Beste APK, een echte journalist die belang heeft bij de zaak gaat met me mee naar de betrokkenen waar het gebeurd is - ik leerde Hoetink kennen toen hij hier een hele nacht bleef - lees zijn intenties nog eens goed door .....quote:Op woensdag 19 april 2006 23:49 schreef APK het volgende:
Ik snap er ook geen ruk meer van.![]()
Urenlang, zowel overdag als 's nachts, op fok posten en niet even een paar uurtjes tijd vrij kunnen maken voor een journalist om het grote onrecht aan een nog groter publiek kenbaar te maken....![]()
Ik beloof je dit, Timmerhout - als jij dat wilt, drinken we ergens een bak koffie, waar dan ook, je stelt je voor met Timmerhout en that' s it - ik zou jou nooit hebben verraden, ik heb vanaf het begin geweten dat je er "echt bijhoorde" om het zomaar eens te zeggen - ik zou je dolgraag ontmoeten, maar ook op afstand steun je me, dat is waar ...... we zijn zo dichtbij Timmerhout, zonder Hoetink, zonder wie dan ook - hij heeft hier nog nooit een woord neergelegd ten gunste van de dochters, maar de 150 euro, ah, dat kon niet, dat werd zelfs hem teveel - als je dan niet meer in termen van geld denkt, dan weet ik het niet meer - ik pak de mensen op mijn manier alsik de dubbele bodem proef - ik wil geen geld, geen eer, geen carriere, ik geniet van simpele dingen, de glimlach van mijn dochtertje, de tekeningen die zo voor me maakt .... dat is waar ik voor leef - omdat dit de uiteindelijke dingen zijn die je werkelijk meeneemt als je sterft .....quote:Op donderdag 20 april 2006 03:17 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben nooit weggeweest wat lezen betreft, maar ik werd vaak angevallen en dat doet geen goed, geeft het je een goed geveol dat ik je van afstand steun ?? Ooit zou ik willen dat we een gesprek konden hebben van mens tot mens... wie weet. ik hou van je, ook op afstand.
En dat de stemming omsloeg is omdat de uitleg pas achteraf kwam, je hebt altijd volgehouden er geen geld voor te willen hebben. En dan komt zo'n fotograaf met beschuldigingen, en ja ... en jij gaf geen reactie. Nu weten we omdat dat kwam doordat je met Sheila belde, maar wij wisten niets anders dan de verhalen van die Hoetink. We raakten er door van slag ..... is al weer goed.
Dit zal hopenlijk morgen worden, de heer Zeldenrust belde mij niet terug vanavond .... Hij gaf aan bereid te zijn om met mij op pad te gaan ... Ik heb het gevoel dat hij woord houdt maar dat er een geschikt tijdstip voor moet worden gepland ...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Manu82 het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er waarschijnlijk vanavond in Shownieuws aandacht wordt geschonken aan deze kwestie.......
Ja, ik weet dat ik er veel tijd aan besteed, maar ik kan hier niet altijd zijn - ik sprak vanavond met Sandra, die belde me naar aanleiding van alles hier op Fok .... Dus, toen ik zag welke kant het opging was het al te laat .... in ieder geval, geloof me, sig, het is een kwestie van tijd, maar dan komt het verhaal boven water - ik vecht met meer dan een partij, dus, heb er mijn muziek en zo ook nog bij, soms is het even stil, ja! Maar gaaf dat je d'r nog bent ...... ik ga nu pitte, ben morgge hier, Sig! Doe geen domme dingen, en als je ze toch doet, vernoem ze dan naar mij!quote:Op donderdag 20 april 2006 04:04 schreef sig000 het volgende:
Hallo Francis goed dat je toch je ook weer jouw kant van 't verhaal laat horen. Het wordt er allemaal niet duidelijker op maar de reacties in dit topic vertellen me dat er toch wel iets vreemds aan de hand is met deze zaak.
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
Dat heb ik gedaan om ook wat dingen te verduidelijken, als het Francis' verhaal ontkracht zal ik ze meteen weghalen en Francis weet ook dat hij maar hoeft te mailen en het is wegquote:Op donderdag 20 april 2006 00:04 schreef svann het volgende:
.
Manu heeft hem niet bepaald een dienst bewezen door die mails hier neer te gooien.
Waar sloeg dat in hemelsnaam op?
je moet volgens mij wel inzien dat de discussie nu toch wat ordelijker loopt dan voorheenquote:Op donderdag 20 april 2006 03:17 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben nooit weggeweest wat lezen betreft, maar ik werd vaak angevallen en dat doet geen goed,
Van wiequote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Manu82 het volgende:toestemming gekregen om die mails te plaatsen
Volgens mij durft hij gewoon niet op de foto en kreeg hij op het laatste moment koudwatervrees.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Deliana het volgende:
Als Francis hier geld mee had willen verdienen, dan had hij het denk ik wel anders aangepakt. En had hij meer kunnen scoren dan een luizige 150 euro.
weet ik veelquote:
En of - mensen hebben een kort geheugen, dat is nu eenmaal zo: Robert Hoetinks eigen woorden in een "persoonlijke boodschap aan mij:quote:Op donderdag 20 april 2006 09:02 schreef Deliana het volgende:
Als Francis hier geld mee had willen verdienen, dan had hij het denk ik wel anders aangepakt. En had hij meer kunnen scoren dan een luizige 150 euro.
Zijn journalisten "gelovigen?" Hij "gelooft" er niets meer van? Op wel onderzoek steunt dit? Als hij ook maar wat feiten zou natrekken zou hij tot de ontdekking zijn gekomen dat de heer Timmerman Junior in therapie geweest is naar aanleding van het gebeuren in Almelo (1), dat hij aan de politie het een en ander heeft "uitgelegd" (2), dus wat dat betreft Hoetink, hadden je bronnen die deeluitmaken van de vrije baptistengemeente "De Schuilplaats" in Enschede, het niet fout - maar dat weet je zelf ook wel! Beide zusters en Hermien kenden het gebeuren, etc - ik gooi hier niet alles neer, zomaar een paar handvatjes dan maar - Ik "geloof" niet maar WEET! Weet dat er geen journalistiek onderzoek verricht is naar de zaak - dat er geen journalist zo groot geweest is om de betrokken partijen te belichten en aan de tand te voelen - Jou reacties geven iets weer van de publicaties waarbij je foto's prijken - inhoudsloos of overgenomen materiaal, zonder ooit op enig onderzoek te steunen - in die vorm van "journalistiek" "Geloof" ik dus niet, meneer Hoetink.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef hoetink het volgende:
Vergeet het maar Hendrikje, ik ga hier niet echt aan meedoen. Maar ik wordt wel kostmisselijk van de verdraaiingen, halve waarheden en leugens hier. En als jij mijn naam kent weet je ook dat ik een insider ben.
Ik heb uitgebreid met Francis gebeld en gesproken, want hij wil de waarheid boven tafel. Hij leek in eerste instantie ook een interressant verhaal te hebben, maar mijn journalist gelooft er nu plotseling niets meer van na deze financiële ommezwaai op het laatste moment.
Ik ben tot nu toe met geen enkel blad beziggeweest, al evenmin als de journalistiek uit financiele overwegingen met onderzoek bezig geweest is - ik investeer mijn tijd in het opmelden hier .....quote:Op donderdag 20 april 2006 09:57 schreef Leukeleu het volgende:
Hallo Francis,
De moeite te nemen om in de Prive te investeren kun jij je besparen. Het is klakkeloos uit jouw site overgenomen. Bespaar je veel tijd en moeite door niet ellenlang over 50 Euro per uur te discuseren, maar als je toch niet meer met journalisten in onderzoek bent gooi dan de verdere punten maar op het forum die je nog kwijt moet, het kan voor ons leuke informatie zijn en tot rechtzaken zien wij het toch niet komen.
Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij durft hij gewoon niet op de foto en kreeg hij op het laatste moment koudwatervrees.
Ik vind het gewoon vreemd gedrag.
Eerst maandenlang enorm veel tijd steken in deze zaak en dan op het laatste moment afhaken met een vage smoes. Wat zou hij gevraagd hebben als hij die 150¤ wel gekregen had?
Een kilo roze M&M's?
Klopt! Ten koste van alles ........quote:Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef hoetink het volgende:
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
Nee, de ouders van het meisje gaven Jr ook geen toestemming voor het door hem gepleegde feit!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
In welke hoedanigheid belde je me op om de Jr. tape in handen te krijgen? Als fotograaf? Wilde je een foto van de tape maken? Nee, je had Barbara Plugge aangeboden (journaliste Prive) om te "bemiddelen". Je doet wel iets meer dan alleen maar foto's maken, Robert ....quote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef hoetink het volgende:
Hendikje 65
[quote]Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
Privé mails plaatsen, lachen!quote:Op donderdag 20 april 2006 18:07 schreef Mirage het volgende:
Ik kan een glimlach niet onderdrukken...![]()
Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?quote:
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:40 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Tot slot APK - als je me meeleest val je me tegen - waarom vraag je de heer Hendrik Jan Korterink niet hoeveel foto's hij van me maakte, gewoon hier voor mijn huis? Vraag hem dan gelijk eens hoe ik op een diepgaand onderzoek heb aangedrongen.
De heer Hoetink had ookal een aantal foto's van me gemaakt hier in ons huis -
Ik vrees maar een ding: leugenjournlisten die voldoende macht hebben de zaak te maken en te houden tot wat deze nu is!
Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.
Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
Lees de FAQ eens.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:20 schreef FrancisC het volgende:
Mogen we er wel uit citeren of lichten? Als dat namelijk gebeurd, wie zegt dan dat het bronbestand een mail is?
Niet meewerken = niet 150¤ betalen?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:
Ik heb inderdaad voortdurend meegewerkt - maar als de journaistiek, zoals tot dusver gehandhaafd, niet meewerkt, is voor mij het verhaaltje rond, nietwaar?
Bovendien, als er op een andere dag geprikt was (maar dat kon natuurlijk niet) hoefde ik geen klant terzijde te schuiven - heb je overigens al eerder wat van Hoetink gelezen, die vanaf het begin af aan meeleest, ter gunste of ongunste van deze discussie! Je moet nog eens goed lezen, de berichten van Hoetink, wie is er dan warrig? Een fotograaf die bemiddeld, een fotograaf die aandringt op de inhoudelijkheid van de zaak? Een fotograaf maakt foto's APK, niet meer en niet minder!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar je hebt dus blijkbaar voortdurend meegewerkt en opeens wil je op het allerlaatste moment geld zien (het bedrag is verwaarloosbaar) en stop je de medewerking en begin je tegelijkertijd een kruistocht tegen weer een ander persoon.
Je komt op mij warrig over en ik vind dat dit allemaal niks meer met dit subforum te maken heeft.
Heeft Hendrik Jan Korterink, misdaadverslaggever zich ook geconfronteerd gezien met de rampzalige, voor dit forum oh zo belangrijke 150 euro? Nee, deze stormt niet te pas en te onpas binnen, maakt afspraken en gooit mijn projecten niet terzijde! Vraag hem eens hoeveel hij heeft moeten betalen voor de stapels informatie en het interview hier?quote:
Het is wel goed met je.quote:
Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel goed met je.
Dat had je allemaal keurig eerder aan kunnen geven, niet als er een deadline is opeens met nieuwe eisen komen.
Duh!quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef FrancisC het volgende:
Welke deadline? Onderzoek vindt plaats voor de deadline, niet erna!
Dit gebeurde telefonisch al, voor die tijd, het artikel zou in de Rits komen eerst, dan weer hier, dan weer daar, dan weer zus en zo - maar nogmaals, luister, ik vindt het gaaf dat je kritisch bent - en dat je niet alles voor zoete koek slikt - waren de omringende journalisten maar zo, dan was deze affaire nooit geboren ......quote:Op donderdag 20 april 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Duh!
Waarom heb je dan niet gezegd: 'Sorry, ik heb nu echt geen tijd want ik heb een deadline voor de nieuwe CD van Trudie Trucker'. 'Weet je wat, plaats deze week een verhaal over 7 mensen die in een woonwagen wonen ofzo, dan maak ik binnen een paar dagen -gratis- even wat tijd voor je om af te maken waar we mee begonnen zijn.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |