quote:
Op zondag 23 april 2006 13:37 schreef E.T. het volgende:m@x was jouw ex niet ook een kok? (dat was jij toch?)
Wat heb jij met koks?
Nee joh, die was manager van een of ander cateringbedrijf. Volgens mij had hij van koken niet echt kaas gegeten.
Wij zijn net even richting tuincentrum geweest. Aangezien het behoorlijk hard regende hebben we het maar bij de binnenplanten gehouden.
Toen we thuiskwamen, kwamen we net midden in een burenruzie terecht. Achter ons huis hebben we een prive-straat waar ongeveer 20 huizen aan grenzen. De oudste zoon van een van de buren heeft er een handje van om op zijn scooter keihard door die straat te racen en sinds kort heeft hij ook zo'n mini-motor en dat ding maakt me toch een klere-herrie.
Een aantal buren heeft hem al een aantal keer vriendelijk verzocht om met zijn scooter niet meer door het straatje te racen aangezien er ook een hoop kleine kindjes spelen en je nooit weet wanneer er een kindje, huisdier of auto uit een van de carports tevoorschijn komt. Zoonlief trok zich daar dus niks van aan en dat was vandaag voor een van de buurvrouwen teveel. Die heeft het dus iets minder vriendelijk gevraagd en een commentaar dat er van zoonlief kwam.
Uiteindelijk kreeg hij van zijn vader te horen dat hij moest luisteren (iets in de trant van "foei jongen, niet meer doen"
![]()
) en toen ontstond er geloof ik even kortsluiting in zijn minieme hersentjes. Hij begon te gooien en smijten met spullen die zijn vader buiten had staan
![]()
Inmiddels is het weer rustig, maar ik vraag me af wanneer de bom weer barst.