Ja, dat zou leuk zijn, aye?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Eigenlijk zou je avatar ook met zijn snaveltje moeten happen
quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Vavanond eten wij kipgebraad uit de oven. Lijkt me lekker! Sorry voor de vegetariërs onder de meelezers. Alleen jammer dat ze dat soort kant en klaar inclusief aluminium schaaltje vlees niét in een biologische variant hebben bij AH.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:22 schreef E.T. het volgende:
Eigenlijk vind ik dat vogeltje maar rete-irritant..![]()
Ja, die was eerst nog wel leuk, totdat ie te vaak opdookquote:
Dat lukt mij nou nooit he. Ik heb al verscheidene haatberichten getikt door diequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.![]()
en dan is hier ook nog iemand die standaard eensmiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
Ja, je leert hier echt goed hoe-heet-dat-ook-weer lezen, uuuhh selectief?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:05 schreef coolbabe het volgende:
Ha die was me nog noit opgevallen.
Of ik negeer het ook gewoon, ben ik best goed in geworden sinds ik Fok
Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komenquote:
Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:03 schreef bixister het volgende:
hehheh coolbabe.![]()
en dan is hier ook nog iemand die standaard eensmiley als posticoon toevoegt, ook bij posts die verre van vrolijk/grappig zijn. net zoiets stoms. maar gelukkig weet ik 't zo goed te negeren dat ik niet eens meer weet wie dat ook weer is.
Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik las laatst zo selectief snel dat Maikuuul uit Limburg zou komenIk heb het nog niet aangedurfd om dat echt na te zoeken, stel dat het zo is zeg.... !
Groetjes easy-goingquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:01 schreef coolbabe het volgende:
Baukel ja :-)
Met zijn irritante gedoetje :-D
Groetjes, coolbabe
ik kijk er ook niet altijd naar maar in sommige gevallen valt het gewoon heel erg op. bijvoorbeeld in een heel droevig condoleance berichtje. daar zet je toch geenquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Igraine het volgende:
Ik weet dat soort dingen echt helemaal niet... Ik kijk ook nooit naar het post icoon eigenlijk.
Ik verhuis voorlopig NOOIT meer, echt niet, never, jamais. Klote trappen!! Ikea-paketten! Keuzes!!quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:19 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik zou er noordwaarts om verhuizen als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |