abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37085526
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:40 schreef FrancisC het volgende:
Het is de eerste maal dat het Management concreet de beschuldiging formuleert: Gert misbruikte zijn dochter!

Hierop kan ik het volgende aanvullen - in een persoonlijk en besloten gesprek met de heer Huesken heeft Sandra openhartig over het misbruik verteld (De heer Huesken heeft mij aangegeven dat hij haar op haar woord geloofde, zonder ooit de inhoudelijkheid van het gesprek prijs te geven). Ik weet dat de heer Huesken zeer sceptisch tegenover de dochters stond, ook nadat hijzelf in aanvaring was gekomen met Gert en Babs Timmerman - hij vertelde mij echter, totaal geschokt, dat hij deze mening had laten varen - mijn bange vermoedens, gebaseerd op het gegeven dat er al lang geleden sprake was van een "vreemde band tussen Sandra en Gert", werden door de heer Hueskens alleen maar manifester - ik denk dat in deze openlijke formulering van het management (met name omdat zij niet over een nacht ijs gaan wat betreft geruchten) ik mij voor de volle honderd procent achter deze formulering opstel -
Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
  woensdag 19 april 2006 @ 04:30:26 #152
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085680
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Francis dan word ik toch weer sceptisch je brengt steeds weer dingen naar buiten die misschien best gebeurd zijn maar bewijzen kun je 't niet.
Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?
  woensdag 19 april 2006 @ 04:32:02 #153
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085686
quote:
Op woensdag 19 april 2006 03:44 schreef sig000 het volgende:

[..]

Bovendien bracht het Management dit naar buiten, ik bedoel, een dergelijke concrete formulering, niet ik - tot nu toe heb ik altijd gezegd dat ik er niets van kon bewijzen, maar dat er zoveel omstandigheden waren die "gerechtvaardigde twijfel" zaaiden ....
pi_37085710
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:30 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Nee, niet in de zin van het woord dat een politieagent het moment van misbruik zelf aanschouwde en er werk van maakte - maar er waren de omstandigheden die het voormalig kindermeisje opmelde - het opmerkelijke gedrag van Sandra werd door vele mensen die er over de vloer kwamen opgemerkt - de geruchten hielden lang stand - het management ( het voormalige ) heeft deze verhalen ook nooit echt serieus genomen - maar wat als je een persoon in de ogen kunt kijken en als deze persoon je gedetailleerd iets verteld (vraag me niet naar de details, ik ken ze niet, wil ze ook niet kennen). Er moet wat mij betreft ook een marge zijn van redelijkerwijs aannemen - anders zou niemand kunnen zeggen: ik hou van mijn ouders en hierin nog serieus genomen kunnen worden - immers, hoe bewijs je dat je van je ouders houdt?
Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.
Ik krijg toch een gevoel dat je er een persoonlijke vendetta van aan 't maken bent en da's zonde van je leven.
Zowiezo is die hele Gert allang afgefikt en nog maar paar mafkezen kopen ooit plaat van "m
Is 't ook niet leuk om zo'n loser heerlijk te zien affikken zonder dat je er zovele energie insteekt?
  woensdag 19 april 2006 @ 04:46:33 #155
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37085735
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:38 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb een goede band met mijn ouders en schoonouders maar ook daar zijn familiegeheimen.
Ik krijg toch een gevoel dat je er een persoonlijke vendetta van aan 't maken bent en da's zonde van je leven.
Zowiezo is die hele Gert allang afgefikt en nog maar paar mafkezen kopen ooit plaat van "m
Is 't ook niet leuk om zo'n loser heerlijk te zien affikken zonder dat je er zovele energie insteekt?
Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)
Ik geniet niet van zijn ondergang - deze heeft hij namelijk zelf in het leven geroepen door een verleden te scheppen dat hoe dan ook, uiteindelijk een weg naar buiten zou vinden -

En zoveel energie steek ik er niet in - het is soms ook zo dat je een hele tijd niets hoort - maar er zijn hier ook een aantal mensen die vinden dat de onderste steen werkelijk boven moet, en dat dit niet moet via de roddelpers maar gedegen onderzoek - dat is waarom ik de misdaadverslaggever ook echt gevraagd heb, grondig en onbevooroordeeld onderzoek te doen - omdat het princinpe hoor en wederhoor met voeten is getreden - ik heb hem een aantal bruikbare tips gegeven, en afhankelijk daarvan zal dit verhaal spoedig een afloop krijgen - mijn werk zit er dan op!
pi_37085751
quote:
Op woensdag 19 april 2006 04:46 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als er geen energie ingestoken was had hij nog steeds op het voetstuk gestaan waarop hij zichzelf plaatste met behulp van media en andere vrienden - (1)
Ik geniet niet van zijn ondergang - deze heeft hij namelijk zelf in het leven geroepen door een verleden te scheppen dat hoe dan ook, uiteindelijk een weg naar buiten zou vinden -

En zoveel energie steek ik er niet in - het is soms ook zo dat je een hele tijd niets hoort - maar er zijn hier ook een aantal mensen die vinden dat de onderste steen werkelijk boven moet, en dat dit niet moet via de roddelpers maar gedegen onderzoek - dat is waarom ik de misdaadverslaggever ook echt gevraagd heb, grondig en onbevooroordeeld onderzoek te doen - omdat het princinpe hoor en wederhoor met voeten is getreden - ik heb hem een aantal bruikbare tips gegeven, en afhankelijk daarvan zal dit verhaal spoedig een afloop krijgen - mijn werk zit er dan op!
Ok ik snap je wel maar als je zelf wat in je mars hebt lijkt me zo'n Gert Timmerman na alles wat erover bekend is niet zo interessant meer. Wat ik bedoel is dat je met je manier van opschrijven waar je toch een boel van jezelf neerschrijft je niet moet fixeren op 1 persoon maar er desnoods er een roman van moet gaan schrijven.
pi_37085877
Hallo Sig000 en Francis,

Het wordt schijnbaar weer erg spannend richting Tranendal te Overdinkel, ik zie dat jullie nachtrust er geheel bij ingeschoten is.
Laat het maar even aan de misdaadjournalist over, die weet gezien zijn staat van dienst behoorlijk wat boven tafel te halen.
Na zijn boek De Zwarte Schapen Van Oranje kan een serie over de Zwarte Schapen ener Gert nog wel eens een bestseller worden, succes allemaal.
pi_37086022
quote:
Op woensdag 19 april 2006 05:33 schreef Leukeleu het volgende:
Hallo Sig000 en Francis,

Het wordt schijnbaar weer erg spannend richting Tranendal te Overdinkel, ik zie dat jullie nachtrust er geheel bij ingeschoten is.
Laat het maar even aan de misdaadjournalist over, die weet gezien zijn staat van dienst behoorlijk wat boven tafel te halen.
Na zijn boek De Zwarte Schapen Van Oranje kan een serie over de Zwarte Schapen ener Gert nog wel eens een bestseller worden, succes allemaal.
Hallo Leukeleu mijn nachtrust doe ik altijd in de ochtend en Francis weet er toch een mooie serie van te maken over een in mijn ogen allang uitgerangeerd figuur. Opeens zat die loser in BB en toen ging vroeg ie er eik om dat zijn verhalen eens nagechecked werden en dat levert een aardige beerput op.
  Admin woensdag 19 april 2006 @ 06:52:48 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37086098
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht) Nieuwe kruistocht..
Druk baasje..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37086107
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:52 schreef yvonne het volgende:
Het Subsidie Syndicaat (Schendingen van Kinderrecht) Nieuwe kruistocht..
Druk baasje..
Je moet toegegeven, hij maakt er wel werk van.
  Admin woensdag 19 april 2006 @ 06:56:21 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37086110
Hij mot gewoon gaan slapen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37086127
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:56 schreef yvonne het volgende:
Dat issie al aan ´t doen om vervolgens weer met nieuwe onthullingen te komen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 april 2006 @ 07:03:05 #163
22592 crew  Ole
pi_37086135
Ohw.. ik dacht dat ik in Sho zat...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_37086163
quote:
Op woensdag 19 april 2006 07:03 schreef Ole het volgende:
Ohw.. ik dacht dat ik in Sho zat...
De raakvlakken met TRU zijn ook aardig groot.
Het is een apart verhaal.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 09:24:36 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37087428
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:09 schreef FrancisC het volgende:
Even over mijn verdwenen weblog - het management van de voormalige site van gert timmerman heeft inmiddels de kopie van het werk aldaar en zou het via een knop aan de GT site hangen - volgens mij is dat nog niet gebeurd -
Francis, heb het zelf ook nog op mijn pc staan dus als je het allemaal kwijt bent moet je maar mailen
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 12:53:28 #166
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37092643
quote:
Op woensdag 19 april 2006 06:56 schreef yvonne het volgende:
eeeeeeeeeeh ........Gelet op je sig, mag slaapdronken ook?
  woensdag 19 april 2006 @ 12:54:45 #167
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37092680
Allereerest, wat heeft er onlangs in de Prive gestaan? Dit is mij totaal ontgaan - het schijnt dat het hele verhaal (De Almelo-affaire) hier pas geleden in is opgemeld?
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 15:36:57 #168
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37096957
Misschien ook waardevol om even door te lezen

Van: Een ander iemand
Datum: 04/16/06 22:16:59
Aan: Iemand
Onderwerp: Re: Doorst.: FW: Uurloon

Deze plotseling ommezwaai van je verbaasd me nogal.
Ik ben weken beziggeweest om een 'podium' te vinden waar jij je verhaal kan doen want JIJ wilt Nederland de waarheid vertellen.
En Aktueel valt niet onder 'de bladen'.
Bovendien heb ik geregeld dat in het verhaal komt te staan dat je met een boek bezig bent en nog geen uitgever hebt.
Dit is een open deur voor een geinteresseerde, we helpen je nota bene !
Als je een uitgever zoekt en met een floppie binnenkomt waar je boek opstaat, ben je de zoveelste in de rij.
Als je met dit dan gepubliceerde artikel binnenkomt sta meteen met 2-0 voor op de rest, snap dat dan hier hebben we het over gehad.
Wat denk je hoeveel mensen zich melden bij uitgevers die wel een boek uit willen brengen.
Eddy is niet van plan uit eigen zak maar een cent te betalen.
Maar als je het om het even is, vinden wij het ook goed.
Zo'n kans krijg je niet weer.
Als het onderzoek van HJKniets oplevert en met niets komt, heb je niets bereikt.

From: "Iemand" <iemand@home.nl>
Date: Sun, 16 Apr 2006 15:14:48 +0200 (West-Europa (zomertijd))
To: "Een ander iemand (fotograaf)" <een ander iemand@home.nl>
Subject: Doorst.: FW: Uurloon

Ik kreeg het bericht terug, weet niet of het teruggebounced is - maar is het onderstaande duidelijk? Ik kan dit, naar mijn artiesten toe, niet maken, dus, alles of niets, mij om het even - mijn producties lopen gewoon door - en de uren die ik in mindering breng op de nota naar de artiest, zullen ergens vandaan moeten komen - dus, het gaat niet o mhet betaald willen hebben voor het interview, wel om het vergoed willen hebben van niet gemaakte productie-uren! De client betaald namelijk voor een product af te leveren binnen een week - ieder uur is cruciaal wil ik mijzelf overeind houden -

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: iemand>
Datum: 04/16/06 15:07:52
Aan: iemand@home.nl
Onderwerp: FW: Uurloon

----------
Date: Sun, 16 Apr 2006 14:53:18 +0200 (West-Europa (zomertijd))
Subject: Re: Uurloon

Nee, de tijd die ik achter de productiewerkzaamheden wegmoet kan ik onmogelijk aan de clienten boeken, zoals bijvoorbeeld aan **** - voor wie ik op dit moment werk - die tijd moet betaald worden, niet jouw foto's of de avonduren, maar de tijd die het interview mij ontslaat van muziekproductie - maximaal drie uur zou ik berekenen, 150 euro dus - alles onder drie uur naar ware tijd - ik kan niet mijn werk voortdurend terzijde schuiven, te laat komen en de niet gemaakte uren ook nog eens bij de zanger of zangeres neer leggen, dat is toch niet zo moeilijk te vatten?

Dus, geen geld voor het interview, wel het geld ten koste van de uren van productie - bovendien, de bladen waren nooit te beroerd om aanzienlijke sommen neer te tellen voor "primeurs" dus vindt ik de uren die ik bereken daarmee in het niet vallen - en ik wil wel graag open en eerlijk blijven tegen mensen als ****, die mijn uren ook moeten betalen, dus, lijkt mij niet een moeilijk gegeven ......

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Een ander iemand <mailto:een ander iemand@home.nl>
Datum: 04/16/06 14:47:05
Aan: Iemand <mailto:iemand@home.nl>
Onderwerp: Re: Uurloon

Ik snap dit niet helemaal.
Je wilt dus geld voor een interview ?

R..

Date: Sun, 16 Apr 2006 13:51:50 +0200 (West-Europa (zomertijd))
Subject: Uurloon

Beste R - wil je wel even op het volgende attenderen - in de muziek ontvang ik voor opdrachten van derden een uurloon van 50 euro netto per uur! Ik bereken echter nooit meer dan drie uren per nummer, of dit nu in werkelijkheid een kwestie van een week of een dag is, dit om de eenvoudige reden dat beginnende regionale artiesten of opstartende managements niet over grote sommen geld beschikken om hun "ster" op te laten starten ......

Voor interviews wil ik geen geld ontvangen, maar ik moet wel de uren vrijmaken die ik anders besteed aan mijn muziek, tekst en arrangeerproducties, en die kunnen niet anders dan worden doorbetaald - maximaal drie uren dus per dag (150 euro netto), en onder de drie uur gewoon naar werkelijk besteedde tijd -

Ik wilde dit aan je kwijt om gezeur te voorkomen - dus, geef dit wel even door - want echt waar, geloof het of niet, ik moet ook leven!!!!!!!

Met vriendelijke groeten,

F!

[ Bericht 0% gewijzigd door Manu82 op 19-04-2006 16:05:51 ]
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 15:57:14 #169
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37097680
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn

Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 16:00:37 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37097814
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er waarschijnlijk vanavond in Shownieuws aandacht wordt geschonken aan deze kwestie.......
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 16:00:37 #171
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37097815
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:
Hmmm... Nou dacht ik toch al die tijd dat het ging om een nobele ridder die ten strijde trok tegen het grote onrecht om "de waarheid boven tafel te halen"? Jammer, dat het uiteindelijk slechts een bron van inkomsten moet blijken te zijn

Tsja, de één zijn dood is de ander zijn brood... En daar is niets nobels in te ontdekken.
geloof niet dat je de hele strekking van het verhaal begrijpt en mensen met elkaar verdraaid
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 16:02:40 #172
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37097898
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Tissik het volgende:

Dan heb je het niet goed begrepen
Men verwachtte op dat moment van mij dat ik een betalende klant terzijde zou schuiven - met andere woorden - de klant dan maar niet op tijd te leveren waar deze voor betalen moet - dat is niet fair, en zo ga ik niet met mensen om
  woensdag 19 april 2006 @ 16:04:02 #173
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37097947
Maar voor 150 euro zou je de klant wél terzijde hebben geschoven? *confused*
  woensdag 19 april 2006 @ 16:06:10 #174
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098039
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef FrancisC het volgende:
Allereerest, wat heeft er onlangs in de Prive gestaan? Dit is mij totaal ontgaan - het schijnt dat het hele verhaal (De Almelo-affaire) hier pas geleden in is opgemeld?
Dat is het toppunt van "journalistiek"ik heb helemaal NIET AAN het item meegewerkt, onderzoek naar mijn uitlatingen is wederom niet verricht en ik ben nergens bij betrokken - zo gaat dat dus al de hele tijd IN AL DE tIMMERMAN KWESTIES - daarom kwam er ook nooit een gedegen grond voor iets ......
  woensdag 19 april 2006 @ 16:07:09 #175
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37098081
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

geloof niet dat je de hele strekking van het verhaal begrijpt en mensen met elkaar verdraaid
Tsja Manu, jij plaatst hier een persoonlijke mailwisseling die overduidelijk tussen Francis (en ik vermoed jouzelf) gaat. Je vergat aanvankelijk zelfs om Francis zijn naam weg te halen in de eerste plaatsing.

Ik denk dus niet, dat ik hier mensen verwissel.

Ik begrijp uberhaupt niet wat het nut van plaatsen van deze post is geweest. Het werpt ineens wel een heel ander licht op het hele gebeuren: het wordt een beetje duister.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:09:44 #176
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098185
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:04 schreef Tissik het volgende:
Maar voor 150 euro zou je de klant wél terzijde hebben geschoven? *confused*
Niet, die zou de klant dan niet hoeven te betalen -die zou ik de klant in mindering brengen omdat ik niet ( OP TIJD) lever - hij heeft mij betaald voor een product niet voor een interview
Maar moet ik dit soms uit eigen zak doen, terwijl de bladen honderdduizenden willen verdienen?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:14:45 #177
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098374
En dat voor iemand die togeeft beide partijen maara al te goed te kennen, maar er GOED GELD aan verdiend, en hierdoor met een dilemma zit - dit dilemma is mij vreemd - ik vraag GEEN geld voor een interview, ik wil NIET aan de kwestie VERDIENEN maar hoef ook niet nog eens op de koop toe IN TE LEVEREN! Misschien zou dit pas iets zijn als de bladen, die zoveel geld verdienen terwijl ze luchtig met de modder van incest smijten, een gedeelte zouden afdragen aan een stichting die zich met het verwerken van INCESTTRAUMA bezighoud?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:17:26 #178
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37098486
Eh.. jij rekent de klant toch nooit meer dan 3 uur = 150 euro? Die klant moet die 150 euro toch sowieso ophoesten? Het interview zou dan toch 150 euro extra opleveren? Want jij moet toch óók leven!!!!!!!! (Dat was namelijk je onderbouwing)

En ja, als JIJ een verhaal wilt vertellen over de waarheid, en daar blijkt dan een mogelijkheid toe.... waarom wil JIJ daarvoor dan geld ontvangen?

Waar gaat het nou om Francis? Om de waarheid, of gaat het misschien onderhuids toch om een bron van inkomsten omdat jij ook moet leven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tissik op 19-04-2006 16:23:07 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 16:21:51 #179
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37098673
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:14 schreef FrancisC het volgende:
En dat voor iemand die togeeft beide partijen maara al te goed te kennen, maar er GOED GELD aan verdiend, en hierdoor met een dilemma zit - dit dilemma is mij vreemd - ik vraag GEEN geld voor een interview, ik wil NIET aan de kwestie VERDIENEN maar hoef ook niet nog eens op de koop toe IN TE LEVEREN! Misschien zou dit pas iets zijn als de bladen, die zoveel geld verdienen terwijl ze luchtig met de modder van incest smijten, een gedeelte zouden afdragen aan een stichting die zich met het verwerken van INCESTTRAUMA bezighoud?
Ik neem aan dat jij dat uurloon wat je zou berekennen dus aan een dergelijke stichting gaat doneren? Nobel!

Ik begrijp ineens niet meer waar dan de uitspraak "ik moet ook leven!!!!!!!" vandaan komt....
  woensdag 19 april 2006 @ 16:25:10 #180
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098781
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:21 schreef Tissik het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij dat uurloon wat je zou berekennen dus aan een dergelijke stichting gaat doneren? Nobel!

Ik begrijp ineens niet meer waar dan de uitspraak "ik moet ook leven!!!!!!!" vandaan komt....
Als je dat niet begrijpt zullen jouw boodschappen en levensonderhoud wel door anderen verstrekt worden - ik moet rondkomen, ik ga niet ook nog eens mijn salaris afstaan - evenmin als de fotograaf zijn foto s gratis ter beschikking stelt
  woensdag 19 april 2006 @ 16:26:32 #181
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098826
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Tissik het volgende:
Eh.. jij rekent de klant toch nooit meer dan 3 uur = 150 euro? Die klant moet die 150 euro toch sowieso ophoesten? Het interview zou dan toch 150 euro extra opleveren? Want jij moet toch óók leven!!!!!!!! (Dat was namelijk je onderbouwing)

En ja, als JIJ een verhaal wilt vertellen over de waarheid, en daar blijkt dan een mogelijkheid toe.... waarom wil JIJ daarvoor dan geld ontvangen?

Waar gaat het nou om Francis? Om de waarheid, of gaat het misschien onderhuids toch om een bron van inkomsten omdat jij ook moet leven?
Ik leef al, heb niets nodig, maar ga ook niet inleveren, wat is daar zo moeilijk aan - stel ik eis van jou dat je aan iets meewerkt, waardoor jij die dag niet in je levensonderhoud kunt voorzien - wie gaat dat dan betalen? Jij?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:29:15 #182
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37098927
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:17 schreef Tissik het volgende:

Noem je dat een waarheid? Ik vertel mijn verhaal hier toch? Dat kost jullie niets en het levert mij niets op!
  woensdag 19 april 2006 @ 16:29:59 #183
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37098948
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:25 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als je dat niet begrijpt zullen jouw boodschappen en levensonderhoud wel door anderen verstrekt
Francis, denk je nu écht dat je door MIJ naar beneden trachten te trekken (zonder dat je uberhaupt ook maar iets van mij weet), JIJ ineens hogerop komt? Werkt dat zo bij jou? Dan heb je het karakter van een machtswellusteling. Het karakter van juist de mensen die je zegt te verafschuwen. Die doen namelijk exact het zelfde, een ander onderdrukken om zichzelf dan beter te voelen.

Misschien, wordt het toch eens tijd om ook jezelf eens nader onder de loep te nemen.
  woensdag 19 april 2006 @ 16:33:21 #184
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37099056
De klant betaalt, als dit allemaal zo belangrijk is voor de basis van een nummer - als het mij lukt die beneden de twee uur neer te zetten, bereken ik het aantal uren, klaar! Lukt mij dit niet betaalt men dire uur, ook als er een week aan gewerkt wordt - als die betaald zijn, moet het product met een week geleverd worden - dit lukt mi jniet als ik om de haverklap overeind moet voor een intervieuw ik moet mijn tijd verdelen - vindt je nu werkelijk dat de klant, die mij betaald heeft voor het leveren op vrijdag, moet wachten tot woensdag die week erop? Denk je dat ik zo mijn klanten houdt? Nee dus!
Nou, simpel, het geld wordt bij vertraging in mindering gebracht, dus de klant ontvangt terug - als ik de oorzaak van die vertraging niet ben, wil ik wel dat de verantwoordelijke dit betaald, is dit erg moeilijk te vatten?
  woensdag 19 april 2006 @ 16:36:01 #185
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37099148
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef Tissik het volgende:

[..]

Francis, denk je nu écht dat je door MIJ naar beneden trachten te trekken (zonder dat je uberhaupt ook maar iets van mij weet), JIJ ineens hogerop komt? Werkt dat zo bij jou? Dan heb je het karakter van een machtswellusteling. Het karakter van juist de mensen die je zegt te verafschuwen. Die doen namelijk exact het zelfde, een ander onderdrukken om zichzelf dan beter te voelen.

Misschien, wordt het toch eens tijd om ook jezelf eens nader onder de loep te nemen.
Denk ik helemaal niet, maar ik ga me toch niet laten aanpraten dat ik maar gewoon alles moet overhandigen en dan op de koop toe moet betalen? Of liever gezegd, mijn klanten ervoor moet laten betalen? Dit doe ik gewoon niet! Wie betaalt om iets te krijgen op tijd, moet het gewoon ontvangen - mijn priveleven heeft daar niets mee ta maken, noch de Timmermanzaak, noch interviews, daar betalen zij niet voor - wanneer ik niet op tijd kan leveren, krijgen zij het geld gewoon terug - fair deal!
Als er echter een externe oorzaak voor is, verhaal ik die kosten van terugboeking op hun - als dat in jou optiek niet eerlijk is, dan kan ik hier verder niets meer mee .....
  woensdag 19 april 2006 @ 16:40:31 #186
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37099312
En trouwens, als je de zaak echt goed volgt, weet je dat ik al sinds 1984 bezig ben - nou, dan is die hondervijftig euro wel een superverdienste, geloof me daar doe je het voor ..... Ik koos ervoor om op een forum de zaak te vertellen die de media niet kon of wilde vertellen - gratis en voor niks - als ik hier soms een week niet ben, kan ik eenvoudig niet, heb er dan geen tijd voor, werk aan de muziek voor derden .....
  woensdag 19 april 2006 @ 16:42:10 #187
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37099382
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Noem je dat een waarheid? Ik vertel mijn verhaal hier toch? Dat kost jullie niets en het levert mij niets op!
Eerlijk gezegd, Francis. Zodra jij jouw waarheid in euro's gaat berekenen, dan krijg ik daar grote twijfels bij. JIJ noemde het "de waarheid", ik noem het vanaf nu slechts "jouw verhaal".

En verhalen, mag je verkopen aan iedereen die het horen wil. Daar zijn ze voor. Je moet dan alleen niet je publiek wegjagen.

Dagdag
  woensdag 19 april 2006 @ 16:44:31 #188
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37099479
quote:
Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef Tissik het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, Francis. Zodra jij jouw waarheid in euro's gaat berekenen, dan krijg ik daar grote twijfels bij. JIJ noemde het "de waarheid", ik noem het vanaf nu slechts "jouw verhaal".

En verhalen, mag je verkopen aan iedereen die het horen wil. Daar zijn ze voor. Je moet dan alleen niet je publiek wegjagen.

Dagdag
Tja, ....
pi_37101613
Francis,
Je bent hier een hele middag verloren aan het schrijven over een uurloon van 50 Euro en onderhand schijnt het verhaal over de Gert Jr. met zijn kleine meisjes praktijken al in de privé te staan.
Bel maar eens even met Evert of hij jou niet vergeet uit te betalen. Anders is het dubbel pech.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:30:25 #190
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37102707
Exact. Het zal wel meevallen met de hoeveelheid aan klanten die zo naarstig op hun geleverde opdrachten zitten te wachten, wanneer je een hele middag tijd over hebt om te zaniken over inkomsten, en hele nachten kunt doorhalen op een forum called Fok!

Als de tijd voor een interview ten koste gaat van al die rijen wachtende klanten en derhalve beslist in rekening moet worden gebracht, dan vraag ik me af waar de tijd vandaan komt om hier hele topics (elders hele gastenboeken en eigen sites) vol te tikken?

Tijd is geld, Francis!

En voor hardwerkende mensen die geheel zelfstandig in hun levensonderhoud voorzien (gezien de sneer die je mij dacht te kunnen geven), is een goede nachtrust beslist een vereiste.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:37:36 #191
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37102895
quote:
Op woensdag 19 april 2006 17:50 schreef Leukeleu het volgende:
Francis,
Je bent hier een hele middag verloren aan het schrijven over een uurloon van 50 Euro en onderhand schijnt het verhaal over de Gert Jr. met zijn kleine meisjes praktijken al in de privé te staan.
Bel maar eens even met Evert of hij jou niet vergeet uit te betalen. Anders is het dubbel pech.
Ik zou er geen cent aan willen verdienen!
  woensdag 19 april 2006 @ 18:38:41 #192
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37102922
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef Tissik het volgende:
Exact. Het zal wel meevallen met de hoeveelheid aan klanten die zo naarstig op hun geleverde opdrachten zitten te wachten, wanneer je een hele middag tijd over hebt om te zaniken over inkomsten, en hele nachten kunt doorhalen op een forum called Fok!

Als de tijd voor een interview ten koste gaat van al die rijen wachtende klanten en derhalve beslist in rekening moet worden gebracht, dan vraag ik me af waar de tijd vandaan komt om hier hele topics (elders hele gastenboeken en eigen sites) vol te tikken?

Tijd is geld, Francis!

En voor hardwerkende mensen die geheel zelfstandig in hun levensonderhoud voorzien (gezien de sneer die je mij dacht te kunnen geven), is een goede nachtrust beslist een vereiste.
Gelukkig verkeer ik in de positie mijn eigen rooster te bepalen en mijn eigen tijd in te delen - zo ook mijn vakanties ....
  woensdag 19 april 2006 @ 19:17:26 #193
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37104179
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:38 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Gelukkig verkeer ik in de positie mijn eigen rooster te bepalen en mijn eigen tijd in te delen - zo ook mijn vakanties ....
3 Dagen geleden had je het (gezien de mailwisseling) nog vreselijk druk met heel veel klanten en geen uurtje tijd over zonder deze in uurloon om te kunnen zetten?

Maar ik vind dat wel top van jou! Ik kom altijd maar van die zelfstandig ondernemers tegen die nooit tijd voor vakantie hebben (laat staan voor tijdverdrijf op internet).
  woensdag 19 april 2006 @ 19:39:52 #194
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37104899
Om over na te denken:

Wat is erger?

Een volwassene die een kind misbruikt om in een eigen behoefte te voorzien,.

of....

Een volwassene die het verleden van een kind misbruikt om in een eigen behoefte te voorzien...

of...

Staan beide wellicht gelijk aan elkaar?

Wie richt de meeste schade aan, in het verleden, het heden en in de toekomst?

I rest my case.
  woensdag 19 april 2006 @ 20:33:24 #195
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_37106812
de waarheid komt boven drijven was volgens mij een betere kop geweest. gezien de zwaartekracht gaan druppels altijd naar beneden toch?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  woensdag 19 april 2006 @ 20:35:10 #196
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37106889
De waarheid druppelt hier behoorlijk naar beneden
  woensdag 19 april 2006 @ 21:12:12 #197
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37108161
Onderstaande quotes geven imo aan waar het om draait.
Daarnaast.. de tijd die hij hier in steekt kan hij niet steken in werken voor de kost en hij moet ook gewoon brood op de plank hebben.
Ook zou een vergoeding niets af doen aan de dingen waar F allemaal mee op de proppen komt.

Mocht hij een (onkosten)vergoeding krijgen voor bepaalde zaken, dan zou dat niets af doen aan de vreemde dingen die hier boven tafel komen.

Ik kan dit, naar mijn artiesten toe, niet maken, dus, alles of niets, mij om het even - mijn producties lopen gewoon door - en de uren die ik in mindering breng op de nota naar de artiest, zullen ergens vandaan moeten komen - dus, het gaat niet o mhet betaald willen hebben voor het interview, wel om het vergoed willen hebben van niet gemaakte productie-uren!

Nee, de tijd die ik achter de productiewerkzaamheden wegmoet kan ik onmogelijk aan de clienten boeken, zoals bijvoorbeeld aan **** - voor wie ik op dit moment werk - die tijd moet betaald worden, niet jouw foto's of de avonduren, maar de tijd die het interview mij ontslaat van muziekproductie - maximaal drie uur zou ik berekenen, 150 euro dus - alles onder drie uur naar ware tijd - ik kan niet mijn werk voortdurend terzijde schuiven, te laat komen en de niet gemaakte uren ook nog eens bij de zanger of zangeres neer leggen, dat is toch niet zo moeilijk te vatten?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 19 april 2006 @ 21:59:46 #198
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37110066
(Onkosten)vergoeding is geen Uurloon, zoals Francis dit zelf benoemt in de betreftregel (onderwerp) van zijn e-mails die hier vanmiddag zijn gepost.

Hij vraagt uurloon, geen (onkosten)vergoeding.
  woensdag 19 april 2006 @ 22:17:50 #199
2651 svann
night-hawk
pi_37110730
Mierenneuken levert natuurlijk een zinnige bijdrage aan de discussie.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 19 april 2006 @ 22:43:49 #200
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37111762
Helaas gaat het hier niet over het neuken van mieren. Maar over volwassenen en kinderen en... ja dat dus.

Daar kun je heel luchthartig over doen en er zelfs een broodwinning in kunnen zien (omdat je ook moet leven!!!!!!) Maar als dat over de rug (en ten koste) van slachtoffers gaat omdat jij (of wie dan ook) daarover een leuk en vooral sensationeel verhaal weet te vertellen, dan word ik daar behoorlijk pislink van!
  woensdag 19 april 2006 @ 22:53:39 #201
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37112224
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
  woensdag 19 april 2006 @ 23:28:00 #202
2651 svann
night-hawk
pi_37113593
Woede vertroebelt de geest nogal, Tissik.
Als je nu eens meer delen uit deze serie leest, zie je misschien het onderscheid tussen aldoende ontstane geintjes en serieuzere intenties.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 19 april 2006 @ 23:35:57 #203
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37113889
Beste Swann, ik heb alles van begin tot eind gevolgd en gelezen (en vooral mijn mond dicht gehouden ), ook op andere sites.

Aanvankelijk was ik blanco, vervolgens (ook tijdens veel tumult) neigde ik sterk richting Francis, enkele dagen geleden bekroop me een vaag "onderbuikgevoel" waar ik (ergens op de eerste pagina van deze draad) uiting aan heb gegeven, maar na de post van Manu van vanmiddag, vielen ineens alle puzzlestukjes op hun plek.
  † In Memoriam † woensdag 19 april 2006 @ 23:45:19 #204
135486 Manu82
How you doin'?
pi_37114236
quote:
Op woensdag 19 april 2006 22:53 schreef Tissik het volgende:
De discussie gaat allang niet meer over de waarheid.

Kreten als "podium", "media", "boek", "uitgever", "auteursrechten" en "uurloon" vliegen je hier onderhand in iedere post om de oren! Wie nu nog zo naïef is om te denken dat het hier werkelijk om het Recht van de vermeende slachtoffers gaat, is een sukkel! Het gaat slechts nog om geld (om te leven!!!!!!!). En het maakt geen drol uit, waar dat geld vandaan moet komen, of wie de emotionele rekening zal gaan betalen.
wil je er wel even rekening mee houden dat we in het begin Francis nogal niet serieus namen! Heb er echt respect voor dat hij veel mensen heeft weten te overtuigen! of het boek en alles serieus is of niet heeft ook met dingen uit voorgaande topics te maken alhoewel ik dat ik denk dat Francis daar vrij serieus in is
Room 23
  woensdag 19 april 2006 @ 23:49:06 #205
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114333
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Urenlang, zowel overdag als 's nachts, op fok posten en niet even een paar uurtjes tijd vrij kunnen maken voor een journalist om het grote onrecht aan een nog groter publiek kenbaar te maken....

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 april 2006 @ 00:04:32 #206
2651 svann
night-hawk
pi_37114715
Ik denk dat Fancis er een beetje narrig van wordt dat 'de bladen' dik aan andermans ellende verdienen.
Als ze aan zijn verhaal verdienen, wil hij een onkostenvergoeding. Ach, je kan het proberen.
Ik geloof absoluut niet dat hij dit allemaal doet uit geldelijk gewin.
Er zijn wel minder energievretende manieren om geld te verdienen.
Manu heeft hem niet bepaald een dienst bewezen door die mails hier neer te gooien.
Waar sloeg dat in hemelsnaam op?

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij aan waarheidsvinding doet, Tissik.
Al heb je met die opmerkingen die je aan het begin van het topik maakte wel een punt; tot hoever ga je door, wat wil je bereiken.
pi_37114875
Ik ben de fotograaf die vier weken in de weer is geweest met het blad Aktueel om Francis zijn verhaal te laten doen. Hij wilde graag zoals hij ook ergens in één van de vorige topics heeft geschreven.
Ben zelfs tot 's nachts 5 uur bij hem thuis geweest. Alles doorgesproken tot en met de foto toe.
De foto zou ik maandagavond maken voor het oude huis van Gert en Hermien in Usselo. Het interview zou worden gehouden op dinsdagochtend tussen 09.00 uur en 10.15 uur. Twee dagen voor de tijd krijg ik plotseling een mail van Francis dat hij geld wil zien. Ik was toetaal verbaasd. Hij heeft dit mooi verpakt in een leuk verhaal over wat jullie kunnen lezen in topic 7. We zouden dit geld uit eigen zak moeten betalen. En zo kun je wel aan de gang blijven. Ik leef nu éénmaal van foto's en een journalist van schrijven. Francis wil de waarheid boven tafel en heb dat voor hem geregeld. Honderduizenden mensen konden in één jkeer alles lezen. Maar helaas: Francis blijkt een wolf in schaapsklederen. Hij wil
plotseling geld voor 'zijn waarheid". Ook beweert hij dat hij met een boek bezig is, maar hij heeft nog geen uitgever, vreemd hé. Ik wilde hem zelfs helpen door dat in het verhaal op te laten nemen, maar ach 'stank voor dank'. Volgende week staat in de Aktueel op de plek waar Francis zou staan nu het verhaal over een gezin dat met zeven man in een kleine caravan woont. Vanmiddag gemaakt vlak voor de deadline.

By the way Francis: wat voor geraffineerd antwoord heb je op de volgende vraag.
Een interview kun je toch ook in je vrij tijd geven? En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
  donderdag 20 april 2006 @ 00:14:52 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_37114989
The Truth is in here!
pi_37115278
grappig dat nu ook Gert's kamp van zich laat horen, robert Hoetink al jaren de huisjournalist van Gert Timmerman ! nou nu gaat het snel ,read my lips
pi_37115559
nou,francis,wat een afknapper,wat een verschutting zeg,waar blijf je nou????
pi_37115565
Vergeet het maar Hendrikje, ik ga hier niet echt aan meedoen. Maar ik wordt wel kostmisselijk van de verdraaiingen, halve waarheden en leugens hier. En als jij mijn naam kent weet je ook dat ik een insider ben.
Ik heb uitgebreid met Francis gebeld en gesproken, want hij wil de waarheid boven tafel. Hij leek in eerste instantie ook een interressant verhaal te hebben, maar mijn journalist gelooft er nu plotseling niets meer van na deze financiële ommezwaai op het laatste moment.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:44:11 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_37115619
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:10 schreef hoetink het volgende:
En hoe komt onze correspondentie bij Manu82 terecht.

Robert Hoetink
En heb jij trouwens toestemming gegeven om die mails hier te plaatsen
pi_37115821
Meneer Hoetink,

Als uw verhaal waar is, dan is Francis van hetzelfde niveau als Gert en Babs en zullen zij ook in de toekomst weinig steun meer vinden. Alleen geld proberen te verdienen bij de bladen. Heeft er ook al niet eens iets over een bruiloft van Gert en Babs in de bladen gestaan wat een grote rel is geworden omdat Babs dollars wou zien voor een paar stompzinnige foto's. Gert zou in de kerk zelf een preek hebben gehouden en hebben gebeden terwijl Babs de Papparazzia achterna zat voor de money. Volgens de journalist Edwin Smulders moet het een belachelijke vertoning zijn geweest, hij zou daar nog bijna overreden zijn geworden.
Ja dat was dan al een goede start voor Gert zijn verloren jaren.
pi_37115866
Aktueel had notabene 3 pagina's gereserveerd voor Francis waar hij zijn verhaal kon doen. Ik heb verleden week Sheila Timmerman nog aan de telefoon gehad voor iets anders. Tijdens het gesprek kwam ik ook op Francis terecht. Heb haar vertelt dat hij groot in de Aktueel kwam te staan Ze was er blij mee omdat ziij en Sandra nu plotseling steun kregen uit een andere hoek voor hun incestbeschuldiging. Nu gaat de hele zaak niet door, dankzij de zakkenvullerij van Francis Capelle.
Ben benieuwd wat ze er van vindt.
En een blad moet op het laatst nog even een ander onderwerp zoeken dankzij de wispelturigheid van meneer Capelle.
pi_37115921
Robert je wilt hier niet aan meedoen???

Maar je zit er al jaren tot aan je nek toe in, mede door jou zijn de dochters nooit geloofd.

Grapjas
pi_37115949
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
pi_37115994
Ben alltijd ALLES van de zijlijn blijven meelezen, totdat ik de tijd rijp achtte Francis bij te staan. Wat een ontgoocheling. Nu is het een verloren zaak, iedereen is ook hetzelfde. mensen tellen niet, alleen de euro. Francis van mij heb je geen last meer, en zul je ook niet krijgen. Ik ben er nu totaal klaar mee, met alles. Ik sluit het boek en dit is mijn allerlaatste bericht. Je hebt me ernsitig teleurgesteld, net als alle anderen in de afgelopen jaren. Hoe nu verder ??
  donderdag 20 april 2006 @ 01:02:58 #218
2651 svann
night-hawk
pi_37116065
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef hoetink het volgende:
Nee, tuurlijk heb ik geen toestemming gegeven om vertrouwde mail te plaatsen, ik kijk er zeer van op. Dit zegt toch genoeg over Francis.
Francis heeft de mail niet geplaatst.
Manu wou scoren.
  donderdag 20 april 2006 @ 01:06:41 #219
2651 svann
night-hawk
pi_37116131
Is het erg ongebruikelijk om ¤ 150 te vangen als onkostenvergoeding voor het meewereken aan een drie pagina groot artikel?
pi_37116134
Had je francis niet alleen moeten laten staan Timmerhout, Je had toch je eigen manieren om Gert aan te pakken, en toen besloot je dat je toch niet wou doorzetten in verband met je privesituatie. Lekker makkelijk nu
pi_37116165
Hendikje 65

Ten eerste ben ik fotograaf en geen journalist, ik schrijf niet.
De familie Timmerman heeft vrijwel altijd meegewerkt aan publicaties, anders had ik toch ook geen foto's. Het zijn artiesten en die horen in de belangstelling te staan. En de bladen houden hun bekendheid in stand. Moet je je voorstellen dat je artiest bent en in de vergetelheid raakt, vervolgens niet meer geboekt worden dus je inkomen verliest. Wel eens over nagedacht? Heb je enig idee hoeveel telefoontjes ik heb gehad van BN-ers die alles doorgegeven om in de bladen te komen ?
Ze willen vaak heel graag maar geven dat aan de buitenwereld niet toe.
pi_37116226
Niks lekker makkelijk, als het makkelijk was dan had ik wel actie ondernomen. Wat weet jij van de Timmermannen van vroeger ? Niks, alleen uit de tpics hier, ik heb het van dichtbij meegemaakt. Dus ga niet op deze manier tegen me te keer. Ik heb Francis niet alleen laten staan, heb hem enorm veel bijval gegeven, meer dan me lief was. En als jij denkt dat m'n verleden makkelijk was, dan heb je het grondig mis. Ik wilde zeker weten dat er nu iemand ECHT bezig was de boel open te breken en naar buiten te gooien, en niet weer misbruik maken van mensen. Mijn steentje had ik best willen bijdragen, maar dan op MIJN manier en op de tijd die IK uitkies. Maar jullie zoeken het nu maar uit hier ........ succes, en tot nooit meer weerziens.
pi_37116233
Even terug naar het begin !!

Francis had en heeft zeer veel sterke punten met bate tot Sr. en Jr.

In een wereld waar alles draait om geld en Francis dacht "waarom mag iedereen hier wat aan verdienen en moet ik maar lieve zoete gerritje zijn die alles voor moet kauwen" is het niet raar dat hij er wat voor wou hebben.

Vergeet niet waar het hier werkelijk om gaat !!

De heer Hoetink had ook kunnen betalen als het nieuwswaardig voor hem geweest was in plaats van Francis de zwarte piet toeschuiven, het komt toch allemaal wel uit met of zonder hulp van Robert Hoetink,

Jammer he Hoeteraar
pi_37116240
Tussen BN-ers en 'de bladen' wordt een spel gespeeld en worden deals gesloten wat gewoonweg voor een buitenstaander niet te begrijpen is, meer zeg ik er ook niet over.
pi_37116256
Timmerhout,

Je had gehoopt dat Francis de hete kolen voor je uit het vuur had gehaald.

Maar je vergeet dat hij daar Juist mensen als jijzelf voor nodig heeft. Fijn leven nog verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')