abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37151700
Dat iemand zo laag kan vallen, dat kan ik moeilijk vatten. Gert is geestesziek, alleen niet zichtbaar. Francis ik vind het wel triest voor je moeder. Wens haar maar veel sterkte!

Mark

Achtergrond informatie

Gert Timmerman; de waarheid komt boven druppelen
Gert Timmerman

Gert Timmerman, deel 9
Gert Timmerman deel 10
Gert Timmerman (deel 8)
Gert Timmerman (deel 7)
Gert Timmerman (deel 6)
Gert Timmerman (deel 5)
Gert Timmerman (deel 4)
Gert Timmerman (deel 3)
Gert Timmerman (deel 2)
Gert Timmerman (deel 1)

Kruistocht voor Gerechtigheid deel twee
Kruistocht voor Gerechtigheid

Blog FrancisC <-- můst om door te lezen

SLOTpost Francis in het voorgaande topic
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef FrancisC het volgende:
SLOTPOST

Maar beste mensen, lezers, voor en tegenstanders, hier laat ik het bij - I rest my case - ik heb alle middelen die mij ter beschikking stonden uitgeput en de zaak aan het publiek geleverd -
Dat is waar het mij om ging, mijn rol is uitgespeeld nu! De heer Zeldenrust (Shownieuws) schijnt dan toch rust gevonden te hebben, hij heeft mij niet meer gebeld zoals beloofd - de heer Hendrik Jan Korterink schuift het onderzoek terzijde omdat de Prive met het artikel kopt (zonder tape, zonder met mij persoonlijk een gesprek te hebben aangegaan - en het publiek vindt deze methoden meer etisch verantwoord dan het niet inwilligen van bliksembezoeken met dubbele agenda -

Ik laat het aan een ieder van jullie over om met dit alles te doen wat je wilt: Ik ben een last kwijt en het Forum dank verschuldigd aan het overeind houden van het artikel tot dusverre -

Ik wil persoonlijk bedanken Mirage, Manu, Timmerhout, Leukeleu, Rakker, Savannah en de vele, vele anderen die me telkens, op welke wijze dan ook, de moed en inspiratie gaven de zaak te bepleiten -

Alle voor en tegenstanders die voor een soms knallende en vermakelijke discussie zorgden!

Mijn dank gaat uit naar Sheila en Sandra Timmerman, twee vrouwen met gezinnen die achter mij staan en hun kinderen - wees trots op jullie moeders, er zouden vele vrouwen geweest zijn die het niet meer hadden kunnen bolwerken en niet meer hadden kunnen voorzien in de basis die deze vrouwen jullie, ondanks alles, nog steeds dagelijks en liefdevol aanbieden -

Ik heb mij niet monddood laten maken, maar ik heb alles gedaan wat ik kon om het verhaal te vertellen dat door de media monddood werd gemaakt - en Sheila en Sandra vonden er steun in, mijn grootste beloning!

Ik zal hier zo nu en dan komen kijken, maar aangaande dit onderwerp is dit mijn laatste post geweest - vanmorgen heb ik besloten dat mijn verhaal, mijn visie en informatie is uitgeput .....

Ik dank jullie allen, voor jullie aandacht en jullie leerzame tegengas ....

Ook hen, wiens naam ik hier ben vergeten op te melden, een ieder van jullie heeft dit item gemaakt tot wat het geworden is -

Veel gezondheid, voorspoed en het allerbeste toegewenst -

En wees zuinig op elkaar, het leven is kort en het is er maar een keer - ga nooit te ver - dan is de weg terug niet te lang ......

Francis Capelle
Ik weet dus niet zeker of wij hier wel verder moeten gaan.
Aan de andere kant, TS is niet de enige die nog wat kwijt lijkt te willen is mij laten weten.

In afwachting van de reactie van Francis en de richting waar dit topic vandaag naartoe lijkt te gaan laat ik hem even open.

Stel een concreet doel op.
Het hoeft niet overeen te komen met wat je
(betrokkenen) verwacht, maar wat zou je kort en bondig wenst wat er nu gebeurd.

Wie weet....

[ Bericht 46% gewijzigd door Mirage op 21-04-2006 14:42:16 ]
pi_37151714
Gert... Francis ???
Quo vadis ???
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 08:16:05 #3
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37151716
MA of Mirage, kun je hier weer even een mooie OP van maken zodat de geschiedenis ook een beetje duidelijk is ?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_37152780
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:41:08 #5
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37157623
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 08:15 schreef Rando2804 het volgende:
Gert... Francis ???
Ja?
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:51:43 #6
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37157896
Kort en bondig - ik heb begrepen dat justitie, de pers etc. meeleest. Ik heb het Fokforum uitgekozen om het verhaal te schetsen. Waarom? Gewoon, omdat het een breed en druk forum is en ik die kanten wilde vertellen die de commerciele verslaggeving blijkbaar niet pastte.
Het is mijn wens, dat de inhoudelijkheid zal leiden tot waarachtig onderzoek. Dat de Timmermansoap in de "pers" wordt verheven tot het staven van geruchten, in plaats van het in stand houden ervan.
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:56:03 #7
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37158016
Het is de wens van de dochters, die nooit geloofd zijn, dat er zorgvuldig omgegaan wordt met de door mij opgemelde zaken - zij hebben tot dusver geen onwaarheid aangetroffen in de zaak zoals ik die geschetst heb - ze zijn nooit geloofd en dat was niet het resultaat van hun relaas - dit was de uitkomst van een soap - en zoals je weet heeft een soap bedenkers en schrijvers!
Hun verhaal was niet ongelovelijk in het licht van de ware omstandigheden - maar werd doelbewust onaannemelijk gemaakt door de informatie aan te passen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:00:57 #8
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37158150
Getuigen hielden zich stil - betrokkenen zwegen - wilden zij al woord doen was het geen "item "voor de pers!
Van meet af aan was het de architectuur achter de verhalen die de dochters en hun beweringen meer en meer het rijk der fabelen in verwees, dat door de zwijgende omstanders, fotografen met dubbele agenda en onzorgvuldige informatieoverdracht zelf werd geweven.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:05:35 #9
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37158277
Ik denk, dat er iemand zou moeten opstaan, iemand die zou moeten zeggen: dit kan niet langer zo, we duiken erin en graven alles op. Jr ontkent in de prive het hele voorval - maar dit kan hij alleen maar doen omdat de destijds voorganger van de pinkstergemeente de Banier in Almelo (OV), de heer Lefeu tot dusver zwijgt! De Banier zwijgt en alle leden uit die tijd die ervan wisten zwijgen.
In de vrije baptistengemeente de Schuilplaats te Enschede (OV) zitten mensen die goede bekenden zijn van de fotograaf Robert Hoetink - die kenden het voorval, wisten dat het om meer meisjes ging, en nog het een en ander - zij melden dit op aan de heer Hoetink -

[ Bericht 1% gewijzigd door FrancisC op 21-04-2006 14:24:14 ]
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:13:39 #10
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37158501
Maar niets kwam er boven, helemaal niets. Dit werk mag een "gestoorde eenling" doen, Francis Capelle bijvoorbeeld - zodat zijn berichtgevingen kunnen worden overgenomen ter bladvulling maar als het ergens mis gaat, hij degene is die verantwoordelijk is voor de informatie, niet het blad en niet de journalist - zeg nu zelf, noem je iemand die op control-c, control-v toetsen drukt, het werk van een ander overneemt, een verslaggever? Wil er hier nu serieus iemand beweren dat aan die artikelen is "gewerkt"?
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:36:23 #11
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37159131
Maar vraag je dit eens af - als Francis Capelle nu hier plotseling een Borsato-topic zou openen, en beweert dat de heer Borsato en co kinderen misbruiken of dit in het verleden mogelijk gedaan zouden kunnen hebben omdat er vreemde omstandigheden waren en bl, bla, bla, etc!
Zou de journalistiek dan ook op Control-c, Control-V, drukken en dergelijke beweringen lukraak plaatsen? Nee!
Natuurlijk werkt dit niet zo - vraag je dan af waarom de Prive de Almelo-affaire (Jr) ineens plaatste - waarom ze denken dit te kunnen doen - de "eenling" als enige bron voor hun verhaal opgeven, de "letterlijke"verantwoording naar hem toeschuiven? Heb ik niet steeds aangedrongen op onderzoek en het niet voor "zoete koek slikken"?

Dit betekent, eenvoudigweg, dat het blad zich in een positie geplaatst heeft die oftewel dubieus en geen enkele verdediging kent - of wel "weet" hoe het zit - en daarom relatief veilig plaatst! Dit laatste is meer waar dan het eerste.
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:48:59 #12
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37159477
Ik denk, dat het Fokforum niet alleen getuige is geweest van de aanvang van deze zaak - maar uiteindelijk ook de reden zal zijn dat de kans dat de "onderste steen boven komt", het fundament waarop het Timmerman-sprookje eens zo zorgvuldig werd geweven, stukje bij beetje zal worden blootgelegd!

Misschien zouden de linken van dit topic naar iedere misdaadjournalist, iedere serieuse pers en naar de raad voor Journalistiek verzonden moeten worden - misschien zelf wel naar ieder gerennomeerd recherchebureau, naar iedere kerk en geloofsgemeenschap om de boodschap van het "zwijgen" in te dammen - misschien zou dit kunnen leiden tot het afwikkelen van deze zaak in een veel korter tijdsbestek dan nu het geval is - in plaats van een gestage stroom verworden tot een lawine - totdat hetgeen verteld is dat verteld moest worden - niet door mij, noch om de positie van anderen te verbeteren of tot luxeues levensonderhoud te verworden voor de "verslaggevers" onder ons - maar gewoon omdat de waarheid gebied dat als slachtoffers niet beschermd kunnen worden tegen een dader, er op zijn minst erkenning van de feiten plaatsvind .....

Het versturen van deze link - de link naar dit forum en met name naar deze locatie in de discussie - zou je persoonlijke bijdrage kunnen zijn.....
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:54:01 #13
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37159621
Onderschat een forum niet - het fokforum is niet per definitie een forum waar alleen maar inhoudsloos of voor het plezier gepost hoeft te worden - het is een medium waarvan het belang pas tot je door zal dringen, als je merkt dat iedere andere weg voor je gesloten wordt -
pi_37159773
of je lult weer een topic vol in je eentje met allerhande niet hardgemaakte beschuldigingen.

geniet eens van je leven van, ipv de ondergang van een of andere Gert tot je levensdoel te maken.

het interesseert niemand ene rotmoer, die hele Gert Timmerman niet, wat hij ook gedaan zou mogen hebben, de fokkers die hier posten , doen dat voor het grote deel uit pure sensatiezucht, en/of even "niets beters te doen" en die anderhalve wazige Truthmod, als je het daarvan moet hebben ...

als je na al die jaren niet verder bent gekomen dan geobsedeerd tegen vooral jezelf aanlullen, ja, dan is aan het einde van jouw rit, je reis redelijk nutteloos geweest of iig het grootste deel ervan.

je leeft maar 1 keer, houd eens op met Gert Timmerman je leven te laten lijden met een ij.
ga naar buiten , het is heerlijk weer, de vogels fluiten, de lente komt eraan, en Gert leeft vrolijk door, hij wel , verstandige man
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:08:03 #15
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160063
Ikzelf heb mij willen beperken tot de serieuze onderdelen van deze discussie - de geruchten over waar Gert nu wel of niet verblijft vind ik niet interessant - ook denk ik niet dat het interessant is om over Babs te discussieren .... Want Babs had met de aanvang en de ernst van de zaak (de Timmerman-affaire begon immers in Usselo) helemaal niets van doen - zij verdedigde, om dezelfde redenen die de Gert Timmerman's fans en muziekliefhebbers de ogen deden sluiten voor het ware karakter van de entertainer, "haar Gert".
Deze man schiep reeds lang geleden alle voorwaarden voor de ondergang van zijn gezin, daar staat Babs volkomen los van - het is belangrijk je dit voor ogen te houden - haar "gekte" of "irritante" gedrag is niet buitensporig anders dan de mensen die roepen: "maar Gert Timmerman maakt toch mooie muziek?" Waarom halen jullie hem zo omlaag met die vuilspuiterij?
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:09:23 #16
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160103
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
of je lult weer een topic vol in je eentje met allerhande niet hardgemaakte beschuldigingen.

geniet eens van je leven van, ipv de ondergang van een of andere Gert tot je levensdoel te maken.

het interesseert niemand ene rotmoer, die hele Gert Timmerman niet, wat hij ook gedaan zou mogen hebben, de fokkers die hier posten , doen dat voor het grote deel uit pure sensatiezucht, en/of even "niets beters te doen" en die anderhalve wazige Truthmod, als je het daarvan moet hebben ...

als je na al die jaren niet verder bent gekomen dan geobsedeerd tegen vooral jezelf aanlullen, ja, dan is aan het einde van jouw rit, je reis redelijk nutteloos geweest of iig het grootste deel ervan.

je leeft maar 1 keer, houd eens op met Gert Timmerman je leven te laten lijden met een ij.
ga naar buiten , het is heerlijk weer, de vogels fluiten, de lente komt eraan, en Gert leeft vrolijk door, hij wel , verstandige man
Hij leeft ondergedoken, is alles kwijt - inderdaad, een vrolijke man, zonder zorgen, inkomsten en eigen huisvesting!
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 14:20:52 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37160450
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:58 schreef milagro het volgende:
spreek even voor jezelf, in principe gold dat aan het begin inderdaad, maar inmiddels is het niet alleen sensatiezucht. Of om het anders te zeggen, je gaat toch ook geen spannend boek voor de helft uitlezen....
Room 23
pi_37160587
Jezus H., leeft dit nog?
Ik dacht dat dit verbannen was naar de weblog van Fok!.
I´m back.
pi_37160659
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

spreek even voor jezelf, in principe gold dat aan het begin inderdaad, maar inmiddels is het niet alleen sensatiezucht. Of om het anders te zeggen, je gaat toch ook geen spannend boek voor de helft uitlezen....
Nou, je ziet dit als een spannend boek dus

Man, oh man, herhaling van zetten, halve en hele beschuldigingen en insinuaties non stop, als je daar je spanning uit moet halen

Maar ik ben al weer klaar, hoor, Francis, ga gerust door met posten dan, het maakt je happy blijkbaar dus vooral doorgaan

En nee, Mirage, ik lees je mail niet
Geen zin an
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:28:35 #20
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160668
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Ryan3 het volgende:
Jezus H., leeft dit nog?
Ik dacht dat dit verbannen was naar de weblog van Fok!.
Iedere stelling zonder bodem verzand ogenblikkelijk - de bodem voor deze discussie bleek stabiel genoeg om het tot hier te brengen ....
pi_37160727
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Iedere stelling zonder bodem verzand ogenblikkelijk - de bodem voor deze discussie bleek stabiel genoeg om het tot hier te brengen ....
Mm, dat is niet per se waar op Fok! hoor.
Hier trouwens deel 9 en 10, die staan niet in OP.
Gert Timmerman, deel 9
Gert Timmerman deel 10
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:30:41 #22
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160736
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Man, oh man, herhaling van zetten, halve en hele beschuldigingen en insinuaties non stop, als je daar je spanning uit moet halen

Maar ik ben al weer klaar, hoor, Francis, ga gerust door met posten, het maakt je happy blijkbaar dus vooral doorgaan

Geen zin an
Jij bent inderdaad steeds snel klaar, je was een van de bashers die een slotje op het topic forceerde, verder heb je het tot dusver niet geschopt en zul je het ook niet schoppen - ik ben nog steeds hier - de discussie is er nog en zal met of zonder jou een einde krijgen, niet datgene waar jij op hoopt .....
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:31:44 #23
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160770
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mm, dat is niet per se waar op Fok! hoor.
Hier trouwens deel 9 en 10, die staan niet in OP.
Gert Timmerman, deel 9
Gert Timmerman deel 10
Op fok dan misschien niet, in de mediawereld zeker .....
pi_37160822
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Jij bent inderdaad steeds snel klaar, je was een van de bashers die een slotje op het topic forceerde, verder heb je het tot dusver niet geschopt en zul je het ook niet schoppen - ik ben nog steeds hier - de discussie is er nog en zal met of zonder jou een einde krijgen, niet datgene waar jij op hoopt .....
Nee, ze bashte niet, ze gaf alleen aan dat je niet met concrete beschuldigingen kwam en dat zodoende deze excersitie nog het meest weg had van een hetze, meen ik me te herinneren.
Maar goed, aangezien je nog steeds vertegenwoordigd bent op Fok!, neem ik aan dat je wel concrete beschuldigingen hebt nu? Of is de plaats in TRU een gevolg van die spookverhalen in het huis van Gert?
I´m back.
pi_37160871
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:31 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Op fok dan misschien niet, in de mediawereld zeker .....
Je bedoelt in de Privé oid? Dat had ik nog meegekregen indertijd. Staat Privé gelijk aan mediawereld dan?
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:36:46 #26
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160903
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ze bashte niet, ze gaf alleen aan dat je niet met concrete beschuldigingen kwam en dat zodoende deze excersitie nog het meest weg had van een hetze, meen ik me te herinneren.
Maar goed, aangezien je nog steeds vertegenwoordigd bent op Fok!, neem ik aan dat je wel concrete beschuldigingen hebt nu? Of is de plaats in TRU een gevolg van die spookverhalen in het huis van Gert?
Thru is volgens mij wel een gevolg van de spookverhalen, zeg maar - en de beschuldigingen zijn maar al te concreet - concreet is ook dat de beschuldige partij in de bladen is terechtgekomen - ontkent, maar niet ontkracht ....
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:39:22 #27
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37160978
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bedoelt in de Privé oid? Dat had ik nog meegekregen indertijd. Staat Privé gelijk aan mediawereld dan?
Nee, er is ook een heel ander soort kaliber mee an de slag geweest - alleen, de mindere pers haakte het pootje door te plaatsen, maar ik ga dat niet allemaal meer uitleggen ....
Dit is min of meer het slot-topic, wat mij betreft - nieuwe informatie ga ik niet meer aanvoeren - het verhaal is zo compleet mogelijk verteld en ik laat het aan de lezers over wat ermee te doen -
Ik ben hier alleen nog even terug om al het bovenstaande te kunnen vertellen en de inhoudelijke zaken die nog gevraagd zouden kunnen worden te beantwoorden - totdaar wil ik mij beperken.
pi_37160980
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:36 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Thru is volgens mij wel een gevolg van de spookverhalen, zeg maar - en de beschuldigingen zijn maar al te concreet - concreet is ook dat de beschuldige partij in de bladen is terechtgekomen - ontkent, maar niet ontkracht ....
Dus door de spookverhalen is dit in TRU gekomen, maar tegelijkertijd ga je door met beschuldigingen? Odd.
Misschien dat vage beschuldigingen niet te ontkrachten zijn hč. Dat spookverhaal is niet te ontkrachten. Wat zou Gert moeten zeggen tegen de privé? "Ja, hoor eens, alles goed en wel, maar die Francis is abuis, in ons huis zaten geen spoken" oid.
I´m back.
pi_37161010
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef milagro het volgende:

[..]

Deze stelling begrijp ik zeker, die zal ook best voor een deel van de mensen gelden.
Voor mijzelf begint het echter een ander verhaal te worden.
quote:
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat iedereen die meeleest en niet zomaar een topic openklikt, een klok horen luiden.. te beroerd is om te kijken waar de klepel hangt... inmiddels heeft kunnen lezen dat het niet zomaar "halve en hele beschuldigingen en insinuaties non stop" is.
Er zijn zoveel mensen aan het woord geweest, mensen die direct ermee te maken hebben/hadden.
Het is niet meer "zomaar" iets.
Het is een verzameling van vermeende feiten waaruit iedereen zijn eigne conclusies kan trekken.
Of dat ook reële conclussies zijn ?
Geen idee. Ik denk niet dat de meelezer daar 100%zeker van kan zijn.
Daarom vind ik ook dat het idd goed zou zijn als dit verhaal door een objectief en bevoegd iemand tot op de bodem uitgezocht wordt.

Je hebt gehoord wat de dames er zelf over te zeggen hebben.
Het is denk ik onvoorstelbaar als je hiermee moet lopen en er geen plek is waar het erkend wordt.

En mocht het hele gedoe berust zijn op duimzuigverhalen van de verschillende betrokkenen, dan denk ik dat zéker ook vastgesteld moet worden.
Want de conclusies die men zou kunnen trekken op basis van de door o.a. Francis gestelde gegevens zijn niet mis.
Die mogen wat mij betreft dan ook hard ontkracht worden als het anders blijkt te zijn.
quote:
Maar ik ben al weer klaar, hoor, Francis, ga gerust door met posten dan, het maakt je happy blijkbaar dus vooral doorgaan
Goed zo.
Fijn je gal weer kwijt ?
quote:
Geen zin an
Dan doe je het niet muts !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37161115
quote:
Er zijn zoveel mensen aan het woord geweest
Dat is een uiterste vage constatering op Fok!forum hoor. Weleens van klonenparade gehoord?
I´m back.
pi_37161161
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef FrancisC het volgende:

[..]

ik hoop nergens op, ik bashte niet, ik stelde jouw lukrake, eindeloze op niets dan halve en hele insinuaties gebaseerde beschuldigingen en dreigende publicaties van wat bleek nog meer non info en wazige blabla over een negatieve straling in een huis ergens in de Takka tukkerland aan de kaak.
Jij plempte en plempt hier van alles neer, doet allerhande beschuldigingen en maakt niets hard en er word je geen strobreed in de weg gelegd.

Vind ik nog alwat, een maandenlange feitelijke monoloog, jij en je klonen, die totaal geen zoden aan de dijk zet anders zat je niet hier nu nog middag na middag te raaskallen in je eentje over een vent waar werkelijk NIEMAND in geinteresseerd is, ik ook niet dus.

Wat me wel interesseert is dat het blijkbaar done is om iemand van de meest walgelijke zaken te beschuldigen , zonder enig wederhoor of harde bewijzen.

Verder verbaast me het dat iemand zo zijn leven vergooid aan dingen die niet gaan gebeuren, genoegdoening door boetedoening.
Maar ik begrijp dat jij hier op draait, het maakt je happy , en een aantal fokkers lift mee op de gelukzaligheid die jouw ellende je blijkbaar toch biedt

En wie ben ik dan om die behoefte af te serveren.

En of hier een slotje op komt, man, het zal me een rotzorg zijn, mijn oog valt hier op, ik verbaas me over het feit dat dit nog steeds bezig is, mijn mening is niet veranderd en ook ik mag, net als jij, mijn mening neerplempen.

Alleen ik ben dan weer niet van plan, zoals jij, om daar een gebed zonder einde van te maken.
Het leven is tekort en te kostbaar, en veeeeeeeeeeel te leuk om te blijven hangen in tegenslagen, die ons allemaal ten deel vallen.
Je bent echt niet de enige , meneer, en je vermeende ellende een beetje relativeren zou je niet misstaan en je vast een wat vrolijker mens maken
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:46:42 #32
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161185
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus door de spookverhalen is dit in TRU gekomen, maar tegelijkertijd ga je door met beschuldigingen? Odd.
Misschien dat vage beschuldigingen niet te ontkrachten zijn hč. Dat spookverhaal is niet te ontkrachten. Wat zou Gert moeten zeggen tegen de privé? "Ja, hoor eens, alles goed en wel, maar die Francis is abuis, in ons huis zaten geen spoken" oid.
Het is Odd dat je klaarblijkelijk hier zo maar binnenvalt en nog niets gelezen hebt maar van mij reacties wilt - dit is de laatste - lees de aard van de beschuldigingen, kijk wie er al aan het woord zijn geweest (ook van de pers in deze discussie) en bezie voor jezelf nu eens waar het in feite overgaat en de door jouw gevraagde reactie een zijspoor is -
pi_37161195
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een uiterste vage constatering op Fok!forum hoor. Weleens van klonenparade gehoord?
wel eens van "twee mogelijkheden uitstippelen binnen één post" gehoord ?
de 2e:

En mocht het hele gedoe berust zijn op duimzuigverhalen van de verschillende betrokkenen, dan denk ik dat zéker ook vastgesteld moet worden.
Want de conclusies die men zou kunnen trekken op basis van de door o.a. Francis gestelde gegevens zijn niet mis.
Die mogen wat mij betreft dan ook hard ontkracht worden als het anders blijkt te zijn.

Sir Winston Churchill
pi_37161227
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

wel eens van "twee mogelijkheden uitstippelen binnen één post" gehoord ?
de 2e:

Tja, dan heb je zelf niet goed gelezen, denk ik. Ze zijn al eens naar justitie geweest. Die zagen geen aanleiding eea verder te onderzoeken. Verbeter me als ik het fout heb hoor. .
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:48:50 #35
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161245
Mirage, sorry, ik ga hier niet verder - ik heb alles gesteld wat er gesteld kan worden tot dusver - en de klonentheoristen mogen het wat mij betreft vanuit hier verder oppoetsen .....
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:49:16 #36
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161264
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, dan heb je zelf niet goed gelezen, denk ik. Ze zijn al eens naar justitie geweest. Die zagen geen aanleiding eea verder te onderzoeken. Verbeter me als ik het fout heb hoor. .
fout!
pi_37161332
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:46 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Het is Odd dat je klaarblijkelijk hier zo maar binnenvalt en nog niets gelezen hebt maar van mij reacties wilt - dit is de laatste - lees de aard van de beschuldigingen, kijk wie er al aan het woord zijn geweest (ook van de pers in deze discussie) en bezie voor jezelf nu eens waar het in feite overgaat en de door jouw gevraagde reactie een zijspoor is -
Nee, het is odd dat dit eerst wordt verwijderd van het forum, volgens mij omdat eea niet onderbouwd werd e.d., dat het vervolgens weer terugkomt in TRU met als aanleiding het spokenverhaal, maar dat vervolgens gewoon weer wordt doorgegaan op beschuldigingen.

Dat ik me ineens hier weer vertoon heeft te maken met het feit dat ik het nu pas zie.
I´m back.
pi_37161402
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:49 schreef FrancisC het volgende:

[..]

fout!
Jij of iemand anders is hiermee nog nooit bij justitie geweest? . De vraag die zich dan aandient is: waarom niet? Justitie is de plaats waar je moet zijn nl. Maar anyway, ik heb zoiets weldegelijk gelezen. Kan me zelfs herinneren dat ik redeneerde dat justitie dus een reden moet hebben opgegeven waarom eea niet tot onderzoek heeft geleid. En wat was dus die reden.
I´m back.
pi_37161444
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef FrancisC het volgende:
Mirage, sorry, ik ga hier niet verder - ik heb alles gesteld wat er gesteld kan worden tot dusver - en de klonentheoristen mogen het wat mij betreft vanuit hier verder oppoetsen .....
Nee, dat is niet hetzelfde als paranoďa hoor "klonentheorie", niet op Fok!, grapjas. .
I´m back.
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 14:56:11 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37161454
Eeh Mirage, gek genoeg weet ik zo ongeveer voor 90% zeker dat de je klonenverhaal niet klopt! Bijna zeker weet ik dat het management, Sheila, haar man en Francis authentiek zijn! En snap dus ook niet helemaal wat je in godsnaam weer komt doen of is het de bedoeling om weer een topic naar de kloten te helpen?
Room 23
pi_37161512
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

en als justitie op dat moment geen aanleiding zag kan het verhaal geen duimzuigerij zijn of kan het verhaal dan per definitie geen feiten bevatten ?
Naar mijn idee staan beide mogelijkheden dan nog open.

En idd, toen deze reeks binnen truth kwam dacht ik ook dat het zich toe zou spitsen op de aparte verhalen. Maar het was erg veel inleeswerk, ik was erg druk, hier en daar kwam het enigzins in de vergetelheid..... modwisseling.... tijdelijke drukte in mijn eigen privéleven (pas bevallen) etc etc....

Het is gelopen zoals het gelopen is en juist daarom vind ik het belangrijk (voor de slachtoffers of voor Timmerman zelf) dat het nu ook afgerond gaat worden en het geen open einde blijft.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:58:21 #42
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161524
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Eeh Mirage, gek genoeg weet ik zo ongeveer voor 90% zeker dat de je klonenverhaal niet klopt! Bijna zeker weet ik dat het management, Sheila, haar man en Francis authentiek zijn! En snap dus ook niet helemaal wat je in godsnaam weer komt doen of is het de bedoeling om weer een topic naar de kloten te helpen?
Manu, het is niet Mirage maar Ryan3 die dit stelt - Mirage stelt dat als dat waar zou blijken te zijn dit ook aan het licht had moeten komen ....
pi_37161525
quote:
Er blijft altijd 10% ongeloof/geloof aanwezig, genoeg om trucjes mee uit te halen. Herinner je je Pottenkijkers nog? Zelfde kwestie.
I´m back.
pi_37161566
quote:
Typefoutje ?
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:00 #45
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161629
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij of iemand anders is hiermee nog nooit bij justitie geweest? . De vraag die zich dan aandient is: waarom niet? Justitie is de plaats waar je moet zijn nl. Maar anyway, ik heb zoiets weldegelijk gelezen. Kan me zelfs herinneren dat ik redeneerde dat justitie dus een reden moet hebben opgegeven waarom eea niet tot onderzoek heeft geleid. En wat was dus die reden.
Justitie heeft hiervoor geprivaceerde ondernemeingen in het leven geroepen om zichzelf te ontlasten van onderzoek dat niet perse leidt tot daadwerkelijke vervolging - priverechercheondernemeingen die door het ministerie van justitie worden erkend - voor het kostenplaatje daarvan moet je in het voorlaatste topic zijn - de recherche was wel degelijk van mening dat er genoeg gronden waren om de zaak op te onderzoeken maar presenteerde een nota die door mij niet kan worden betaald - nu vraag ik je, aangezien ik reeds een kopie van een paspoort etc daar heb achtergelaten - of ik dit zou doen als er geen gronden waren - zijn om te onderzoeken?
  † In Memoriam † vrijdag 21 april 2006 @ 15:02:19 #46
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37161639
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Manu, het is niet Mirage maar Ryan3 die dit stelt - Mirage stelt dat als dat waar zou blijken te zijn dit ook aan het licht had moeten komen ....
ok, excuses dan aan Mirage! Wilde alleen even de kloontheorie onderuitschoppen!

en ja, zowieso in eerste instantie al een typefout, ik bedoelde eigenlijk Milagro dus sorry Mirage

[ Bericht 10% gewijzigd door Manu82 op 21-04-2006 15:44:37 ]
Room 23
pi_37161662
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

en als justitie op dat moment geen aanleiding zag kan het verhaal geen duimzuigerij zijn of kan het verhaal dan per definitie geen feiten bevatten ?
Naar mijn idee staan beide mogelijkheden dan nog open.

En idd, toen deze reeks binnen truth kwam dacht ik ook dat het zich toe zou spitsen op de aparte verhalen. Maar het was erg veel inleeswerk, ik was erg druk, hier en daar kwam het enigzins in de vergetelheid..... modwisseling.... tijdelijke drukte in mijn eigen privéleven (pas bevallen) etc etc....

Het is gelopen zoals het gelopen is en juist daarom vind ik het belangrijk (voor de slachtoffers of voor Timmerman zelf) dat het nu ook afgerond gaat worden en het geen open einde blijft.
Probleem is 1) dat het een zaak is voor justitie als de beschuldigingen reëel zijn en 2) dat dit, doordat de zaak niet via justitie wordt gespeeld, toch verzandt in een kwestie van geloof hechten aan en vage beschuldigingen. Hoe moet je je verweren tegen vage beschuldigingen in hemelsnaam?
I´m back.
pi_37161708
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:02 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Justitie heeft hiervoor geprivaceerde ondernemeingen in het leven geroepen om zichzelf te ontlasten van onderzoek dat niet perse leidt tot daadwerkelijke vervolging - priverechercheondernemeingen die door het ministerie van justitie worden erkend - voor het kostenplaatje daarvan moet je in het voorlaatste topic zijn - de recherche was wel degelijk van mening dat er genoeg gronden waren om de zaak op te onderzoeken maar presenteerde een nota die door mij niet kan worden betaald - nu vraag ik je, aangezien ik reeds een kopie van een paspoort etc daar heb achtergelaten - of ik dit zou doen als er geen gronden waren - zijn om te onderzoeken?
Huh? Jij moet onderzoek door justitie gelast zelf betalen???
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:06:21 #49
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161763
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Huh? Jij moet onderzoek door justitie gelast zelf betalen???
Justitie heeft in deze geen onderzoek gelast omdat de zaken niet aanhangig werden gemaakt - (1)
Ik wilde dat dit gebeurde, werd verwezen naar een betrouwbare afdeling - liet de zaak zien - een week later kwam er het bericht dat de recherche had besloten voldoende grond in de zaak te zien - presenteerde de kosten-nota - en dat was dat!
pi_37161819
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:06 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Justitie heeft in deze geen onderzoek gelast omdat de zaken niet aanhangig werden gemaakt - (1)
Ik wilde dat dit gebeurde, werd verwezen naar een betrouwbare afdeling - liet de zaak zien - een week later kwam er het bericht dat de recherche had besloten voldoende grond in de zaak te zien - presenteerde de kosten-nota - en dat was dat!
Maar dan hebben ze toch plicht om dit voor te leggen bij officier van justitie?
I´m back.
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:11:05 #51
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161887
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze toch plicht om dit voor te leggen bij officier van justitie?
Waarom? Er werd geen zaak aanhangig gemaakt tot dusver?

De nota voor de privepersoon (ik) die wel wil dat de zaak onderzocht wordt -

Totaal

¤ 4.670,00
(ex BTW)

ad.1
Administratieve opstart oz, onderzoeksopdracht

ad.2
Vooronderzoek, inlezen stukken, bespreken gegevens opdrachtgever

ad.3
Onderzoek, opsporen, interview Lefue

ad.4
Idem meisje kerkgenootschap Almelo

ad.5
Verslaglegging bevindingen

ad.6
Inhuur voertuigen

ad.7
kilometervergoeding tbv onderzoek gereden km's

vrijdag 21 april 2006 @ 15:13:39 #52
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37161961
Vreemd he? Voor een zaak die geen gronden zou hebben een dergelijke berekening! De nota komt immers pas tot stand nadat de geleverde gronden, etc, zijn uitgelicht en bekeken op haalbaarheid van het onderzoek!
  vrijdag 21 april 2006 @ 15:36:49 #53
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37162605
Dus lees goed, ik heb contact gezocht met justitie - ik werd verwezen naar een geprivatiseerd onderdeel - ook daar ben ik geweest - heb mijn persoonlijke documenten en zo achtergelaten en de zaak gepresenteerd - vervolgens is de zaak intern belicht - als de gronden voor een onderzoek absurd zijn begint men er niet aan, simpel! Omdat het geprivatiseerde circuit van justie om erkend te worden door het ministerie van justitie zich moet houden aan de richtlijnen van justitie moet, alvorens een onderzoek daadwerkelijk op te starten, vastgesteld worden of er voldoende gronden aanwezig zijn de zaak te vervolgen - deze waren er, zo is mij medegedeeld - alleen, de kosten die samen hangen met de daadwerkelijke uitvoer van het onderzoek zijn door mij niet op te brengen - vandaar dus nog geen onderzoek!
pi_37163313
Wat nou geprivateerd circuit van justitie? Linkje?
Volgens mij gaat het ongeveer zo: jij doet aangifte, politie zoekt de boel uit evt. ism officier van justitie en vervolgens arresteert men de verdachte en gaat men een proces aan. Allemaal op kosten van de belastingbetaler. Heb nog nooit gehoord dat je in strafzaken doorverwezen wordt naar een soort detective bureau, die je zelf moet betalen, maar misschien heb jij een linkje dus.

[ Bericht 39% gewijzigd door Ryan3 op 21-04-2006 16:06:02 ]
I´m back.
pi_37163539
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:36 schreef FrancisC het volgende:
Dus lees goed, ik heb contact gezocht met justitie - ik werd verwezen naar een geprivatiseerd onderdeel - ook daar ben ik geweest - heb mijn persoonlijke documenten en zo achtergelaten en de zaak gepresenteerd - vervolgens is de zaak intern belicht - als de gronden voor een onderzoek absurd zijn begint men er niet aan, simpel! Omdat het geprivatiseerde circuit van justie om erkend te worden door het ministerie van justitie zich moet houden aan de richtlijnen van justitie moet, alvorens een onderzoek daadwerkelijk op te starten, vastgesteld worden of er voldoende gronden aanwezig zijn de zaak te vervolgen - deze waren er, zo is mij medegedeeld - alleen, de kosten die samen hangen met de daadwerkelijke uitvoer van het onderzoek zijn door mij niet op te brengen - vandaar dus nog geen onderzoek!
Wat versta jij onder het " geprivatiseerde gedeelte van Justitie" ?
Daar ben ik nou echt benieuwd naar. .
pi_37163566
Hoi, Stali, rij over 5 minuten weg. .
I´m back.
pi_37163577
Ik verbaas me trouwens echt over het feit dat dit geneuzel over Gert Timmerman nog steeds aan de gang is.
pi_37163579
Eh 3 minuten dus. .
I´m back.
pi_37163607
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef Stali het volgende:
Ik verbaas me trouwens echt over het feit dat dit geneuzel over Gert Timmerman nog steeds aan de gang is.
Vanwege de spookverhalen las ik, maar de beschuldigingen gaan nog steeds door. .
I´m back.
pi_37163618
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
Eh 3 minuten dus. .
Ja vort! Ik wil in de zon met een biertje. .
pi_37163653
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja vort! Ik wil in de zon met een biertje. .
ben weg, even je weet wel wie roepen, dat ze zich moet gedragen. . Tot zo. .
I´m back.
pi_37163697
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vanwege de spookverhalen las ik, maar de beschuldigingen gaan nog steeds door. .
Waarschijnlijk nog steeds ongefundeerd. .
Ik moet weer verder maar ik wil wel graag antwoord op mijn vraag w.b.t. dat geprivatiseerde gedeelte van Justitie. :-).
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:14:32 #63
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37163808
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Wat nou geprivateerd circuit van justitie? Linkje?
Volgens mij gaat het ongeveer zo: jij doet aangifte, politie zoekt de boel uit evt. ism officier van justitie en vervolgens arresteert men de verdachte en gaat men een proces aan. Allemaal op kosten van de belastingbetaler. Heb nog nooit gehoord dat je in strafzaken doorverwezen wordt naar een soort detective bureau, die je zelf moet betalen, maar misschien heb jij een linkje dus.
Ja, en ik zou het linkje hier neerzetten zodat iedereen het kan aanklikken - waarom, een garde die ik in voorgaande topics niet onmoette van informatie op deze manier voorzien? En als je niet weet wat het geprivatiseerde gedeelte van justitie is en waar het zich bevind zou je een gouden gids kunnen aanschaffen of gewoon eens op het telefoonboek.nl kunnen klikken? Je komt er vast wel uit, zo niet, dan ben ik blij dat je niet voor mensen optreedt die de zaak opgehelderd willen krijgen ..
pi_37163958
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ja, en ik zou het linkje hier neerzetten zodat iedereen het kan aanklikken - waarom, een garde die ik in voorgaande topics niet onmoette van informatie op deze manier voorzien? En als je niet weet wat het geprivatiseerde gedeelte van justitie is en waar het zich bevind zou je een gouden gids kunnen aanschaffen of gewoon eens op het telefoonboek.nl kunnen klikken? Je komt er vast wel uit, zo niet, dan ben ik blij dat je niet voor mensen optreedt die de zaak opgehelderd willen krijgen ..
Weer geen verrassend antwoord, FrancisCrazy.
Your act hasn't changed much. .
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:25:49 #65
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37164150
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 16:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Weer geen verrassend antwoord, FrancisCrazy.
Your act hasn't changed much. .
De jouwe ook niet, je hebt het linkje nog steeds niet gevonden
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:06:46 #66
6941 APK
Factual, I think.
pi_37166671
Wat doet een topic over vermeende incest in godsnaam nog in TRU

En waarom moet een moderator lachen in een topic waar privé-mails geplaatst worden
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:50:35 #67
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37167665
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:06 schreef APK het volgende:
Wat doet een topic over vermeende incest in godsnaam nog in TRU

En waarom moet een moderator lachen in een topic waar privé-mails geplaatst worden
De privemail van Lefeu die ik plaatste omdat je onderschift toen was: Laster, smaad? bron?
Je had er toen geen enkele problemen mee - ook jij wilde weten hoe het zat ....
Of het topic nu wel of niet in de goede categorie staat is wat mij betreft hetzelfde als de relevantie van een boek uitmeten aan de hand van de plaats die het krijgt in de boekenkast.
pi_37167768
Jammer dat mensen vergeten waar het hier werkelijk om gaat !

Qoute van paar weken geleden op de site van gert timmerman !

Lekker "emotioneel"stukje :
Gert Timmerman, de site is dichtgegooid, het zou ook tijd worden ook. Bij je naam en de gedachte aan je achterbakse gezicht krijg ik al braakneigingen. Nergens kunnen we terecht met onze ellende die jij ons hebt aangdaan.

Hoe heb jij in al die jaren zo schijnheilig allles vol kunnen houden ? En dat zong over God en eerbied, eerbied, dat heb jij nog NOOIT gehad kerel. Niet voor je kinderen, niet voor Hermien en al helemaal niet voor al die mensen die je de vernieling hebt ingeholpen.

Een beest ben je, mensen dragen littekens van jaren en jij speelt vrolijk saxofoon !! Allemaal om in de schijnwerpers te staan, denk eens aan een ander kwal ! Ja artiest ben je, maar geen echt mens. Een nepper ben je, altijd al geweest.

Ik zou me aan je bekend moeten maken met naam en toenaam, ik kan dat niet. Waarom niet ? Omdat ik een nieuw leven ben begonnen en ik de waarheid altijd heb achtergehouden. Ik kan mij gezin daar niet meer mee confronteren, maar jouw nog wel op deze manier. Kreng !
  vrijdag 21 april 2006 @ 18:57:15 #69
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37167844
Als THRU trouwens staat voor paranormale verschijnselen, het wel of niet bestaan ervan en de discussie over iets dat maar moeilijk manifest te maken is, zie ik niet in waarom dit niet de juiste plek zou zijn voor aardse waarheden, die zich ook maar vaak heel moeilijk laten aantonen, omdat ze er maar "even "zijn. Net als de verschijnselen die hier wellicht misschien meer aandacht zouden moeten krijgen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:00:26 #70
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37167924
quote:
[quote]Op vrijdag 21 april 2006 18:54 schreef hendrikje65 het volgende:
Jammer dat mensen vergeten waar het hier werkelijk om gaat !

En dat is precies waar je tegen vecht - tegen het verloren gaan van de werkelijk belanghebbenden - meld je iets op, dan hoor je: Bron? Meld je de bron dan mag dit niet!

Vandaar ook dat ik niets meeer aan dit topic toevoeg, alleen nog hier en daar wat achtergrondinformatie .....
pi_37167948
Grappig hoe er zodra er ook maar enig tegengas komt, de slachtoffers van The Axis of All Evil, his royal badness Gert Tea, prompt aan komen kakken met hun gescheld.

I wanna mambo, jambo, do my number
Hold my baby all the summer
Every time I hear that wild saxophone

I wanna bip it, bop it, really rock it,
Oooooh, Davy Crockett
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:02:24 #72
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37167974
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:01 schreef milagro het volgende:
Grappig hoe er zodra er ook maar enig tegengas komt, de slachtoffers van The Axis of All Evil, his royal badness Gert Tea, prompt aan komen kakken met hun gescheld.

I wanna mambo, jambo, do my number
Hold my baby all the summer

I wanna bip it, bop it, really rock it,
Oooooh, Davy Crockett
Tegengas bestaat uit zinnige argumenten - jij bent tot dusver niet in staat geweest deze te formuleren
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:07:23 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_37168108
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 18:50 schreef FrancisC het volgende:

De privemail van Lefeu die ik plaatste omdat je onderschift toen was: Laster, smaad? bron?
Je had er toen geen enkele problemen mee - ook jij wilde weten hoe het zat ....
Je raaskalt.
Waar heb je het over

Ik heb het over de privé-mails van de fotograaf die jij naar ManU had doorgestuurd en die hij in het topic plaatste, waar Mirage niks tegen deed.
quote:
Of het topic nu wel of niet in de goede categorie staat is wat mij betreft hetzelfde als de relevantie van een boek uitmeten aan de hand van de plaats die het krijgt in de boekenkast.
Lekker makkelijk als je in de bibliotheek op zoek bent naar een boek over planten.
"Waar kan ik dat vinden?"
"Gewoon, ergens tussen de boeken."

Zet het dan in SHO voor het Gert Timmerman gedeelte.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:11:38 #74
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37168203
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:07 schreef APK het volgende:

[..]

Je raaskalt.
Waar heb je het over

Ik heb het over de privé-mails van de fotograaf die jij naar ManU had doorgestuurd en die hij in het topic plaatste, waar Mirage niks tegen deed.
[..]

Lekker makkelijk als je in de bibliotheek op zoek bent naar een boek over planten.
"Waar kan ik dat vinden?"
"Gewoon, ergens tussen de boeken."

Zet het dan in SHO voor het Gert Timmerman gedeelte.
Ik raaskal? Vond het het niet vreemd dat het mailtje van de banier vertelde: Lefeu heeft de gemeentezaken achter zich gelaten en wil er liever ook verder niet meer op ingaan? De namen moesten toen nog worden geknipt, weet je nog?

En wat betreft een boek over planten, als dat werkelijk je intersse zijn zou, vindt je er wel een -

Het is mijn interesse om te vertellen wat er gebeurd, gebeurd is - in tegenstelling tot de tak van journalistiek die wil uitmaken wat mensen uiteindelijk geloven, niet wat ze te weten krijgen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 19:14:00 #75
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37168255
Vindt je dat de discussie trouwens geen ernstig genoeg onderwerp op zich in zich draagt om eventuele misplaatsing van de discussie over het hoofd te zien zodat de discussie structureel blijft?

Zodat het onderwerp niet ondersneeuwt in het individueel gelijk of ongelijk hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')