Ik doe dat altijd als Kevin thuis isquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:38 schreef moussy het volgende:
zo hoort dat Tex, doe ik ook altijd als Peet weg is
Oh Peet haalt soms wel eens allerlei soorten (stink)kaasjes en dat vreten we dan 's avonds opquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als Kevin thuis isEn al dat lekkers dan bewaken alsof je leven ervan afhangt
![]()
Gelukkig vind Kevin dat soort dingen ook niet lekker
Wij hebben meer plannen voor Koninginnenacht dan -dag. Wij gaan dan de stad in en Noah logeert bij mijn ouders en zus. M'n zus gaat dan met Koninginnedag met Noah de stad inquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:40 schreef Vicky het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor Queensday of is dat al in het vorige topic besproken?
Gezellig!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Wij hebben meer plannen voor Koninginnenacht dan -dag. Wij gaan dan de stad in en Noah logeert bij mijn ouders en zus. M'n zus gaat dan met Koninginnedag met Noah de stad in
Ik durf niet eens!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:09 schreef moussy het volgende:
en wanneer krijgen we van jou een buikenfoto?
Fok!Dieetclub deel 90quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf niet eens!Want na dat stoppen met roken ben ik zoveel aangkomen dat ik met gemak een 15 weken buikje kan nabootsen!
![]()
![]()
stoppen met roken en dieëten kan niet te gelijk, das niet te doen volgens mijquote:
Lishe... ik zeg maar 1 ding... laser!quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:49 schreef Lishe het volgende:
Yes, ben ook erg tevreden.
Ennehm, stoppen met roken...Ik ben tijdens het paasweekend weer helemaal los gegaan. Nuhu moet ik weer pleisters halen en dat ar. Dus ik kan weer opnieuw beginnen met stoppen. Ofja, deze poging afmaken zal ik het noemen...
![]()
www.prostop.nlquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:
Waar heb jij je laten behandelen BE?
Want het lijkt mij super om te stoppen, maar het lukt echt nietweet het zwakke doos ben ik
Hij is leuk!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:05 schreef moussy het volgende:
Ice age 2, ik heb er echt zin in. Straks René dr abonnementskaart even opzoeken, voor ik het weer vergeet
Ik ben nog nooit bij de lineashof geweest trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |