Het tijdperk dat een speeltuin voor andere soort taferelen plaats biedt.quote:Op zondag 23 april 2006 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij gaat dit meer over het pre-speeltuin-tijdperk
Ik bedoelde meer dat je naar een speeltuin gaat als je die zaadperikelen tot een goed einde hebt gebracht...quote:Op zondag 23 april 2006 20:08 schreef Alicey het volgende:
Het tijdperk dat een speeltuin voor andere soort taferelen plaats biedt.
Ik zag hier de speeltuin vooral als een plaats om zaad van lichaam te laten wisselen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je naar een speeltuin gaat als je die zaadperikelen tot een goed einde hebt gebracht...
Zeg, d'r zijn kindjes bij hoorquote:Op zondag 23 april 2006 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik zag hier de speeltuin vooral als een plaats om zaad van lichaam te laten wisselen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:17 schreef Reya het volgende:
Maar het staat dus wel in jullie wiki. Niemand enig idee wat het betekent?![]()
Die van mij lag er gelukkig extra vroeg in vandaagquote:
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die van mij lag er gelukkig extra vroeg in vandaag
Hij kan nog niet lezen, dat scheelt ook weerquote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Alicey het volgende:
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.
Dat is niet nodig om het te kunnen zien hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 20:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij kan nog niet lezen, dat scheelt ook weer![]()
Mijn imago, wat doe je?quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeft zhij geen LFC'ers te zien die aan het KvK/FvF zijn, dat scheelt weer.
Wie, ik? Ik hoef niets meer op dat gebiedquote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Alicey het volgende:
Dat is niet nodig om het te kunnen zien hoor.
Maar vandaag dus weer vol energie voor de komende week?
Ik bedoel je rol als ouder.quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie, ik? Ik hoef niets meer op dat gebied [afbeelding]
Wat dacht je van dat belachelijke 'Klussen For Kids' terwijl allang unaniem besloten was dat Neuken Voor Nageslacht (NVN) te gaan noemen...quote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef Belana het volgende:
mijn god, zo komt OUD ook wel infantiel over zeg
Oooh... eh ja ik hoop er weer tegenaan te kunnen. Gelukkig vakantie vanaf donderdagmiddagquote:
Ik vind dat we een petitie ofzoiets moeten gaan regelenquote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat belachelijke 'Klussen For Kids' terwijl allang unaniem besloten was dat Neuken Voor Nageslacht (NVN) te gaan noemen...
eensch!quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind dat we een petitie ofzoiets moeten gaan regelen
Maar dan heb je nog steeds neuken voor nageslacht en neuken voor fun. Of dan toch maar fucken voor fun? Dus neuken en fucken?quote:Op zondag 23 april 2006 23:28 schreef Rottdog het volgende:
Gewoon neuken dus
Lekker.quote:Op zondag 23 april 2006 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oooh... eh ja ik hoop er weer tegenaan te kunnen. Gelukkig vakantie vanaf donderdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |