abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 april 2006 @ 10:15:49 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119917
En ik gooide 'm dicht met deze post:
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef dutchie het volgende:
Ik denk dat ik de papierbak maar eens op zijn kop ga zetten, moet namelijk nog wat beddegoed halen voor Léon.
en die hotdogs zullen ook wel per ongeluk in mijn mandje belanden
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_37119935
Ik was net bezig met een berichtje....

Hmm maar ik zei dus, ik krijg nooit een Hemafolder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:17:12 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_37119944
ze liggen in het gekoelde vak dutch
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:25 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37119970
oe dat is al zo'n vak waar je beter weg kan blijven, ivm die lekkere salades, tapasjes etc.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:18:36 #5
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37119980
Ik ben gisteren lekker uit eten geweest met de mutsenclub (allemaal oud-collega's waar ik eens in de zoveel tijd wat mee afspreek). Heerlijk Japans (zelfs soep met stokjes ) met zicht op het enge hoofd van Rob Bolland:

Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37120002
Gewoon bij de klantenservice van de hema vragen.

Ik heb net hardhouten schommelstoelen voor in de tuin gekocht
Ik wilde eigenlijk dolgraag een schommelbank, maar dat vond Geer niks en eigenlijk is dat ook wel een erg groot ding voor in onze tuin.
Maar nu dus 2 schommelstoelen. Ze zijn zoooooooo leuk. Ik zie mezelf al helemaal zitten als de tuin klaar is. Mijn pa en broers komen 6 mei helpen om de tuin af te maken enzo. En dan komen ze dus achterin de tuin, waar we de zon tot een uur of 6 hebben.
Nu moet Geer ze zo nog "even" in elkaar gaan zetten natuurlijk.
Gisteren van mijn schoonzus 2 aardbeien plantjes gekregen en allemaal kruiden zaatjes. Helemaal leuk.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120056
Lol M@x, dat je niet meer mee kon praten ligt aan hun. Zij kunnen niet meer mee praten met jou. En het lijkt allemaal zo heerlijk soms. Maar geloof me hun willen diep in hun hartje ook een huisje boompje beesje verhaal met overheerlijk fietstruttassen
Is dat nou moeilijk met stokjes eten?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120098
Leuk Jessie!!

Wij hebben pas het balkon opgeknapt. Was eerst alleen lood en verder niets.
Het resultaat:

Zo was het ervoor
foto is een beetje aan de grote kant en ik heb geen zin om hem te verkleinen

Moeten alleen nog 2 (opklapbare) stoeltjes en een tafeltje hebben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:03 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120155
Dat is mooi geworden vicky
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:25:06 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120159
Valt wel mee hoor dat met stokjes eten. Je moet er even handigheid in krijgen. Wij eten hier regelmatig met stokjes. Zeker als ik een kleine rijsttafel heb gemaakt, gewoon lekker van de schaaltjes af happen.

M@x, gij trutje. Je hebt fietstassen, patronen, wat komt er nu nog?
pi_37120182
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:15 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120195
trut, truttig, trutten... tja, waarom heb je dan ook fietstassen? Ik heb niet eens een fiets

Ik kan dat niet hoor met stokjes eten
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 10:26:50 #13
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37120222
Dat ligt echt niet aan hun hoor Jessie. Ik kom gewoon bijna de deur niet uit. Meneerm@x is zo druk met zijn scriptie en we hebben eigenlijk niemand die we genoeg vertrouwen om op Kai te passen zodat we eens met z'n tweeen op stap kunnen ofzo. Vroeger was ik altijd de hort op en stiekem mis ik dat heel erg. Ik heb het gevoel dat ik bijna alleen maar over kindertjes kan praten en verder niks meer te melden heb en dat vind ik echt naar.

Met stokjes eten viel dus echt heel erg mee. Ik had het nog nooit gedaan en volgens mij deed ik het ook niet precies zoals het hoort, maar ik heb alles naar binnen weten te werken en het was lekker. Echt een aanrader!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_37120232
Echt Dutchie, is dat lekkerder dan van een vork? Daarmee kan je toch ook van de schaaltjes af happen?
Volgens mij raak ik daar helemaal gefrustreerd van enzo
Het voelt heerlijk!!!!
pi_37120234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef jessie het volgende:
Leuk Vicky!
Bij de gamma hadden ze ook hardhouten klapstoelen en een klaptafel!
Ja zag het. Bij de Makro hadden ze ze ook... maar eerst even de belastingcentjes ontvangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_37120263
Ja als je het zelf echt erg mis is het een ander verhaal M@x.
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:28:54 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37120280
Vicky dat ziet er leuk uit !

Hotdogs !

Schommelstoelen.. Leuk Jessie!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:29:24 #18
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37120296
Haha Jessie, je moet wel even oefenen natuurlijk. Je bent wel langer aan het tafelen vind ik. En ik hou van lang tafelen.

Vicky, ziet er lekker opgefrist uit.
pi_37120332
Ja voor de lijn zou het goed zijn als ik alles met stokjes ging eten denk ik
Maar van ergenis zou ik dan mijn stokjes op eten vrees ik
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 10:34:11 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_37120422
Mijn zoon wilde een uur geleden al naar bed, heeft tot op heden alleen maar liggen spelen, lijkt nu iets stiller te worden (alhoewel...) weird weird weird...
Ik ga een hot dog eten
stormy waters...
sailin'
pi_37120425
m@x jammer dat jullie zo ver weg wonen. wij hebben een beetje een vergelijkbaar oppasprobleem en anders zouden we elkaars oppas kunnen zijn. (mits je ons wel vertrouwt natuurlijk ).
  donderdag 20 april 2006 @ 10:51:45 #22
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_37120877
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 10:53:46 #23
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37120954
Vikcy, dat ziet er gezellig uit

Jessie, leuk, schommelstoelen. Geef even een gil als ze klaar zijn, kom ik meeschommelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37121116
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Sugar het volgende:
Dat oppasprobleem hebben wij ook.

En sinds eergisteren mijn schoonmoeder het rustiger aan wil doen en daardoor tóch niet langs wilde komen en mijn moeder echt eventjes door het huis moest en spullen moest terugbrengen ("ja sorry meid, geen tijd voor gezellig koffie"), begin ik te denken dat ik in een omgekeerde wereld leef. Horen die mensen niet te staan springen om een middagje met kleinkind en eventueel (schoon)dochter?
Je mag mijn moeder lenen, die trok een sippe lip toen ze mijn lege slaapkamer zag (middenin verhuis) en wilde me ook al geen wasgoed meegeven om te doen!

Of die van mijn beste vriendin, haar schoonouders voelen zich hevig achtergesteld bij haar eigen moeder
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_37121391
quote:
Twee van de mutsen blijken in verwachting te zijn. Wel een fijn idee want ik begion me wel een beetje alleen te voelen tussen al die dames met hun "young, free, single" en "sex-in-the-city" lifestyle. Ik kon het gesprek gewoon niet meer volgen. Kroegen waar ik nog nooit van had gehoord, films die ik niet heb gezien.... Mijn sig begint waarheid te worden Red mij van mijn vertrutting! HELP! SOS!
Herkenbaar! Ik blijf alleen wel enigzins bij met muziek enzo, dankzij de PV-man en mijn eigen blijvende interesse. Maar mijn vriendenkring is amper bezig met een nestje bouwen. Laat staan dat ze daar behoefte aan hebben. Ze zijn nog jong en bezonnen en stellen school als hoogste prioriteit.
Je kent het wel: 'eerst school, dan een baan, dan een huis, (eventueel tussendoor een relatie opbouwen), hobby's-dromen,.... oh ja: kinderen!'

Ik zie sommigen in mijn familie er nog voor aan dat ze op hun 38e nog aan de pil zitten en ineens denken: 'shit! kinderen vergeten!'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')