Er wordt aan mij gedacht!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:39 schreef mallemeid het volgende:
Wij zijn vandaag bij de ikea geweest en ik moest best vaak aan jou denken, haha.
oei, geld teveel ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Daar moet ik toch eens met jou naartoe, lady-wrb
Was het maar zo... maar je hebt me nieuwsgierig gemaaktquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:23 schreef lady-wrb het volgende:
oei, geld teveel ?
maar ze hebben er vreselijk leuke lampen, stoeltjes en kasten
Oooohhh daar wil(de) ik echt graag heenquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
klein binnenkomertje : http://www.loods5.nl/
maar dan krijg je geen indruk hoe groot en massaal het daar is
ik had gewaarschuwd texquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:57 schreef texelonia het volgende:
En bedankt lady-wrb!Nu heb ik er allemaal hele leuke maar dure dingen gezien!
tja, maar dat is dan ook gratisquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:03 schreef texelonia het volgende:
Ja alsof ik mezelf dan kan beheersen als er zo'n linkje staat te roepen "klik op mij!"
ik kijk nooit naar zulke "aanbiedingen" . ik vind het duur of niet. dat besparen is maar betrekkelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:07 schreef texelonia het volgende:
Ja da's waar
Als je trouwens ziet hoe duur die meubels eigenlijk waren, is het eigenlijk best goedkoopOf zouden ze de oude prijzen expres heel hoog doen zodat het lijkt alsof je heel veel bespaart?
en wanneer krijgen we van jou een buikenfoto?quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijke weekend dagen!
Samen in het huis keutelen, beetje opruimen, wat kleine klusjes doen en elkaar dan af en toe tegenkomen en even een kusje geven.
Ik kan dan echt even verzuchten hoe lief ik hem vind.Terwijl we niks bijzonders doen. Gewoon lekker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |