abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2006 @ 22:53:39 #201
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37112224
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:28:00 #202
2651 svann
night-hawk
pi_37113593
Woede vertroebelt de geest nogal, Tissik.
Als je nu eens meer delen uit deze serie leest, zie je misschien het onderscheid tussen aldoende ontstane geintjes en serieuzere intenties.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 19 april 2006 @ 23:35:57 #203
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37113889
Beste Swann, ik heb alles van begin tot eind gevolgd en gelezen (en vooral mijn mond dicht gehouden ), ook op andere sites.

Aanvankelijk was ik blanco, vervolgens (ook tijdens veel tumult) neigde ik sterk richting Francis, enkele dagen geleden bekroop me een vaag "onderbuikgevoel" waar ik (ergens op de eerste pagina van deze draad) uiting aan heb gegeven, maar na de post van Manu van vanmiddag, vielen ineens alle puzzlestukjes op hun plek.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 23:45:19 #204
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37114236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Tissik het volgende:
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
wil je er wel even rekening mee houden dat we in het begin Francis nogal niet serieus namen! Heb er echt respect voor dat hij veel mensen heeft weten te overtuigen! of het boek en alles serieus is of niet heeft ook met dingen uit voorgaande topics te maken alhoewel ik dat ik denk dat Francis daar vrij serieus in is
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 23:49:06 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114333
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Urenlang, zowel overdag als 's nachts, op fok posten en niet even een paar uurtjes tijd vrij kunnen maken voor een journalist om het grote onrecht aan een nog groter publiek kenbaar te maken....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 april 2006 @ 00:04:32 #206
2651 svann
night-hawk
pi_37114715
Ik denk dat Fancis er een beetje narrig van wordt dat 'de bladen' dik aan andermans ellende verdienen.
Als ze aan zijn verhaal verdienen, wil hij een onkostenvergoeding. Ach, je kan het proberen.
Ik geloof absoluut niet dat hij dit allemaal doet uit geldelijk gewin.
Er zijn wel minder energievretende manieren om geld te verdienen.
Manu heeft hem niet bepaald een dienst bewezen door die mails hier neer te gooien.
Waar sloeg dat in hemelsnaam op?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij aan waarheidsvinding doet, Tissik.
Al heb je met die opmerkingen die je aan het begin van het topik maakte wel een punt; tot hoever ga je door, wat wil je bereiken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_37114875
Ik ben de fotograaf die vier weken in de weer is geweest met het blad Aktueel om Francis zijn verhaal te laten doen. Hij wilde graag zoals hij ook ergens in één van de vorige topics heeft geschreven.
Ben zelfs tot 's nachts 5 uur bij hem thuis geweest. Alles doorgesproken tot en met de foto toe.
De foto zou ik maandagavond maken voor het oude huis van Gert en Hermien in Usselo. Het interview zou worden gehouden op dinsdagochtend tussen 09.00 uur en 10.15 uur. Twee dagen voor de tijd krijg ik plotseling een mail van Francis dat hij geld wil zien. Ik was toetaal verbaasd. Hij heeft dit mooi verpakt in een leuk verhaal over wat jullie kunnen lezen in topic 7. We zouden dit geld uit eigen zak moeten betalen. En zo kun je wel aan de gang blijven. Ik leef nu éénmaal van foto's en een journalist van schrijven. Francis wil de waarheid boven tafel en heb dat voor hem geregeld. Honderduizenden mensen konden in één jkeer alles lezen. Maar helaas: Francis blijkt een wolf in schaapsklederen. Hij wil
plotseling geld voor 'zijn waarheid". Ook beweert hij dat hij met een boek bezig is, maar hij heeft nog geen uitgever, vreemd hé. Ik wilde hem zelfs helpen door dat in het verhaal op te laten nemen, maar ach 'stank voor dank'. Volgende week staat in de Aktueel op de plek waar Francis zou staan nu het verhaal over een gezin dat met zeven man in een kleine caravan woont. Vanmiddag gemaakt vlak voor de deadline.

By the way Francis: wat voor geraffineerd antwoord heb je op de volgende vraag.
Een interview kun je toch ook in je vrij tijd geven? En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
  donderdag 20 april 2006 @ 00:14:52 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114989
The Truth is in here!
pi_37115278
grappig dat nu ook Gert's kamp van zich laat horen, robert Hoetink al jaren de huisjournalist van Gert Timmerman ! nou nu gaat het snel ,read my lips
pi_37115559
nou,francis,wat een afknapper,wat een verschutting zeg,waar blijf je nou????
pi_37115565
Vergeet het maar Hendrikje, ik ga hier niet echt aan meedoen. Maar ik wordt wel kostmisselijk van de verdraaiingen, halve waarheden en leugens hier. En als jij mijn naam kent weet je ook dat ik een insider ben.
Ik heb uitgebreid met Francis gebeld en gesproken, want hij wil de waarheid boven tafel. Hij leek in eerste instantie ook een interressant verhaal te hebben, maar mijn journalist gelooft er nu plotseling niets meer van na deze financiële ommezwaai op het laatste moment.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:44:11 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_37115619
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
pi_37115821
Meneer Hoetink,

Als uw verhaal waar is, dan is Francis van hetzelfde niveau als Gert en Babs en zullen zij ook in de toekomst weinig steun meer vinden. Alleen geld proberen te verdienen bij de bladen. Heeft er ook al niet eens iets over een bruiloft van Gert en Babs in de bladen gestaan wat een grote rel is geworden omdat Babs dollars wou zien voor een paar stompzinnige foto's. Gert zou in de kerk zelf een preek hebben gehouden en hebben gebeden terwijl Babs de Papparazzia achterna zat voor de money. Volgens de journalist Edwin Smulders moet het een belachelijke vertoning zijn geweest, hij zou daar nog bijna overreden zijn geworden.
Ja dat was dan al een goede start voor Gert zijn verloren jaren.
pi_37115866
Aktueel had notabene 3 pagina's gereserveerd voor Francis waar hij zijn verhaal kon doen. Ik heb verleden week Sheila Timmerman nog aan de telefoon gehad voor iets anders. Tijdens het gesprek kwam ik ook op Francis terecht. Heb haar vertelt dat hij groot in de Aktueel kwam te staan Ze was er blij mee omdat ziij en Sandra nu plotseling steun kregen uit een andere hoek voor hun incestbeschuldiging. Nu gaat de hele zaak niet door, dankzij de zakkenvullerij van Francis Capelle.
Ben benieuwd wat ze er van vindt.
En een blad moet op het laatst nog even een ander onderwerp zoeken dankzij de wispelturigheid van meneer Capelle.
pi_37115921
Robert je wilt hier niet aan meedoen???

Maar je zit er al jaren tot aan je nek toe in, mede door jou zijn de dochters nooit geloofd.

Grapjas
pi_37115949
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
pi_37115994
Ben alltijd ALLES van de zijlijn blijven meelezen, totdat ik de tijd rijp achtte Francis bij te staan. Wat een ontgoocheling. Nu is het een verloren zaak, iedereen is ook hetzelfde. mensen tellen niet, alleen de euro. Francis van mij heb je geen last meer, en zul je ook niet krijgen. Ik ben er nu totaal klaar mee, met alles. Ik sluit het boek en dit is mijn allerlaatste bericht. Je hebt me ernsitig teleurgesteld, net als alle anderen in de afgelopen jaren. Hoe nu verder ??
  donderdag 20 april 2006 @ 01:02:58 #218
2651 svann
night-hawk
pi_37116065
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef hoetink het volgende:
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
Francis heeft de mail niet geplaatst.
Manu wou scoren.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:06:41 #219
2651 svann
night-hawk
pi_37116131
Is het erg ongebruikelijk om ¤ 150 te vangen als onkostenvergoeding voor het meewereken aan een drie pagina groot artikel?
pi_37116134
Had je francis niet alleen moeten laten staan Timmerhout, Je had toch je eigen manieren om Gert aan te pakken, en toen besloot je dat je toch niet wou doorzetten in verband met je privesituatie. Lekker makkelijk nu
pi_37116165
Hendikje 65

Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
De familie Timmerman heeft vrijwel altijd meegewerkt aan publicaties, anders had ik toch ook geen foto's. Het zijn artiesten en die horen in de belangstelling te staan. En de bladen houden hun bekendheid in stand. Moet je je voorstellen dat je artiest bent en in de vergetelheid raakt, vervolgens niet meer geboekt worden dus je inkomen verliest. Wel eens over nagedacht? Heb je enig idee hoeveel telefoontjes ik heb gehad van BN-ers die alles doorgegeven om in de bladen te komen ?
Ze willen vaak heel graag maar geven dat aan de buitenwereld niet toe.
pi_37116226
Niks lekker makkelijk, als het makkelijk was dan had ik wel actie ondernomen. Wat weet jij van de Timmermannen van vroeger ? Niks, alleen uit de tpics hier, ik heb het van dichtbij meegemaakt. Dus ga niet op deze manier tegen me te keer. Ik heb Francis niet alleen laten staan, heb hem enorm veel bijval gegeven, meer dan me lief was. En als jij denkt dat m'n verleden makkelijk was, dan heb je het grondig mis. Ik wilde zeker weten dat er nu iemand ECHT bezig was de boel open te breken en naar buiten te gooien, en niet weer misbruik maken van mensen. Mijn steentje had ik best willen bijdragen, maar dan op MIJN manier en op de tijd die IK uitkies. Maar jullie zoeken het nu maar uit hier ........ succes, en tot nooit meer weerziens.
pi_37116233
Even terug naar het begin !!

Francis had en heeft zeer veel sterke punten met bate tot Sr. en Jr.

In een wereld waar alles draait om geld en Francis dacht "waarom mag iedereen hier wat aan verdienen en moet ik maar lieve zoete gerritje zijn die alles voor moet kauwen" is het niet raar dat hij er wat voor wou hebben.

Vergeet niet waar het hier werkelijk om gaat !!

De heer Hoetink had ook kunnen betalen als het nieuwswaardig voor hem geweest was in plaats van Francis de zwarte piet toeschuiven, het komt toch allemaal wel uit met of zonder hulp van Robert Hoetink,

Jammer he Hoeteraar
pi_37116240
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
pi_37116256
Timmerhout,

Je had gehoopt dat Francis de hete kolen voor je uit het vuur had gehaald.

Maar je vergeet dat hij daar Juist mensen als jijzelf voor nodig heeft. Fijn leven nog verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')