abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 22:53:39 #201
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37112224
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:28:00 #202
2651 svann
night-hawk
pi_37113593
Woede vertroebelt de geest nogal, Tissik.
Als je nu eens meer delen uit deze serie leest, zie je misschien het onderscheid tussen aldoende ontstane geintjes en serieuzere intenties.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 19 april 2006 @ 23:35:57 #203
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37113889
Beste Swann, ik heb alles van begin tot eind gevolgd en gelezen (en vooral mijn mond dicht gehouden ), ook op andere sites.

Aanvankelijk was ik blanco, vervolgens (ook tijdens veel tumult) neigde ik sterk richting Francis, enkele dagen geleden bekroop me een vaag "onderbuikgevoel" waar ik (ergens op de eerste pagina van deze draad) uiting aan heb gegeven, maar na de post van Manu van vanmiddag, vielen ineens alle puzzlestukjes op hun plek.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 23:45:19 #204
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37114236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Tissik het volgende:
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
wil je er wel even rekening mee houden dat we in het begin Francis nogal niet serieus namen! Heb er echt respect voor dat hij veel mensen heeft weten te overtuigen! of het boek en alles serieus is of niet heeft ook met dingen uit voorgaande topics te maken alhoewel ik dat ik denk dat Francis daar vrij serieus in is
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 23:49:06 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114333
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Urenlang, zowel overdag als 's nachts, op fok posten en niet even een paar uurtjes tijd vrij kunnen maken voor een journalist om het grote onrecht aan een nog groter publiek kenbaar te maken....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 april 2006 @ 00:04:32 #206
2651 svann
night-hawk
pi_37114715
Ik denk dat Fancis er een beetje narrig van wordt dat 'de bladen' dik aan andermans ellende verdienen.
Als ze aan zijn verhaal verdienen, wil hij een onkostenvergoeding. Ach, je kan het proberen.
Ik geloof absoluut niet dat hij dit allemaal doet uit geldelijk gewin.
Er zijn wel minder energievretende manieren om geld te verdienen.
Manu heeft hem niet bepaald een dienst bewezen door die mails hier neer te gooien.
Waar sloeg dat in hemelsnaam op?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij aan waarheidsvinding doet, Tissik.
Al heb je met die opmerkingen die je aan het begin van het topik maakte wel een punt; tot hoever ga je door, wat wil je bereiken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_37114875
Ik ben de fotograaf die vier weken in de weer is geweest met het blad Aktueel om Francis zijn verhaal te laten doen. Hij wilde graag zoals hij ook ergens in één van de vorige topics heeft geschreven.
Ben zelfs tot 's nachts 5 uur bij hem thuis geweest. Alles doorgesproken tot en met de foto toe.
De foto zou ik maandagavond maken voor het oude huis van Gert en Hermien in Usselo. Het interview zou worden gehouden op dinsdagochtend tussen 09.00 uur en 10.15 uur. Twee dagen voor de tijd krijg ik plotseling een mail van Francis dat hij geld wil zien. Ik was toetaal verbaasd. Hij heeft dit mooi verpakt in een leuk verhaal over wat jullie kunnen lezen in topic 7. We zouden dit geld uit eigen zak moeten betalen. En zo kun je wel aan de gang blijven. Ik leef nu éénmaal van foto's en een journalist van schrijven. Francis wil de waarheid boven tafel en heb dat voor hem geregeld. Honderduizenden mensen konden in één jkeer alles lezen. Maar helaas: Francis blijkt een wolf in schaapsklederen. Hij wil
plotseling geld voor 'zijn waarheid". Ook beweert hij dat hij met een boek bezig is, maar hij heeft nog geen uitgever, vreemd hé. Ik wilde hem zelfs helpen door dat in het verhaal op te laten nemen, maar ach 'stank voor dank'. Volgende week staat in de Aktueel op de plek waar Francis zou staan nu het verhaal over een gezin dat met zeven man in een kleine caravan woont. Vanmiddag gemaakt vlak voor de deadline.

By the way Francis: wat voor geraffineerd antwoord heb je op de volgende vraag.
Een interview kun je toch ook in je vrij tijd geven? En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
  donderdag 20 april 2006 @ 00:14:52 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114989
The Truth is in here!
pi_37115278
grappig dat nu ook Gert's kamp van zich laat horen, robert Hoetink al jaren de huisjournalist van Gert Timmerman ! nou nu gaat het snel ,read my lips
pi_37115559
nou,francis,wat een afknapper,wat een verschutting zeg,waar blijf je nou????
pi_37115565
Vergeet het maar Hendrikje, ik ga hier niet echt aan meedoen. Maar ik wordt wel kostmisselijk van de verdraaiingen, halve waarheden en leugens hier. En als jij mijn naam kent weet je ook dat ik een insider ben.
Ik heb uitgebreid met Francis gebeld en gesproken, want hij wil de waarheid boven tafel. Hij leek in eerste instantie ook een interressant verhaal te hebben, maar mijn journalist gelooft er nu plotseling niets meer van na deze financiële ommezwaai op het laatste moment.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:44:11 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_37115619
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
pi_37115821
Meneer Hoetink,

Als uw verhaal waar is, dan is Francis van hetzelfde niveau als Gert en Babs en zullen zij ook in de toekomst weinig steun meer vinden. Alleen geld proberen te verdienen bij de bladen. Heeft er ook al niet eens iets over een bruiloft van Gert en Babs in de bladen gestaan wat een grote rel is geworden omdat Babs dollars wou zien voor een paar stompzinnige foto's. Gert zou in de kerk zelf een preek hebben gehouden en hebben gebeden terwijl Babs de Papparazzia achterna zat voor de money. Volgens de journalist Edwin Smulders moet het een belachelijke vertoning zijn geweest, hij zou daar nog bijna overreden zijn geworden.
Ja dat was dan al een goede start voor Gert zijn verloren jaren.
pi_37115866
Aktueel had notabene 3 pagina's gereserveerd voor Francis waar hij zijn verhaal kon doen. Ik heb verleden week Sheila Timmerman nog aan de telefoon gehad voor iets anders. Tijdens het gesprek kwam ik ook op Francis terecht. Heb haar vertelt dat hij groot in de Aktueel kwam te staan Ze was er blij mee omdat ziij en Sandra nu plotseling steun kregen uit een andere hoek voor hun incestbeschuldiging. Nu gaat de hele zaak niet door, dankzij de zakkenvullerij van Francis Capelle.
Ben benieuwd wat ze er van vindt.
En een blad moet op het laatst nog even een ander onderwerp zoeken dankzij de wispelturigheid van meneer Capelle.
pi_37115921
Robert je wilt hier niet aan meedoen???

Maar je zit er al jaren tot aan je nek toe in, mede door jou zijn de dochters nooit geloofd.

Grapjas
pi_37115949
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
pi_37115994
Ben alltijd ALLES van de zijlijn blijven meelezen, totdat ik de tijd rijp achtte Francis bij te staan. Wat een ontgoocheling. Nu is het een verloren zaak, iedereen is ook hetzelfde. mensen tellen niet, alleen de euro. Francis van mij heb je geen last meer, en zul je ook niet krijgen. Ik ben er nu totaal klaar mee, met alles. Ik sluit het boek en dit is mijn allerlaatste bericht. Je hebt me ernsitig teleurgesteld, net als alle anderen in de afgelopen jaren. Hoe nu verder ??
  donderdag 20 april 2006 @ 01:02:58 #218
2651 svann
night-hawk
pi_37116065
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef hoetink het volgende:
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
Francis heeft de mail niet geplaatst.
Manu wou scoren.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:06:41 #219
2651 svann
night-hawk
pi_37116131
Is het erg ongebruikelijk om ¤ 150 te vangen als onkostenvergoeding voor het meewereken aan een drie pagina groot artikel?
pi_37116134
Had je francis niet alleen moeten laten staan Timmerhout, Je had toch je eigen manieren om Gert aan te pakken, en toen besloot je dat je toch niet wou doorzetten in verband met je privesituatie. Lekker makkelijk nu
pi_37116165
Hendikje 65

Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
De familie Timmerman heeft vrijwel altijd meegewerkt aan publicaties, anders had ik toch ook geen foto's. Het zijn artiesten en die horen in de belangstelling te staan. En de bladen houden hun bekendheid in stand. Moet je je voorstellen dat je artiest bent en in de vergetelheid raakt, vervolgens niet meer geboekt worden dus je inkomen verliest. Wel eens over nagedacht? Heb je enig idee hoeveel telefoontjes ik heb gehad van BN-ers die alles doorgegeven om in de bladen te komen ?
Ze willen vaak heel graag maar geven dat aan de buitenwereld niet toe.
pi_37116226
Niks lekker makkelijk, als het makkelijk was dan had ik wel actie ondernomen. Wat weet jij van de Timmermannen van vroeger ? Niks, alleen uit de tpics hier, ik heb het van dichtbij meegemaakt. Dus ga niet op deze manier tegen me te keer. Ik heb Francis niet alleen laten staan, heb hem enorm veel bijval gegeven, meer dan me lief was. En als jij denkt dat m'n verleden makkelijk was, dan heb je het grondig mis. Ik wilde zeker weten dat er nu iemand ECHT bezig was de boel open te breken en naar buiten te gooien, en niet weer misbruik maken van mensen. Mijn steentje had ik best willen bijdragen, maar dan op MIJN manier en op de tijd die IK uitkies. Maar jullie zoeken het nu maar uit hier ........ succes, en tot nooit meer weerziens.
pi_37116233
Even terug naar het begin !!

Francis had en heeft zeer veel sterke punten met bate tot Sr. en Jr.

In een wereld waar alles draait om geld en Francis dacht "waarom mag iedereen hier wat aan verdienen en moet ik maar lieve zoete gerritje zijn die alles voor moet kauwen" is het niet raar dat hij er wat voor wou hebben.

Vergeet niet waar het hier werkelijk om gaat !!

De heer Hoetink had ook kunnen betalen als het nieuwswaardig voor hem geweest was in plaats van Francis de zwarte piet toeschuiven, het komt toch allemaal wel uit met of zonder hulp van Robert Hoetink,

Jammer he Hoeteraar
pi_37116240
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
pi_37116256
Timmerhout,

Je had gehoopt dat Francis de hete kolen voor je uit het vuur had gehaald.

Maar je vergeet dat hij daar Juist mensen als jijzelf voor nodig heeft. Fijn leven nog verder.
pi_37116275
Je hoeft ook niets meer te zeggen Robert, Je hebt hier duidelijk kleur bekend.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:21:00 #227
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37116344
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:04 schreef svann het volgende:
Ik denk dat Fancis er een beetje narrig van wordt dat 'de bladen' dik aan andermans ellende verdienen.
Als ze aan zijn verhaal verdienen, wil hij een onkostenvergoeding.
Wiens verhaal en wiens ellende s het nu eigenlijk? Is het het verhaal van Francis? Of is het misschien het verhaal (en trauma) van de dochters van Gert Timmerman? Wie is het eigenlijk die er recht zou hebben (in deze hele story) op een vergoeding (in welke vorm dan ook?). En aan wie is het eigenlijk om te bepalen waar hun geschiedenis te grabbel wordt gelegd?

I
pi_37116355
Kijkje in het privéleven van Gert en Hermien

Twente - Woensdagavond 26 oktober om 22.50 uur wordt er een documentaire door de KRO uitgezonden die de kijker een blik gunt in het woelige privé leven van het legendarische zangduo Gert en Hermien. Het programma is getiteld ‘profiel’ en is te zien op Nederland 1. Gert en Hermien waren in de zestig- en begin zeventiger jaren een topact in Nederland. Maar de zanger die geen invloed heeft gehad op de uitzending is allerminst tevreden over de inhoud.
Over Gert en Hermien is vooral door de roddelmedia veel geschreven en nog steeds lijkt het niet op te houden. Toch was dit duo in hun hoogtijdagen megapopulair en verkocht miljoenen platen. Vandaar dat de KRO hun hele carriére en priveleven nog een keer voor het voetlicht wil halen. Gert Timmerman is zelf is niet geinterviewd voor deze uitzending, hij kwam er bij toeval achter dat het programma in de maak was.

Zijn dochters Sandra en Sheila komen wel aan het woord. Volgens een woordvoorder van de KRO is daar voor gekozen omdat ‘ze zo lekker voor de camera babbelen’.
Timmerman die de uitzending dinsdagmiddag pas voor het eerst onder ogen kreeg is allerminst tevreden over de inhoud. Hij zegt: ‘er wordt een beeld geschetst alsof Hermien een zielig vrouwtje was die alles moest doen wat ik zei, wat uiteindelijk tot haar ziekte heeft geleid, ook vertellen mijn dochters weer dingen die totaal niet kloppen', aldus de verbouwereerde zanger.

Sandra en Sheila komen wel aan het woord terwijl ze al jaren niet meer ‘on speaking terms’ zijn met hun vader. Gert Timmerman en zijn zoon Gert jr. zijn door de makers van de documentaire compleet genegeerd.

©Blikopnieuws.nl
tekst en foto: Robert Hoetink

en hoezo schrijf je niet, lekker gekleurd verhaal trouwens
pi_37116371
en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt

Bovenstaande tekst heeft Francis zelf gescreven in topic nr.4 om 01:36 uur, controleer maar.

Iedereen mag zelf weten wat hij er van vindt, ik trek mijn conclusie.
En hier laat ik het bij.
Zonde van je tijd hier steeds terug te komen.

Het best iedereen.
pi_37116408
Gegroet en ik adviseer Francis om eens contact met de achterban te zoeken, een serieuze journalist op te zoeken en geld wat je krijgt in een goed doel tegen kindermishandeling te stoppen.

Welterusten
pi_37116440
En aan Timmerhout ik hoop wel dat je goed slaapt, en snapt dat ik begrijp dat je het moeilijk hebt en in een heel lastig parket zit. Je zult toch uiteindelijk de juiste beslissing maken om het wel of niet weer op te pakken, maar brand Francis dan niet zo af. truste
pi_37116447
Blikopnieuws heb ik een jaar onbetaald voor gewerkt.
Dit is een NIEUWSSITE op internet, en dus geen roddelblad, iets totaal anders.
Ik schrijg niet voor een roddelblad, dat bedoel ik er mee.
En kijk even verder op blikopnieuws, het nieuws daar bestaat hoofdzakelijk uit ongelukken en brandjes.
pi_37116491
OOOHHH Anders, laat de mensen hier op Fok het maar niet lezen, je krenkt hun ziel.

Truste Robert
pi_37116533
Ik zal de laatste zijn die Francis gaat afbranden. Hij doet, en heeft, veel gedaan voor deze zaak en hoop ook dat hij ermee doorgaat. Wat mij tegen de borst stuit is geld vragen ( al is het een onkostenvergoeding ) je hebt de schijn dan tegen. En hij speelt vertrouwelijke mail door naar iemand anders. Wat als ik open en eerlijk was geweest en hem gemaild zou hebben ? Lagen mijn ontboezemingen dan ook op straat ? Hij heeft mij vaak opgeroepen om hem te mailen, dat zou dan niet vertrouwelijk worden behandeld. Dat is waar het mij omgaat, het vertrouwen is compleet weg. Bij mij althans. Ik ga gewoon door met mijn leven zoals ik al jaren doe.
pi_37116544
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef hoetink het volgende:
en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt

Bovenstaande tekst heeft Francis zelf gescreven in topic nr.4 om 01:36 uur, controleer maar.

En hier laat ik het bij.

Het best iedereen.
De verhalen van Francis heb ik met de nodige scepsis gevolgd net zoals deze posts.
De waarheid zal zoals zo vaak wel ergens in 't midden liggen.
Of Francis er nu wel of geen geld aan verdiend zal me eerlijk gezegd een biet zijn.
Waar hetr om gaat is of hij zijn verhalen ook hard kan maken met feiten die ook bewezen kunnen worden.
De mening van een vage roddelblad fotograaf neem ik mee in 't hele verhaal maar bekijk ik met nog meer scepsis omdat 't daar zeker om het geld te doen is en je mij niet wijsmaakt dat je voor je werk zo betrokken raakt bij zo'n zaak.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:46:47 #236
2651 svann
night-hawk
pi_37116623
quote:

Geef eens een datum?
Ik kan het in Gert Timmerman 4 niet vinden.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:49:55 #237
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37116653
Vertrouwen is wel een sleutelwoord in dit soort kwesties. Evenals oprechtheid.

Het (zonder toestemming) uitwisselen van persoonlijke e-mail van de ene partij naar de andere, een volgende partij die deze hele briefwisseling zomaar en plein publique op internet plaatst... Dat is allemaal niet zo heel vertrouwelijk en zeker niet oprecht.

Dat schaadt het vertrouwen, en dat is sneller gebeurd dan je het weer zal kunnen herstellen.

Ik vraag me dan ook vooral af, wat Manu ertoe heeft bewogen om deze actie te ondernemen? Ik heb de indruk dat Manu en Francis op goede voet staan, toch heeft hij Francis (en vooral de gehele affaire) hiermee flink onderuit gehaald (voor de ogen van een toch redelijk groot publiek).

Niets is zo wonderlijk als de mens!

Slaap lekker en droom wat moois! (de waarheid is zo klote...)
pi_37116659
Maandag 17 april om 01:36,
drukken op nr.4 boven aan deze pagina.

en nu welterusten.
pi_37116673
quote:
Op maandag 17 april 2006 01:36 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik schrijf wat ik wil, inderdaad - in duidelijke taal? Ik vindt de mail getuigen van dubbele standaard - en natuurlijk kan ik hier niet alles kwijt, dus helaas niet dat openbaren wat de mail precies zegt of waar hij op aansluit -

In duidelijke taal - de media kende maar al te goed de werkelijke gang van zaken - verzweeg deze - wil mij vervolgens "helpen"een lucratief boek te schrijven - iets wat ik niet doe omdat ik liever met jullie allen hier discussieer, voor of tegenstander - wat duidelijk is dat het de media geen biet interesseert wat er gebeurde, wanneer het gebeurde en met wie het gebeurde - dat er door een paar journalisten een mythe is gecreeerd waar niemand anders doorheen wist te breken -

Valt je de stilte niet op? Je hoort de Timmermannen niet meer, op een paar stuiptrekkingen na in de party - (Zegt men niets of schrijft men niet?)

Timmerhout is verdwenen - en met hem nog een aantal anderen - op dit moment is er een journalist serieus aan het werk - van een heel ander kaliber - iemand met wilskracht en integriteit - een misdaadjournalist, niet de prive, niet de story, niet de party, niet shownieuws -

Iemand die de zaak serieus wel wil aanpakken - en het wordt stil - het lijkt nu of ik alleen sta, nietwaar? Alleen ik laat hier en daar wat van mij horen - en ik verzeker je, dat de onderste steen boven komt - er zal niet aan worden verdiend, althans, niet door mij! Ik wil dat de waarheid bovenkomt, niet de zoveelste publicatie! Dat is waar ik voor ga, en niets anders!
  donderdag 20 april 2006 @ 01:57:43 #240
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37116722
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
Ik ben de fotograaf die vier weken in de weer is geweest met het blad Aktueel om Francis zijn verhaal te laten doen. Hij wilde graag zoals hij ook ergens in één van de vorige topics heeft geschreven.
Ben zelfs tot 's nachts 5 uur bij hem thuis geweest. Alles doorgesproken tot en met de foto toe.
De foto zou ik maandagavond maken voor het oude huis van Gert en Hermien in Usselo. Het interview zou worden gehouden op dinsdagochtend tussen 09.00 uur en 10.15 uur. Twee dagen voor de tijd krijg ik plotseling een mail van Francis dat hij geld wil zien. Ik was toetaal verbaasd. Hij heeft dit mooi verpakt in een leuk verhaal over wat jullie kunnen lezen in topic 7. We zouden dit geld uit eigen zak moeten betalen. En zo kun je wel aan de gang blijven. Ik leef nu éénmaal van foto's en een journalist van schrijven. Francis wil de waarheid boven tafel en heb dat voor hem geregeld. Honderduizenden mensen konden in één jkeer alles lezen. Maar helaas: Francis blijkt een wolf in schaapsklederen. Hij wil
plotseling geld voor 'zijn waarheid". Ook beweert hij dat hij met een boek bezig is, maar hij heeft nog geen uitgever, vreemd hé. Ik wilde hem zelfs helpen door dat in het verhaal op te laten nemen, maar ach 'stank voor dank'. Volgende week staat in de Aktueel op de plek waar Francis zou staan nu het verhaal over een gezin dat met zeven man in een kleine caravan woont. Vanmiddag gemaakt vlak voor de deadline.

By the way Francis: wat voor geraffineerd antwoord heb je op de volgende vraag.
Een interview kun je toch ook in je vrij tijd geven? En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
Een mooi verhaal Hoetink - zoals reeds gezegd had ik geen bezwaar tegen de avonduren, wel tegen het moment dat je van mij verlangt af te breken waar een persoon voor betaald heeft - en ik denk niet dat ik jouw alle antwoorden schuldig ben - ik ga niet in op deze discussie als je dat niet heel erg vindt, met name vanwege het bedrag - dat jullie liever heengaan, wetende wat er in Almelo gebeurd is (je had immers bronnen die er dicht boven op gezeten hebben) maar vervolgens geen berichtgeving willen doen, geen onderzoek willen doen, niet met mij naar de heer Lefeu willen rijden om deze te confronteren maar alleen maar denken aan publicaties, publicaties en nog eens publicaties, zegt alles wat mij betreft - het verhaal in de prive is een opsomming van alles wat ik hier op het forum heb neergelegd, niet meer niet minder - heeft mij dat geld opgeleverd? Denk je nu echt dat ik geld zou willen verdienen over de rug van de slachtoffers? Ik ben niet zoals jouwRobert die foto's moet verkopen en vrienden moet blijven met zoveel mogelijk partijen om dit te doen - om dit te blijven doen -
Al mijn gegevens stonden van meet af aan hier op het forum, wie moest daar voor betalen? De lezer hier? Wie? Niemand - als je denkt dat het mij te doen zou zijn om geld, vraag je je dan niet af, waarom een zaak die zich heeft afgespeeld ergens in 92-93 dan nu pas opgemeld wordt? Nu niemand van de partijen ook nog maar iets bezit?

Ik bewaar iedere mail die ik in deze zaak heb ontvangen en ik denk dat jij in de eerste mail nogal wat over jezelf verteld - je weet dat Gert fout zat - je kende zijn zuster, zo schrijf je, en haar kinderen en nog veel, veel meer - heb je die kennis gebruikt om een goed en gedegen artikel te schrijven? Nee!

Jij verkocht liever foto's en ging overal achteraan waar je maar aan verdienen kon -

Ik heb zojuist een gesprek gehad met Sandra Timmerman, dat zou jij ook eens wat vaker hebben moeten doen - misschien ook niet, want je had vast een primeur gezien in wat we besproken hebben, of liever gezegd, in wat ze voor het eerst en, geloof me, tevens voor het laatst, over haar leven heeft verteld vanavond -

En honderdduizenden mensen konden het verhaal dan lezen? Hier op fok kun je het ook lezen - de manier waarop jullie nu zo moeilijk lopen te doen om iets dat 150 euro had kunnen kosten, zegt wel iets - 20.000 voor het Ware Verhaal, is dat niet wat ervoor betaald is aan Gert Timmerman, een boek dat alle journalistieke beginselen (Ja Robert, Hoor en Wederhoor) overtreed - om maar niet te spreken over de talloze zinloze publicaties waarvoor grof geld is neergeteld - was het niet zo dat jij tegen me zei: omdat niemand je kent, is er ook geen interesse?

Daarmee suggereer je dat er geen journalistiek meer bestaat, dat er alleen nog een selecte groep mensen is, de viavia groep die in het nieuws kunnen komen -

Waarom zou ik een forum hebben gekozen, als het mij om geld te doen was geweest?
Waarom hier, alle details gratis en ter inzage en beoordeling voor iedereen neerleggen? Heb jij dat ook gedaan met jouw kennis van zaken Robert? Waarom ben je zo boos dat je mailtje hier ligt?
Daarom heb ik het ook neergelegd hier, openlijk - zodat iedereen zien kan dat die tak van journalistiek die jij aanhangt, niets met rechtvaardigheid of waarheidsvinding te doen heeft - ging het hier niet om een zedenmisdrijf in Almelo, en mogelijk zedenmisdrijven in het gezin Timmerman met een van de dochters? Nee, hier ging het uiteindelijk om 150 euro, dat werd je teveel -

Onderzoek? Waarvoor? Bang dat de soap ten einde kwam? Ik troost je dan nu alvast met de volgende woorden - Gert leeft niet voor eeuwig - hij sterft vast een keer - een prachtig artikel misschien over de geheimen die hij mogelijk meeneemt?

Nog een ding, en dan ga ik weer verder waar ik gebleven ben - met het opmelden van het verhaal Robert, helemaal gratis, hier, het kost je geen cent, dus blijf lezen als je wilt -

Je geeft inderdaad aan dat je tot vijf uur de volgende ochtend bent blijven zitten - dat is nogal een tijd, want je bent in de vroege vooravond gekomen - dat betekent dat je gastvrij bent onthaalt, en het betekent ook dat ik de volgende dag, niet al teveel heb ondernomen op het gebied van de muziek - dat het mij toen al iets gekost heeft - je reageert nu hier je mailtje ligt - waar was je al die tijd Robert? Je las vanaf het begin al mee, plande hoe je daar een artikel uit kon maken en je foto's kon plaatsen - maar hielp je me ook hier? Vertelde jij hier dat je de Almelo affaire kende, omdat je bronnen had die er bovenop zaten? Nee ........

Maak je niet druk, jij en eddy, nogmaals zijn geen 150 euro kwijt, ik kon mijn muziek afmaken, waar gaat het nu eigenlijk om?

Ik vertel hier mijn verhaal Robert, GRATIS en VOOR NIETS, en iedere echte journalist die durft onderzoek in te stellen en mij treft op een dag waarop ik geen afspraak heb zoals jij die dag (toen je tot vijf uur s'ochtends kon blijven zitten zonder deze geldwolf te moeten betalen zoals je me noemt) kan gratis met me mee .......

Weten we nu voldoende, Robert?
  donderdag 20 april 2006 @ 02:01:55 #241
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37116751
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:36 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal de laatste zijn die Francis gaat afbranden. Hij doet, en heeft, veel gedaan voor deze zaak en hoop ook dat hij ermee doorgaat. Wat mij tegen de borst stuit is geld vragen ( al is het een onkostenvergoeding ) je hebt de schijn dan tegen. En hij speelt vertrouwelijke mail door naar iemand anders. Wat als ik open en eerlijk was geweest en hem gemaild zou hebben ? Lagen mijn ontboezemingen dan ook op straat ? Hij heeft mij vaak opgeroepen om hem te mailen, dat zou dan niet vertrouwelijk worden behandeld. Dat is waar het mij omgaat, het vertrouwen is compleet weg. Bij mij althans. Ik ga gewoon door met mijn leven zoals ik al jaren doe.
Nee, die zou niet op straat gelegen hebben - het gaat mij om de mails van lieden die mij in een positie hebben willen manouvreren, die geld willen verdienen aan dit verhaal en mij dachten te lokken met mooie verhalen over uitgevers en god mag weten wat - ik vertel hier mijn verhaal, voor niets, en voor wie nu wil debateren over 150 euro die gaat zijn gang - ik wil debateren over de slachtoffers - maar nu eerst wil ik een post plaatsen voor iemand die mijn totale respect heeft gewonnen vanavond, en misscien kom ik hier nog terug om het verhaal af te maken - of jullie blijven me liever aanvallen omdat ik me niet kaal laat plukken, noch door een Gert timmerman of Babs, noch door een fotograaf of geldgeile journalist!
  donderdag 20 april 2006 @ 02:44:28 #242
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117041
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:21 schreef Tissik het volgende:

[..]

Wiens verhaal en wiens ellende s het nu eigenlijk? Is het het verhaal van Francis? Of is het misschien het verhaal (en trauma) van de dochters van Gert Timmerman? Wie is het eigenlijk die er recht zou hebben (in deze hele story) op een vergoeding (in welke vorm dan ook?). En aan wie is het eigenlijk om te bepalen waar hun geschiedenis te grabbel wordt gelegd?

I
Aan de slachtoffer(s)

Voor Sandra

Ik kan je niet vertellen hoe dankbaar ik ben met je telefoontje van vanavond - je hebt helemaal gelijk gehad - je bent geen meid, maar een vrouw van 42, met eigen kinderen, sommigen volwassen die een gezin draait - wat jij me vanavond verteld hebt over wat er werkelijk gebeurd is zal niemand ooit van mij horen, althans niet inhoudelijk -

We leven in een wereld vandaag de dag, en misschien deden wij dat altijd al wel die geneigd is om gemakkelijk om tegaan met iets dat niet van hun is - de media, zoals ik al heb aangetoond en zoals jij dat ook bevestigd, hebben slechts opgesomd, zonder te kijken, te zoeken, te graven - jij en Sheila zijn al heel lang stil en verwerken op jullie manier - ik hoop dat ik iets heb kunnen bijdragen, en jij zei dat ik dat meer gedaan had dan ik besefte, dat is voor mij genoeg - Jij vertelde me vanavond dat jij en je zus geen enkele onwaarheid hebben aangetroffen tot dusver, jij vertelde mij ook dat jullie achter me stonden maar publiekelijk niet meer meedoen - en gelijk heb je - wat toen jullie dat wel deden, hoeveel gelovigen hield je toen over? Wildvreemden wisten beter wat er op jouw slaapkamer gebeurd was dan jij, mensen die drie dagen in jullie gezin bivakeerden meenden te weten hoe het werkelijk zat, maar wij weten beter, jij en ik - het spijt mij dat ik geen stelling heb aangenomen wat betreft de incest, eenvoudig weg omdat deze niet te bewijzen is! Maar waarvoor zou je daar nog moeite voor doen, Sandra? Voor wie? Voor jou werd het bewezen, lang geleden!

Deze post is voor jou- en voor al diegenen die erop hebben toegezien en hun mond dicht hielden, om welke reden dan ook - "Zondigen door stil te zijn, als protest zou moeten klinken, maakt mensen tot lafaards", schreef Anne Wheeler Wilcox lang geleden. Ik was er een van .....

Maar niet meer, San, niet meer! Je moeder is op een plaats waar het goed is en, of je het nog geloven kunt of niet, ooit komt de dag dat je elkaar weer eens tegenkomt - dat het een lange en warme omhelzing mag worden San!

Als er van mij ooit een boek verschenen zou zijn op dit gebied, zou de opbrengst ergens naartoe gegaan zijn waar mensen kunnen verwerken - en ik ben geen commerciele jongen, je kent me - ik leef van net voldoende, en zo is het goed!

In Roemenie Sandra, waar ik dit jaar weer naartoe ga om met mensen te werken die zelfs minder dan mij hebben, zal ik weer aan jullie denken - daar waar de rotsen tot in de wolken priemen en waar het zinloze commerciele gelul niet bestaat .....Waar de onverschilligheid van de natuur nog heel wat anders is dan de onverschiliigheid uit winstbejag. Spreken is zilver, en zwijgen goud voor hen die alles te verbergen hebben.

Ik beloof jullie dat ik de onderste steen boven zal halen - ooit zal er een journalist verschijnen die durft te onderzoeken en die er net als jullie en mij genoeg van hebben - die niet eerst kijkt of het artikel wel genoeg opleverd, maar gewoon vindt dat de waarheid genoeg is - ik hoop dat het snel gebeurd, dat jullie weer verder kunnen - maar eigenlijk doen jullie dat al, jullie zijn moediger
en vergevingsgezinder dan ik!

Wat de Banier betreft - als journalist Zeldenrust al met jullie contact gehad heeft vanavond dan vraag ik jullie om nog eens heel goed na te denken over wat er gebeurd is - en ook jij Gertje Timmerman Jr! En de heer Lefeu, denk niet dat Jezus Christus de ruimte biedt om te liegen - als u denkt te kunnen ontkennen dat u met mij gesproken hebt over het voorval dan zal ik er het mijne van denken maar u in deze leugens vrij laten - ik hoop alleen dat u nog steeds gelooft in waar u toen voor stond - u hoeft mij niet op te melden om wie het gegaan is - alleen maar, naar waarheid te bevestigen dat het heeft voorgevallen ....We hebben twee uur met elkaar gesproken over deze zaak, meneer Lefeu, dat weten u, ik en God?

Jr. Hoe durf je te ontkennen waar je voor in therapie bent geweest - niet dat deze heeft geholpen, want je ontkent weer - waarom ben je niet een man en kom je er samen met je vader voor uit dat jullie gezamenlijk een verleden hebben gecreeerd en slachtoffers hebben gemaakt die onderhand niet meer op twee handen te tellen zijn?
Het feit dat je het voorval aan je moeder en beide zusters hebt opgebiecht (waardoor je moeder je werkelijk op afstand hield) maar het nu in de media ontkent zegt iets over jou en je vaders natuur - jullie beiden zijn pathologische leugenaars, narcisten van de ergste soort (de criminele soort).

Verantwoording nemen is een woord dat jullie inhoudelijk niet kennen - het ontkennen van de slachtoffers een grotere misdaad dan het maken ervan - leef er maar mee, lang en gelukkig -

Sheila en Sandra, ik heb jullie beloofd de zaak af te maken - bij deze mijn belofte - geen commercie meer, geen winstgevende, gedicteerde publicaties - simpel de deksel eraf - zoals je al zei Sandra: "Laat de orkaan maar komen".
Want als ie over is, wordt het pas echt stil - en dat zou heerlijk zijn - dan kunnen jullie rouwen om jullie moeder waar je nog niet aan toegekomen bent - niet na al die schaamteloze publicaties van erelintjes, jubileumfeesten etc -

Voor jullie en mijzelf -

Weet je nog dat ik je zei Sheil .... Het slechte krijgt snelheid door slechte mensen, maar overwint door zoveel goede mensen die niks doen?

We zijn er bijna, nog maar een paar meter, Sheil .....

Francis ...
  donderdag 20 april 2006 @ 02:46:41 #243
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117054
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:49 schreef Tissik het volgende:

Het (zonder toestemming) uitwisselen van persoonlijke e-mail van de ene partij naar de andere, een volgende partij die deze hele briefwisseling zomaar en plein publique op internet plaatst... Dat is allemaal niet zo heel vertrouwelijk en zeker niet oprecht.

Dat schaadt het vertrouwen, en dat is sneller gebeurd dan je het weer zal kunnen herstellen.

Ik vraag me dan ook vooral af, wat Manu ertoe heeft bewogen om deze actie te ondernemen? Ik heb de indruk dat Manu en Francis op goede voet staan, toch heeft hij Francis (en vooral de gehele affaire) hiermee flink onderuit gehaald (voor de ogen van een toch redelijk groot publiek).

Soms heiligt het doel te middelen - laffe ratten die van alle kanten willen eten zullen worden ontmaskert - zij hielpen Gert Timmerman niet alleen in het zadel, ze hielpen eveneens de waarheid te verdoezelen .......

Dromen is mooi, maar mooie dingen doen als je wakker bent, zet meer zoden aan de dijk!
  donderdag 20 april 2006 @ 02:52:52 #244
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117081
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:54 schreef hoetink het volgende:
Aktueel had notabene 3 pagina's gereserveerd voor Francis waar hij zijn verhaal kon doen. Ik heb verleden week Sheila Timmerman nog aan de telefoon gehad voor iets anders. Tijdens het gesprek kwam ik ook op Francis terecht. Heb haar vertelt dat hij groot in de Aktueel kwam te staan Ze was er blij mee omdat ziij en Sandra nu plotseling steun kregen uit een andere hoek voor hun incestbeschuldiging. Nu gaat de hele zaak niet door, dankzij de zakkenvullerij van Francis Capelle.
Ben benieuwd wat ze er van vindt.
En een blad moet op het laatst nog even een ander onderwerp zoeken dankzij de wispelturigheid van meneer Capelle.
Arme aktueel - bijna 150 euro armer! Gelukkig ging het niet door, anders waren ze op de rand van het faillesement beland - mijn verhaal staat hier, waar Sandra en Sheila getrouw lezen en waar ze veel steun aan hebben .....

Het verhaal is van de mensen, niet van de bladen - het is voor iedereen - ik koos Fok om het uit te dragen - en er zijn ook journalisten die wel onderzoek willen doen Robert, die ook vinden dat hier een einde aan moet komen -
  donderdag 20 april 2006 @ 02:55:26 #245
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117097
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef hoetink het volgende:
Hendikje 65

Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
De familie Timmerman heeft vrijwel altijd meegewerkt aan publicaties, anders had ik toch ook geen foto's. Het zijn artiesten en die horen in de belangstelling te staan. En de bladen houden hun bekendheid in stand. Moet je je voorstellen dat je artiest bent en in de vergetelheid raakt, vervolgens niet meer geboekt worden dus je inkomen verliest. Wel eens over nagedacht? Heb je enig idee hoeveel telefoontjes ik heb gehad van BN-ers die alles doorgegeven om in de bladen te komen ?
Ze willen vaak heel graag maar geven dat aan de buitenwereld niet toe.
En dat doe jij allemaal gratis voor ze? Slachtoffers die in de vergetelheid raken gaat me meer aan het hart dat BN'ers -
  donderdag 20 april 2006 @ 02:58:40 #246
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117113
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:36 schreef Timmerhout het volgende:
Als je meeleest kun je niet anders dan stellen dat ik openbaar maakten wat anderen graag afgesloten hadden willen houden - Laten wij de zaak niet laten ondersneeuwen Timmerhout, ik ben blij je logo hier weer te zien - en ik heb je toen al gezegd, je neemt met mij contact op of je doet het niet - ik ben er bijna Timmerhout, een journalist maar, een die waarheid belangrijker vindt dan plaatsingsopbrengst en we zijn er - bovendien, we hebben het een hele boel nederlanders hier toch maar mooi laten lezen he? Gratis, voor niets, voor iedereen ..........
  donderdag 20 april 2006 @ 03:03:39 #247
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117137
quote:
Op donderdag 20 april 2006 01:49 schreef Tissik het volgende:

Manu deed wat ik hem vroeg te doen - ik wilde kijken of Hoetink, die hier van meet af aan heeft meegelezen, op de hoogte was van van alles en nog wat, zou happen en posten - ik hoefde er niet lang op te wachten .....
pi_37117151
Ik las je uitleg en ik begrijp nu het een en ander, maar begrijp ook dat, voor je met je uitleg,kwam, er hier enige onrust ontstond over het hoe en wat. Ik dacht er vertrouwensrelaties waren geschonden en wat dies mee zij, dat moet je je ook wel een beetje voor kunnen stellen. Het ware betere geweest enige uitleg vooraf te geven, maar goed het is al gebeurd. Ik denk dat velen met mij wat in vertwijfeling raakten. Weet je dat ik soms alleen maar huil ?? Niet van verdriet, ook wel een beetje, maar door alles wat er nu gebeurt. Ik las vandaag het artkel van " de zoon " is uit hetzelde hout gesneden als zijn vader. De rillingen lipen me over de rug toen ik zijn weerwoord las in de PRIVE, net of ik de oude Timmerman hoor praten. Ik voel me verward, verdrietig, maar vooral laf, naar jou toe .. ik kan even niet anders, ik hoop dat je dat begrijpt en niet denkt dat ik je in de steek laat. Dat is het niet, ik heb een verleden waar ( bijna ) niemand vanaf weet, dat valt dan niet mee omdat naar buiten te dragen en in de openbaarheid te gooien.

Ik raakte ontroerd door de woorden die je hierboven hebt gezet over het gesprek met Sheila, wat zijn dat toch WERELDVROUWEN !! Ik hoop dat de zaak ten goede draait voor hen.

Francis, niet boos op me zijn, ik kan mijn leven niet meer overhoop gooien, maar wel alles bevestigen wat je hier schrijft. Ga door, en laat je niet weerhouden door wie dan ook.
  donderdag 20 april 2006 @ 03:08:32 #249
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117158
quote:

En hier laat ik het bij.

Het best iedereen.
Zonde van je tijd? Tijd is geld, voor sommigen! Voor anderen is de tijd nog het meest waard als je bezig bent op te graven, al die stinkende geheimen die de roddelpers meehielp begraven - niet voor mij, en al helemaal niet voor geld - ik schrijf liedjes en componeer voor geld - maar voor de slachtoffers die onder die commerciele deken verstikten en werden uitgelachen - die twee wijven van de playboy bijvoorbeeld, zo was het toch? Die timmerman wijven - het waren eens kinderen, Robert, je weet wel, kleine mensen die met zand spelen, kasteeltjes bouwen en in iedere struik nog een geheimpje vinden - die nog naar grote mensen opkijken - totdat .....
  donderdag 20 april 2006 @ 03:12:17 #250
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37117175
quote:
Op donderdag 20 april 2006 03:06 schreef Timmerhout het volgende:
Ik las je uitleg en ik begrijp nu het een en ander, maar begrijp ook dat, voor je met je uitleg,kwam, er hier enige onrust ontstond over het hoe en wat. Ik dacht er vertrouwensrelaties waren geschonden en wat dies mee zij, dat moet je je ook wel een beetje voor kunnen stellen. Het ware betere geweest enige uitleg vooraf te geven, maar goed het is al gebeurd. Ik denk dat velen met mij wat in vertwijfeling raakten. Weet je dat ik soms alleen maar huil ?? Niet van verdriet, ook wel een beetje, maar door alles wat er nu gebeurt. Ik las vandaag het artkel van " de zoon " is uit hetzelde hout gesneden als zijn vader. De rillingen lipen me over de rug toen ik zijn weerwoord las in de PRIVE, net of ik de oude Timmerman hoor praten. Ik voel me verward, verdrietig, maar vooral laf, naar jou toe .. ik kan even niet anders, ik hoop dat je dat begrijpt en niet denkt dat ik je in de steek laat. Dat is het niet, ik heb een verleden waar ( bijna ) niemand vanaf weet, dat valt dan niet mee omdat naar buiten te dragen en in de openbaarheid te gooien.

Ik raakte ontroerd door de woorden die je hierboven hebt gezet over het gesprek met Sheila, wat zijn dat toch WERELDVROUWEN !! Ik hoop dat de zaak ten goede draait voor hen.

Francis, niet boos op me zijn, ik kan mijn leven niet meer overhoop gooien, maar wel alles bevestigen wat je hier schrijft. Ga door, en laat je niet weerhouden door wie dan ook.
Geeft niets Timmerhout, en boos ben ik niet, geammuseerd zelfs hoe de stemming kan omslaan vanwege 150 euro - het bewijst eens temeer dat de slachtoffers minder waard zijn in de publieke opinie, anders struikelden ze er niet over - en wat het ontkennen van Junior betreft - dat doet hij maar in een blad dat geen enkel onderzoek deed - maar toch het lef had om mee te werken, dat moet ik erbij vermelden - Ik heb het artikel nog niet gelezen maar ik sta erachter - alleen jammer, Barbara, dat je niet de moeite hebt genomen om hier te komen en samen naar Lefeu te reizen .....

Niet huilen Timmerhout, ook voor jou geld, nog een paar stappen .... en dan zijn we er! Ik ben blij dat je terug bent!

[ Bericht 5% gewijzigd door FrancisC op 20-04-2006 03:17:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')