abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37128306
Dit grietje(onze opaas) is echt onwijs pittig, haar vader is een collega van Remco en vertelde dat ze afgelopen zomer als vrijwilliger ging werken bij het schippersinternaat omdat ze graag met kindjes wilde werken. Toen ik dat hoorde had ik er al een goed gevoel bij en vroeg ik hem of zij op onze kinderen wilde passen. Wat ik begreep van haar moeder is dat ze een gat in de lucht sprong van blijdschap nu ze eidenlijk een oppasadresje had gevonden
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37128363
We zijn trouwens lid geworden van de sportschool, ik vind het echt lekker, lekker trainen, fit worden, spieren versterken, vet verbranden. Het doet me echt goed!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_37128757
Het is hier eindelijk wat droog.. Nog wel bewolkt trouwens..

Ik wil zon! Ik wil m'n hangmat weer buiten en lekker relaxen!
W ~ H ~ T
  donderdag 20 april 2006 @ 15:31:12 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_37129179
het is hier gelukkig al de hele dag droog (af en toe dreigt 't wel een beetje) en zelfs af en toe zonnig
zo ff kijken of m'n was droog is

maar eerst saskia wakker maken.. die denkt dat ze de schone slaapster is ofzo...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:36:44 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_37129333
ik ben net wakker van mijn middagtukkie... Ik heb 2,5 uur liggen slapen Liam slaapt ook nog steeds, maar voor hem is 3/3,5 uur heel normaal...
stormy waters...
sailin'
pi_37129340
Ik pastte ook al op toen ik een jaar of 14 was. Had via de tennisvereniging een oppasadresje, elke donderdagavond werd ik netjes opgehaald en thuisgebracht. Betaalde altijd prima!

Wij zouden op dinsdags gaan sporten en dan zou mijn zusje op gaan passen, maar aangezien ze a.s. maandag voor 10 weken naar Ghana gaat stellen wehet nog maar even uit. Ik wil wel weer weer wat gaan doen, voel me een zoutzat.

Wij gaan 's avonds niet zoveel weg maar als het nodig is komt me moeder. Stapt voor de deur op de tram en 20 min. later isse hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:43:12 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_37129529
Wij hebben ook altijd wel oppas in de vorm van opa en oma, zowel mijn als kbot's ouders vinden het prima en zeggen dat ze wel de nacht erop weer slapen. Soms is het gewoon wel ff lekker om weg te kunnen vind ik.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 16:42:21 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37131630
Ik ga even spammen. Ik kwam dit topic net tegen en ik weet dat er hier vrij veel zijn die zelf gaan, maar daarom snappen jullie mss ook wel waarom ze zo gewild zijn.
[GEZ] AH efteling punten.
Ik kom zelf nooit meer bij de AH sinds de verhuizing maar anders had ik ze wel opgestuurd, ik gebruik ze zelf toch nooit.
Dus ik dacht kom... ik spam het gewoon hier, mocht er nog iemand zijn die punten 'over' heeft...

Sorry, vind het gewoon een slimme vraag. Er zullen zat mensen zijn die er niks mee doen en dat zou zonde zijn.
pi_37132469
ik heb heel de middag na het slaapje van Thijs buiten rondgehobbeld met de bolderkar drinken mee en aardbeitjes en hebben samen genoten

20 graden was het hier vanmiddag en een heerlijk zonnetje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37133562

Ik zie net dat ik vanaaf om 21:07 uur een jaar member van Fok! ben. Maar ik heb hier toch wel het meest gepost denk ik. Ben blij dat 'k een bijna ouder ben....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:17:28 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37136259
Doe mij eens een portie zin...
Ik ben al 3 weken niet meer bij de sportschool geweest. Het komt er steeds net niet van door een gebrek aan tijd en motivatie. Nu heb ik vanavond wel tijd maar absoluut geen zin.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:35:04 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_37136829
zo gaat dat met mij altijd met sporten BE
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 19:38:12 #63
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37136935
Sporten, wat is dat
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 20 april 2006 @ 19:41:53 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137064
Ik troost me maar met de gedachte dat ik nu softbal begonnen is al zo'n 2-3 keer in de week sport, dus wat dat betreft doe ik wel wat, maar ik vind het zo zonde van dat abonnement. Ik wil toch op z'n minst nog 1 keer in de week daar langs...
  donderdag 20 april 2006 @ 19:51:46 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_37137400
man, 2-3 keer in de week al! daar kom ik nooit aan hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 april 2006 @ 19:53:58 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137464
Trainen, (bijna elke week) een wedstrijd en dan nog 2 uur dansles.

Maar goed, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik vandaag gewoon niet ga. Mss morgenmiddag maar even. Dan heb ik toch de hele middag vrij.
Ga ik nu lekker met boek en poes op de bank.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 19:56:53 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37137561
Ik heb nu mijn eigen sportschool Alleen moet ik de helft nog naar boven sjouwen en in elkaar zetten Morgen komt Frank voor het sjouwwerk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 19:57:11 #68
13151 crew  Rewimo
pi_37137571
Hoe is het met poes, BE?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:02:54 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37137750
Heb jij zo'n apparaat? Dat lijkt me ook wel lekker hoor!

Eh, het poezebeest doet het op zich goed, behalve dus de blaas. Die doet het nog steeds niet.
We hadden haar maandagavond teruggebracht omdat we het niet zagen zitten dat ze hier heel de dag liep te lekken als wij op ons werk waren, maar we vonden het toch zo zielig dat we haar gisteren weer mee naar huis genomen hebben.
We hadden gezegd dat we morgen een beslissing zouden nemen maar dat stellen we nog even uit. Ze heeft nergens last van en is haar eigen vrolijke knuffelige zelf dus wat dat betreft kan het nog wel even duren.
Het idee is nu dat stinkie haar blaas 's ochtends uit knijpt en dan 's avonds ga ik naar de DA om dat te laten doen, maar vanmorgen wilde het uitknijpen niet en dan kunnen we gewoon gelijk even langs komen, het is hier echt heel dichtbij gelukkig.

Ze zijn heel lief bij de DA en ze vinden haar ook heel lief daar. Dat speelt ook wel een beetje mee sowieso. Als de poes nou ongelukkig zou zijn of zo dan hadden ze mss al eerder gezegd dat stoppen beter zou zijn, maar omdat ze het zo goed doet en andere dingen ook zo onwijs zijn verbeterd hebben ze zoiets van 'wacht nog maar heel even'. Maar ik denk dat ergens volgende week toch de beslissing zal moeten komen...
Zo met dat uitknijpen kan je niet eeuwig doorgaan ivm infecties enzo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:06:38 #70
13151 crew  Rewimo
pi_37137860
Hmja, dat is een soort tijdbommetje natuurlijk Ik hoop voor jullie dat het toch nog verbetert.

Ik heb nu een steppertje en een roeitrainer Die laatste moet dus nog in elkaar. Eh enne... ik moet de slaapkamer eens goed opruimen want anders kan ik heel dat ding niet kwijt
pi_37138115
Nog een hometrainer overnemen Rewimo

BE wel fijn dat de samenwerking met de dierenarst zo goed gaat!

Ik hoor net op tv dat in t ziekenhuis waar ik gelegen heb een verpleegster ontslagen is. En paar weken terug heeft ze onverdund kalium in een jonge vrouw dr ader gespoten. Een hartstilstand daardoor. Vreselijk gewoon!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:20:25 #72
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_37138322
Dat lijkt me heerlijk, een hometrainer of roei-apparaat thuis. Lekker voor de tv wat aan je conditie doen.

Ik hoorde dat vandaag ook Jessie. Ze zijn het nu toch aan het onderzoeken?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 20 april 2006 @ 20:23:38 #73
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37138437
Wat een eng nieuws jessie

BE wat ben jij sportief zeg Ik sport 1 ochtend en een avond in de week en daar voel ik mij super bij. Ik zou er nog wel wat meer bij willen doen maar daar heb ik geen tijd voor
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:23:50 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37138442
Oh jakkes wat een eng bericht Jessie.

Zo'n roeier is heerlijk. Het liefst zou ik zo'n crosstrainer hebben staan hier. Dat kan is vrij lang vol te houden, maar goed, die zijn niet goedkoop (sowieso is dat spul duur) dus maar eens een reclame bij de Praxis of Gamma in de gaten houden. Die hebben ze nog wel eens staan.
pi_37138490
In een Rotterdams ziekenhuis is een vrouw overleden door een fout van een verpleegkundige. Het Openbaar Ministerie onderzoekt het incident, bevestigt het ziekenhuis.

Fatale fout
De onlangs afgestudeerde verpleegster beging de fatale fout in maart in het Medisch Centrum Rotterdam Zuid. Ze had onverdund kalium direct in de bloedbaan ingespoten. En dat is dodelijk.

Hartstilstand
De vrouw overleed aan een acute hartstilstand. De nabestaanden hebben tot nog toe geen schadeclaim ingediend. De verpleegster is ontslagen. Het justitieel onderzoek is over enkele weken klaar. Het ziekenhuis overweegt nog naar het Medisch Tuchtcollege te stappen die eventueel kan beslissen dat de verpleegkundige haar bevoegdheid kwijtraakt.

Misstappen
De jonge verpleegster maakte drie cruciale misstappen. Ze vergat voor het toedienen het protocolhandboek te raadplegen, zag de waarschuwing op de ampul over het hoofd en liet de spuit niet checken door een collega.

Opleiding
"Bovendien wordt tijdens de opleiding op het gevaar van onverdunde kalium gehamerd", aldus een woordvoerder van het MCRZ. Kalium is verdund een onschuldige stof, maar dodelijk als het onverdund direct in het bloed komt.

Bron: rtl nieuws
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:26:15 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37138541
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:23 schreef coolbabe het volgende:
Wat een eng nieuws jessie

BE wat ben jij sportief zeg Ik sport 1 ochtend en een avond in de week en daar voel ik mij super bij. Ik zou er nog wel wat meer bij willen doen maar daar heb ik geen tijd voor
Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd juichend naar het veld ga hoor. Zeker nu de trainingen nog niet, het is me vaak nog net even te koud enzo. Maar goed. Ik vind dat ik gewoon moet. Het is gezellig, het is (meestal) leuk en anders groei ik helemaal dicht.
Na het stoppen met roken morgen 4 maanden ben ik als een idioot aangekomen en dat hakt dan weer keihard in je conditie. Ik ben soms niet vooruit te branden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:26:47 #77
13151 crew  Rewimo
pi_37138554
Voor de liefhebbers (ik weet dat die hier eigenlijk niet kijken, maar ja... ) : Gratis Ben&Jerry's ijs op 25 april!
pi_37138591
Ik had het ook al gezien ja en het water liep me gelijk al in de mond
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_37138625
Dan koop ik weer liever een ijsje dan met een menigte in de rij te moeten voor een gratis ijsje. Of klinkt dat enging?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:29:02 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_37138660
Wij hebben een hometrainer en een crosstrainer idd, omdat naar de sportschool gaan er toch niet van komt.

Jessie, wat een eng bericht idd...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 20:34:49 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_37138888
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:40 schreef coolbabe het volgende:
Wij hebben geluk dat we in een hofje wonen. Er is altijd wel iemand thuis waar we de babyfoon kunnen zetten als we een uurtje weg moeten. De kinderen ergens laten slapen doen we nooit. Toch gaan we wel eens uit, de zoon van vrienden van ons past dan op.
Coolhunk gaat er dan `s ochtends gewoon weer op tijd uit als de kinders wakker zijn, dan slaap ik uit en als ik beneden kom gaat hij weer naar bed. Niet de meest gezellige oplossing maar het werkt wel
als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1 Het nichtje van mn pa
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37138945
Hier in Batavia Stad is het ook

Jessie, ik vind het engig klinken Wie slaat nu een gratis ijsje af Maar als er dan echt een enorme rij staat, sluit ik dan weer niet aan
Ik weet al wat ik dinsdag ga doen --> op de fiets naar batavia stad
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 20:38:02 #83
13151 crew  Rewimo
pi_37138982
Ach ik moet dinsdag werken, naar mijn vader, naar een verjaardag en er zit hier helemaal geen B&J. Dàt is pas engig
  donderdag 20 april 2006 @ 20:38:48 #84
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37139003
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:34 schreef moussy het volgende:

[..]

als je oppas gebrek had wist ik er nog wel 1 Het nichtje van mn pa
Altijd handig om te weten
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 20:39:05 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_37139016
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef jessie het volgende:
Dan koop ik weer liever een ijsje dan met een menigte in de rij te moeten voor een gratis ijsje. Of klinkt dat enging?
Nee hoor, voor dat ene toefje waar je net de smaak van te pakken krijg haal ik wel een bak bij appie om de hoek.

Hier komt trouwens een spinning bike
pi_37139030
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Ach ik moet dinsdag werken, naar mijn vader, naar een verjaardag en er zit hier helemaal geen B&J. Dàt is pas engig
Ik zal aan je denken dinsdag
  donderdag 20 april 2006 @ 21:07:03 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140220
*even met de deur in huis komt vallen*

Noah gaat hier altijd rond 20:00 uur naar bed. Ik was vanavond sporten en Micha zou Noah in bad doen en naar bed. Kom ik om kwart over 8 thuis, niemand... Ik maar even bellen, waren ze even mee met een vriend die een nieuwe tv ging kopen. "Ja hij was nog helemaal niet moe". Nou is Noah de afgelopen nachten steeds even wakker, en dan gewoon wakker, dus dat er niks is maar gewoon wakker. Dus nu hoopt Micha dat ie de nacht doorslaapt, door nog even buiten te zijn geweest en nu alsnog in badje. Ze komen net om 21:00 uur binnen.

Ben ik nu raar dat ik dit op z'n zachts gezegd raar vind?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 20 april 2006 @ 21:08:42 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_37140280
ehm, ik zou pislink zijn tex... persoonlijk...
stormy waters...
sailin'
pi_37140304
ik zou 't ook niet zo waarderen tex.

en hey wat toevallig, ik moet dinsdag in Hoog Catherijne zijn. kom ik vast wel even bij de Jamin langs.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:09:24 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_37140311
Ik niet, zolang het niet iedere dag gebeurt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 21:11:45 #91
13151 crew  Rewimo
pi_37140390
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef LadyS het volgende:
Ik zal aan je denken dinsdag
Neem er eentje van me Wanneer kom je nou hier in de buurt wonen?
pi_37140474
Ik zou er ook niet blij mee zijn, voral niet omdat hij momnteel al problemen heeft met slapen. Snap de redernatie wel van als hij langer opblijft dan..., maar ik weet ook hoe het verkeerd uit kan pakken en hij de volgende dag ook langer op wil blijven.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:14:56 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_37140520
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:13 schreef Anitra het volgende:
Ik zou er ook niet blij mee zijn, voral niet omdat hij momnteel al problemen heeft met slapen. Snap de redernatie wel van als hij langer opblijft dan..., maar ik weet ook hoe het verkeerd uit kan pakken en hij de volgende dag ook langer op wil blijven.
Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 april 2006 @ 21:16:20 #94
13151 crew  Rewimo
pi_37140564
Of te moe is om te slapen...

Maar op zich zou ik het voor een keertje niet erg vinden. Nou hebben wij hier een raar kind dat vaak vraagt of ie al naar bed mag en we zijn van plan om zaterdag naar het Bloemencorso te gaan kijken. Maar dat komt pas rond kwart over 8 's avonds aan en ik voorzie dus problemen Maar ja, wie weet gaat het gewoon goed
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:17:28 #95
81992 Githa
pi_37140607
Kom op zeg tis een man vind ik persoonlijk dan weer geen goed excuus
  donderdag 20 april 2006 @ 21:18:02 #96
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37140632
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37140642
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:14 schreef moussy het volgende:

[..]

Kom op zeg, tis een man, die staan daar helemaal niet bij stil. Het kan gewoon 2 kanten op. Maar nogmaals, ik zie het probleem niet.
Dat klopt idd, mannen "zien" dat vaak niet.

Maar ik snap de boosheid van Tex wel.
  FOK!fossiel donderdag 20 april 2006 @ 21:18:29 #98
2628 Karin
pi_37140652
Tex ik snap dat het niet leuk is maar ach voor een keertje moet zoiets toch wel kunnen? Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat ik om kwart over 9 thuiskom en Bram nog beneden is. Dan was Peet zo leuk met hem aan het spelen dat hij het te gezellig vond om hem in bed te leggen. Nouja af en toe een keertje moet kunnen denk ik dan. Het is wel anders als hij de volgende dag op tijd op moet omdat hij naar het kdv toe moet maar dan nog, dan doet hij daar maar een langer slaapje. Al snap ik dat het heel vervelend is als je net een nieuw slaapritueel aan het aanleren bent hoor.

Nu ik zelf een kind heb snap ik inderdaad niet dat ik als 15 jarige opgepast heb bij een gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 6 tot 1 jaar samen met een vriendinnetje. En dan nog niet eens terwijl ze al in bed lagen, neehoor vaak hebben we ze ook in bed gelegd. Maarja inderdaad ging dat meestal heel goed. (1x wou 1 van die kinderen niet slapen en dat was best wel drama, zeker omdat er toen geen mobieltjes waren enzo, maargoed na een paar uurtjes is ze van vermoeidheid in slaap gevallen).
Ik zou dat nu dus echt absoluut niet doen met Bram. Misschien als ik zeker weet dat hij altijd goed doorslaapt 's avonds dat ik eens een meisje van die leeftijd vraag maar voorlopig dus niet. Of het moet een goede bekende zijn van Bram maar dat hebben wij niet echt in de omgeving.

Wij hebben wel de mazzel dat zowel mijn ouders als mijn schoonouders graag oppassen. Alleen bij mijn ouders blijven slapen kan niet ivm de gezondheid van mijn vader. Maar mijn schoonouders vragen zelf wel eens of Bram een nachtje mag komen slapen, NATUUURLIJK! Al zijn de keren dat het gebeurd is wel op 2 handen te tellen hoor, zeker in de tijd dat Bram zo ontzettend moeilijk sliep vond ik niet dat je het iemand aan kon doen. En eigenlijk vragen wij het alleen bij bijzondere gelegenheden, met een verjaardag oid gaat hij mee of blijft 1 van ons thuis.
Mijn schoonouders passen om de week een dag op en als ik dan bedank voor het oppassen bedanken ze mij dat ze hem een dagje mochten hebben Ze hebben ook wel eens in het weekend opgebeld om te vragen of ze hem een middagje mochten hebben omdat het zulk mooi weer was om bijvoorbeeld naar het strand te gaan.
En nu hebben mijn schoonouders gevraagd of ze Bram in het najaar een midweekje mee mogen op vakantie. Dat idee hadden ze al vaker laten vallen dus ik was erop voorbereid. Lijkt me toch heel wat om hem een paar dagen te missen maar ook wel ontzettend leuk voor Bram. Die zal het geweldig vinden. Dus hij gaat met opa en oma en zijn neefje samen op vakantie.
  † In Memoriam † donderdag 20 april 2006 @ 21:19:43 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_37140699
quote:
Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft
jij zegt het...

Ik zou gewoon denken; Ah leuk, ff lekker mannen onder elkaar

Oh ja, het oppassen, ik was 11 toen ik op een tweelng van 10 dagen en een peuter van 2 pastte, maar wel met mijn moeder als achterban
  donderdag 20 april 2006 @ 21:20:58 #100
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_37140755
Ja nou ja. Dat irrieert me dus ook moussy. Mannen Vraag je hem eens iets gebeurt er dit.

Ik vind het gewoon geen slimme actie, ik vind gewoon bedtijd is bedtijd. En later naar bed gaan vind ik geen handige oplossing tegen het wakker worden 's nachts. Maar goed, gaat idd hopelijk niet dagelijks voorkomen. En met een beetje geluk kan ik nu morgen uitslapen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')