wil je er wel even rekening mee houden dat we in het begin Francis nogal niet serieus namen! Heb er echt respect voor dat hij veel mensen heeft weten te overtuigen! of het boek en alles serieus is of niet heeft ook met dingen uit voorgaande topics te maken alhoewel ik dat ik denk dat Francis daar vrij serieus in isquote:Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Tissik het volgende:
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.
Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.
Robert Hoetink
Francis heeft de mail niet geplaatst.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef hoetink het volgende:
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |