! Ik blijf alleen wel enigzins bij met muziek enzo, dankzij de PV-man en mijn eigen blijvende interesse. Maar mijn vriendenkring is amper bezig met een nestje bouwen. Laat staan dat ze daar behoefte aan hebben. Ze zijn nog jong en bezonnen en stellen school als hoogste prioriteit.
Je kent het wel: 'eerst school, dan een baan, dan een huis, (eventueel tussendoor een relatie opbouwen), hobby's-dromen,.... oh ja: kinderen!'

Ik zie sommigen in mijn familie er nog voor aan dat ze op hun 38e nog aan de pil zitten en ineens denken: 'shit! kinderen vergeten!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_37121494
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:53 schreef Rewimo het volgende:

Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
De 2e word nu in elkaar gezet.
Hij staat binnen zelfs heel leuk. En Janneke is er niet uit weg te krijgen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37121531
Sugar wat voel je je dan verloren he. Zo kunnen mijn moeder en schoonmoeder ook soms niet oppassen omdat ze moeten werken. Klinkt ook zo gek, mama is thuis en oma werkt.
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:23:55 #28
13151 crew  Rewimo
pi_37121891
Woensdag mag oma weer oppassen, dan moet mama de hele dag op pad met haar werk (hm... uit eten is wel leuk maar de rest...). Gelukkig is oma vrij En het scheelt mij donderdagmiddag vrij nemen, want die mag ik nu ruilen tegen de woensdagmiddag We gaan donderdags naar Roosendaal en vrijdags naar Duitsland, dus dat komt goed uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 11:28:58 #29
3142 m@x
pi_37122051
Ik liep eigenlijk heel stoer te doen dat het me niet uitmaakte dat ik nergens meer kwam, maar ik werd gisteren zo met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik wel even heb lopen balen. Ik zou voor geen goud met ze willen ruilen en ben ook wel tevreden met wat ik nu heb, maar ik wil wel meer. Ik wil gewoon af en toe los kunnen gaan zonder danoontje-vlekken op mijn schouders of soepstengel in mijn haar. Het liefst doe ik dat samen met mijn man, net zoals voor Kai geboren werd. Ik zou me zo lullig voelen als ik wel ga feesten en hij thuis blijft oppassen. Dat vind ik gewoon niet eerlijk ofzo.

Mijn moeder staat wel altijd klaar om op te passen, maar omdat ze dat iedere maandag al doet vind ik het vervelend om haar ook nog eens te vragen 's avonds op te passen. Schoonmoeder woont gewoon te ver weg.
  donderdag 20 april 2006 @ 11:29:49 #30
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37122073
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:12 schreef jessie het volgende:
Sugar wat voel je je dan verloren he. Zo kunnen mijn moeder en schoonmoeder ook soms niet oppassen omdat ze moeten werken. Klinkt ook zo gek, mama is thuis en oma werkt.
Ja, maar ook gewoon voor gezelligheid enzo. Niet eens oppassen, maar gewoon.
En dan gaan ze zich ook nog verontschuldigen! Wat is Sugar zielig nu wij niet gezellig kunnen.
Mijn moeder heb ik daarom maar even in geuren en kleuren verteld dat ik heus wel een plan had voor de dag en er gewoon kriegel van word dat andere mensen zo non-flexibel zijn. Dat gefrut thuis en het gezemel eromheen. (Zo zei ik het dus ook). Wat is de wereld toch truttig! Ha.
Mam, neem een voorbeeld aan mij. Ik ga -zwanger en met kind- 4 uur reizen voor een dagje strand en bijna 2 uur fietsen voor een dagje Ikea. Duh.

Oh, wat ben ik erg. Wie is er nu een zeikerd?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sugar op 20-04-2006 11:35:03 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_37122166

Schuin achter me ligt een hondje erg lekker in de zon te snoezen op een hoekzitje van een bank.
Erg vertederend. Alle moederliefde die ik nog niet kwijt kan bij de kleine, gaat dan ook vaak naar dat hummeltje met zijn stoere mannenkapsel. [Ik heb een, als schooier geknipte, rode engelse cocker.]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:35:34 #32
13151 crew  Rewimo
pi_37122244
M@x, zou je Kai dan niet bij je moeder thuis kunnen brengen? Dan hoeft ze de deur niet uit. Mijn moeder vindt oppassen prima, maar bij voorkeur wel in haar eigen huis. En dat kan ik me ook wel voorstellen: lekker je eigen gedoetje, niet de deur uit.
  donderdag 20 april 2006 @ 11:42:30 #33
3142 m@x
pi_37122446
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef Rewimo het volgende:
M@x, zou je Kai dan niet bij je moeder thuis kunnen brengen? Dan hoeft ze de deur niet uit. Mijn moeder vindt oppassen prima, maar bij voorkeur wel in haar eigen huis. En dat kan ik me ook wel voorstellen: lekker je eigen gedoetje, niet de deur uit.
Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vader ) dat echt niet aandoen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 11:44:41 #34
13151 crew  Rewimo
pi_37122515
Nee, dat snap ik. Da's hier geen probleem inderdaad. Liggen en
pi_37122555
quote:
Op donderdag 20 april 2006 11:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Op maandag doen we dat zowiezo. Maar voor de avonden/nachten is dat een ander verhaal. Kai heeft nog steeds de neiging tot slecht slapen en heel vroeg wakker worden en ik kan/wil mijn moeder (maar vooral ook mijn vader ) dat echt niet aandoen.
Best wel herkenbaar M@x. Hier gaat Sven ook 1 dag in de week naar mijn schoonouders, en wil ik ze ook eigenlijk niet vaker belasten. Ook Sven is niet echt de beste slaper en dat "remt" toch af om hem ergens anders te laten slapen. al sliep hij de week dat ik in het ziekenhuis lag wel vrijwel iedere nacht aan 1 stuk door, waarschijnlijk "hoor" ik teveel
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37122578
moest edit zijn
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_37125050
Iemand nog interesse in een bewolkte lucht? Want dan blaas ik het even die kant op, ik heb namelijk wel zin om zo even in de tuin te zitten (en evt wat te leren )
Fake it till you make it...
  donderdag 20 april 2006 @ 13:28:53 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37125274
ooo, dat oppassen... Ik heb een opa en oma in de buurt die zelden kunnen. (Vraag ik het nu echt altijd zo laat??) maar gelukkig wel een lief vriendinnetje die gek is op Luuke. En dan nog een overdaad aan buren en andere vrienden. Stuk voor stuk schatten, maar om mijn dochter daar te laten? Toch een beetje eng nog.
Gelukkig heb ik ouders die echt waaaanzinnig bij Luuke zijn. Die zijn pasgeleden een uurtje hier geweest (2 uur heenrijden, 2 uur terugrijden) om hun kleindochter op te halen voor een logeerweekend. Eigenlijk te gek voor woorden, maar wel heel erg fijn.
En vertrutten? Vanochtend belde er een vriendin of ze op de koffie kon komen. Tuurlijk, maar ik heb het wel druk ivm open huis. Dus samen onder het genot van een kopje koffie de was gevouwen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 20 april 2006 @ 13:33:16 #39
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37125383
M@x, dat moet je echt niet tegen houden hoor, dat slecht slapen! Hier slaapt Luuke meestal tot hooguit 6.45 uur. Bij mijn ouders is het meestal 9 uur. Geen idee hoe het komt, maar het is echt zo. En ik weet niet hoe oud je ouders zijn, maar mijn moeder vind het juist fijn om ons een nachtje goed te laten slapen. Ze is zelf nog hartstikke fit en slaapt de nacht erna wel weer bij. (Haar woorden.) heb me er weleens schuldig om gevoeld. Maar aan de andere kant; het is zoooo fijn!
Dit weekend is Luuke met lief bij mijn ouders. Ik ben dit weekend druk met toneel, en lief heeft een lan-party in brabant. Luuk slaapt dus lekker bij opa en oma. Ik mis haar nu al (ze is nog thuis ) maar ergens ben ik ook wel gerust en kan ik lekker het hele huis onder handen nemen, een wijntje drinken met vrienden en even geen mama zijn.

Ik zit wel op mijn praatstoel zeg, alsof jullie alles van mij moeten weten. (Sorry voor het betoog!)
pi_37125608
ik lees 't graag hoor lishe! ben trouwens bezig met een boek van esther gerritsen (daar was je vorige toneelstuk toch op gebaseerd?) en vind het heel mooi.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:03:06 #41
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37126303
Ja, dat je dat onthouden hebt! Hoe heet het boek? Ben ook wel benieuwd naar meer van haar.
pi_37126314
Normale Dagen (was dat niet ook 'jullie' boek?)
pi_37126341
ik had toevallig net ergens iets over haar gelezen toen jij over dat toneelstuk vertelde. dat tesamen had mijn interesse wel gewekt, vandaar dat ik 't nog wist.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:05:11 #44
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37126369
Ik had vanmorgen nog een oppasprobleem
Normaal als ik ff naar de dokter ofzo moet gaat Saskia even naar mijn schoonouders. Die wonen hier 2 straten verder. Maar op donderdag zijn ze altijd de hele dag de hort op. (en als het echt nodig is, kunnen ze Saskia wel meenemen, maar ze waren al weg).
Vriendin hier schuin tegenover.. niet thuis...

uiteindelijk Saskia meegenomen naar het zkh, zij met papa op de gang gebleven (want o wee als er een witte jas naar mama kijkt.. dat mag niet).

Voor 's avonds heb ik ook niet echt oppassers. Schoonouders af en toe wel, maar die wil ik niet al te vaak vragen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:26:46 #45
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37127092
Dan zal ik eens gaan speuren, Bix. Wij speelden Alles.

Ik vind het nu ineens ook zo ongelooflijk dat andere mensen mij op hun kinderen lieten passen toen ik 15 was. Echt ondenkbaar lijkt me dat nu.
pi_37127124
Hahahaha en toch ging het goed he Lishe
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37127499
ik heb ook volop opgepast toen ik 15 was. en ik vond mezelf ook al heel groot toen hoor.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:40:54 #48
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37127562
Wij hebben geluk dat we in een hofje wonen. Er is altijd wel iemand thuis waar we de babyfoon kunnen zetten als we een uurtje weg moeten. De kinderen ergens laten slapen doen we nooit. Toch gaan we wel eens uit, de zoon van vrienden van ons past dan op.
Coolhunk gaat er dan `s ochtends gewoon weer op tijd uit als de kinders wakker zijn, dan slaap ik uit en als ik beneden kom gaat hij weer naar bed. Niet de meest gezellige oplossing maar het werkt wel
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37128146
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:38 schreef bixister het volgende:
ik heb ook volop opgepast toen ik 15 was. en ik vond mezelf ook al heel groot toen hoor.
Haha wij hadden het daar pas nog over en dat wij dat nu dus noooooit zouden doen. Een puber in huis halen om op ons kleintje te passen. Als ze wat ouder is lijkt het me niet zo'n punt en zou ik het misschien wel doen maar nu ze nog een baby is echt niet.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_37128194
Ik paste op vanaf dat ik 12 was, ging altijd wel goed, ik vond het ook reuze leuk en bere intressant.
Wij hebben sindskort ook een oppas van 15 die 1 keer in de week een avondje komt oppassen, Yoram breng ik dan zelf naar bed, omdat hjet zo uit komt en zij mag Chiara naar bed brengen, vinden ze beiden leuk. Chiara neemt het er lekker van en laat zich nog meer dan anders voorlezen.
Maar dat is allemaal maar sinds kort, want hiervoor hebben ze een paar keer bij mijn zus gelogeerd en mijn andere zusje heeft hier wel eens opgepast en dat was het.
Familie woont gewoon te ver weg om even op te passen. En Remco's moeder is lichamelijk niet in staat om op te passen. Ik heb het wel eens jammer gevonden, maar aan de andere kant heb ik ook mijn leven er wel een beetje op ingesteld. Er komen wel weer andere tijden aan

Leuk balkon Vicky!!!

Jessie, leuk schommelstoelen! Wij hebben er ook nog naar gekeken, maar ons oog is uiteindelijk op iets anders gevallen. Remco wilde geen hardhout, ik wilde geen plastic dus nu een mooie tussenweg gevonden, ik kom wel eens posten als ie in de tuin staat
De voortuin heb ik inmiddels ook helemaal gedaan, onkruid eruit, bladeren, troep en alle ellende verwijderd, nu iet ie er weer fris uit, heerlijk!
Het voelt goed hč?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')