Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 03:40 schreef FrancisC het volgende:
Het is de eerste maal dat het Management concreet de beschuldiging formuleert: Gert misbruikte zijn dochter!
Hierop kan ik het volgende aanvullen - in een persoonlijk en besloten gesprek met de heer Huesken heeft Sandra openhartig over het misbruik verteld (De heer Huesken heeft mij aangegeven dat hij haar op haar woord geloofde, zonder ooit de inhoudelijkheid van het gesprek prijs te geven). Ik weet dat de heer Huesken zeer sceptisch tegenover de dochters stond, ook nadat hijzelf in aanvaring was gekomen met Gert en Babs Timmerman - hij vertelde mij echter, totaal geschokt, dat hij deze mening had laten varen - mijn bange vermoedens, gebaseerd op het gegeven dat er al lang geleden sprake was van een "vreemde band tussen Sandra en Gert", werden door de heer Hueskens alleen maar manifester - ik denk dat in deze openlijke formulering van het management (met name omdat zij niet over een nacht ijs gaan wat betreft geruchten) ik mij voor de volle honderd procent achter deze formulering opstel -
Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?quote:Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
Bovendien bracht het Management dit naar buiten, ik bedoel, een dergelijke concrete formulering, niet ik - tot nu toe heb ik altijd gezegd dat ik er niets van kon bewijzen, maar dat er zoveel omstandigheden waren die "gerechtvaardigde twijfel" zaaiden ....quote:Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:30 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?
Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)quote:Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.
Ik krijg toch een gevoel dat je er een persoonlijke vendetta van aan 't maken bent en da's zonde van je leven.
Zowiezo is die hele Gert allang afgefikt en nog maar paar mafkezen kopen ooit plaat van "m
Is 't ook niet leuk om zo'n loser heerlijk te zien affikken zonder dat je er zovele energie insteekt?
Ok ik snap je wel maar als je zelf wat in je mars hebt lijkt me zo'n Gert Timmerman na alles wat erover bekend is niet zo interessant meer. Wat ik bedoel is dat je met je manier van opschrijven waar je toch een boel van jezelf neerschrijft je niet moet fixeren op 1 persoon maar er desnoods er een roman van moet gaan schrijven.quote:Op woensdag 19 april 2006 04:46 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)
Ik geniet niet van zijn ondergang - deze heeft hij namelijk zelf in het leven geroepen door een verleden te scheppen dat hoe dan ook, uiteindelijk een weg naar buiten zou vinden -
En zoveel energie steek ik er niet in - het is soms ook zo dat je een hele tijd niets hoort - maar er zijn hier ook een aantal mensen die vinden dat de onderste steen werkelijk boven moet, en dat dit niet moet via de roddelpers maar gedegen onderzoek - dat is waarom ik de misdaadverslaggever ook echt gevraagd heb, grondig en onbevooroordeeld onderzoek te doen - omdat het princinpe hoor en wederhoor met voeten is getreden - ik heb hem een aantal bruikbare tips gegeven, en afhankelijk daarvan zal dit verhaal spoedig een afloop krijgen - mijn werk zit er dan op!
Hallo Leukeleu mijn nachtrust doe ik altijd in de ochtend en Francis weet er toch een mooie serie van te maken over een in mijn ogen allang uitgerangeerd figuur. Opeens zat die loser in BB en toen ging vroeg ie er eik om dat zijn verhalen eens nagechecked werden en dat levert een aardige beerput op.quote:Op woensdag 19 april 2006 05:33 schreef Leukeleu het volgende:
Hallo Sig000 en Francis,
Het wordt schijnbaar weer erg spannend richting Tranendal te Overdinkel, ik zie dat jullie nachtrust er geheel bij ingeschoten is.
Laat het maar even aan de misdaadjournalist over, die weet gezien zijn staat van dienst behoorlijk wat boven tafel te halen.
Na zijn boek De Zwarte Schapen Van Oranje kan een serie over de Zwarte Schapen ener Gert nog wel eens een bestseller worden, succes allemaal.![]()
![]()
Je moet toegegeven, hij maakt er wel werk van.quote:Op woensdag 19 april 2006 06:52 schreef yvonne het volgende:
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht) Nieuwe kruistocht..
Druk baasje..
Francis, heb het zelf ook nog op mijn pc staan dus als je het allemaal kwijt bent moet je maar mailenquote:Op woensdag 19 april 2006 00:09 schreef FrancisC het volgende:
Even over mijn verdwenen weblog - het management van de voormalige site van gert timmerman heeft inmiddels de kopie van het werk aldaar en zou het via een knop aan de GT site hangen - volgens mij is dat nog niet gebeurd -
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn![]()
Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
Dan heb je het niet goed begrepenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn![]()
Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
Dat is het toppunt van "journalistiek"ik heb helemaal NIET AAN het item meegewerkt, onderzoek naar mijn uitlatingen is wederom niet verricht en ik ben nergens bij betrokken - zo gaat dat dus al de hele tijd IN AL DE tIMMERMAN KWESTIES - daarom kwam er ook nooit een gedegen grond voor iets ......quote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef FrancisC het volgende:
Allereerest, wat heeft er onlangs in de Prive gestaan? Dit is mij totaal ontgaan - het schijnt dat het hele verhaal (De Almelo-affaire) hier pas geleden in is opgemeld?
Tsja Manu, jij plaatst hier een persoonlijke mailwisseling die overduidelijk tussen Francis (en ik vermoed jouzelf) gaat. Je vergat aanvankelijk zelfs om Francis zijn naam weg te halen in de eerste plaatsing.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
geloof niet dat je de hele strekking van het verhaal begrijpt en mensen met elkaar verdraaid
Niet, die zou de klant dan niet hoeven te betalen -die zou ik de klant in mindering brengen omdat ik niet ( OP TIJD) lever - hij heeft mij betaald voor een product niet voor een interviewquote:Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Tissik het volgende:
Maar voor 150 euro zou je de klant wél terzijde hebben geschoven? *confused*
Ik neem aan dat jij dat uurloon wat je zou berekennen dus aan een dergelijke stichting gaat doneren? Nobel!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FrancisC het volgende:
En dat voor iemand die togeeft beide partijen maara al te goed te kennen, maar er GOED GELD aan verdiend, en hierdoor met een dilemma zit - dit dilemma is mij vreemd - ik vraag GEEN geld voor een interview, ik wil NIET aan de kwestie VERDIENEN maar hoef ook niet nog eens op de koop toe IN TE LEVEREN! Misschien zou dit pas iets zijn als de bladen, die zoveel geld verdienen terwijl ze luchtig met de modder van incest smijten, een gedeelte zouden afdragen aan een stichting die zich met het verwerken van INCESTTRAUMA bezighoud?
Als je dat niet begrijpt zullen jouw boodschappen en levensonderhoud wel door anderen verstrekt worden - ik moet rondkomen, ik ga niet ook nog eens mijn salaris afstaan - evenmin als de fotograaf zijn foto s gratis ter beschikking steltquote:Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat uurloon wat je zou berekennen dus aan een dergelijke stichting gaat doneren? Nobel!
Ik begrijp ineens niet meer waar dan de uitspraak "ik moet ook leven!!!!!!!" vandaan komt....
Ik leef al, heb niets nodig, maar ga ook niet inleveren, wat is daar zo moeilijk aan - stel ik eis van jou dat je aan iets meewerkt, waardoor jij die dag niet in je levensonderhoud kunt voorzien - wie gaat dat dan betalen? Jij?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Tissik het volgende:
Eh.. jij rekent de klant toch nooit meer dan 3 uur = 150 euro? Die klant moet die 150 euro toch sowieso ophoesten? Het interview zou dan toch 150 euro extra opleveren? Want jij moet toch óók leven!!!!!!!! (Dat was namelijk je onderbouwing)
En ja, als JIJ een verhaal wilt vertellen over de waarheid, en daar blijkt dan een mogelijkheid toe.... waarom wil JIJ daarvoor dan geld ontvangen?
Waar gaat het nou om Francis? Om de waarheid, of gaat het misschien onderhuids toch om een bron van inkomsten omdat jij ook moet leven?
Noem je dat een waarheid? Ik vertel mijn verhaal hier toch? Dat kost jullie niets en het levert mij niets op!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Tissik het volgende:
Eh.. jij rekent de klant toch nooit meer dan 3 uur = 150 euro? Die klant moet die 150 euro toch sowieso ophoesten? Het interview zou dan toch 150 euro extra opleveren? Want jij moet toch óók leven!!!!!!!! (Dat was namelijk je onderbouwing)
En ja, als JIJ een verhaal wilt vertellen over de waarheid, en daar blijkt dan een mogelijkheid toe.... waarom wil JIJ daarvoor dan geld ontvangen?
Waar gaat het nou om Francis? Om de waarheid, of gaat het misschien onderhuids toch om een bron van inkomsten omdat jij ook moet leven?
Francis, denk je nu écht dat je door MIJ naar beneden trachten te trekken (zonder dat je uberhaupt ook maar iets van mij weet), JIJ ineens hogerop komt? Werkt dat zo bij jou? Dan heb je het karakter van een machtswellusteling. Het karakter van juist de mensen die je zegt te verafschuwen. Die doen namelijk exact het zelfde, een ander onderdrukken om zichzelf dan beter te voelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt zullen jouw boodschappen en levensonderhoud wel door anderen verstrekt
Denk ik helemaal niet, maar ik ga me toch niet laten aanpraten dat ik maar gewoon alles moet overhandigen en dan op de koop toe moet betalen? Of liever gezegd, mijn klanten ervoor moet laten betalen? Dit doe ik gewoon niet! Wie betaalt om iets te krijgen op tijd, moet het gewoon ontvangen - mijn priveleven heeft daar niets mee ta maken, noch de Timmermanzaak, noch interviews, daar betalen zij niet voor - wanneer ik niet op tijd kan leveren, krijgen zij het geld gewoon terug - fair deal!quote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Francis, denk je nu écht dat je door MIJ naar beneden trachten te trekken (zonder dat je uberhaupt ook maar iets van mij weet), JIJ ineens hogerop komt? Werkt dat zo bij jou? Dan heb je het karakter van een machtswellusteling. Het karakter van juist de mensen die je zegt te verafschuwen. Die doen namelijk exact het zelfde, een ander onderdrukken om zichzelf dan beter te voelen.
Misschien, wordt het toch eens tijd om ook jezelf eens nader onder de loep te nemen.
Eerlijk gezegd, Francis. Zodra jij jouw waarheid in euro's gaat berekenen, dan krijg ik daar grote twijfels bij. JIJ noemde het "de waarheid", ik noem het vanaf nu slechts "jouw verhaal".quote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Noem je dat een waarheid? Ik vertel mijn verhaal hier toch? Dat kost jullie niets en het levert mij niets op!
Tja, ....quote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, Francis. Zodra jij jouw waarheid in euro's gaat berekenen, dan krijg ik daar grote twijfels bij. JIJ noemde het "de waarheid", ik noem het vanaf nu slechts "jouw verhaal".
En verhalen, mag je verkopen aan iedereen die het horen wil. Daar zijn ze voor. Je moet dan alleen niet je publiek wegjagen.
Dagdag
Ik zou er geen cent aan willen verdienen!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:50 schreef Leukeleu het volgende:
Francis,
Je bent hier een hele middag verloren aan het schrijven over een uurloon van 50 Euro en onderhand schijnt het verhaal over de Gert Jr. met zijn kleine meisjes praktijken al in de privé te staan.
Bel maar eens even met Evert of hij jou niet vergeet uit te betalen. Anders is het dubbel pech.
Gelukkig verkeer ik in de positie mijn eigen rooster te bepalen en mijn eigen tijd in te delen - zo ook mijn vakanties ....quote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef Tissik het volgende:
Exact. Het zal wel meevallen met de hoeveelheid aan klanten die zo naarstig op hun geleverde opdrachten zitten te wachten, wanneer je een hele middag tijd over hebt om te zaniken over inkomsten, en hele nachten kunt doorhalen op een forum called Fok!
Als de tijd voor een interview ten koste gaat van al die rijen wachtende klanten en derhalve beslist in rekening moet worden gebracht, dan vraag ik me af waar de tijd vandaan komt om hier hele topics (elders hele gastenboeken en eigen sites) vol te tikken?
Tijd is geld, Francis!
En voor hardwerkende mensen die geheel zelfstandig in hun levensonderhoud voorzien (gezien de sneer die je mij dacht te kunnen geven), is een goede nachtrust beslist een vereiste.
3 Dagen geleden had je het (gezien de mailwisseling) nog vreselijk druk met heel veel klanten en geen uurtje tijd over zonder deze in uurloon om te kunnen zetten?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:38 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gelukkig verkeer ik in de positie mijn eigen rooster te bepalen en mijn eigen tijd in te delen - zo ook mijn vakanties ....
wil je er wel even rekening mee houden dat we in het begin Francis nogal niet serieus namen! Heb er echt respect voor dat hij veel mensen heeft weten te overtuigen! of het boek en alles serieus is of niet heeft ook met dingen uit voorgaande topics te maken alhoewel ik dat ik denk dat Francis daar vrij serieus in isquote:Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Tissik het volgende:
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.
Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.
Robert Hoetink
Francis heeft de mail niet geplaatst.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef hoetink het volgende:
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |